Henkquote:Op maandag 20 februari 2006 22:35 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb hier het geluid toch altijd uit, dus kan beter naar Zweden kijken![]()
Dames zien er daar beter uit als in de Nederlandse BB![]()
ik mis dezequote:Op maandag 20 februari 2006 22:38 schreef demins het volgende:
[..]
Dat kan ik niet lezen in de spiegel. Ik herken de tekens niet eens!![]()
Ha Talithaquote:
Belachelijk triest ontduikend, slachtoffer gedrag. Trieste figuren zijn dat altijdquote:Op maandag 20 februari 2006 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze is erg beschadigd door Jensen, die heeft haar tot op het bot gekwetst, en daar is ze ziek van geweest.
Lijkt me vrij logisch dat ze niet met hem geconfronteerd wil worden
Ik heb liever 43, eerlijk gezegd, dat is een priemgetal en daar hou ik van! Hou jij dan maar gewoon 42 en Talitha 41, anders worden de dames van de administratie ook helemaal gestoord!quote:Op maandag 20 februari 2006 22:38 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik merk het al, je heb mijn plek ingenomen, net nog met Talitha afgesproken dat zij nr 41 was en ik 42 maar oke Demins, je mag hem hebben![]()
Hoi Peterquote:Op maandag 20 februari 2006 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze is erg beschadigd door Jensen, die heeft haar tot op het bot gekwetst, en daar is ze ziek van geweest.
Lijkt me vrij logisch dat ze niet met hem geconfronteerd wil worden
Ja had eigenlijk kaartwoman moeten hetenquote:
Okequote:Op maandag 20 februari 2006 22:41 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb liever 43, eerlijk gezegd, dat is een priemgetal en daar hou ik van! Hou je dan maar gewoon 42 en Talitha 41, anders worden de dames van de administratie ook helemaal gestoord!![]()
Is er iets anders buiten HBB dan ?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je kan altijd iets anders gaan doen natuurlijk![]()
quote:
Ben je getrouwd ? Ik heb ook een afwasquote:Op maandag 20 februari 2006 22:41 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ha Talithaik was er al een poosje hoor maar zwaar aan het multitasken
Eerst koken, dan afwassen, tv kijken en ga maar door pffffff ik kan het nog maar net aan![]()
Trusten Muertequote:Op maandag 20 februari 2006 22:45 schreef Muerte het volgende:
De dag zit er voor mij weer op, welterusten allemaal.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |