Eigenlijk heb je wel gelijk jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag het Tanja topic gewoon dicht
Als jij nou alvast eens als eerste opvliegt met je zinloze gewauwelquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je wel gelijk ja
Alle vragen zijn eigenlijk wel gesteld, dus vandaar denk ik ook dat het meer in een SC is beland, en idd over niet al te lange tijd is dit forum gesloten dus dan vliegen we een ieder een andere kant op
En wat mij betreft zouden de mods wel een beetje tegen die leeghoofdige slowchat in dat topic op mogen treden.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:03 schreef flugeltje het volgende:
[BB5] Tanja deel 42quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:19 schreef APK het volgende:
[..]
En wat mij betreft zouden de mods wel een beetje tegen die leeghoofdige slowchat in dat topic op mogen treden.![]()
Ja en degenen die het waagt te slowchatten, moet je gewoon bannenquote:
Nee.quote:
Nee klopt, maar ik heb nog zo'n vijf minuten voor ik weer verder moet...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee.
Kom flugel, zo dom ben je niet echt. [afbeelding]
Dit slaat echt helemaal nergens op, nog nooit is er een BB bewoner zo lang blijven hangen, omdat ze zegt dat ze het hier wel leuk vond.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vind dat je je hoofd wel erg snel laat hangen naar de klagers! Het lijkt zo af en toe wel of je bang bent voor het gezeik dat het weer opleverd!quote:
Het lijkt wel of jij er alles aan doet om het op te laaienquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vind dat je je hoofd wel erg snel laat hangen naar de klagers! Het lijkt zo af en toe wel of je bang bent voor het gezeik dat het weer opleverd!
Doodsbang...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vind dat je je hoofd wel erg snel laat hangen naar de klagers! Het lijkt zo af en toe wel of je bang bent voor het gezeik dat het weer opleverd!
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het lijkt wel of jij er alles aan doet om het op te laaien
nee, vind best dat je een punt hebt, maar het lijkt nu zo af en toe alsof mensen die geregistreerd waren voor 1960 meer invloed hebbenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:26 schreef flugeltje het volgende:
Enne of ik 'm nu openlaat of dichtgooi, gezeik krijg ik toch zie je nou maar weer
Nee hoor... Is alleen wel zo dat de bejaarden hier spiegelen aan eerdere jaren. Dat kunnen de nieuwelingen (waaronder ikzelf) niet omdat ze er niet bij waren... De grote winst voor de newbies is overigens de SC. Die was er in voorgaande edities niet. Nadeel van de SC is echter wel weer dat hetzelfde gedrag ook in andere topics naar boven komt. Vind ik zelf ook erg jammer... En mijn eigen mening m.b.t. een overdaad aan smilies e.d. is geloof ik wel algemeen bekend...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, vind best dat je een punt hebt, maar het lijkt nu zo af en toe alsof mensen die geregistreerd waren voor 1960 meer invloed hebben
Er is dacht ik altijd wel een soort SC geweest hoor (of het nou clib heette of anders).quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee hoor... Is alleen wel zo dat de bejaarden hier spiegelen aan eerdere jaren. Dat kunnen de nieuwelingen (waaronder ikzelf) niet omdat ze er niet bij waren... De grote winst voor de newbies is overigens de SC. Die was er in voorgaande edities niet. Nadeel van de SC is echter wel weer dat hetzelfde gedrag ook in andere topics naar boven komt. Vind ik zelf ook erg jammer... En mijn eigen mening m.b.t. een overdaad aan smilies e.d. is geloof ik wel algemeen bekend...
Wat begrijp jij nou niet aan: "Je kunt toch ook in het slowchat topic lekker zwaaien en kusjes geven en als Tanja er niet is het topic gewoon met rust laten of Tanja-gerelateerde posts plaatsen."quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:29 schreef Manu82 het volgende:maar ik ben gewoon van mening dat er over bepaalde dingen heen kan worden gelezen en als Tanja er is kunnen we gewoon met Tanja doorlullen!
Wat ik niet begrijp is dat er een aantal bejaarde mavo mongolen het elke keer nodig vinden om hun territorium af te pissen als anderen daar binnen komen. Wat begrijp jij daar niet aan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:08 schreef APK het volgende:
[..]
Wat begrijp jij nou niet aan: "Je kunt toch ook in het slowchat topic lekker zwaaien en kusjes geven en als Tanja er niet is het topic gewoon met rust laten of Tanja-gerelateerde posts plaatsen."
Kom kom Manu...ff back to reality....er is veel meer wat jij niet begrijpt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is dat er een aantal bejaarde mavo mongolen het elke keer nodig vinden om hun territorium af te pissen als anderen daar binnen komen.
Als er niet suf, zinloos en humorloos gepost wordt hoef ik niet zo nodig een territorium 'af te pissen'.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:10 schreef Manu82 het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat er een aantal bejaarde mavo mongolen het elke keer nodig vinden om hun territorium af te pissen als anderen daar binnen komen. Wat begrijp jij daar niet aan?
Het is met name die combinatie van ledigheid die zo diep droef aanvoelt he?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:18 schreef APK het volgende:
[..]
Als er niet suf, zinloos en humorloos gepost wordt hoef ik niet zo nodig een territorium 'af te pissen'.
Ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:20 schreef Jappie het volgende:
Het is met name die combinatie van ledigheid die zo diep droef aanvoelt he?![]()
BEWquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ja.![]()
Zullen we deze ook even volchatten?![]()
Kopje koffie?quote:
Anton? Is dat zo'n breedgeschouderd beest met een foute kleur skipak aan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:26 schreef APK het volgende:
Later kwam Anton, een mannetjesmerel en die heeft Bob weggejaagd en de rest van het brood opgegeten.![]()
Stomme Antonquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:26 schreef APK het volgende:
[..]
Kopje koffie?![]()
Mijn merel Bob was vanmorgen weer terug!![]()
Bob is eigenlijk een beetje een rare naam voor een merelette, maar ach, maakt het uit.![]()
Later kwam Anton, een mannetjesmerel en die heeft Bob weggejaagd en de rest van het brood opgegeten.![]()
Nee, hij draagt een bruin uniform.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:31 schreef Jappie het volgende:
Anton? Is dat zo'n breedgeschouderd beest met een foute kleur skipak aan?![]()
Als ie nog open is zal ik het doenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:36 schreef APK het volgende:
Zo, ik ga naar de pizzeria.![]()
Doen jullie Tan de groeten als ze vanavond nog langs komt?![]()
Hoezo...dit subforum kan toch niet zonder een doggyfeedback ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ie nog open is zal ik het doen![]()
Ach natuurlijk, het kan ook hierquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoezo...dit subforum kan toch niet zonder een doggyfeedback ?
Iets met de E-kwips ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:48 schreef Mike1964 het volgende:
Dit kon nog wel eens een heeeele lange avond worden....
Gezellig! Veel plezier!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:36 schreef APK het volgende:
Zo, ik ga naar de pizzeria.![]()
Doen jullie Tan de groeten als ze vanavond nog langs komt?![]()
En dan bedoel ik dus niet die huismus van APK hequote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:33 schreef Falco het volgende:
Zijn jullie ook zo blij dat Bob goud heeft?
Nou, ik ben blijer voor APK dat ze weer terug was op het balkon.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:33 schreef Falco het volgende:
Zijn jullie ook zo blij dat Bob goud heeft?
Je moet wel het hele verhaal lezen he...zo gelukkig bleek het achteraf niet te zijn voor Bob...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:36 schreef easy-going het volgende:
[..]
Nou, ik ben blijer voor APK dat ze weer terug was op het balkon.
Definieer "nieuw" ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:46 schreef Svensational het volgende:
Is dit de nieuwe SC?
Nope...hij heeft gewonnen!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:49 schreef PH52 het volgende:
BEW
Bob is toch niet gewond geraakt hoop ik
![]()
Nee man. 13:01"57quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:49 schreef PH52 het volgende:
BEW
Bob is toch niet gewond geraakt hoop ik
![]()
Ik had het wel gelezen maar vond het zo triest dat ik het verdrongen heb.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je moet wel het hele verhaal lezen he...zo gelukkig bleek het achteraf niet te zijn voor Bob...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |