Anton? Is dat zo'n breedgeschouderd beest met een foute kleur skipak aan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:26 schreef APK het volgende:
Later kwam Anton, een mannetjesmerel en die heeft Bob weggejaagd en de rest van het brood opgegeten.![]()
Stomme Antonquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:26 schreef APK het volgende:
[..]
Kopje koffie?![]()
Mijn merel Bob was vanmorgen weer terug!![]()
Bob is eigenlijk een beetje een rare naam voor een merelette, maar ach, maakt het uit.![]()
Later kwam Anton, een mannetjesmerel en die heeft Bob weggejaagd en de rest van het brood opgegeten.![]()
Nee, hij draagt een bruin uniform.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:31 schreef Jappie het volgende:
Anton? Is dat zo'n breedgeschouderd beest met een foute kleur skipak aan?![]()
Als ie nog open is zal ik het doenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:36 schreef APK het volgende:
Zo, ik ga naar de pizzeria.![]()
Doen jullie Tan de groeten als ze vanavond nog langs komt?![]()
Hoezo...dit subforum kan toch niet zonder een doggyfeedback ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ie nog open is zal ik het doen![]()
Ach natuurlijk, het kan ook hierquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoezo...dit subforum kan toch niet zonder een doggyfeedback ?
Iets met de E-kwips ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:48 schreef Mike1964 het volgende:
Dit kon nog wel eens een heeeele lange avond worden....
Gezellig! Veel plezier!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:36 schreef APK het volgende:
Zo, ik ga naar de pizzeria.![]()
Doen jullie Tan de groeten als ze vanavond nog langs komt?![]()
En dan bedoel ik dus niet die huismus van APK hequote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:33 schreef Falco het volgende:
Zijn jullie ook zo blij dat Bob goud heeft?
Nou, ik ben blijer voor APK dat ze weer terug was op het balkon.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:33 schreef Falco het volgende:
Zijn jullie ook zo blij dat Bob goud heeft?
Je moet wel het hele verhaal lezen he...zo gelukkig bleek het achteraf niet te zijn voor Bob...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:36 schreef easy-going het volgende:
[..]
Nou, ik ben blijer voor APK dat ze weer terug was op het balkon.
Definieer "nieuw" ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:46 schreef Svensational het volgende:
Is dit de nieuwe SC?
Nope...hij heeft gewonnen!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:49 schreef PH52 het volgende:
BEW
Bob is toch niet gewond geraakt hoop ik
![]()
Nee man. 13:01"57quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:49 schreef PH52 het volgende:
BEW
Bob is toch niet gewond geraakt hoop ik
![]()
Ik had het wel gelezen maar vond het zo triest dat ik het verdrongen heb.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je moet wel het hele verhaal lezen he...zo gelukkig bleek het achteraf niet te zijn voor Bob...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |