Hetzelfde als tann mag ik hopenquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb net lekker gegeten.![]()
Niet precies hetzelfde, maar ik heb die magnetronmaaltijden wel afgezworen.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:25 schreef Oversight het volgende:
Mirage is bevallen
Aiden Douglas Adams
quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:50 schreef Snaptnix het volgende:
Kan deze ook nog dicht ajb. [HBB SC 413] Ferri wil zo gaan pitten
Ik bedoelde dat ze míj hadden moeten bellen/mailenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:55 schreef Jappie het volgende:
Geef het maar op...het was niets...het leek even wat te worden, maar uiteindelijk bleek het toch om niets te gaan.![]()
Denk je dat ik daar tijd voor heb als ik op DRIE computers met VIJF klonen aan het posten ben..quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:00 schreef flugeltje het volgende:
Ik bedoelde dat ze míj hadden moeten bellen/mailen
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:07 schreef APK het volgende:
[..]
Denk je dat ik daar tijd voor heb als ik op DRIE computers met VIJF klonen aan het posten ben..
donequote:Op donderdag 23 februari 2006 23:02 schreef Foreverblue het volgende:
Kan een mod van 418 419 maken in de TT van [HBB SC 419] Idioten kijken en josti's zitten in HBB ?
commentaar leveren op de uitzending kon in het daarvoor bestemde topic. Je topic voegde niets toe en zelfs voor jouw doen kansloos...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:22 schreef tong80 het volgende:
Heel dit forum is bagger geen hond die reageert geen hond die kijkt. Alleen het slowchattop[ic loopt maar daar kom ik niet. Ik doe m'n best open het topic van vanavond. Waar niemand in reageert. Ik open een topic dat misschien een beetje leuk kan zijn. En wat gebeurt er ? Dit topic wordt gesloten door iemand wiens bestaan me voor dit slotje was ontgaan Monique versus Viola.
Zoek het lekker zelf uit. En topicsluiter. Ook leuk dat je zelf zoveel moeite doet om van dit forum iets te maken. je posts zijn legendarisch.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:24 schreef SCH het volgende:
tong80 heeft gelijk, as usual.
Als iemand zich om 01:22 nog opwindt over zoiets, heeft hij gewoon gelijk
Wat ben jij voor hautaine teringdwerg?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
commentaar leveren op de uitzending kon in het daarvoor bestemde topic. Je topic voegde niets toe en zelfs voor jouw doen kansloos...
Post gewoon verder in:quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:22 schreef tong80 het volgende:
Heel dit forum is bagger geen hond die reageert geen hond die kijkt. Alleen het slowchattop[ic loopt maar daar kom ik niet. Ik doe m'n best open het topic van vanavond. Waar niemand in reageert. Ik open een topic dat misschien een beetje leuk kan zijn. En wat gebeurt er ? Dit topic wordt gesloten door iemand wiens bestaan me voor dit slotje was ontgaan Monique versus Viola.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
commentaar leveren op de uitzending kon in het daarvoor bestemde topic. Je topic voegde niets toe en zelfs voor jouw doen kansloos...
Goed idee. Maar snap je me een beetje APK. Ik denk het forum loop[t niet ik zie iets leuks open er een topic over en er gaat een slotje op.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:26 schreef APK het volgende:
[..]
Post gewoon verder in:
De uitzending van woensdag 22 februari
De uitzending van dinsdag 21 februari
of
De uitzending van maandag 20 februari
Die zitten nog niet op slot.
En al die hoogstaande topics in dit forumonderdeel missen moeten?quote:
Ja dat was te bruut.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:27 schreef SCH het volgende:
Kan je ook geband worden in HBB?
Ik snap je helemaal.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goed idee. Maar snap je me een beetje APK. Ik denk het forum loop[t niet ik zie iets leuks open er een topic over en er gaat een slotje op.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:07 schreef APK het volgende:
[..]
Denk je dat ik daar tijd voor heb als ik op DRIE computers met VIJF klonen aan het posten ben..
Waarom post je hier dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:22 schreef tong80 het volgende:
bladiebla
Dat vroeg ik me toch af ?quote:
Maar je weet het dus nog niet?quote:
Jij mag het zeggenquote:Ben ik nu zo slim of jij zo dom ?
soms.. heel soms.... slaap ik ook nog wel eens ja...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:19 schreef Pinball het volgende:
De mods blinken weer eens uit in afwezigheid, zal wel weer toeval zijn als het over de eigen SC-zwaaimaffia gaat.
of je kaart het gewoon even hier aan als het uit de hand loopt in plaasts van nietsvermoedende zwaaifans helemaal de tyfus te schelden....quote:Ik dacht dat er tijdens BB5 al besloten was om de SC dan maar op te offeren aan inhoudsloos, oeverloos en hersenloos gezwaai, om de rest van het forum nog enigszins leesbaar te houden.
Maar nee, blijkbaar mogen ze de rest van het forum ook verkankeren terwijl jullie de andere kant opkijken. En als het dan een keer uit de hand loopt kan je altijd makkelijk de beschuldigende vinger wijzen naar die stoute rellende regulars die o zo lomp uit de hoek kunnen komen.
Dan ga je toch lekker in ONZ lopen baggeren als je het daar beter naar je zin hebt?quote:Flikker toch op, zelfs in ONZ zou die smileybagger niet getolereerd worden. Alleen hier, met Cagney en Lacey aan de knoppen is die truttige breicursusmentaliteit ineens tot norm verheven.
altijd lekkerquote:Koffie, iemand?
Gezellig!![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:17 schreef APK het volgende:
Hallo modjes.
Ik pik deze er even uit: [BB5] Tanja deel 42
Lees vooral ook de voorgaande pagina's.
Kan er iets gedaan worden aan dat slowchatten buiten het 'geestelijk minder bedeelden-topic'?
Het is schoolvakantie en ik verveel me .. dus HBB bashen is een ideequote:
Je was er gewoon bij. [BB5] Tanja deel 41quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:43 schreef teamlead het volgende:
soms.. heel soms.... slaap ik ook nog wel eens ja...
Dat deed ik niet. Wel op blijven letten.quote:of je kaart het gewoon even hier aan als het uit de hand loopt in plaasts van nietsvermoedende zwaaifans helemaal de tyfus te schelden....
Dat je insinueert dat ík bagger maakt wel duidelijk dat jouw mening al lang vast staat. Fijn uitgangspunt voor een discussie.quote:Dan ga je toch lekker in ONZ lopen baggeren als je het daar beter naar je zin hebt?
tong beebje, je weet toch dat ik blij met je ben?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het topic van de uitzending heb ik zelf 3 uur na de uitzending geopend.
Man wees blij met me.
Maar goed zoals ik al zei. Zoek het lekker uit verder.
SCHquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:24 schreef SCH het volgende:
tong80 heeft gelijk, as usual.
Als iemand zich om 01:22 nog opwindt over zoiets, heeft hij gewoon gelijk
Alle vragen van jullie zijn van vannacht en dan slaap ik zoals je weet. Afwezigheid is wat dat betreft een relatief begrip.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:19 schreef Pinball het volgende:
De mods blinken weer eens uit in afwezigheid, zal wel weer toeval zijn als het over de eigen SC-zwaaimaffia gaat.
Ik dacht dat er tijdens BB5 al besloten was om de SC dan maar op te offeren aan inhoudsloos, oeverloos en hersenloos gezwaai, om de rest van het forum nog enigszins leesbaar te houden.
Maar nee, blijkbaar mogen ze de rest van het forum ook verkankeren terwijl jullie de andere kant opkijken. En als het dan een keer uit de hand loopt kan je altijd makkelijk de beschuldigende vinger wijzen naar die stoute rellende regulars die o zo lomp uit de hoek kunnen komen.
Flikker toch op, zelfs in ONZ zou die smileybagger niet getolereerd worden. Alleen hier, met Cagney en Lacey aan de knoppen is die truttige breicursusmentaliteit ineens tot norm verheven.
Koffie, iemand?
Gezellig!![]()
Ik vind het verplaatsten van slowchat naar andere topics geen non-discissie eigenlijk....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:45 schreef flugeltje het volgende:
Ik snap absoluut dat de verveling toeslaat, heb ik ook last van... Maar het is niet nodig om allerhande non-discussies nieuw leven in te blazen teneinde toch wat fun uit HBB te krijgen. Ik ga daar niet meer in mee, sorry...
Wat mij betreft mag het Tanja topic gewoon dichtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het verplaatsten van slowchat naar andere topics geen non-discissie eigenlijk....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |