quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:19 schreef tann het volgende:
mn engels is niet zo goed, weet niet wat daar staat![]()
Werkt nietquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:22 schreef Suikeroom het volgende:
oh je moet rechtermuisknop doen en dan die url ff kopierenis een grappiig plaatje
![]()
tzal wel aan mij liggen maar ik begrijp er geen hol van...quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:34 schreef Gert het volgende:
Jostiflip:
[afbeelding]
Leuk hè, kijk eens naar dat guitige ondeugende gezicht van die grappige Joost, hahahahaha wat is het toch een lolbroek!![]()
nou nou, ik lig in een deuk van zijn gezichtquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:34 schreef Gert het volgende:
Jostiflip:
[afbeelding]
Leuk hè, kijk eens naar dat guitige ondeugende gezicht van die grappige Joost, hahahahaha wat is het toch een lolbroek!![]()
Dat was weer zo'n vreemd hersenspinsel van die gek. Een stom spel met een bus Pringles...quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:36 schreef tann het volgende:
[..]
tzal wel aan mij liggen maar ik begrijp er geen hol van...
quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:36 schreef tann het volgende:
[..]
tzal wel aan mij liggen maar ik begrijp er geen hol van...
Ik heb wel zin om er een deuk in te schoppen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:37 schreef tann het volgende:
[..]
nou nou, ik lig in een deuk van zijn gezicht![]()
Ik heb wel zin om er allemaal deukjes in te trappen met hoge naaldhakkenquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb wel zin om er een deuk in te schoppen.![]()
dus dat had achter die kikker moeten staan? Ksnap niet wat die oom bedoelt met of ik dat zou durfen........wat zou durfen....?en moest die kop van Joost nou weer hier op komen?quote:
is oom joost?neeeeeeeeeeeee toch, kdacht zeker te zijn wie die is......kzou et toch nie verkeerd hebbe?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:38 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat was weer zo'n vreemd hersenspinsel van die gek. Een stom spel met een bus Pringles...
Zoiets ja, ik ga niet uitleggen hoe dat precies werkt, maar die kikker is een soort zusje van Kermis zeg maar.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:41 schreef tann het volgende:
[..]
dus dat had achter die kikker moeten staan?
Uhh... ík ga niet met die malloot lunchen.quote:en moest die kop van Joost nou weer hier op komen?![]()
in zn gezicht bedoel je?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb wel zin om er een deuk in te schoppen.![]()
Nou bij wijze van dan, hè. Niet echt natuurlijk. Ik hou niet zo van geweld en je krijgt er ook van die vieze groene schoenen van.quote:
ha, die deukjes zijn al aanwezig...allen dan van wat andersquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:40 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik heb wel zin om er allemaal deukjes in te trappen met hoge naaldhakken
quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zelfs Rob krijgt de zenuwen van de Jostiflip...
[afbeelding]
ah daarom snapte ik die kikker niet......en ik zij ook WAARSCHIJNLIJK ga ik ook heen....quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Zoiets ja, ik ga niet uitleggen hoe dat precies werkt, maar die kikker is een soort zusje van Kermis zeg maar.![]()
[..]
Uhh... ík ga niet met die malloot lunchen.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou bij wijze van dan, hè. Niet echt natuurlijk. Ik hou niet zo van geweld en je krijgt er ook van die vieze groene schoenen van.
beter voor joost denk ikquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:46 schreef Suikeroom het volgende:
Die dop op je neus doet wel pijn hooris goed voor tann dat Joost pas later die Jostflip had uitgevonden
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |