is die nou boosquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:23 schreef PC eend het volgende:
Zag ik dat nou goed, gaat zelfs Henk nu rellen![]()
Het moet toch niet gekker worden![]()
Op de bres voor de moeders!!!!!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:23 schreef PC eend het volgende:
Nee hoor, ik zat gewoon in het verkeerde topicquote:
trustequote:Op donderdag 16 februari 2006 02:28 schreef golfer het volgende:
Goede morgen en tot laters!
* golfer slapen gaat.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:09 schreef henk.jansen het volgende:
Ik heb een hele grote fout gemaakt in het Tanja topic![]()
Ik bied hierbij mijn verontschuldigingen aan aan alle mensen die verkeerd heb gequote/ beantwoord heb .
Sorry mensen en ik hoop dat ik alle verkeerde dingen weg kan halen![]()
Nou vooruit danquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:29 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zat gewoon in het verkeerde topic![]()
Zie laatste van het vorige (mijn excuses)![]()
ow wij dachten alquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:29 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zat gewoon in het verkeerde topic![]()
Zie laatste van het vorige (mijn excuses)![]()
De snor is eraf en Henk gaat helemaal losquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:23 schreef PC eend het volgende:
Die moeders hebben toch altijd kinderen als wekker?quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:28 schreef katja31 het volgende:
ik ga me zeker verslapen hahahah
ik heb geen kidsquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die moeders hebben toch altijd kinderen als wekker?
Nou, t'ís eigenlijk andersom!quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die moeders hebben toch altijd kinderen als wekker?
HENKquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De snor is eraf en Henk gaat helemaal los![]()
![]()
ja ik dacht als die boos is ga ik er aan hangen hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De snor is eraf en Henk gaat helemaal los![]()
![]()
geintej ome henkquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:34 schreef katja31 het volgende:
[..]
ja ik dacht als die boos is ga ik er aan hangen hoor![]()
![]()
Ik ben gewoon Suikeroom en dit het enige account dat ik hier hebquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:34 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
En nu ga je vertellen wie je bent...![]()
Nee gelukkig geen hazenlip want is denk ik een echt lastig ietsquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zeg Henk, verborg je iets?
Aaah dus over een paar uurtjes sleur je ze eruit en ga je zelf slapenquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:34 schreef crazymamma het volgende:
[..]
Nou, t'ís eigenlijk andersom!
Je gaf gisteren de indruk dat je een ex-BB bewoner of een bekende bentquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:35 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Ik ben gewoon Suikeroom en dit het enige account dat ik hier hebeen kloon is tog iemand die een dubbelaccount heeft? ik snap er geen ene pepernoot meer van
![]()
Zonder snor ? heb ikquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:36 schreef Manu82 het volgende:
Hey Henk we willen nu eigenlijk wel een foto zien![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:39 schreef katja31 het volgende:
ja ik ook jongens het was me een waar genoegen maar om 7 uur gaat de wekker weer tring misschien tot morgen truste pc truste manu![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, maar ze zeggen dat mannen met snorren iets verbergen, vandaar m'n vraag...quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:38 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee gelukkig geen hazenlip want is denk ik een echt lastig iets![]()
Zoiets...........ontaarde moeder!!!!!!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Aaah dus over een paar uurtjes sleur je ze eruit en ga je zelf slapen![]()
Wie bent u?quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:40 schreef crazymamma het volgende:
[..]
Zoiets...........ontaarde moeder!!!!!!!
Ik had gewoon een onderonsje met Tanja wat mensen verkeerd interpreteerde, sommige kunnen gewoon niet meer objectief redenerenquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Je gaf gisteren de indruk dat je een ex-BB bewoner of een bekende bent
Ga nou niet net doen alsof je neus bloedt...![]()
Dus je bent gewoon een witwasser...quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:43 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Ik had gewoon een onderonsje met Tanja wat mensen verkeerd interpreteerde, sommige kunnen gewoon niet meer objectief redenerenhet is voor mij allang geen issue meer dan moet het voor jou nu ook wel KLAAR zijn
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |