Dat probeer ik ook altijd.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:18 schreef Sokolsky het volgende:
Ik zit trouwens allemaal kandidaat-Oscarwinnaars te kijken.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:52 schreef Sokolsky het volgende:
Caché is in ieder geval geen kandidaat; gediskwalificeerd...
Daar heb je meteen ook de reden waarom die mensen steeds zo'n vreemde beslissingen nemen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:31 schreef dolle_hond het volgende:
degenen die mogen stemmen krijgen de films ook op dvd te zien
Hij was al op tv geweest voordat die in de bios kwam. En de aanpassingen voor de biosversie vonden de oscarmensen te minimaal.quote:
Nee, dat was bij Bluebird.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:38 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Hij was al op tv geweest voordat die in de bios kwam. En de aanpassingen voor de biosversie vonden de oscarmensen te minimaal.
Beoordeling ofzo, dat staat stoer.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wat zijn die cijfers ervoor, RR?
Die vond ik goed!quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:01 schreef Gorro het volgende:
The Call of the Cthulhu (Andrew Leman, 2005)
Een mooie ode aan de stille horror-films uit de jaren '20. De decors en stijl zijn duidelijk beïnvloed door het Duitse expressionisme. De hele film ziet er uit alsof hij ook tijdens die periode gemaakt is. Dit is met veel liefde gedaan en daardoor overtuigend. ***½
Wanneer komt het Venezuela tournament?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:05 schreef Sokolsky het volgende:
Venezuela? Damn, die moet ik ook zien
Ik vond Jarhead ook wel tamelijk briljant, maar wat heeft Spielberg daarmee te maken?quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:50 schreef Timo20 het volgende:
Na het briljante Jarhead brengt Spielberg met z`n Munich het tweede meesterwerk van 2006 op het witte scherm.
Ah, laat maar. Ik begreep je verkeerd.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:00 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik vond Jarhead ook wel tamelijk briljant, maar wat heeft Spielberg daarmee te maken?
dacht al: zo moeilijk is die zin toch nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:02 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ah, laat maar. Ik begreep je verkeerd.
tradities moeten in eren blijven. Geef nou maar gewoon toe dat het te moeilijk voor je wasquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
een keer wat anders is ook leuk (voor de romeinen onder ons)
heb het nog speciaal even na zitten te tellenquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
tradities moeten in eren blijven. Geef nou maar gewoon toe dat het te moeilijk voor je was![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |