o nee, je bent je 360 voor 3 weken kwijtquote:
Om online te gamen. Gaat uitstekend zonder headset. Voor chatsessies ga ik wel naar msn.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:13 schreef Gamedemon het volgende:
En jij hebt live...waarom?
Waarom zou je in godsnaam live gamen zonder headset?quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:50 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Om online te gamen. Gaat uitstekend zonder headset. Voor chatsessies ga ik wel naar msn.
Wat is de meerwaarde van die headset? Dat is toch alleen maar om te chatten?quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:51 schreef Gamedemon het volgende:
Waarom zou je in godsnaam live gamen zonder headset?
Dus jij gaat je headset niet gebruiken als je online gamed?
Iemand de kanker wensen als je overhoop word geschoten is wel lekkerquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat is de meerwaarde van die headset? Dat is toch alleen maar om te chatten?
als jij die headset niet gaat gebruiken zie ik geen reden om je in mijn friendslist te houden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat is de meerwaarde van die headset? Dat is toch alleen maar om te chatten?
als je jezelf niet laat horen dan weet je niet of ze er zitten he?quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:04 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb nog niet heel veel online gegamed maar bij PGR3 zie ik de meerwaarde van chatten niet echt. Ik zat tussen allemaal Engelsen ofzo.
Waar zitten al die Nederlanders dan?
Ik zal me binnenkort eens meer verdiepen in dat online gamen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:04 schreef Gamedemon het volgende:
als je jezelf niet laat horen dan weet je niet of ze er zitten he?
en met britten kan je ook gezellig ouwehoeren, vraag maar aan bastard
Na Top Gear danquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:11 schreef Gamedemon het volgende:
Bastard ik weet hoe het zit met die content...maar hoe ik het voor elkaar krijg weet ik niet...
Kom ff live anders
[High Definition Console Gaming] Deel 2quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:32 schreef Kremers het volgende:
Iemand hier met een Sony Bravia tv? Ik zit er over na te denken om deze te kopen. Component In is toch die 3 HD stekkers die bij de meegelverder kabel zitten? Ik vind al die termen nogal verwarrend
Ik gebruik het ding ook niet bij PGR3.. raak ik alleen nog meer afgeleid.. (en het is al zo moeilijk voor mequote:Op vrijdag 16 december 2005 21:04 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als je jezelf niet laat horen dan weet je niet of ze er zitten he?
en met britten kan je ook gezellig ouwehoeren, vraag maar aan bastard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |