abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33144514

• Microsoft's XBOX 360
    Ja... die nieuwe console van Microsoft dus!

Hij is nu te koop in de winkels! Hij is alleen overal uitverkocht en de verwachting is dat Microsoft rond 14-16 december met een tweede levering komt

• Hardware, software en services: de Xbox 360 is een krachtige combinatie van hardware, software en services, die je meesleept in een gamewereld die groter, spectaculairder en realistischer is dan ooit tevoren, waar mogelijkheden onbegrensd zijn en je verbeelding nooit aan banden wordt gelegd.
  • Industriële vormgeving: als samensmelting van vorm en functionaliteit herbergt de Xbox 360 krachtige technologie in een bijzonder geraffineerd jasje.
  • Xbox Gamer Guide: de Xbox Gamer Guide is een entertainmentgateway die je rechtstreeks in contact brengt met je games, vrienden, muziek, films en downloads.
  • Aanpasbare interface: je kunt je eigen Xbox 360 systeem en -ervaringen creëren.
  • Lichtring en Xbox Guide knop: de Xbox Guide knop is terug te vinden op zowel draadloze als gewone controllers en biedt je volledige controle over je eigen game-ervaring. Via de Xbox Guide knop kun je niet alleen de Xbox Gamer Guide en de Xbox
    System Guide oproepen, maar kun je ook het systeem in- of uitschakelen zonder dat je daarvoor je luie stoel hoeft te verlaten.
  • Xbox Live™: op Xbox Live, de enige plek waar je overal altijd en met iedereen kunt gamen, komen games en entertainment tot leven. En dit toch al geweldige systeem is nu nog verder verbeterd. Je kunt de Xbox 360 aansluiten op een breedbandverbinding en vervolgens rechtstreeks toegang krijgen tot Xbox Live Silver. Je kunt je eigen digitale identiteit
    vormgeven via je Gamertag en gamerprofiel, je kunt via de chatfunctie met anderen praten en je kunt toegang krijgen tot Xbox Live Marketplace. Al deze functies zijn bovendien standaard beschikbaar zonder enige extra kosten.
  • Xbox Live Marketplace: houd je favoriete games up-to-date door nieuw materiaal direct te downloaden. Xbox Live Marketplace is toegankelijk voor iedereen die een breedbandverbinding voor zijn Xbox 360 instelt en stelt je in staat om je spelervaring aan je eigen voorkeuren aan te passen en te verruimen.
  • Games: Xbox 360 geeft een hele nieuwe invulling aan de vormgeving, audio en de wereld van games en sleept je op ongekende wijze mee in de game. Levensechte personages met emotionele diepgang sleuren je als het ware de gamewereld in en zorgen voor een onvergelijkbare game-ervaring. Alle Xbox 360-titels worden weergegeven met een resolutie van 720p en 1080i op 16:9-breedbeeld met anti-aliasing voor vloeiende beelden van filmkwaliteit en Surround Sound.
  • Digitaal entertainment: laat je muziek, foto's, video en tv een ware metamorfose ondergaan. Je kunt direct naar dvd-films met Progressieve Scan kijken zonder dat daar enige extra's voor nodig zijn. Je kunt muziek naar de hard-drive van de Xbox 360 overbrengen en je nieuwste digitale foto's delen met je vrienden. Zodra je verbinding maakt, streamt de Xbox 360 de digitale media die zijn opgeslagen op je mp3-speler, digitale camera, multimedia-pc of een willekeurige pc met Microsoft® Windows® XP.

• Leuk en aardig al die info, maar welke games zijn er beschikbaar?
    De Xbox 360 heeft op het moment 15 launchgames, dus er zit vast wel wat tussen voor je.
    Dit zijn ze :

• Ik zie 2 verschillende versies van de 360 staan, wat is het verschil?
    Het core pakket bevat de console, Controller met draad en wat snoeren voor 300 euro, hier moet je nog wel een memory kaart bij kopen.
    Het ziet er zo uit :

En dan is er nog het premium pakket, het pakket dat aan te raden is als je regelmatig gamed en ook Live! wilt gamen, hierbij zitten HD kabels, een headset , Harde schijf, media afstandsbediening en draadloze controllers.
    Het is ook aan te raden om een Play and charge kit te kopen voor je controller, dat is een oplader + accu voor 19,95, daarmee kan je 25 uur gamen per keer dat je de controller oplaad.
    Ook hier een plaatje van het pakket :

• Leuk dat live!, maar zijn er ook fokkers die het doen?
    Jazeker hier een lijstje met gamercards en de foknaam erbij:

Xbox Live! gamercards

Wil jij hier ook tussenstaan? post het even in dit topic en een moderator zal het bovenstaande lijstje voor je aanpassen!

• Voorgaande topics
    01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46

Deze OP is hier te vinden

[ Bericht 3% gewijzigd door peristilius op 16-12-2005 23:03:30 ]
  • RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_33144543
    Die TT
    If only
    pi_33144574
    quote:
    Op vrijdag 16 december 2005 20:46 schreef Retuobak het volgende:
    Die TT
    If only
    o nee, je bent je 360 voor 3 weken kwijt
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_33144644
    quote:
    Op vrijdag 16 december 2005 20:13 schreef Gamedemon het volgende:
    En jij hebt live...waarom?
    Om online te gamen. Gaat uitstekend zonder headset. Voor chatsessies ga ik wel naar msn.
    pi_33144685
    quote:
    Op vrijdag 16 december 2005 20:50 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Om online te gamen. Gaat uitstekend zonder headset. Voor chatsessies ga ik wel naar msn.
    Waarom zou je in godsnaam live gamen zonder headset?
    Dus jij gaat je headset niet gebruiken als je online gamed?
      vrijdag 16 december 2005 @ 20:57:52 #6
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_33144803
    Die gametitel

Hee, vraagje, ik heb een CC ingevuld, en die hou ik netjes bij als ie verlopen is. Maar nu wil ik M$ punten kopen en dan kan dat niet.
    Nu kan ik mij herrineren dat ik op de oude xbox een instelling was dat M$ er niet ongevraagd geld mocht van afschrijven, dat had ik ook zo staan. Maar kan het nu niet vinden, want ik gok dat dat de rede is eigenlijk.. En ik heb al bij accountmangment gekeken (dat is niet op 1 van die tabbladen)
    Dus... kan het op een site worden geactiveerd?
    Gezocht op xbox.nl, kan er niks over vinden eigenlijk, alleen dat je punten kan kopen met CC en met een kadopakket ofzo.
    The truth was in here.
    pi_33144818
    ik had het wel openstaan en kan ze gewoon kopen wanneer ik op iets klik
      vrijdag 16 december 2005 @ 20:58:44 #8
    65516 gieling
    Live from NYC
    pi_33144821
    Nogmaals die headset van de 360 is van een onbehoorlijk slechte kwaliteit (zowel qua hoe hij zit als het te slechte geluid wat eruit komt)
    pi_33144834
    quote:
    Op vrijdag 16 december 2005 20:51 schreef Gamedemon het volgende:
    Waarom zou je in godsnaam live gamen zonder headset?
    Dus jij gaat je headset niet gebruiken als je online gamed?
    Wat is de meerwaarde van die headset? Dat is toch alleen maar om te chatten?
    pi_33144859
    Morgen ga ik vóór openingstijd langs de MM adam, hoop dat ze nog een Premium hebben
      vrijdag 16 december 2005 @ 21:00:46 #11
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_33144863
    Dat mierengeneuk over die headset.. je hebt gvd een pracht van een systeem verder staan
    Komen vast nog wel andere.. en ik begrepen dat de oude aangesloten kon worden, kan je alleen niet muten. Nee mooi dat deed ik zelf al nooit, ik lul gewoon verder, want anders vergeet ik hem weer aan te zetten en zit ik een avond voor niks te lullen.
    The truth was in here.
      vrijdag 16 december 2005 @ 21:01:41 #12
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_33144891
    quote:
    Op vrijdag 16 december 2005 20:59 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Iemand de kanker wensen als je overhoop word geschoten is wel lekker

Oh en teamtactieken he, en just for fun
    The truth was in here.
    pi_33144924
    quote:
    Op vrijdag 16 december 2005 20:59 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

als jij die headset niet gaat gebruiken zie ik geen reden om je in mijn friendslist te houden.
    kan ik net zo goed de single player gaan spelen.
    er moet gewoon slap geouwehoert worden
      vrijdag 16 december 2005 @ 21:03:03 #14
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_33144946
    Oh ik kreeg nu 4 mailtjes binnen van M$ over dat de aankoop niet is gelukt van die punten.. duh.
    The truth was in here.
    pi_33144969
    Ik heb nog niet heel veel online gegamed maar bij PGR3 zie ik de meerwaarde van chatten niet echt. Ik zat tussen allemaal Engelsen ofzo.

Waar zitten al die Nederlanders dan?
    pi_33144986
    quote:
    Op vrijdag 16 december 2005 21:04 schreef MrX1982 het volgende:
    Ik heb nog niet heel veel online gegamed maar bij PGR3 zie ik de meerwaarde van chatten niet echt. Ik zat tussen allemaal Engelsen ofzo.

Waar zitten al die Nederlanders dan?
    als je jezelf niet laat horen dan weet je niet of ze er zitten he?
    en met britten kan je ook gezellig ouwehoeren, vraag maar aan bastard
    pi_33145041
    quote:
    Op vrijdag 16 december 2005 21:04 schreef Gamedemon het volgende:

Ik zal me binnenkort eens meer verdiepen in dat online gamen.
    pi_33145169
    Bastard ik weet hoe het zit met die content...maar hoe ik het voor elkaar krijg weet ik niet...
    Kom ff live anders
      vrijdag 16 december 2005 @ 21:15:09 #19
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_33145255
    Headset is prima Ga zo PDZ gamen
    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
      vrijdag 16 december 2005 @ 21:26:02 #20
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_33145537
    quote:
    Op vrijdag 16 december 2005 21:11 schreef Gamedemon het volgende:
    Bastard ik weet hoe het zit met die content...maar hoe ik het voor elkaar krijg weet ik niet...
    Kom ff live anders
    Na Top Gear dan
    The truth was in here.
    pi_33145702
    Iemand hier met een Sony Bravia tv? Ik zit er over na te denken om deze te kopen. Component In is toch die 3 HD stekkers die bij de meegelverder kabel zitten? Ik vind al die termen nogal verwarrend
    pi_33145748
    quote:
    Op vrijdag 16 december 2005 21:32 schreef Kremers het volgende:
    Iemand hier met een Sony Bravia tv? Ik zit er over na te denken om deze te kopen. Component In is toch die 3 HD stekkers die bij de meegelverder kabel zitten? Ik vind al die termen nogal verwarrend
    [High Definition Console Gaming] Deel 2

Alles wat je altijd al wilde weten over hd gaming.

De meegeleverde kabel bij het premium pakket is inderdaad de component kabel.
      vrijdag 16 december 2005 @ 21:57:55 #23
    45722 Dromer
    Zo veel letters Zo weinig ruim
    pi_33146308
    quote:
    Op vrijdag 16 december 2005 21:04 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Ik gebruik het ding ook niet bij PGR3.. raak ik alleen nog meer afgeleid.. (en het is al zo moeilijk voor me ) Misschien dat ik bij andere games wel mee ga kleppen
    I am just a dreamer, but you are just a dream
    pi_33146995
    Headset is gewoon een grappige toevoeging, beetje ouwehoeren online is nooit verkeerd.

Trouwens nog meer mensen hier Perfect Dark? Binnenkort even met wat fockers knallen.
    pi_33147602
    De headset is bagger. De oude headset was veel beter, met dat ding dat achter je hoofd langs liep.

Ik heb trouwens ook PDZ, voeg me maar toe en dan ga ik je afknallen . Gamertag staat in het topic.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')