Ok, bedanktquote:Op donderdag 15 december 2005 22:16 schreef nlboy het volgende:
[..]
http://tweakers.net/pricewatch/cat/301
http://www.inkoopacties.net/ia/qy9kfn25 (heb er goeie ervaring mee)![]()
Kom op man, kopen dat dingquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:43 schreef DaMook het volgende:
Gezien het feit dat ik nog twijfel over de aanschaf van een psp en dat het zeer waarschijnlijk is dat ik er op korte termijn een heb plaats ik hier een tvp
Er zit geen radio-ontvanger in, het gaat dus alleen streaming lukken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:45 schreef The.PhantoM het volgende:
kan je nou ook radio luisteren met dat ding, bijv. in de trein, dus niet streamen via wifi? En muziek kan je dus gewoon op zo'n memory stick stouwen? Ik moet mss maar eens me ipod de deur uit gooien en een PSP halenAlleen wordt het wel moeilijk om te kiezen of ik de ceramic white neem of gewoon de zwarte... Welke kleur hebben jullie eigenlijk?
Ik heb hemquote:
Yep.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb hemHij is vet
Ik heb er GTA LCS en Tony Hawk bijgekocht
Nu zometeen even reggen op yourpsp.com. Krijg je dan nog steeds spiderman gratis ?
2.01quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:09 schreef __Saviour__ het volgende:
nu nog steeds? ik dacht dat alleen de eerste lichting PSP's dat kreeg.
Welke firmware zit er tegenwoordig op de PSP's in de winkel? Welke versie heb jij DaMook?
Dan terugquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
2.01
En volgens mij heb ik een dode pixel ontdekt
jaquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:53 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wie zit in je icoon? Holmes ?
Contact opnemen met Sony dan. De nieuwe pixelgarantie stelt dat je recht hebt op een vervangend exemplaar.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:22 schreef DaMook het volgende:
2.01
En volgens mij heb ik een dode pixel ontdekt
leugen, ik heb een witte psp gekocht bij illusion games hoofddorp.. weeequote:Op donderdag 15 december 2005 22:58 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik wil graag die witte, erg jammer dat die niet uitkomt in Nederland![]()
Maar dat is geen Europese PSPquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:45 schreef Hbjr het volgende:
[..]
leugen, ik heb een witte psp gekocht bij illusion games hoofddorp.. weee![]()
Ja maandag ga ik zeker bellenquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Contact opnemen met Sony dan. De nieuwe pixelgarantie stelt dat je recht hebt op een vervangend exemplaar.
Ik heb een preview versie van Sims 2 voor de PSP gespeeld maar die vond ik niet echt geweldig. Je huis inrichten enzo is allemaal best goed geregeld, maar een groot deel van het spel draait om het praten met andere personages en het goede zinnetje uitkiezen om te gaan zeggen. Op basis wat ik ervan gezien heb raad ik 'm je in iedergeval niet aan, maar ik zou zeggen lees er wat reviews over. Overigens lijkt het spel wel meer op de GBA versie dan op de console/pc versie. Bij de handheld versies draait het spel meer om het werken voor geld en moet je daarbij een aantal behoeften van je sim in de gaten houden. Bij de console/pc versie werkt het net andersom, daar gaat het vooral om het vervullen van behoeften en krijg je eigenlijk automatisch geld.quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:14 schreef nlboy het volgende:
Heeft iemand al The Sims 2 op de PSP gespeeld?
Want ik vond The Sims bijvoorbeeld op GBA super, maar op console juist helemaal niks.
Dus ben erg benieuwd of iemand het al heeft gespeeld en waarmee je het beste kan vergelijken.
Is ie hier al uit dan? Je hebt in ieder geval FW 2.0 nodig om 'm te spelen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:14 schreef nlboy het volgende:
Heeft iemand al The Sims 2 op de PSP gespeeld?
Want ik vond The Sims bijvoorbeeld op GBA super, maar op console juist helemaal niks.
Dus ben erg benieuwd of iemand het al heeft gespeeld en waarmee je het beste kan vergelijken.
Ik ken alleen Coded Arms, maar heb de besturing nog niet helemaal onder de knie en ben nu met PoP bezig ( jij ook blijkbaar ? )quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:04 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Is ie hier al uit dan? Je hebt in ieder geval FW 2.0 nodig om 'm te spelen.
Prince of Persia is wel vet
Welke gave first person shooters zijn er eigenlijk?
Nee helaas nog niet, wel in Amerika.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:04 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Is ie hier al uit dan? Je hebt in ieder geval FW 2.0 nodig om 'm te spelen.
Prince of Persia is wel vet
Nope ik heb 'm net, heb 't alleen even uitgeprobeerd.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:09 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik ken alleen Coded Arms, maar heb de besturing nog niet helemaal onder de knie en ben nu met PoP bezig ( jij ook blijkbaar ? )
Al in de puzzle chamber geweest ?
Upgraden van je firmware verandert niks aan je memorystick.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:23 schreef nlboy het volgende:
Trouwens weet iemand als je gaat upgraden dat je settings van je stick ongewijzigd blijven?
Want ik heb namelijk allemaal instelling op mijn memory stick staan van de homebrew programma's en heb geen zin om dat allemaal weer opnieuw in te gaan stellen.
Einde van dit bericht.
Voor zover ik weet wordt dat allemaal niet overschreven.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:23 schreef nlboy het volgende:
[..]Trouwens weet iemand als je gaat upgraden dat je settings van je stick ongewijzigd blijven?
Want ik heb namelijk allemaal instelling op mijn memory stick staan van de homebrew programma's en heb geen zin om dat allemaal weer opnieuw in te gaan stellen.
Einde van dit bericht.
Mooi.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Upgraden van je firmware verandert niks aan je memorystick.
Wel werkt homebrew op 2.00 op een totaal andere manier.
Ik heb helaas helemaal geen preview disc. Ik heb het spel gespeeld op een persevenement waarbij alle nieuwe Sims 2 werden gepresenteerd. De Sims 2 die ik op de PSP gespeeld heb stond volgens mij nog niet op een disc, maar nog op een pc-achtig apparaat dat op de PSP stond aangesloten. Overigens is het me daar ook als enige gelukt om de PSP twee keer vast te laten lopenquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:57 schreef nlboy het volgende:
Oké dan! Bedankt voor je duidelijke uitleg.Tja ik vond 'm op de GBA wel redelijk verslavend omdat je toch geld enzo moest verdienen en beetje praten en missies doen. Bij PC is het zo standaard, elke dag naar werk dan een huisje beetje inrichten, relatie krijgen etc. etc. Maar op de Console vind ik het weer zo uhhh ja anders om Sims er op te spelen het is niet echt verslavend. De besturing is gewoon minder. Misschien ga ik dan toch de Sims 2 kopen voor PSP.
Heb je toevallig nog een preview-disk over?![]()
Ow oké. Jammer dat ie alleen nog in de USA uit is, anders had ik misschien nog een leuke 3e game voor in de vakantie.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:47 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb helaas helemaal geen preview disc. Ik heb het spel gespeeld op een persevenement waarbij alle nieuwe Sims 2 werden gepresenteerd. De Sims 2 die ik op de PSP gespeeld heb stond volgens mij nog niet op een disc, maar nog op een pc-achtig apparaat dat op de PSP stond aangesloten. Overigens is het me daar ook als enige gelukt om de PSP twee keer vast te laten lopen![]()
Is de laatste missie... vandaar dat ie wat moeilijk is.quote:Op maandag 19 december 2005 19:29 schreef Zo-is-dat het volgende:
Klote ik zit nu bij een missie bij gta waar ik eerst een heleboel boten moet kapot schieten en daarna op zo'n eiland nog wat mensen moet vermoorden alleen kword steeds bij zo'n poppetje achter een hek afgeschoten echt wazig heb hem al 10 keer gedaan en nog niet gehaald iemand meer heir problemen mee gehad ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kon je toch gewoon hier vragen?quote:Op maandag 19 december 2005 20:29 schreef Sjakie01 het volgende:
Zouden jullie kenners misschien ook even naar dit topic willen kijken?![]()
BVD.
Klik
quote:Op maandag 19 december 2005 20:25 schreef number50 het volgende:
[..]
Is de laatste missie... vandaar dat ie wat moeilijk is.Het is allemaal geluktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zonder sniper of rocket launcher wel jammer dat het zo snel al is afgelopen waar is die andere 60% van het spel ?
Brabantse nuchterheid...
250 films te duurquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:31 schreef Roi het volgende:
Mijlpaal ! 250 UMD films! (en iets van 80 games?)
www.interngeheugen.com is sterk aan te raden 1gb memory stick van sandisk voor maar 76¤ en ik had hem in 1 dag binnen werkt super goed !!quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:43 schreef Deviant1nl het volgende:
Zo, een usb kabel erbij en PoP gekocht. Zat te twijfelen of ik metal gear solid nam, maar heb daar nog niks over gelezen eigenlijk. En elke winkel die ik afliep verkocht memorycards voor 125euroDus van de week maar via internet ofzo even kijken
dat kan met geen enkele firmware tot nu toequote:Op dinsdag 27 december 2005 15:44 schreef Slicky het volgende:
Kan je met 1.5 ook streamen (films enz van je netwerk) ?
daar kan je toch geen films van je pc mee streamen naar je PSP. Toch alleen televisiequote:Op dinsdag 27 december 2005 19:44 schreef __Saviour__ het volgende:
2.60 heeft locationfree player: http://products.sel.sony.com/locationfreetv/owners/psp.html
Ik dacht met de nieuwste wel?quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:34 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
dat kan met geen enkele firmware tot nu toe
of gewoon ff je accu eruit halen hequote:Op woensdag 28 december 2005 13:51 schreef Deviant1nl het volgende:
gisteravond psp uit gedaan tijdens spelen van PoP. Doe hem net aan, en ik druk op de knop om terug naar hoofdmenu van de psp te gaan en hij blijft op een ogenblik geduld staan. Muziek komt er nog wel uit maar verder gebeurt er niks. Heb ook al aantal toetsencombinaties gedaan maar niks helptWat nu, wachten tot de accu leeg is ofzo
ja, met dat idee kwam al iemandquote:Op woensdag 28 december 2005 13:54 schreef progje het volgende:
[..]
of gewoon ff je accu eruit halen he
onzin,quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:34 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
dat kan met geen enkele firmware tot nu toe
Ik neem aan 'spellen' waar je dus max fw 1.5 voor nodig hebt ? Ken verder niets anders.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:21 schreef __Saviour__ het volgende:
zoiets had ik ook wel verwacht ondertussen van Sony. Het is dé perfecte manier om demo's te verspreiden.
De memorystick is nu ook wel flink in gebruik, voor video's, MP3, spellen (maar niet van sony) en game uitbreidingen (wipeout pure). Maar demo's zou dus een zeer welkome aanvulling daarop zijn.
ik kan gmailen hoor op mn pspquote:Op woensdag 28 december 2005 19:25 schreef JK het volgende:
[..]
Ik neem aan 'spellen' waar je dus max fw 1.5 voor nodig hebt ? Ken verder niets anders.
Ook mis ik eigenlijk nog een simpele emailclient om je mail te checken... hoeft niet eens noodzakelijk te zijn om te kunnen antwoorden... ach, wie weet wat de toekomst ons brengt.
Heb je gelijk inquote:Op woensdag 28 december 2005 20:25 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
ik kan gmailen hoor op mn psp
A boy and his dog werkt, maar doom psp krijg ik niet aan de praat.. loopt vast tijdens het initializen van bestanden.. maar ik heb 3 versies.. fw1, fw1.5 en iets met -1% ofzo... wat houd dat laatste in ?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Lees eerst alle instructies goed door. Als je fouten maakt, loopt homebrew al snel vast.
Je kunt dan de PSP gewoon resetten, door de powerknop omhoog te drukken (soms wel 10 seconden), zodat de PSP uit gaat.
Ik ga 'm volgende week maandag op de bus doen, ik zal je hier op de hoogte houdenquote:Op donderdag 29 december 2005 19:47 schreef remcheese het volgende:
hmm... wisselende results dus...
Ik kijk het gewoon nog heel ff aan : en dan als ik me over een week alsnog helemaal groen en geel erger aan die dode pixels dan stuur ik hem op...
thnx voor de input.
Ik had 'm in L-loader ( of het het ding ook heet) al op 333 gezet, maar toen liep ie vast.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:32 schreef __Saviour__ het volgende:
Druk met de analoge stick naar links in snes om bij de opties te komen. Idd dan op 333mhz zetten, en wat met de andere instellingen spelen. Dan werkt het meeste wel.
Ik begrijp nooit dat je je door een winkelier met een kluitje het riet in laat sturen.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:33 schreef remcheese het volgende:
Zou iemand die een psp heeft moeten retouneren aan sony mij kunnen vertellen wat de werkwijze is en wat de kosten en dergelijke zijn ?
Ik werd vanochtend in de winkel slecht geholpen onder het mom van : " after sales doen we niet aan" bel sony maar met je dooie pixels.
ik sony bellen : sorry meneer het systeem ligt plat goedemorgen! klik/
Nu was ik op zich heel vrolijk vanochten maar 2x genaaid worden op 1 ochtend kostte me mijn humeur...
Ik zit nu dus hard te twijffelen of ik het een weekje aankijk met die dode pixels (zo van misschien erger ik me er niet aan) en dan evt alsnog sony bel...
Maar als ik dat ding dan een maand kwijt ben dan is dat ook weer zo
vandaar de vraag :
Ervaringen svp ?
thnx!
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Na de eerste maand moet je het met SOny regelen.
En kijkt kritischer naar dode pixelsquote:Op donderdag 29 december 2005 23:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sony verleent gewoon een soort van service aan huis na de eerste maanden, net als met enorme TV's en wasmachines gedaan wordt.
Hij is erg stoer afgezien van het feit dat het:quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:50 schreef linebear het volgende:
is Prince of Persia een aanrader ?!
1 2 3 4 | [*][*][*][*] [ ][ ][ ][ ] |
1 2 3 4 | [*] [*] [ ][*][*][*][*][ ] [ ][ ][ ][ ][ ][ ] |
1 2 3 4 5 6 | [*] [*] [ ][*] [*][ ] [ ][*] [*][ ] [ ][*][*][*][*][ ] [ ][ ][ ][ ][ ][ ] |
Hij zal wel moeten.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:55 schreef remcheese het volgende:
Boos worden heeft niet geholpen bij de winkelier, hij blweef bij zijn standpunt dat ie niet aan after-sales deed.
ik heb het gevoel dat ze allemaal in maart komen..quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:01 schreef Morthill het volgende:
Weet iemand eigenlijk o er nog echte top games uitkomen voor dit ding binnekort, of moet ik mijn hoop daarop maar opgeven?
Tales of Eternia in Januariquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:01 schreef Morthill het volgende:
Weet iemand eigenlijk o er nog echte top games uitkomen voor dit ding binnekort, of moet ik mijn hoop daarop maar opgeven?
Heb je GTA al? De moeite waard.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:01 schreef Morthill het volgende:
Bij welke winkel heb je het apparaat gekocht? Dat is dan in iedergeval een waarschuwing voor alle andere mogelijke PSP-kopers hier..quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:55 schreef remcheese het volgende:
Boos worden heeft niet geholpen bij de winkelier, hij blweef bij zijn standpunt dat ie niet aan after-sales deed.
Maar in elk geval erg bedankt voor jullie reacties!
Inderdaad, Socom wil ik eigenlijk ook nog wel. Online spelen lijkt me wel leuk.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heb je GTA al? De moeite waard.
Ik wacht nog op een Europese release van Socom eigenlijk
GTA = Pure Crap (sinds deel 3). Kortom nee, gelukkig niet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heb je GTA al? De moeite waard.
Ik wacht nog op een Europese release van Socom eigenlijk
De PSP kan gewoon op 333mhz draaien, daar is het apparaat ook voor ontworpen. De games tot nu toe draaien op 222mhz, om stroom te besparen. Ik dacht dat GTA:LCS het eerste spel is dat gebruikt maakt van 333mhz.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:22 schreef JK het volgende:
Saviour, ik ben je erg dankbaar!
Heb nu echt alles aan de praat, alleen dat SNES gebeuren werkt niet snel maar dat zal wel de 'coding' zijn van het programma. PSPGenesis werkt supergoed op 333mhz, kan niet beter.. ScummVM... geweldig, heb hier indiana jones & fate of atlantis gevonden tussen mn oude games en die ff op de memstick gezet. Werken als een tiet !
Geeft m'n PSP erg veel meerwaarde. Jammer dat Sony zelf niet homebrew toestaat. Dit is prima en toch kan je er geen 'illegale' psp games mee spelen. Ook Doom & Heretic aan de praat. Heb de %1 map er ook gewoon bij op gezet.
333mhz maakt verder niet uit toch voor de hardware zelf? Goed, hij wordt iets warmer en batterij sneller leeg, maar ik ga er vanuit dat als de PSP2 komt, de games toch al op 333MHz draaien.... we maken er alleen nu al gebruik van
Dan verschillen we van mening, want GTA:LCS is erg leuk moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 09:49 schreef Morthill het volgende:
[..]
GTA = Pure Crap (sinds deel 3). Kortom nee, gelukkig niet.
Snes draait op 333Mhz idd wel goed, wat je zei dat je met de analoge stick in het menu komt en dan de CPU speed kan veranderen klopt. Ik veranderde 'm al in de loader van fanjita, waardoor de app crashte. Maar 'in-emulator' zelf gaat het perfect.... speelt prima.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:08 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De PSP kan gewoon op 333mhz draaien, daar is het apparaat ook voor ontworpen. De games tot nu toe draaien op 222mhz, om stroom te besparen. Ik dacht dat GTA:LCS het eerste spel is dat gebruikt maakt van 333mhz.
De snes moet je eens proberen te draaien in v0.8.5. van de loader (ook te vinden op fanjita's pagina), daarin zou het wat stabieler moeten draaien.
Februari alweer...quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:00 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Tales of Eternia in Januari
quote:
Dat is real-time, hè?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:00 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Tales of Eternia in Januari
quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:24 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Zijn er ook fatsoenlijke RPG's aangekondigd voor de PSP?
kzal is kijken kgeloof dat ik hem nog ergens hebquote:Op maandag 2 januari 2006 16:40 schreef BaggerUser het volgende:
heeft iemand al filmpjes van worms op de psp ?
nee ben hem kwijt :|quote:Op maandag 2 januari 2006 19:07 schreef this-is-life het volgende:
[..]
kzal is kijken kgeloof dat ik hem nog ergens heb
Google > worms psp > via de 1e hit > http://www.gametrailers.com/player.php?id=8808&type=wmvquote:Op maandag 2 januari 2006 16:40 schreef BaggerUser het volgende:
heeft iemand al filmpjes van worms op de psp ?
Je speelt te krampachtig?quote:Op maandag 2 januari 2006 19:48 schreef linebear het volgende:
bij 45.000 krijg ik toch echt enorme kramp in mijn handen.... wat doe ik verkeerd |!?
verdomme, ik wil ook een 2 gigquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo, mijn 2GB memorystick is net gebracht door de TNT
een leeg scherm moet je maken ( ofja maken is eigenlijk niet het goede woordquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Weet iemand hoe je in de puzzle mode bij Lumines de task "clear all" doet ?
Is dit nou dat je ehle scherm leeg moet zijn of niet ?
Want je ziet wel blokjes die je moet maken ofzo...
Hoeveel heb jij betaald voor die 2 gig? Inclusief verzendkosten.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja, de 1GB raakte snel vol, dus maar een kaartje erbij gehaald. Hiermee moet ik voorlopig wel vooruit kunnen
Die kaartjes zijn wel verrekt klein, dus ik moet de ene die ik op dat moment niet gebruik goed gaan bewaren.
125 inclusief verzenden.En dat is dan ook nog inclusief 12.50 extra voor verzenden via koeriersdienst, want dat gaat veel sneller dan normale post.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:52 schreef gamecube_master het volgende:
Hoeveel heb jij betaald voor die 2 gig? Inclusief verzendkosten.
he, dat ziet er interessant uit.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:52 schreef linebear het volgende:
deze net besteld
http://www.psxshop.nl/product_info.php?cPath=214_223&products_id=1814&osCsid=65b90b882b9989d750eb86df6af886fb
Waar ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
125 inclusief verzenden.En dat is dan ook nog inclusief 12.50 extra voor verzenden via koeriersdienst, want dat gaat veel sneller dan normale post.
Via deze ebay-winkel: http://stores.ebay.nl/DigiSpace2008quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:35 schreef SuperFruitig het volgende:
Waar ?
mmm ik ben niet zo into ebay.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Via deze ebay-winkel: http://stores.ebay.nl/DigiSpace2008
Die heeft een erg hoge en positieve feedback, en ik heb er dus al bij besteld en alles goed ontvangen. En het zijn allemaal nieuwe producten
Je kunt het proberen via een veiling, of via de Direct Kopen optie. Met het eerste kun je goedkoper uitkomen.
Als je niet ingelogd bent, zijn de prijzen misschien in dollars, even omrekenen eventueel dus.
ziet er cool uit maar wel best duur 35¤quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:52 schreef linebear het volgende:
deze net besteld
http://www.psxshop.nl/product_info.php?cPath=214_223&products_id=1814&osCsid=65b90b882b9989d750eb86df6af886fb
De capaciteit is hoger, maar de batterij gebruikt gewoon hetzelfde voltage. Het lijkt me dus wel dat je dezelfde adapter kunt gebruikenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:30 schreef Little_Meanie het volgende:
ook wil ik niet dat de batterij dikker is dan de huidige en met de huidige oplader opgeladen kan worden
ik vond een originele batterij van 2200 mAH, kan die op de originele oplader worden gejuiced?
Is altijd nog meer dan de helft goedkoper dan draadloos internet via de andere manierquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:42 schreef this-is-life het volgende:
[..]
ziet er cool uit maar wel best duur 35¤
Ik zoek t zelfde. Waar heb je die 2200 gevonden? Dat is trouwens maar 400 meer dan de standaard toch? (maar elke verbetering is meegenomen natuurlijk).quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:30 schreef Little_Meanie het volgende:
ik ben op zoek naar een extra batterij voor mijn PSP, liefst één met een grotere capaciteit dan de originele en ook liefst een originele van SONY dus niet één of ander taiwaneens geval
ook wil ik niet dat de batterij dikker is dan de huidige en met de huidige oplader opgeladen kan worden
ik vond een originele batterij van 2200 mAH, kan die op de originele oplader worden gejuiced?
op eBay: hier onder anderequote:Op woensdag 4 januari 2006 14:53 schreef McDBigMac het volgende:
[..]
Ik zoek t zelfde. Waar heb je die 2200 gevonden? Dat is trouwens maar 400 meer dan de standaard toch? (maar elke verbetering is meegenomen natuurlijk).
Kijk je sleutel nog is na, weet je zeker dat je hem goed hebt ingevoerd?quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:18 schreef Little_Meanie het volgende:
heeft nog iemand problemen om te internetten op de PSP met een WPA beveiliging?
vroeger had ik een WEP beveiliging en dan ging alles prima maar nu heb ik er een WPA opgezet en als ik wil connecten krijg ik:
verbindingsfout.
time-out tijdens uitwisseling van sleutelinformatie.
Mijn firmware is 2.6
ja die heb ik al verschillende keren gechecktquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:25 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Kijk je sleutel nog is na, weet je zeker dat je hem goed hebt ingevoerd?
Thanks man! Net wat ik nodig had. Ik zat met FlaskMPEG te werken maar dat is niet erg stabiel. Pakt meerdere van mn vobs niet, die deze wel zonder problemen accepteert. Werkt dat croppen een beetje op films die als breedbeeld zijn uitgezonden op TV? of moet ik dan nog wat anders doen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Nieuwe gratis DVD -> MP4 applicatie:
http://download.qj.net/jM(...)12/fid/650/catid/193
Kan ook omzetten naar de AVC-codec (firmware 2.00 en hoger)
Dat vind ik wel erg raar zeg. En dat b& g moet niet uitmaken. Wat voor WPA gebruik je, TKIP of AES?quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:48 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
ja die heb ik al verschillende keren gecheckt
nu heb ik wel gelezen op één of ander forum dat de PSP een 802.11b apparaat is en mijn router stond op mixed (b & g) en een gebruiker zei dat het opgelost wordt al je het enkel op B zet maar ook dat werkt ni bij mij
nu heb ik mijn router weer op WEP moeten zetten omdat ik anders 's avonds niet gezellig in bed nog wa fora kan lezen op mijn psp
op mijn router had ik AES gebruikt, maar toen ik de PSP automatisch liet scannen vond hij TKIP, ik heb beide geprobeert, TKIP en AES, maar beide werken nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:36 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Dat vind ik wel erg raar zeg. En dat b& g moet niet uitmaken. Wat voor WPA gebruik je, TKIP of AES?
huh, dat is wel heel erg vreemdquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:52 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
op mijn router had ik AES gebruikt, maar toen ik de PSP automatisch liet scannen vond hij TKIP, ik heb beide geprobeert, TKIP en AES, maar beide werken niet
GTA draait op 222, kun je aanpassen naar 333 met CheatDevice (http://www.maxbot.com).quote:GTA op 333mzh... dat zou ik zo geloven.
Even een simpele vraag: wat is het voordeel om t op 333 te spelen? Is t dan soepeler?quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:23 schreef vanDee het volgende:
[..]
GTA draait op 222, kun je aanpassen naar 333 met CheatDevice (http://www.maxbot.com).
AES is WPA2, dat ondersteunt de PSP inderdaad niet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:52 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
op mijn router had ik AES gebruikt, maar toen ik de PSP automatisch liet scannen vond hij TKIP, ik heb beide geprobeert, TKIP en AES, maar beide werken niet
wel, vanaf firmware 2.5quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
AES is WPA2, dat ondersteunt de PSP inderdaad niet.
Belkin ADSL Modem with Wireless G Routerquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:24 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
huh, dat is wel heel erg vreemd
Wat voor merk router+type heb je?
Ik heb zelf ook een Belkin en het doet het perfect. Een super bereik heb ik ermee. En WPA AES is sneller dan dat ik WEP of WPA TKIP erop zet dus zal je het gewoon moeten merken dat je sneller kan Internetten met je laptop.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:14 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
Belkin ADSL Modem with Wireless G Router
nu heb ik terug WEP erop gezet, voor mijn desktop is alles ok maar mijn laptop doet er nu wel heel lang over om te verbinden en als hij verbonden is kan ik niet op internet
ik heb nogthans 100% signaal
Wat een onzinquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:36 schreef gamecube_master het volgende:
WPA AES is sneller dan dat ik WEP of WPA TKIP erop zet dus zal je het gewoon moeten merken dat je sneller kan Internetten met je laptop.
Dat is helemaal geen onzin, ik haal de helft van de snelheid met data overdracht met WPA TKIP en WEP in vergelijking met WPA AESquote:
Dan is er toch echt wat anders aan de hand. WEP en WPA zijn NIET, ik herhaal NIET de helft trager dan WPA2.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:50 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen onzin, ik haal de helft van de snelheid met data overdracht met WPA TKIP en WEP in vergelijking met WPA AES
Ik heb het later met data overdracht weer geprobeerd en het is toch echt zo.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan is er toch echt wat anders aan de hand. WEP en WPA zijn NIET, ik herhaal NIET de helft trager dan WPA2.
Dat ligt toch echt ergens anders aan.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:25 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Ik heb het later met data overdracht weer geprobeerd en het is toch echt zo.
Ik haal zo rond de 2 megabits met WPA TKIP en 5.5 met WPA AES.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat ligt toch echt ergens anders aan.
Met of zonder encryptie moet je zo rond de 5 Mbps kunnen halen. Of je internet verbinding dat haalt is een tweede.
http://ir.take2games.com/ReleaseDetail.cfm?ReleaseID=183286quote:Additional products expected for fiscal 2006 include the newly announced Grand Theft Auto: Liberty City Stories for PlayStation 2, tentatively planned for release in the second quarter.
Additional products expected for fiscal 2006 include the newly announced Grand Theft Auto: Liberty City Stories for PlayStation 2, tentatively planned for release in the second quarter, Bully for PlayStation 2 and Xbox, two new titles for the PSP handheld system, including an all-new Grand Theft Autoquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:42 schreef Thomper het volgende:
[..]
http://ir.take2games.com/ReleaseDetail.cfm?ReleaseID=183286
Zonde dat Sony de PSP-exclusiviteit niet afkocht. De game zal geweldig verkopen op de PS2, maar het is toch weer een reden minder om de PSP te kopen.
MP_ROOT/100MNV01quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:16 schreef DaMook het volgende:
Hoi, ik heb net een film geconverteerd, maar waar moet ik die neerzetten ? Ik neem aan in een map MOVIES aangezien muziek in MUSIC moet, maar klopt dit ook ?
De film is nu een mp4 bestand.
-------
Edit een map movies werkt niet.
------
Edit 2 Ik heb iets gevonden (MP_ROOT met nog iets) , maar dit lijkt ook niet te werken. Mischien is het door mij gemaakte mp4 bestandje dan wel fout. Morgen nog eens proberen.
Dan is er iets goed mis met je router. Met WEP en WPA moet je dezelfde snelheid halen als met WPA2.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:57 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Ik haal zo rond de 2 megabits met WPA TKIP en 5.5 met WPA AES.
Goeie conclusie.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
..maar is geen officieel programma neem ik aan?
Nope, is homebrew en draait voor zover ik weer alleen op firmware 1.0 en 1.5.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat klinkt wel veelbelovend, maar is geen officieel programma neem ik aan?
5-1-0 is de PSP versie, de 'normale' voor PC en overige consoles.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:07 schreef OG-Loco het volgende:
Weet iemand wat het verschil is tussen Most Wanted en Most Wanted 5-1-0 ??
Het loopt een tikje soepeler, maar dat is te verwaarlozen.quote:Even een simpele vraag: wat is het voordeel om t op 333 te spelen? Is t dan soepeler?
Maarja, ze zijn allebei op de PSP verkrijgbaarquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:34 schreef devv05 het volgende:
[..]
5-1-0 is de PSP versie, de 'normale' voor PC en overige consoles.
Volgens mij is de PSP versie altijd 5-1-0 en heeft een extra spelmodus. Heb nog nooit 2 verschillende versies ervan in de winkel zien liggen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:31 schreef OG-Loco het volgende:
[..]
Maarja, ze zijn allebei op de PSP verkrijgbaar.
Anyway, ik heb 5-1-0. Online!!
Cool.. doe je verslag van SOCOM?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:48 schreef Swetsenegger het volgende:
So, de postbode bracht zojuist een pakketje uit Canada met Socom en de speciale Socom PSP headset
Gisteren via een bevriend relatie in de 'branche' ook al een gratis Prince of Persia binnen gekregen.
videogamesplus.caquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:58 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Cool.. doe je verslag van SOCOM?Waar heb je die set besteld?
Socom?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:55 schreef dazzle123 het volgende:
Weet iemand trouwens of er spellen zijn die je cooperative multiplayer kan spelen? Ik kan daar namelijk erg weinig over vinden.
Ondersteund socom ook WPA AES? Wipeout ging namelijk niet verder dan WEP, ookal kan je met je firmware AES.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
videogamesplus.ca
met verzendkosten iets van 66 euro voor spel en headset.
Ik heb even 10 minuten gespeeld. Het is gewoon echt socom
Ik ben nog niet online geweest, maar infrastructure wordt dus ondersteunt
Dat zou heel vet zijn. Maar weet je zeker dat het coop is? Dus niet tegen elkaar maar het singleplayer deel met meerdere spelers tegelijk?quote:
Dat weet ik niet, aangezien die versatel 20MB router alleen WPA en geen WPA-PSK ondersteuntquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:32 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Ondersteund socom ook WPA AES? Wipeout ging namelijk niet verder dan WEP, ookal kan je met je firmware AES.
Wat bedoel je nou precies?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:03 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Dat zou heel vet zijn. Maar weet je zeker dat het coop is? Dus niet tegen elkaar maar het singleplayer deel met meerdere spelers tegelijk?
Dat is heel makkelijk te zien of hij het wel pakt. Geef in je PSP aan dat je een WPA AES hebt (hoeft niet te werken) en kijk of je de verbinding in Socom kan selecteren.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, aangezien die versatel 20MB router alleen WPA en geen WPA-PSK ondersteunt
Dus ik kan alleen WEP instellen
Dankuquote:Heey,
Voordat ik begin, wil ik even zeggen dat ik dit niet doe voor reclame. Ik wil gewoon zorgen dat zoveel mogelijk PSP-ers elkaar strax kunnen vinden en niet uit eigen belang, want dat is er eigenlijk niet.
PSP Trace, een nieuwe site met een bedoeling. Klinkt misschien apart na al die andere PSP sites. Een tijdje geleden ben ik een topic op een ander forum gestart, dat ik altijd maar het probleem had, dat ik geen andere mensen met een PSP in de buurt had.
Toen kwamen er ideeën en werd er gespeculeerd over een site met allemaal andere PSP-ers, zodat je weet waar iedereen zit en dat je via die weg contact met elkaar kan opnemen.
Na een paar maandjes is het eindelijk zo ver en heb ik geprobeerd mijn best te doen om dat idee te verwezenlijken.
Het is nu nog in een testfase om te zien of iedereen het nuttig vind, gebruik van wil maken en er ook daadwerkelijk iets in ziet. (Testfase betekend bij mij dat de site af is, maar misschien nog hier en daar iets moet gebeuren.)
FF Simpel en snel!:
Je kan je aanmelden, zodat jij ook in de lijst komt van PSP-ers. Je kan zoeken naar andere PSP-ers in de buurt. Je kan contact maken met andere PSP-ers via hun contact gegevens.
En nogmaals, hopelijk word het niet opgevangen als Spam of Site reclame, want dat is dit cker niet...
De momentele link naar de site is: http://www.tgcdesign.nl/psptrace/
Dankjewel
Dat is RSS (audio) wat je met firmware 2.6 krijgt. Hiermee kan je o.a. podcasts mee luisterenquote:Op zondag 8 januari 2006 17:39 schreef Max-Westerman het volgende:
Een vriend van me zei gister dat je ook radio via je psp kan luisteren
Hij zei dat het geen streaming was maar *iets* anders hij wist de naam er niet meer van
Weet iemand hier misschien iets meer van??
Besturing is verneukt. Spel is traag, speelt voor geen meter. Publiek is suuuuuuuuuperlelijkquote:Op maandag 9 januari 2006 21:26 schreef American_Nightmare het volgende:
Waarom kutspel?
Probeer je lekkere wijven in het publiek te ontdekken als je voetbalt dan?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:41 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Besturing is verneukt. Spel is traag, speelt voor geen meter. Publiek is suuuuuuuuuperlelijk
Ok, ik heb het spel gespeeld deel zijn mening over besturing, doen de graphics er dan nog toe?? Nee idd, het spel zuigt gewoon big time.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:43 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Probeer je lekkere wijven in het publiek te ontdekken als je voetbalt dan?Ben wel benieuwd of iemand ervaring met de infrastructure mode heeft.
Hoe kun je die conclusie nou trekken na 1x spelen? Ik denk niet dat je bij een spel als Fifa moet verwachten dat je wat knoppen ramt en dat je dan een goal scoort.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ok, ik heb het spel gespeeld deel zijn mening over besturing, doen de graphics er dan nog toe?? Nee idd, het spel zuigt gewoon big time.
Ik heb alle gta's en het blijft vetquote:Op maandag 9 januari 2006 23:28 schreef madjacksss het volgende:
Ben sinds het weekend bezig met GTA
Heb nog nooit eerder een GTA gespeeld, dus helemaal nieuw voor mij en ik vind het geweldig
heb voor mn gevoel al aardig wat gespeeld en zit pas op 10%, heb nog wel even te gaan dus
Heb je de afgelopen 5 jaar in een grot in Afghanistan gezeten ofzo?quote:Op maandag 9 januari 2006 23:28 schreef madjacksss het volgende:
Ben sinds het weekend bezig met GTA
Heb nog nooit eerder een GTA gespeeld, dus helemaal nieuw voor mij en ik vind het geweldig
heb voor mn gevoel al aardig wat gespeeld en zit pas op 10%, heb nog wel even te gaan dus
Nee het is echt verschrikkelijk. Echt uberkutquote:Op maandag 9 januari 2006 23:44 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hoe kun je die conclusie nou trekken na 1x spelen? Ik denk niet dat je bij een spel als Fifa moet verwachten dat je wat knoppen ramt en dat je dan een goal scoort.
Heb wel is een pakketje zien liggen met alle mogelijke aansluitingen op stopcontacten van over de wereld, zodat je overal je PSP op kon laden. Je weet wel, Amerikaanse stopcontacten zijn weer heel anders dan europese enzo. Dat was in een Fnac in Parijs.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:33 schreef Little_Meanie het volgende:
weet er soms iemand of er opladers bestaan voor de PSP die in het vliegtuig gebruikt kunnen worden?
niet voor in het vliegtuig, maar er bestaat wel een battery pack die je er extra op aan kan sluiten ofzo. Ik bedoel, als of je de gehele vlucht van 10 uur achter elkaar zit te gamen....lijkt me niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:33 schreef Little_Meanie het volgende:
weet er soms iemand of er opladers bestaan voor de PSP die in het vliegtuig gebruikt kunnen worden?
nou met transfers en zo kan de reistijd toch soms wel zo'n 16 à 20 uur zijn, en dan is 3 uur PSPen een beetje weinigquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:49 schreef Apekoek het volgende:
[..]
niet voor in het vliegtuig, maar er bestaat wel een battery pack die je er extra op aan kan sluiten ofzo. Ik bedoel, als of je de gehele vlucht van 10 uur achter elkaar zit te gamen....lijkt me niet.
3 uur? Dan trekt die van jou wel erg weinig. Ik kan van Groningen naar huis gaan met de trein, kost 3 uur, speel ik bijna non-stop en dan is de batterij echt nog niet leeg.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:42 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
nou met transfers en zo kan de reistijd toch soms wel zo'n 16 à 20 uur zijn, en dan is 3 uur PSPen een beetje weinig
ok iets langer danquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
3 uur? Dan trekt die van jou wel erg weinig. Ik kan van Groningen naar huis gaan met de trein, kost 3 uur, speel ik bijna non-stop en dan is de batterij echt nog niet leeg.
overalquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:29 schreef brtausi het volgende:
weet iemand al waar je dat giga pack kunt kopen?
e-plaza, bart smit, intertoys, media markt, dixons.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:33 schreef brtausi het volgende:
zoals?
Nee, wel via usb.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:50 schreef brtausi het volgende:
kan je trouwens via draadloos internet thuis spullen via je LAN op je psp zetten?
Had ik ook gehad op mijn psp. Het heet PSP Radio en het is gewoon super, lekker overal in huis naar goede radio luisteren.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:39 schreef Max-Westerman het volgende:
Een vriend van me zei gister dat je ook radio via je psp kan luisteren
Hij zei dat het geen streaming was maar *iets* anders hij wist de naam er niet meer van
Weet iemand hier misschien iets meer van??
Radio? Het is meer shoutcast servers waar je naar kan luisteren toch ?quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:46 schreef nlboy het volgende:
[..]
Had ik ook gehad op mijn psp. Het heet PSP Radio en het is gewoon super, lekker overal in huis naar goede radio luisteren.![]()
Sorry, ik bedoel idd Shoutcast Radio.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:16 schreef JK het volgende:
[..]
Radio? Het is meer shoutcast servers waar je naar kan luisteren toch ?
Is dat homebrew?quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:51 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Nee, kan met PSPortal. Maar de overdrachtssnelheid is véél minder dan met een usb kabeltje.
Briljant! Dank je wel! Ik ga sowieso eens de handleiding van de PSP uit mn hoofd leren om te ontdekken hoe dat USB-koppelen in z'n werk gaatquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:51 schreef __Saviour__ het volgende:
tof, ik ga dat quake straks eens proberen
semtex, je moet het omzetten naar MPEG4 formaat. Dat kan o.a. met het gratis programma PSP Video 9. Koppel de PSP aan de computer, zet het bestand om, en dat programma doet de rest.
Gebruik bij profiel een AVC-instelling, die is toffer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |