Dat is RSS (audio) wat je met firmware 2.6 krijgt. Hiermee kan je o.a. podcasts mee luisterenquote:Op zondag 8 januari 2006 17:39 schreef Max-Westerman het volgende:
Een vriend van me zei gister dat je ook radio via je psp kan luisteren
Hij zei dat het geen streaming was maar *iets* anders hij wist de naam er niet meer van
Weet iemand hier misschien iets meer van??
Besturing is verneukt. Spel is traag, speelt voor geen meter. Publiek is suuuuuuuuuperlelijkquote:Op maandag 9 januari 2006 21:26 schreef American_Nightmare het volgende:
Waarom kutspel?
Probeer je lekkere wijven in het publiek te ontdekken als je voetbalt dan?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:41 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Besturing is verneukt. Spel is traag, speelt voor geen meter. Publiek is suuuuuuuuuperlelijk
Ok, ik heb het spel gespeeld deel zijn mening over besturing, doen de graphics er dan nog toe?? Nee idd, het spel zuigt gewoon big time.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:43 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Probeer je lekkere wijven in het publiek te ontdekken als je voetbalt dan?Ben wel benieuwd of iemand ervaring met de infrastructure mode heeft.
Hoe kun je die conclusie nou trekken na 1x spelen? Ik denk niet dat je bij een spel als Fifa moet verwachten dat je wat knoppen ramt en dat je dan een goal scoort.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ok, ik heb het spel gespeeld deel zijn mening over besturing, doen de graphics er dan nog toe?? Nee idd, het spel zuigt gewoon big time.
Ik heb alle gta's en het blijft vetquote:Op maandag 9 januari 2006 23:28 schreef madjacksss het volgende:
Ben sinds het weekend bezig met GTA
Heb nog nooit eerder een GTA gespeeld, dus helemaal nieuw voor mij en ik vind het geweldig
heb voor mn gevoel al aardig wat gespeeld en zit pas op 10%, heb nog wel even te gaan dus
Heb je de afgelopen 5 jaar in een grot in Afghanistan gezeten ofzo?quote:Op maandag 9 januari 2006 23:28 schreef madjacksss het volgende:
Ben sinds het weekend bezig met GTA
Heb nog nooit eerder een GTA gespeeld, dus helemaal nieuw voor mij en ik vind het geweldig
heb voor mn gevoel al aardig wat gespeeld en zit pas op 10%, heb nog wel even te gaan dus
Nee het is echt verschrikkelijk. Echt uberkutquote:Op maandag 9 januari 2006 23:44 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hoe kun je die conclusie nou trekken na 1x spelen? Ik denk niet dat je bij een spel als Fifa moet verwachten dat je wat knoppen ramt en dat je dan een goal scoort.
Heb wel is een pakketje zien liggen met alle mogelijke aansluitingen op stopcontacten van over de wereld, zodat je overal je PSP op kon laden. Je weet wel, Amerikaanse stopcontacten zijn weer heel anders dan europese enzo. Dat was in een Fnac in Parijs.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:33 schreef Little_Meanie het volgende:
weet er soms iemand of er opladers bestaan voor de PSP die in het vliegtuig gebruikt kunnen worden?
niet voor in het vliegtuig, maar er bestaat wel een battery pack die je er extra op aan kan sluiten ofzo. Ik bedoel, als of je de gehele vlucht van 10 uur achter elkaar zit te gamen....lijkt me niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:33 schreef Little_Meanie het volgende:
weet er soms iemand of er opladers bestaan voor de PSP die in het vliegtuig gebruikt kunnen worden?
nou met transfers en zo kan de reistijd toch soms wel zo'n 16 à 20 uur zijn, en dan is 3 uur PSPen een beetje weinigquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:49 schreef Apekoek het volgende:
[..]
niet voor in het vliegtuig, maar er bestaat wel een battery pack die je er extra op aan kan sluiten ofzo. Ik bedoel, als of je de gehele vlucht van 10 uur achter elkaar zit te gamen....lijkt me niet.
3 uur? Dan trekt die van jou wel erg weinig. Ik kan van Groningen naar huis gaan met de trein, kost 3 uur, speel ik bijna non-stop en dan is de batterij echt nog niet leeg.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:42 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
nou met transfers en zo kan de reistijd toch soms wel zo'n 16 à 20 uur zijn, en dan is 3 uur PSPen een beetje weinig
ok iets langer danquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
3 uur? Dan trekt die van jou wel erg weinig. Ik kan van Groningen naar huis gaan met de trein, kost 3 uur, speel ik bijna non-stop en dan is de batterij echt nog niet leeg.
overalquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:29 schreef brtausi het volgende:
weet iemand al waar je dat giga pack kunt kopen?
e-plaza, bart smit, intertoys, media markt, dixons.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:33 schreef brtausi het volgende:
zoals?
Nee, wel via usb.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:50 schreef brtausi het volgende:
kan je trouwens via draadloos internet thuis spullen via je LAN op je psp zetten?
Had ik ook gehad op mijn psp. Het heet PSP Radio en het is gewoon super, lekker overal in huis naar goede radio luisteren.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:39 schreef Max-Westerman het volgende:
Een vriend van me zei gister dat je ook radio via je psp kan luisteren
Hij zei dat het geen streaming was maar *iets* anders hij wist de naam er niet meer van
Weet iemand hier misschien iets meer van??
Radio? Het is meer shoutcast servers waar je naar kan luisteren toch ?quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:46 schreef nlboy het volgende:
[..]
Had ik ook gehad op mijn psp. Het heet PSP Radio en het is gewoon super, lekker overal in huis naar goede radio luisteren.![]()
Sorry, ik bedoel idd Shoutcast Radio.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:16 schreef JK het volgende:
[..]
Radio? Het is meer shoutcast servers waar je naar kan luisteren toch ?
Is dat homebrew?quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:51 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Nee, kan met PSPortal. Maar de overdrachtssnelheid is véél minder dan met een usb kabeltje.
Briljant! Dank je wel! Ik ga sowieso eens de handleiding van de PSP uit mn hoofd leren om te ontdekken hoe dat USB-koppelen in z'n werk gaatquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:51 schreef __Saviour__ het volgende:
tof, ik ga dat quake straks eens proberen
semtex, je moet het omzetten naar MPEG4 formaat. Dat kan o.a. met het gratis programma PSP Video 9. Koppel de PSP aan de computer, zet het bestand om, en dat programma doet de rest.
Gebruik bij profiel een AVC-instelling, die is toffer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |