Ik ga 'm volgende week maandag op de bus doen, ik zal je hier op de hoogte houdenquote:Op donderdag 29 december 2005 19:47 schreef remcheese het volgende:
hmm... wisselende results dus...
Ik kijk het gewoon nog heel ff aan : en dan als ik me over een week alsnog helemaal groen en geel erger aan die dode pixels dan stuur ik hem op...
thnx voor de input.
Ik had 'm in L-loader ( of het het ding ook heet) al op 333 gezet, maar toen liep ie vast.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:32 schreef __Saviour__ het volgende:
Druk met de analoge stick naar links in snes om bij de opties te komen. Idd dan op 333mhz zetten, en wat met de andere instellingen spelen. Dan werkt het meeste wel.
Ik begrijp nooit dat je je door een winkelier met een kluitje het riet in laat sturen.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:33 schreef remcheese het volgende:
Zou iemand die een psp heeft moeten retouneren aan sony mij kunnen vertellen wat de werkwijze is en wat de kosten en dergelijke zijn ?
Ik werd vanochtend in de winkel slecht geholpen onder het mom van : " after sales doen we niet aan" bel sony maar met je dooie pixels.
ik sony bellen : sorry meneer het systeem ligt plat goedemorgen! klik/
Nu was ik op zich heel vrolijk vanochten maar 2x genaaid worden op 1 ochtend kostte me mijn humeur...
Ik zit nu dus hard te twijffelen of ik het een weekje aankijk met die dode pixels (zo van misschien erger ik me er niet aan) en dan evt alsnog sony bel...
Maar als ik dat ding dan een maand kwijt ben dan is dat ook weer zo
vandaar de vraag :
Ervaringen svp ?
thnx!
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Na de eerste maand moet je het met SOny regelen.
En kijkt kritischer naar dode pixelsquote:Op donderdag 29 december 2005 23:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sony verleent gewoon een soort van service aan huis na de eerste maanden, net als met enorme TV's en wasmachines gedaan wordt.
Hij is erg stoer afgezien van het feit dat het:quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:50 schreef linebear het volgende:
is Prince of Persia een aanrader ?!
| 1 2 3 4 | [*][*][*][*] [ ][ ][ ][ ] |
| 1 2 3 4 | [*] [*] [ ][*][*][*][*][ ] [ ][ ][ ][ ][ ][ ] |
| 1 2 3 4 5 6 | [*] [*] [ ][*] [*][ ] [ ][*] [*][ ] [ ][*][*][*][*][ ] [ ][ ][ ][ ][ ][ ] |
Hij zal wel moeten.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:55 schreef remcheese het volgende:
Boos worden heeft niet geholpen bij de winkelier, hij blweef bij zijn standpunt dat ie niet aan after-sales deed.
ik heb het gevoel dat ze allemaal in maart komen..quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:01 schreef Morthill het volgende:
Weet iemand eigenlijk o er nog echte top games uitkomen voor dit ding binnekort, of moet ik mijn hoop daarop maar opgeven?
Tales of Eternia in Januariquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:01 schreef Morthill het volgende:
Weet iemand eigenlijk o er nog echte top games uitkomen voor dit ding binnekort, of moet ik mijn hoop daarop maar opgeven?
Heb je GTA al? De moeite waard.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:01 schreef Morthill het volgende:
Bij welke winkel heb je het apparaat gekocht? Dat is dan in iedergeval een waarschuwing voor alle andere mogelijke PSP-kopers hier..quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:55 schreef remcheese het volgende:
Boos worden heeft niet geholpen bij de winkelier, hij blweef bij zijn standpunt dat ie niet aan after-sales deed.
Maar in elk geval erg bedankt voor jullie reacties!
Inderdaad, Socom wil ik eigenlijk ook nog wel. Online spelen lijkt me wel leuk.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heb je GTA al? De moeite waard.
Ik wacht nog op een Europese release van Socom eigenlijk
GTA = Pure Crap (sinds deel 3). Kortom nee, gelukkig niet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heb je GTA al? De moeite waard.
Ik wacht nog op een Europese release van Socom eigenlijk
De PSP kan gewoon op 333mhz draaien, daar is het apparaat ook voor ontworpen. De games tot nu toe draaien op 222mhz, om stroom te besparen. Ik dacht dat GTA:LCS het eerste spel is dat gebruikt maakt van 333mhz.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:22 schreef JK het volgende:
Saviour, ik ben je erg dankbaar!
Heb nu echt alles aan de praat, alleen dat SNES gebeuren werkt niet snel maar dat zal wel de 'coding' zijn van het programma. PSPGenesis werkt supergoed op 333mhz, kan niet beter.. ScummVM... geweldig, heb hier indiana jones & fate of atlantis gevonden tussen mn oude games en die ff op de memstick gezet. Werken als een tiet !
Geeft m'n PSP erg veel meerwaarde. Jammer dat Sony zelf niet homebrew toestaat. Dit is prima en toch kan je er geen 'illegale' psp games mee spelen. Ook Doom & Heretic aan de praat. Heb de %1 map er ook gewoon bij op gezet.
333mhz maakt verder niet uit toch voor de hardware zelf? Goed, hij wordt iets warmer en batterij sneller leeg, maar ik ga er vanuit dat als de PSP2 komt, de games toch al op 333MHz draaien.... we maken er alleen nu al gebruik van
Dan verschillen we van mening, want GTA:LCS is erg leuk moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 09:49 schreef Morthill het volgende:
[..]
GTA = Pure Crap (sinds deel 3). Kortom nee, gelukkig niet.
Snes draait op 333Mhz idd wel goed, wat je zei dat je met de analoge stick in het menu komt en dan de CPU speed kan veranderen klopt. Ik veranderde 'm al in de loader van fanjita, waardoor de app crashte. Maar 'in-emulator' zelf gaat het perfect.... speelt prima.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:08 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De PSP kan gewoon op 333mhz draaien, daar is het apparaat ook voor ontworpen. De games tot nu toe draaien op 222mhz, om stroom te besparen. Ik dacht dat GTA:LCS het eerste spel is dat gebruikt maakt van 333mhz.
De snes moet je eens proberen te draaien in v0.8.5. van de loader (ook te vinden op fanjita's pagina), daarin zou het wat stabieler moeten draaien.
Februari alweer...quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:00 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Tales of Eternia in Januari
quote:
Dat is real-time, hè?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:00 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Tales of Eternia in Januari
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |