Ik ga 'm volgende week maandag op de bus doen, ik zal je hier op de hoogte houdenquote:Op donderdag 29 december 2005 19:47 schreef remcheese het volgende:
hmm... wisselende results dus...
Ik kijk het gewoon nog heel ff aan : en dan als ik me over een week alsnog helemaal groen en geel erger aan die dode pixels dan stuur ik hem op...
thnx voor de input.
Ik had 'm in L-loader ( of het het ding ook heet) al op 333 gezet, maar toen liep ie vast.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:32 schreef __Saviour__ het volgende:
Druk met de analoge stick naar links in snes om bij de opties te komen. Idd dan op 333mhz zetten, en wat met de andere instellingen spelen. Dan werkt het meeste wel.
Ik begrijp nooit dat je je door een winkelier met een kluitje het riet in laat sturen.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:33 schreef remcheese het volgende:
Zou iemand die een psp heeft moeten retouneren aan sony mij kunnen vertellen wat de werkwijze is en wat de kosten en dergelijke zijn ?
Ik werd vanochtend in de winkel slecht geholpen onder het mom van : " after sales doen we niet aan" bel sony maar met je dooie pixels.
ik sony bellen : sorry meneer het systeem ligt plat goedemorgen! klik/
Nu was ik op zich heel vrolijk vanochten maar 2x genaaid worden op 1 ochtend kostte me mijn humeur...
Ik zit nu dus hard te twijffelen of ik het een weekje aankijk met die dode pixels (zo van misschien erger ik me er niet aan) en dan evt alsnog sony bel...
Maar als ik dat ding dan een maand kwijt ben dan is dat ook weer zo
vandaar de vraag :
Ervaringen svp ?
thnx!
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Na de eerste maand moet je het met SOny regelen.
En kijkt kritischer naar dode pixelsquote:Op donderdag 29 december 2005 23:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sony verleent gewoon een soort van service aan huis na de eerste maanden, net als met enorme TV's en wasmachines gedaan wordt.
Hij is erg stoer afgezien van het feit dat het:quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:50 schreef linebear het volgende:
is Prince of Persia een aanrader ?!
1 2 3 4 | [*][*][*][*] [ ][ ][ ][ ] |
1 2 3 4 | [*] [*] [ ][*][*][*][*][ ] [ ][ ][ ][ ][ ][ ] |
1 2 3 4 5 6 | [*] [*] [ ][*] [*][ ] [ ][*] [*][ ] [ ][*][*][*][*][ ] [ ][ ][ ][ ][ ][ ] |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |