Is de laatste missie... vandaar dat ie wat moeilijk is.quote:Op maandag 19 december 2005 19:29 schreef Zo-is-dat het volgende:
Klote ik zit nu bij een missie bij gta waar ik eerst een heleboel boten moet kapot schieten en daarna op zo'n eiland nog wat mensen moet vermoorden alleen kword steeds bij zo'n poppetje achter een hek afgeschoten echt wazig heb hem al 10 keer gedaan en nog niet gehaald iemand meer heir problemen mee gehad ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kon je toch gewoon hier vragen?quote:Op maandag 19 december 2005 20:29 schreef Sjakie01 het volgende:
Zouden jullie kenners misschien ook even naar dit topic willen kijken?![]()
BVD.
Klik
quote:Op maandag 19 december 2005 20:25 schreef number50 het volgende:
[..]
Is de laatste missie... vandaar dat ie wat moeilijk is.Het is allemaal geluktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zonder sniper of rocket launcher wel jammer dat het zo snel al is afgelopen waar is die andere 60% van het spel ?
Brabantse nuchterheid...
250 films te duurquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:31 schreef Roi het volgende:
Mijlpaal ! 250 UMD films! (en iets van 80 games?)
www.interngeheugen.com is sterk aan te raden 1gb memory stick van sandisk voor maar 76¤ en ik had hem in 1 dag binnen werkt super goed !!quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:43 schreef Deviant1nl het volgende:
Zo, een usb kabel erbij en PoP gekocht. Zat te twijfelen of ik metal gear solid nam, maar heb daar nog niks over gelezen eigenlijk. En elke winkel die ik afliep verkocht memorycards voor 125euroDus van de week maar via internet ofzo even kijken
dat kan met geen enkele firmware tot nu toequote:Op dinsdag 27 december 2005 15:44 schreef Slicky het volgende:
Kan je met 1.5 ook streamen (films enz van je netwerk) ?
daar kan je toch geen films van je pc mee streamen naar je PSP. Toch alleen televisiequote:Op dinsdag 27 december 2005 19:44 schreef __Saviour__ het volgende:
2.60 heeft locationfree player: http://products.sel.sony.com/locationfreetv/owners/psp.html
Ik dacht met de nieuwste wel?quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:34 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
dat kan met geen enkele firmware tot nu toe
of gewoon ff je accu eruit halen hequote:Op woensdag 28 december 2005 13:51 schreef Deviant1nl het volgende:
gisteravond psp uit gedaan tijdens spelen van PoP. Doe hem net aan, en ik druk op de knop om terug naar hoofdmenu van de psp te gaan en hij blijft op een ogenblik geduld staan. Muziek komt er nog wel uit maar verder gebeurt er niks. Heb ook al aantal toetsencombinaties gedaan maar niks helptWat nu, wachten tot de accu leeg is ofzo
ja, met dat idee kwam al iemandquote:Op woensdag 28 december 2005 13:54 schreef progje het volgende:
[..]
of gewoon ff je accu eruit halen he
onzin,quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:34 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
dat kan met geen enkele firmware tot nu toe
Ik neem aan 'spellen' waar je dus max fw 1.5 voor nodig hebt ? Ken verder niets anders.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:21 schreef __Saviour__ het volgende:
zoiets had ik ook wel verwacht ondertussen van Sony. Het is dé perfecte manier om demo's te verspreiden.
De memorystick is nu ook wel flink in gebruik, voor video's, MP3, spellen (maar niet van sony) en game uitbreidingen (wipeout pure). Maar demo's zou dus een zeer welkome aanvulling daarop zijn.
ik kan gmailen hoor op mn pspquote:Op woensdag 28 december 2005 19:25 schreef JK het volgende:
[..]
Ik neem aan 'spellen' waar je dus max fw 1.5 voor nodig hebt ? Ken verder niets anders.
Ook mis ik eigenlijk nog een simpele emailclient om je mail te checken... hoeft niet eens noodzakelijk te zijn om te kunnen antwoorden... ach, wie weet wat de toekomst ons brengt.
Heb je gelijk inquote:Op woensdag 28 december 2005 20:25 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
ik kan gmailen hoor op mn psp
A boy and his dog werkt, maar doom psp krijg ik niet aan de praat.. loopt vast tijdens het initializen van bestanden.. maar ik heb 3 versies.. fw1, fw1.5 en iets met -1% ofzo... wat houd dat laatste in ?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Lees eerst alle instructies goed door. Als je fouten maakt, loopt homebrew al snel vast.
Je kunt dan de PSP gewoon resetten, door de powerknop omhoog te drukken (soms wel 10 seconden), zodat de PSP uit gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |