Ja die had die dus niet meerquote:Op maandag 19 december 2005 20:33 schreef __Saviour__ het volgende:
garantiebewijs en aankoopbon erbij vragen. met sony's pixelgarantie heb je recht op een nieuw exemplaar. dit kan natuurlijk ook gewoon in het centrale psp-topic
Ja dat wilde ik vanavond ook doen. Die gast woont maar 9 km verderop.quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:16 schreef SureZal het volgende:
ik zou ff naar die gast toe gaan (als het niet te veel moeite is) en dan ff kijke of je er veel last van hebt.
zo ja, koop je em niet
anders heb je een psp voor 200¤ met BO:L
Maar die bon maakt mij sowieso niks uit. Laat hem namnelijk direct ombouwen, en dan vervalt de garantie toch.quote:Op dinsdag 20 december 2005 08:45 schreef Godlike02 het volgende:
Wil je het risico nemen met gestolen spul![]()
In elk geval geen bon is geen garantie. Ook als andere onderdelen kapot gaan.
Weg 200E dan
Wel dus.quote:Op dinsdag 20 december 2005 08:57 schreef nyny83 het volgende:
Sjah.. in de winkel is ie niet zoveel duurder toch?
hoezo wil je een psp ombouwen ? wat valt er aan om te bouwen ???quote:Op dinsdag 20 december 2005 08:48 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Maar die bon maakt mij sowieso niks uit. Laat hem namnelijk direct ombouwen, en dan vervalt de garantie toch.
Neuh, niet echt, ik ken zelf al 95 mensen met een PSP zonder bon.quote:Op maandag 19 december 2005 20:49 schreef Furious het volgende:
Toevallig dat-ie de bon niet meer heeft.
maar niet met alle gamesquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Downgraden kán misgaan, dan is je PSP verpest. Maar als het 2.00 firmware is, is downgraden niet eens nodig. Homebrew werkt daar ook op.
Totale onzin want als je hem naar versie 1.5 geflasht hebt kan je hem daar na gewoon weer naar de nieuwe flashen zonder dat iemand er achter komt. Dus die garantie heb je altijd wel.quote:Op dinsdag 20 december 2005 08:48 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Maar die bon maakt mij sowieso niks uit. Laat hem namnelijk direct ombouwen, en dan vervalt de garantie toch.
Bon is niet nodig voor garantie. Alleen het serienummer op de doos. Zowiezo is ie nog geen jaar oud.quote:Op maandag 19 december 2005 20:49 schreef Furious het volgende:
Toevallig dat-ie de bon niet meer heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |