quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:24 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Zijn er ook fatsoenlijke RPG's aangekondigd voor de PSP?
kzal is kijken kgeloof dat ik hem nog ergens hebquote:Op maandag 2 januari 2006 16:40 schreef BaggerUser het volgende:
heeft iemand al filmpjes van worms op de psp ?
nee ben hem kwijt :|quote:Op maandag 2 januari 2006 19:07 schreef this-is-life het volgende:
[..]
kzal is kijken kgeloof dat ik hem nog ergens heb
Google > worms psp > via de 1e hit > http://www.gametrailers.com/player.php?id=8808&type=wmvquote:Op maandag 2 januari 2006 16:40 schreef BaggerUser het volgende:
heeft iemand al filmpjes van worms op de psp ?
Je speelt te krampachtig?quote:Op maandag 2 januari 2006 19:48 schreef linebear het volgende:
bij 45.000 krijg ik toch echt enorme kramp in mijn handen.... wat doe ik verkeerd |!?
verdomme, ik wil ook een 2 gigquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo, mijn 2GB memorystick is net gebracht door de TNT
een leeg scherm moet je maken ( ofja maken is eigenlijk niet het goede woordquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Weet iemand hoe je in de puzzle mode bij Lumines de task "clear all" doet ?
Is dit nou dat je ehle scherm leeg moet zijn of niet ?
Want je ziet wel blokjes die je moet maken ofzo...
Hoeveel heb jij betaald voor die 2 gig? Inclusief verzendkosten.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja, de 1GB raakte snel vol, dus maar een kaartje erbij gehaald. Hiermee moet ik voorlopig wel vooruit kunnen
Die kaartjes zijn wel verrekt klein, dus ik moet de ene die ik op dat moment niet gebruik goed gaan bewaren.
125 inclusief verzenden.En dat is dan ook nog inclusief 12.50 extra voor verzenden via koeriersdienst, want dat gaat veel sneller dan normale post.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:52 schreef gamecube_master het volgende:
Hoeveel heb jij betaald voor die 2 gig? Inclusief verzendkosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |