Maar dat is geen Europese PSPquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:45 schreef Hbjr het volgende:
[..]
leugen, ik heb een witte psp gekocht bij illusion games hoofddorp.. weee![]()
Ja maandag ga ik zeker bellenquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Contact opnemen met Sony dan. De nieuwe pixelgarantie stelt dat je recht hebt op een vervangend exemplaar.
Ik heb een preview versie van Sims 2 voor de PSP gespeeld maar die vond ik niet echt geweldig. Je huis inrichten enzo is allemaal best goed geregeld, maar een groot deel van het spel draait om het praten met andere personages en het goede zinnetje uitkiezen om te gaan zeggen. Op basis wat ik ervan gezien heb raad ik 'm je in iedergeval niet aan, maar ik zou zeggen lees er wat reviews over. Overigens lijkt het spel wel meer op de GBA versie dan op de console/pc versie. Bij de handheld versies draait het spel meer om het werken voor geld en moet je daarbij een aantal behoeften van je sim in de gaten houden. Bij de console/pc versie werkt het net andersom, daar gaat het vooral om het vervullen van behoeften en krijg je eigenlijk automatisch geld.quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:14 schreef nlboy het volgende:
Heeft iemand al The Sims 2 op de PSP gespeeld?
Want ik vond The Sims bijvoorbeeld op GBA super, maar op console juist helemaal niks.
Dus ben erg benieuwd of iemand het al heeft gespeeld en waarmee je het beste kan vergelijken.
Is ie hier al uit dan? Je hebt in ieder geval FW 2.0 nodig om 'm te spelen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:14 schreef nlboy het volgende:
Heeft iemand al The Sims 2 op de PSP gespeeld?
Want ik vond The Sims bijvoorbeeld op GBA super, maar op console juist helemaal niks.
Dus ben erg benieuwd of iemand het al heeft gespeeld en waarmee je het beste kan vergelijken.
Ik ken alleen Coded Arms, maar heb de besturing nog niet helemaal onder de knie en ben nu met PoP bezig ( jij ook blijkbaar ? )quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:04 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Is ie hier al uit dan? Je hebt in ieder geval FW 2.0 nodig om 'm te spelen.
Prince of Persia is wel vet
Welke gave first person shooters zijn er eigenlijk?
Nee helaas nog niet, wel in Amerika.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:04 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Is ie hier al uit dan? Je hebt in ieder geval FW 2.0 nodig om 'm te spelen.
Prince of Persia is wel vet
Nope ik heb 'm net, heb 't alleen even uitgeprobeerd.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:09 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik ken alleen Coded Arms, maar heb de besturing nog niet helemaal onder de knie en ben nu met PoP bezig ( jij ook blijkbaar ? )
Al in de puzzle chamber geweest ?
Upgraden van je firmware verandert niks aan je memorystick.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:23 schreef nlboy het volgende:
Trouwens weet iemand als je gaat upgraden dat je settings van je stick ongewijzigd blijven?
Want ik heb namelijk allemaal instelling op mijn memory stick staan van de homebrew programma's en heb geen zin om dat allemaal weer opnieuw in te gaan stellen.
Einde van dit bericht.
Voor zover ik weet wordt dat allemaal niet overschreven.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:23 schreef nlboy het volgende:
[..]Trouwens weet iemand als je gaat upgraden dat je settings van je stick ongewijzigd blijven?
Want ik heb namelijk allemaal instelling op mijn memory stick staan van de homebrew programma's en heb geen zin om dat allemaal weer opnieuw in te gaan stellen.
Einde van dit bericht.
Mooi.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Upgraden van je firmware verandert niks aan je memorystick.
Wel werkt homebrew op 2.00 op een totaal andere manier.
Ik heb helaas helemaal geen preview disc. Ik heb het spel gespeeld op een persevenement waarbij alle nieuwe Sims 2 werden gepresenteerd. De Sims 2 die ik op de PSP gespeeld heb stond volgens mij nog niet op een disc, maar nog op een pc-achtig apparaat dat op de PSP stond aangesloten. Overigens is het me daar ook als enige gelukt om de PSP twee keer vast te laten lopenquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:57 schreef nlboy het volgende:
Oké dan! Bedankt voor je duidelijke uitleg.Tja ik vond 'm op de GBA wel redelijk verslavend omdat je toch geld enzo moest verdienen en beetje praten en missies doen. Bij PC is het zo standaard, elke dag naar werk dan een huisje beetje inrichten, relatie krijgen etc. etc. Maar op de Console vind ik het weer zo uhhh ja anders om Sims er op te spelen het is niet echt verslavend. De besturing is gewoon minder. Misschien ga ik dan toch de Sims 2 kopen voor PSP.
Heb je toevallig nog een preview-disk over?![]()
Ow oké. Jammer dat ie alleen nog in de USA uit is, anders had ik misschien nog een leuke 3e game voor in de vakantie.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:47 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb helaas helemaal geen preview disc. Ik heb het spel gespeeld op een persevenement waarbij alle nieuwe Sims 2 werden gepresenteerd. De Sims 2 die ik op de PSP gespeeld heb stond volgens mij nog niet op een disc, maar nog op een pc-achtig apparaat dat op de PSP stond aangesloten. Overigens is het me daar ook als enige gelukt om de PSP twee keer vast te laten lopen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |