quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:43 schreef Retuobak het volgende:
Ik had gehoopt op een betere TT, iets als "4 games, geen console"
Tegen de tijd dat je dit leest ben ik erquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:50 schreef Retuobak het volgende:
Hij blijft mooi Xren
Wanneer kom je trouwens weer es op IRC?
Ach, MS gaat niet zo gauw faillietquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:17 schreef H.Flick het volgende:
Zolang je ze niet kunt spelen heeft het weinig nut natuurlijk. Maar daar zullen ze ongetwijfeld ook snel weer iets op verzinnen.
FF trailer ook gezienquote:
Jammer dat ook kleine software-ontwikkelaars er van moeten leven en niet alleen gigant Microsoft. Bovendien is het ook voor Microsoft natuurlijk geen argument om stelen goed te praten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:20 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ach, MS gaat niet zo gauw failliet
Ik ook niet, alleen ik postte de reactie op BMH alleen, omdat 't suggereert dat de Xbox 360 al gehacked is en er kopieen gespeeld kunnen worden. Dat is dus zeker niet zo, het is alleen een DVD en al staat er 4 tot 9 gigabyte aan plaatjes stront op die schijf, de raw data ervan kan je gewoon op je PC zetten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:23 schreef H.Flick het volgende:
Maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin in weer een warezdiscussie.
Ja.. ook cool.... maar mass effect ziet er wel beter uitquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
FF trailer ook gezienMass Effect gaat heersen
quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:11 schreef =HellFire= het volgende:
Kreeg vanmiddag het heugdelijke nieuws te horen dat ik volgende week twee Xbox 360's op kan halen, gratis en voor niks. Heheh....
Eén ervan is een Premium 360, gewoon de retail dus met alle launchspellen (ok minus de sportspellen van EA) en twee wireless controllers. De ander is een van de vijf debug kits in Nederland (waar je verder niets mee kan, behalve debugcopy's afspelen). Zit bij Gamer.nl, vandaar...quote:
Eyyy vriendquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:19 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Eén ervan is een Premium 360, gewoon de retail dus met alle launchspellen (ok minus de sportspellen van EA) en twee wireless controllers. De ander is een van de vijf debug kits in Nederland (waar je verder niets mee kan, behalve debugcopy's afspelen). Zit bij Gamer.nl, vandaar...![]()
Dat wordt in 2006 dus naast retailversies reviewen ook nog eens exclusieve content ontvangen, brakke previewcodes enzo bekijken. Jottum!
quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:19 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Eén ervan is een Premium 360, gewoon de retail dus met alle launchspellen (ok minus de sportspellen van EA) en twee wireless controllers. De ander is een van de vijf debug kits in Nederland (waar je verder niets mee kan, behalve debugcopy's afspelen). Zit bij Gamer.nl, vandaar...![]()
Dat wordt in 2006 dus naast retailversies reviewen ook nog eens exclusieve content ontvangen, brakke previewcodes enzo bekijken. Jottum!
2quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:15 schreef Fliepke het volgende:
[..]krijg jij van gamer zomaar even een 360
Ik hoop het ook... anders bestaat er geen barmhartige God!quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:05 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Die debug zal toch wel terug moeten of niet?
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:43 schreef Retuobak het volgende:
Ik had gehoopt op een betere TT, iets als "4 games, geen console"
Moore zei retard pack! hahhahhaaaahahaahaha hahaquote:1UP: A lot of that stuff, downloading demos and things and stuff--well, in Japan you guys are only launching one model. There's no--am I allowed to say "retard pack"?
Moore: A lot of people bought the retard pack in the last couple of weeks, believe me.
gooi het revo-topic maar dichtquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:48 schreef Retuobak het volgende:
Dat is natuurlijk nog een nieuw geheim van de revo! Het is helemaal geen console opzich, het is een 150 dollar kostende add-on voor de Xbox 360 dat oude Ninty games afspeelt!!!!!1111111111 En de gewone nieuwe titels komen normaal uit voor de X360. OMG!!!!!!!!!!11111111111111eeneen
quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:48 schreef Retuobak het volgende:
Dat is natuurlijk nog een nieuw geheim van de revo! Het is helemaal geen console opzich, het is een 150 dollar kostende add-on voor de Xbox 360 dat oude Ninty games afspeelt!!!!!1111111111 En de gewone nieuwe titels komen normaal uit voor de X360. OMG!!!!!!!!!!11111111111111eeneen
Wat cool zo met die gamercardsquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:25 schreef Gamedemon het volgende:
ik heb een nieuwe OP geklust die gaat Peristilius erop knallen nu
Vriend van me heeft dat gedaan.... hij streamed van dat ding geloof ik. Werkt prima.quote:Op zaterdag 10 december 2005 06:30 schreef wc-eend het volgende:
:-P
Hoe zit dat nou met je ipod aansluiten op je 360, laat hij hem dan ook op? Kan je je liedjes ervan naar je 360 zetten? tell me..
Hoop games zijn ook gestraft voor de afraffeling maar het is natuurlijk wel de 1e generatie games... stick met de goede titels,.. Condemned, Kameo, CoD2, PGR3, PDZ etc. etc.quote:Op zaterdag 10 december 2005 07:55 schreef Klonk het volgende:
Kan natuurlijk zijn dat ik een zeiikerd ben, maar ik zie soms beelden waarvan ik denk, dat is geen 360, gisteren bijvoorbeeld in Gammo toen ze Tiger Woods 2006 bespraken, ik vond het grafisch wat tegen vallen, mischien omdat ik er meer van verwacht had.
En aan de andere kant, dan zie je beelden van PGR3 of Testdrive en dat sluit dan weer meer aan bij je verwachtingen.
Kortom, volgens mij zijn er ontwikkelaars die perse iets voor de 360 willen hebben en er met de pet naar gooien....
net als met de vorige Xbox, dat was toen niks andersquote:Op zaterdag 10 december 2005 07:55 schreef Klonk het volgende:
Kan natuurlijk zijn dat ik een zeiikerd ben, maar ik zie soms beelden waarvan ik denk, dat is geen 360, gisteren bijvoorbeeld in Gammo toen ze Tiger Woods 2006 bespraken, ik vond het grafisch wat tegen vallen, mischien omdat ik er meer van verwacht had.
En aan de andere kant, dan zie je beelden van PGR3 of Testdrive en dat sluit dan weer meer aan bij je verwachtingen.
Kortom, volgens mij zijn er ontwikkelaars die perse iets voor de 360 willen hebben en er met de pet naar gooien....
Heb ik ook met alle EA games voor de 360. Je moet kijken naar games als; PGR3, PFDZ, en Kameo, alle EA games zijn gewoon poorts imo. En koop ze daarom ook niet voor de xbox kan ik ook wel voor de Ps2 kopen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 07:55 schreef Klonk het volgende:
ik ben een kwaliteitsuserquote:
NBA ziet er goed uit en NFS:MW vind ik best mooiquote:Op zaterdag 10 december 2005 10:32 schreef Ipho het volgende:
[..]
Heb ik ook met alle EA games voor de 360. Je moet kijken naar games als; PGR3, PFDZ, en Kameo, alle EA games zijn gewoon poorts imo. En koop ze daarom ook niet voor de xbox kan ik ook wel voor de Ps2 kopen.
Maar sinds wanneer zijn de Premiums schaars? In zwolle kun je ze bestellen en dan heb je hem met een week.
tot wanneer heb je die xbox? als je em vanavond nog hebt dan kan ik je MMarse in de vangrail douwen vanavondquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:04 schreef MMaRsu het volgende:
Xbox 360![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben trouwens online onder de tijdelijke gamertag : DreamcatcherRU
Dit lijkt me echt zo slechtquote:Op zaterdag 10 december 2005 07:43 schreef Chocobo het volgende:
The Outfit nieuwe trailer
http://www.worthdownloading.com/download.php?gid=1289&id=6146
[afbeelding]
Je verbind hem met je USB kabeltje via de ingang aan de voorkant met je X360. En dan tijdens het gamen, liven of whatever heb je altijd je eigen muziek opstaan.quote:Op zaterdag 10 december 2005 06:30 schreef wc-eend het volgende:
:-P
Hoe zit dat nou met je ipod aansluiten op je 360, laat hij hem dan ook op? Kan je je liedjes ervan naar je 360 zetten? tell me..
quote:Just got back from Aki.
This is the worst launch I've ever seen, I was aghast.
21 people lined up at the 8-story monotlithic Yodobashi Camera -- they were handily outnumbered by press, MS staff, and booth babes. Hell, there were 7 booth babes alone, so that's, what, a 3:1 ratio? Lucky customers. Booth babes were handing out coffee to press because there was nothing else to do with it.
Asobit Ciy had 4 people at 645 when I left to watch the Yodobashi Camera launch event. They had four booth babes, a few MS staffers, kiosks and a display. Total ghost town when I came back at 730.
I doubt anywhere is in danger of selling out.
What a clusterfuck. Maybe everyone was in Shibuya.
Dat Garanderen ze. En als je hem dan koopt daar moet je ook een spel kopen daar, ze zeggen net zo duur te zijn als de M Markt maarquote:Op zaterdag 10 december 2005 11:52 schreef Doc__Zenith het volgende:
zeggen ze dat of garanderen ze dat?
die appies van dat winkeltje naast de top-1-toys toevallig?
Heb jij een trailer met gameplay beelden? ik kan alleen een voorfilmpje of tussenfilmpje vinden, en die zijn altijd wel mooi.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
FF trailer ook gezienMass Effect gaat heersen
Het is sowieso een RPG van Bioware en die zijn altijd goed.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:47 schreef bartos88 het volgende:
[..]
Heb jij een trailer met gameplay beelden? ik kan alleen een voorfilmpje of tussenfilmpje vinden, en die zijn altijd wel mooi.
http://ir.capcom.co.jp/english/news/html/e051210.htmlquote:December 10, 2005
Microsoft Corporation
CAPCOM Co., Ltd.
CAPCOM Announces “Lost Planet”,
Featuring Lee Byung Hun for the Xbox 360™!
CAPCOM Co., Ltd. and the Microsoft Corporation are pleased to announce the upcoming sci-fi action shooter, “Lost Planet”, for the Xbox 360 scheduled for release in next winter.
“Lost Planet” will feature Mr. Lee Byung Hun, an active South Korean actor known for his roles in various movies and dramas, as the model for the main character. Mr. Lee Byung Hun, already a top star in his own country, will be bringing his fascinating presence and talent to the world of “Lost Planet”.
“Lost Planet” is a sci-fi action shooter whose main character, after being saved by the Snow Pirates, goes on what remains of his memory to seek revenge against his father's betrayers through dangerous terrain and wildlife, while finding out the hidden truths behind this frozen planet. Through visually stunning graphics, the player will be fully immersed in a world of mystical beauty a breathtaking snowy planet with blinding snowstorms, crumbling buildings in ruin, and epic battles with gigantic aliens that inhabit the land.
With the combination of CAPCOM's uniquely creative development team and the graphical prowess of the Xbox 360, consumers worldwide can look forward to experiencing a truly dynamic and immersive world with graphics that set the bar even higher for realism, from the hyper-realistic characters to the world-class CG cut-scenes. We at CAPCOM look forward to bringing even more novel and original content to gamers in the future on this new and exciting cutting-edge technology.
The Xbox 360 will be the first Next-Generation Game System for sale in Japan. With its support for high-definition resolution, surround-sound, a user-friendly on-line service, an ease and flexibility in customization along with other services, the Xbox 360 really brings the player the all-new Next-Generation digital entertainment experience that is “high-definition entertainment”. CAPCOM's new game, “Lost Planet”, is being developed for this new powerful Next-Generation system.
5 spellen en zo weinig puntenquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:00 schreef Robhimself.2 het volgende:
[afbeelding]
Voor de volgende OP
De tering wat cool!!quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:04 schreef PandorasBox het volgende:
Capcom's Lost Planet voor de X360:
Trailer
Heb je geen plaatjes van de boothbabes? Alleen daarom al zou ik om 6 uur m'n nest uitkomen om gezellig koffie met ze te leuten.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:04 schreef Xrenity het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Er schijnen er 468 verkocht te zijn in totaal. (Lijkt me stug though)
quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:00 schreef piet_pelle het volgende:
Heb je geen plaatjes van de boothbabes? Alleen daarom al zou ik om 6 uur m'n nest uitkomen om gezellig koffie met ze te leuten.
Enige glimlachende mensen daar worden ervoor betaaldquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:26 schreef Xrenity het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Asjeblieft Pietje!
Over Moore gesproken...quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:49 schreef Retuobak het volgende:
Enige glimlachende mensen daar worden ervoor betaald
Peter Moore ligt ws. snikkend in z'n bed
Zo te zien is ie vanuit de winkel launch meteen naar een bar gegaan.quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:23 schreef Retuobak het volgende:
Ja die grijns is vast snel genoeg verdwenen
Tnx, ze zijn me alleen iets te warm gekleed.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:26 schreef Xrenity het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Asjeblieft Pietje!
Ja echt niet normaal, waarom is Europa niet anti Xbox, ik wil ze ook zo goedkoop.quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:49 schreef Retuobak het volgende:
Ga naar Japan, zijn er nog zat tegen schappelijke prijzen peristilius
Investeer in een behoorlijke internetverbindingquote:Op zaterdag 10 december 2005 16:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
OP ziet er netjes uit hoorMaar hij laadt wel als ouwe NES die Halo draait
Je kan het ook overdrijven, hij doet het hier in een paar seconden en zo super is mijn verbinding nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
OP ziet er netjes uit hoorMaar hij laadt wel als ouwe NES die Halo draait
Dit plaatje nog later werken ( http://www.igniq.com/images/xbox360core.jpg ) is nu namelijk een kruisje,... en tussen de [ * ]'s een alinea maakt het nog mooierquote:Op zaterdag 10 december 2005 16:39 schreef peristilius het volgende:
OP geupdate.
Ik wil ook een 360 zodat ik er zelf tussen kan staan.
Muchos gracias!quote:
via welke winkel?quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:54 schreef wc-eend het volgende:
Als alles goed gaat, heb ik volgende week mijn 360 met CoD2 rond de vrijdag
Komt die Woensdag/Donderdagquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:04 schreef wc-eend het volgende:
Maar ik zou hem alwel vorige week krijgen, met de launch, maar ivm met schaarste krijg ik hem met 2e lading.. die komt rond woensdag/donderdag..
quote:Seems the Xbox 360 has done better than expected in Japan, with its launch just today (December 10th). While we have no figures it seems that the Xbox 360 has sold all of its allocation within half an hour. Even without Dead or Alive or any RPG’s at launch, the Xbox 360 has still managed to sell out and maybe Microsoft where realistic when saying they wish to sell a million consoles. Peter Moore, Microsoft vice president of worldwide marketing and publishing, was optimistic
Hij had het over de volgende lading.. dus neem aan voor geheel nederland.. hoeveelheid weet ik niet..quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:27 schreef Ipho het volgende:
[..]
Komt die Woensdag/Donderdag![]()
Dan heb ik hem ook dan. IK kreeg ook 2e lading. Of geld het alleen voor die site van u.
Goed nieuws.quote:
de grote vraag is natuurlijk hoeveel ze er geleverd hebben in Japanquote:
Nou.. komende week een levering.. en dan nog eentje voor de kerst.. en dan na kerst weer..quote:Op zondag 11 december 2005 00:22 schreef Lampie_ het volgende:
Even snel, het blijkt dat er ook nog een derde levering komt op 19 december. Dat las ik op de xbox.nl forums en ik las het nog een keer op dimplus.nl. Dus laten we het hopen, ze zeggen dat dit een MINI levering wordt deze week, en 19 december een grotere. Ben benieuwd hoe betrouwbaar het is.
Irritante beukdwergquote:Op zondag 11 december 2005 01:30 schreef Retuobak het volgende:
Damn wat een lange speelsessie met PGR3 net. Bijna elk potje verloren of bijna verloren
.
Ja, ik kan gewoon niet omgaan met die A-klasse bakken, en tis niet alsof je zijwaards beuken kunt plannenquote:
Gamedemon paar x gepwnedquote:Op zondag 11 december 2005 01:30 schreef Retuobak het volgende:
Damn wat een lange speelsessie met PGR3 net. Bijna elk potje verloren of bijna verloren
.
Ik moet jou echt aan mijn friendslist toevoegen, goed voor mijn gamerpointsquote:Op zondag 11 december 2005 02:12 schreef Retuobak het volgende:
Dan moet je ook niet zo hard gaan, de nurburgring gaat prima met 80 km per uur
De Xbox verkocht 125k units binnen een week. De X360 verkoopt in een dag ongeveer 30k units. In de eerste dagwordt er meestal het meeste verkocht. In de komende dagen zal het aanzienlijk minder gaan worden...quote:The Xbox 360 has landed in Japan. Today, Microsoft’s next –gen gaming console has finally been released in Sony’s and Nintendo’s arena, and the Japanese gamers… did nothing.
Well, not nothing, but according to several Japanese press sources, the reaction to the Xbox 360 was far from what Microsoft might have expected ,solding only 30.000 units in day one.
According to AFP, a survey at several major retailers pointed out the fact that sales were much slower than they had been in Europe or the United States, and one retailer in Tokyo even said that he had sold less than 50 consoles in the first two hours.
There are several factors that could explain Microsoft’s relative sales failure in the first day after the launch. First of all, it’s quite clear that the Japanese gamers prefer something built by one of their home companies (let’s call it a question of national pride), but there is also a flaw in Microsoft’s marketing strategy. Thus, RPGs and action games are much more popular than the FPSs in Japan, and Microsoft had almost no game of this type in its initial line-up.
What’s even worse for Microsoft is that the Japanese haven’t been impressed with the special favor granted to them. They’re getting only the premium version, but at only 39,795 yen ($330 USD), significantly cheaper than the price it is offered anywhere else in the world.
Microsoft has decided to keep everything under raps, and I’m pretty sure that information on the real success of the Xbox 360 on Sony’s turf will be rather scarce. Probably because there won’t be a success to talk about?
7 invites gehad en ik kon gewoon niet connectenquote:Op zondag 11 december 2005 01:30 schreef Retuobak het volgende:
.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:41 schreef Gamedemon het volgende:
http://www.bizarreonline.net/forum/viewtopic.php?t=9574
Voor de mensen die de :
"Unable to communicate with all the players"
Fout krijgen bij PGR3
quote:Op zondag 11 december 2005 13:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
7 invites gehad en ik kon gewoon niet connecten
'could not connect to all players'
'unable to connect to session'
iemand enig idee waar het aan kan liggen?
Okay, zodra m'n vriendin klaar is met PGR3 ga ik het effe proberen. Heb nu wat poorten opengezet op m'n router dus e.e.a. zou nu moeten werken.quote:Op zondag 11 december 2005 13:51 schreef Retuobak het volgende:
Check deze link ff Ceased2Be
http://www.bizarreonline.net/forum/viewtopic.php?t=9574
Bij mij loste dit probleem op (want het gebeurd niet alleen bij PGR3) bij een firmware update en DMZ instellingen. UpnP met configuration changes aanzetten en portforwarding doen.quote:Op zondag 11 december 2005 14:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Okay, zodra m'n vriendin klaar is met PGR3 ga ik het effe proberen. Heb nu wat poorten opengezet op m'n router dus e.e.a. zou nu moeten werken.
quote:19 seconds until the big 7:00:00 A.M. celebration. One hyper-energetic MC, seven booth babes, and 3 MS employees stood watch. Two people were paying attention. Everyone else there was press. (The customers waiting outside were let inside a few minutes earlier to the sixth floor purchasing area. This was it.)
quote:[UPDATE] Next-gen console sells out in half an hour at event location--full premiere party coverage with photos inside.
TOKYO--The Shibuya Tsutaya Shopping Center has always been a popular location for game companies to launch a new product. It's where Microsoft unveiled its original Xbox to the Japanese in February 2002, and the company decided to use the same location for today's Japanese Xbox 360 launch ceremony. The center is located at an intersection right outside the Shibuya train station, which is one of the famous landmarks in Tokyo.
Gamers planning to buy an Xbox 360 at Shibuya Tsutaya didn't have to worry about lining up early, as the store gave out numbered tickets to ensure order. Nonetheless, there were already more than 80 people lined up outside in the cold an hour before the console went on sale at 7 a.m.
An additional crowd of curious pedestrians also gathered around the building, wondering what all the fuss was about. Some of the attendees from the previous night's countdown party at the Xbox 360 Lounge were also on hand. The number of customers at the Shibuya Tsutaya event eventually totaled 250, according to Microsoft.
The Shibuya Tsutaya Xbox 360 launch event was hosted by Hisanori Yoshida, a famous DJ from the Nippon Broadcasting radio station. Yoshida, an owner of the original Xbox, expressed his excitement over the launch of the Xbox 360. He also confessed that he couldn't stop playing Halo 2 the previous night, when he should have been resting for his big job this morning.
Fired up by Yoshida, the crowd went wild when Yoshihiro Maruyama, Microsoft Japan's Xbox operations chief, came up on stage. "Thank you all for coming so early to the countdown ceremony today," said Maruyama. "We've finally been able to make our way to the Xbox 360's launch here in Japan. We've all been doing our best to respond to everyone's expectations, and we're finally going to be able to deliver it today. We're anxious to see if everyone will enjoy it."
When asked by Yoshida about his own gaming tastes, Maruyama revealed that he likes racing games. "I've played a lot of Ridge Racer 6," said Maruyama. "I keep on racing the courses in time trial mode to see if I can score below one minute. It takes me a while to get used to racing games. I try to memorize the courses and figure out where to drift."
Maruyama also recommended another racing game. "Microsoft will release Project Gotham 3 in January [in Japan]," he told the crowd. "I think we've already said it before, but it recreates cities like Shinjuku [in Tokyo], Las Vegas, London, and New York, in a very realistic fashion. You can really check out the billboards and other objects as you drive around. I've rode around the city of Shinjuku a lot [in the game], and I could see the pubs and stores that I go to, which is pretty cool."
After Maruyama finished his speech, Microsoft corporate vice president of worldwide marketing and publishing Peter Moore (who also had stopped by the Xbox party last night) came up on stage. He received a huge cheer from the fans at the Shibuya Tsutaya after telling them "Ohayougozaimasu!"--"good morning" in Japanese.
He then continued in English. "Thank you for getting up so early in the morning here to welcome the new era of gaming with the Xbox 360," he said through a translator. "On November 22nd, just a few weeks ago, we were very proud to introduce the Xbox 360 into the United States. Hundreds of thousands of people were able to buy the console that night, and have been playing great games ever since." said Moore, who went on to explain that the console has also a big a hit in Europe.
"But as exciting as those two events were, nothing is more exciting for me personally than to be here in Tokyo this morning, with seven minutes to go to the launch of Xbox 360 here in Japan," continued Moore, who has been committed to penetrating the Japanese game market, where the original Xbox never gained major popularity.
"I want to give my thanks to the hundreds of people who work at Microsoft here in Tokyo that have labored the last two and a half [to] three years to enable to get us here," Moore said. "And perhaps equally as importantly, my thanks to the fans of the Xbox here in Japan, who have been so loyal to us though our difficult times in the first generation. Your loyalty will pay off with incredible gaming experiences in the next generation."
After Moore finished his speech, a large high-definition monitor on the stage began counting down the last remaining six minutes--360 seconds--until the opening of the store. Then the anxious customer waiting in line to purchase the first official Xbox 360 in Japan was pulled on stage. The customer, a 22-year-old graphic designer, had come to the Shibuya Tsutaya on Thursday morning, but was turned away because the numbered tickets for the event were not yet being handed out. Today, he got in line at 4 a.m., long before trains begin to run in Tokyo. Fortunately, he works in the area, so he decided to spend the night at his office.
Surprisingly, the first customer revealed that, despite his eagerness to pick up an Xbox 360, he doesn't own a current-generation Xbox. "I'm especially looking forward to the graphics," he said. "I heard that the visuals will be extremely beautiful with the shift to high definition. I really got interested in the Xbox 360 after I checked it out at the [Xbox 360] Lounge."
When asked by host Yoshida if he'll be playing with his girlfriend, the customer quietly mumbled and dodged the question. Later on, Moore teased him, saying "I'd like to tell our lucky winner, that he's a guaranteed girlfriend with every Xbox 360."
During the last 60 seconds of the Xbox 360 countdown, a short video where various people, including game developers, shouted the console's name. When the clock struck zero, Microsoft Chairman Bill Gates appeared on screen to holler "Xbox 360!" in Japanese. He did not, however, appear at the event in person as some had hoped.
From a purely retail perspective, the event was a resounding success. Half an hour after the launch began, all the Xbox 360 consoles at Shibuya Tsutaya were sold out. There wasn't even a unit left for Moore and Maruyama to pose with for press photographs.
Following the light-hearted ceremony, the two Microsoft execs got serious, issuing some stern comments about their company's competitors. "History tells us that no great empire lasts forever," said Moore. "In the case of the Sony PlayStation, obviously it has been a great empire. But when a superior culture comes along, typically, it means the end of that empire. We believe that the superior culture is the Xbox 360 games experience, particularly the Xbox Live experience, which will bring communities from around the world together through gaming."
Moore also said he believes that the Xbox 360 will help Microsoft become a leader in the Japanese game market. "The most important thing is that we have the support of every major Japanese publisher … and I'm very proud that we've able to get that support from the Japanese development community."
Moore concluded with even grander statements. "This is not a sprint. This is a marathon. Life cycles of consoles last for many years, and it's now a global business. We're the first company in the world to launch globally in the United States, Europe, and then Japan in 18 days. We think that gives us phenomenal momentum against our competition. We're very optimistic about our numbers. Obviously on a long-term basis, it's our goal to drive towards complete market leadership around the world."
Maruyama talked more about the current status of the Xbox 360 in Japan, and revealed that some additional surprises should be waiting during the remaining few weeks of 2005.
"As you may all know, we've had an uphill battle with our current-generation platform," conceded Maruyama. "Our approach this time is to consistently provide good titles to the Japanese users, and make everyone acknowledge that the Xbox 360 is different. We believe that doing so will make our business flourish. We see Sony as a rival, but we think that the most important thing is to deliver [good] entertainment."
"We've already said that six titles are being released today, and four additional titles are coming out within the year," continued Maruyama. "During the year, we'll also announce several new titles that are being developed for the Xbox 360. We will also release details on a number of other games that are already announced, especially Blue Dragon, which is being developed under Microsoft. We should be able to show off some new footage."
quote:
quote:TOKYO (AFP) - US software giant Microsoft went on the offensive on the home turf of its Japanese rivals Saturday, launching its sleek new Xbox 360 console ahead of the holiday season in a tough battle for business.
Some 200 game fans queued up for the main launch event that began at 7:00 am at a music store in central Tokyo's fashionable Shibuya district.
"We signal the beginning of what we believe will be market leadership even here in Japan," Xbox marketing head Peter Moore said at the launch.
Yoshihiro Maruyama, who heads the Xbox division in Japan said: "We are feeling a very positive response. We want this machine to attract a far greater number of Japanese users than the previous model."
When Microsoft brought the first Xbox game console here in 2002 it was nearly two years behind Sony's
PlayStation 2 and it has trailed ever since. This time Microsoft is doing its utmost to avoid history repeating itself.
The next-generation Xbox 360, which costs 39,795 yen (330 dollars), comes ahead of next year's launch of PlayStation 3 and Nintendo Revolution.
The Xbox 360 is equipped with a DVD player capable of handling CDs and digital photographs through a built-in Windows Media Center -- the same bundle of applications found in Microsoft's
Windows XP PC operating system.
But despite its early market entry, consumers Saturday appeared muted in their enthusiasm in contrast to the excitement generated at the console's US debut on November 22.
Only some 10 people were in line when a central Tokyo outlet of the Bic Camera consumer electronics chain opened its Xbox sales counter at 7:00 am.
Customer reactions "are a bit subdued," a senior store official said, adding that fewer than 50 consoles were sold in the first two hours.
"It's not going to be a big hit in Japan," said 26-year-old Kentaro Okamoto, one of the first Xbox 360 buyers. "I buy every new game console... but normally Japanese customers only buy a machine when it's made by Sony or Nintendo."
Hard-core gamers overlap with heavy computer users and many of them have a negative image of Microsoft's Windows software because of its price, lack of after-sales support and unstable operating system, he said.
"Microsoft needs to make enormous efforts to overtake its Japanese competitors," Okamoto said.
Another buyer, Mayuko Taniguchi, 28, said she knew she was in a minority of Japanese consumers who would buy the Microsoft console.
"I think many people would rather wait for PlayStation 3 or Revolution," she said.
Analysts say the first Xbox, which was launched in November 2001 and came to Japan in February 2002, flopped in Japan partly due to a lack of games that appealed to local tastes.
Microsoft has sold 21.9 million units of the first Xbox console worldwide since 2001 but only 1.8 million were sold in the Asia-Pacific region including Japan.
Sony Computer Entertainment said at the end of November its shipments of the PlayStation 2 console had topped 100 million since March 2000, including 22.2 million in Asia alone.
na invoeren van de twee forwardingrules is mijn nat-status van moderate naar open gegaanquote:Op zondag 11 december 2005 14:37 schreef Fillipe het volgende:
Wat Chocobo zegt! Werkte bij mij ook inderdaad, gewoon elke keer op je pc wat instellingen in je router wijzigen en na elke wijziging even je netwerk testen in je 360 dashboard. Bij mij stond de NAT op Strict voordat ik alles opengooide en nu staat die op Open en alles werkt nu dus prima.
Succes.
Same here, en in m'n eerste rondje Nurburgring ben ik erachter gekomen dat ik harder zuig dan een hoer met een kruimeldiefquote:Op zondag 11 december 2005 16:10 schreef Dromer het volgende:
[..]
na invoeren van de twee forwardingrules is mijn nat-status van moderate naar open gegaan
Als ik een avondje PGR3 online ging doen en ik even op de klok keek en verwachte dat er zo'n anderhalf uur waren verstreken kwam ik er achter dat het zeker 3 uur waren. De tijd gaat echt mega hard dan.quote:Op zondag 11 december 2005 16:14 schreef Retuobak het volgende:
En goed zjin boeit imho absoluut niet. Ik zuig, maar ik heb wel ongelofelijk veel lol online
.
moet je je vriendin ook laten rijdenquote:Op zondag 11 december 2005 16:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Same here, en in m'n eerste rondje Nurburgring ben ik erachter gekomen dat ik harder zuig dan een hoer met een kruimeldief
Hill 400 vind ik een beetje te dun bevolkt. Zo'n uitgestrekte heuvel en vrij weinig soldaten. Maar het is wel een erg leuk level en zeker een welkome aanvulling op dat vele stedelijke geweldquote:Op zondag 11 december 2005 14:31 schreef Chocobo het volgende:
Hill 400 is echt een fantastisch level in CoD2,.. The Silo ook
www.game247.nlquote:Op zondag 11 december 2005 18:20 schreef Boomlaars het volgende:
Weet iemand een goede webshop waar je accessoires kunt bestellen? Ik zoek een component HDTV kabel, headset en een memory card of harde schijf en overal waar ik kijk op internet zijn ze
'niet leverbaar'
Eerste level is een trainings leven.... zijn niets voor niets de eerste 10 minutenquote:Op zondag 11 december 2005 18:04 schreef Emerica het volgende:
Is het nou zo bij Condemned dat alles je voorgeschoteld wordt. Ik heb dat filmpje over de eerste 10 minuten van Condemned gezien en daarin werd alles voor voorgekauwd wat je in het level moest doen, kan zijn dat het alleen het eerste level is, maar kan je mij vertellen of je zelf ook nog serieuse moeite moet doen bij het onderzoeken van crimescene zoals in het eerste level?
Klopt, maar de CSI-gameplay wordt nooit echt spannend. Je kunt niet zelf kiezen welke tool je gebruikt en het is eigenlijk niet meer dan op de X-knop drukken op het juiste moment.quote:Op zondag 11 december 2005 19:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eerste level is een trainings leven.... zijn niets voor niets de eerste 10 minuten
quote:Op zondag 11 december 2005 18:28 schreef Elcrondo het volgende:
[..]
www.game247.nl
Volgens mij allemaal wel leverbaar, vrijdag nog de limited edition Perfect Dark besteld, vandaag verstuurd.
Nu me xbox 360 nog binnen krijgen met de volgende lading als het goed is sta bij twee winkels 1ste en 2de op de lijst.
Dat was het voorstel ingame ook jaquote:Op zondag 11 december 2005 17:48 schreef Dromer het volgende:
[..]
moet je je vriendin ook laten rijden
Ach man, ga met je PC spelenquote:Op zondag 11 december 2005 22:04 schreef Retuobak het volgende:
Eigenlijk nog anderen hier die zich alweer vervelen met de 360?
Daar ben ik idd alweer naar terug overgestaptquote:
Je kan dan ook totaal niet racenquote:Op zondag 11 december 2005 22:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Daar ben ik idd alweer naar terug overgestapt
Ben gewoon klaar met PGR3 en Call of Duty 2 eigenlijk.
Daar heb ik ook last van, heb perongeluk een keer in m'n hotmail account aangegeven dat ik in de USA woon en toen ik een Xbox live profile aanmaakte pakte die dat emailadres met dus het bijbehorende land.quote:Op zondag 11 december 2005 22:06 schreef masterdave het volgende:
Ik wil mijn xbox live account upgraden, maar ik moet dan state invullen bij mijn adres, maar ik woon in europa, snap er niks van, heeft hier iemand anders ook last van, of kan ik dit oplossen, heb van alles al gekeken, maar krijg het niet voor elkaar....
Verkoop hem aan mij danquote:Op zondag 11 december 2005 22:04 schreef Retuobak het volgende:
Eigenlijk nog anderen hier die zich alweer vervelen met de 360?
Dat hoort bij een release denk ik.quote:Op zondag 11 december 2005 22:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Die stond dus inderdaad op vs, maar nu omgezet naar nederlands en nog komt ie met staat aan...quote:Op zondag 11 december 2005 22:13 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Je kan dan ook totaal niet racen
[..]
Daar heb ik ook last van, heb perongeluk een keer in m'n hotmail account aangegeven dat ik in de USA woon en toen ik een Xbox live profile aanmaakte pakte die dat emailadres met dus het bijbehorende land.
Misschien in je hotmailaccount (of welk account je ook gebruikt voor je live profile) even het land wijzigen en anders weet ik het ook niet
soms idd wel een beetjequote:Op zondag 11 december 2005 22:24 schreef Fliepke het volgende:
IK heb redelijk zitten rushen geloof ik
quote:Op zondag 11 december 2005 22:25 schreef H.Flick het volgende:
Ik schrok me de pleuris toen ik laatst jouw Kameo achievements met die van mij vergeleek. Maar ik doe altijd lekker rustig aan. Vandaag was voor het eerst mijn accu leeg
Ja dat bedoelde ik dusquote:Op zondag 11 december 2005 19:04 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Klopt, maar de CSI-gameplay wordt nooit echt spannend. Je kunt niet zelf kiezen welke tool je gebruikt en het is eigenlijk niet meer dan op de X-knop drukken op het juiste moment.
De spanning en de actie is geniaal, het CSI-gedeelte had veel beter uitgewerkt kunnen worden.
mijn 3dequote:Op zondag 11 december 2005 22:25 schreef H.Flick het volgende:
Ik schrok me de pleuris toen ik laatst jouw Kameo achievements met die van mij vergeleek. Maar ik doe altijd lekker rustig aan. Vandaag was voor het eerst mijn accu leeg
Jij moet niet zeuren jij hebt een mooie HD TVquote:Op maandag 12 december 2005 00:29 schreef MrX1982 het volgende:
Ah Quake 3 engine. Je ziet wel duidelijk dat het een verouderde engine is.
Maar misschien ben ik verwend omdat ik condemned ook heb.
Het aimen vind ik overigens wel lastig in CoD2, ik mis een muis.
Een hdtv maakt een mens grafisch verwend en daardoor veeleisend.quote:Op maandag 12 december 2005 00:34 schreef Fillipe het volgende:
Jij moet niet zeuren jij hebt een mooie HD TV
quote:Op maandag 12 december 2005 00:41 schreef Ereinion het volgende:
Wat scans van Splinter Cell 4 op de Xbox360![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik betwijfel of die tweede ingame is, dat ziet er te mooi uit.
Yerli brothers (Crytek) > allquote:Op maandag 12 december 2005 01:14 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Hideo Kojima go hide! Voor het grafische aspect althans.
We willen multiplayer zien!quote:Op maandag 12 december 2005 00:41 schreef Ereinion het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zelfde scherm,.. meer spelersquote:
Als dit Revolution was had die waarschijnlijk voorvocht nu,....quote:Op maandag 12 december 2005 07:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tis ook nooit goed he, jankjong.
Doe es normaal Daggla.quote:Op maandag 12 december 2005 07:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tis ook nooit goed he, jankjong.
Ben het wel met Daggla eens hoor..... altijd wel een onderwater disje hier en daar. Vertel me niet dat je dat niet ziet.quote:Op maandag 12 december 2005 08:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Doe es normaal Daggla.
Laten we het een beetje schappelijk houden hier okay?
Dat theatralequote:Op maandag 12 december 2005 08:11 schreef BMH het volgende:
Ik ben alleen benieuwd naar de multiplayer. En dan krijg je dit soort reacties. Te hilarisch!
Multiplayer in SC2 was samen met RTCW imo de 2e evaluatie in multiplayer-gaming na de MMORPG. Niet zo gek dat ik wil weten hoe de multiplayer mode in SC4 gaat worden.
Ontopic: OMG geile graphics. l337!
nah okay, BMH moet ook maar een beetje dimmen inderdaad. Maargoed we hoeven het niet te persoonlijk maken hier toch? Het zijn maar consoles jongensquote:Op maandag 12 december 2005 08:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben het wel met Daggla eens hoor..... altijd wel een onderwater disje hier en daar. Vertel me niet dat je dat niet ziet.
quote:Op maandag 12 december 2005 08:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
nah okay, BMH moet ook maar een beetje dimmen inderdaad. Maargoed we hoeven het niet te persoonlijk maken hier toch? Het zijn maar consoles jongens
Grijp dan es een keer op tijd in, de laatste tig delen zijn vertrolld zonder dat wie dan ook iets deed.quote:Op maandag 12 december 2005 08:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Doe es normaal Daggla.
Laten we het een beetje schappelijk houden hier okay?
Als jullie niet genoeg tijd hebben om de boel onder controle te houden zou je misschien eens conclusies kunnen gaan trekken.quote:Op maandag 12 december 2005 09:24 schreef MMaRsu het volgende:
Sommige mensen hebben ook een leven Daggla, ik kan niet altijd overal zijn helaas.
Zoals nu, want ik ga naar school, dus jullie moeten je maar ff gedragen.
Okay, wat begrijp je niet.quote:Op maandag 12 december 2005 09:27 schreef HomerJ het volgende:
Wat een onzin om BMH zo af te zeiken om zijn reactie
CoD2 ruilen tegen Condemned? (Heb ik uitgespeeld)quote:Op zondag 11 december 2005 22:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Wat je kan zie op een scan? Meer merchants? Mooiere levels? Oude levels die terugkomen? Nieuwe wapens, gadgets? Nieuwe moves?quote:Op maandag 12 december 2005 09:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Okay, wat begrijp je niet.
Hij jankt omdat ie multiplayer wil zien. En niet alleen geilen op graphics.
Wat de FUCK zou je op een scan van de MP kunnen zien wat je hier niet ziet, afgezien van mooie graphics.
Leer eens tussen regels door te lezen, of zo.
Prima, kan je ook op de SP scans zien.quote:Op maandag 12 december 2005 09:36 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Wat je kan zie op een scan? Meer merchants? Mooiere levels? Oude levels die terugkomen? Nieuwe wapens, gadgets? Nieuwe moves?
Ja, vast.quote:Bovendien staat er bij een scan ook vaak info naast de screenshots, maar die gaan niet over de multiplayer
Jezus, dat ziet er ook niet uitquote:Op maandag 12 december 2005 00:41 schreef Ereinion het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ga jij even als "redactie games" de troll aanzwengelen hee.quote:Op maandag 12 december 2005 09:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jezus, dat ziet er ook niet uit![]()
![]()
Ach man, de characters zien eruit als paspoppenquote:Op maandag 12 december 2005 09:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ga jij even als "redactie games" de troll aanzwengelen hee.
Jij ookquote:Op maandag 12 december 2005 09:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ach man, de characters zien eruit als paspoppen
quote:Op maandag 12 december 2005 09:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ach man, de characters zien eruit als paspoppen
Zeg, zit eens niet zo te trollen!quote:Op maandag 12 december 2005 09:53 schreef washandje het volgende:
Splinter Cell 4 lijkt me echt helemaal niets. Ik vond de serie best leuk, maar die nieuwe stijl staat me totaal niet aan.
zeg zit eens niet zo te trollenquote:Op maandag 12 december 2005 10:28 schreef wc-eend het volgende:
Iedereen die kan.. pak je 360 controller of iets anders en be happy
MM Rotterdam had er nog een paar en de FRS ookquote:Op maandag 12 december 2005 10:34 schreef ErwinEHVNL het volgende:
als we hier toch alleen maar kunnen trollen begin ik wel ff over iets anders....
heeft iemand een flauw idee waar je die ellendige Marketplace points kunt kopen in een winkel????
heb stad en land afgezocht maar kan die pokke dingen nergens vinden
in Eindhoven had en de MM het niet en de FRS het niet de Dixons wisten niet eens wat een 360 wasquote:Op maandag 12 december 2005 10:37 schreef kepler het volgende:
[..]
MM Rotterdam had er nog een paar en de FRS ook
je kan ook nog je Creditcard gebruikenquote:Op maandag 12 december 2005 10:39 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
in Eindhoven had en de MM het niet en de FRS het niet de Dixons wisten niet eens wat een 360 wasen de Replay was dicht....
ben ik ook benieuwd naarquote:Op maandag 12 december 2005 10:45 schreef ShaoliN het volgende:
Zijn er al winkels die de tweede levering van 14 december kunnen bevestigen?
Ow das woensdag alquote:Op maandag 12 december 2005 10:45 schreef ShaoliN het volgende:
gisteren liep ik in de Bart Smit op hoog caterijnen, en volgens mij hadden ze daar gewoon een stuk of 6 360's staan.quote:Op maandag 12 december 2005 10:45 schreef ShaoliN het volgende:
Premiums?quote:Op maandag 12 december 2005 10:48 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
gisteren liep ik in de Bart Smit op hoog caterijnen, en volgens mij hadden ze daar gewoon een stuk of 6 360's staan.
moet je even op www.replay.nl kijken en een afdeling ergens bellen... als iemand het weet is het de Replay wel.... specialist op videogaming...quote:Op maandag 12 december 2005 10:45 schreef ShaoliN het volgende:
Doe ik even. Thanks.quote:Op maandag 12 december 2005 10:49 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
moet je even op www.replay.nl kijken en een afdeling ergens bellen... als iemand het weet is het de Replay wel.... specialist op videogaming...
Dixons schijnt woensdag een levering te krijgenquote:Op maandag 12 december 2005 10:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dozen ws.. die zag ik in Alphen ook staan
Die gasten zitten alleen maar in Noord Belgie. Dat is te ver voor mij.quote:Op maandag 12 december 2005 10:49 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
moet je even op www.replay.nl kijken en een afdeling ergens bellen... als iemand het weet is het de Replay wel.... specialist op videogaming...
400 euro voor een lege doos vind ik iets te gek.quote:Op maandag 12 december 2005 10:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zit er ook 1 in Leiden.quote:Op maandag 12 december 2005 10:54 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Die gasten zitten alleen maar in Noord Belgie. Dat is te ver voor mij.![]()
ohw, zouden ook lege dozen kunnen zijn uiteraard. Alhoewel ik de indruk werd gewekt dat er wel wat in zat.quote:Op maandag 12 december 2005 10:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die A rank halen is niet te doen.quote:Op maandag 12 december 2005 07:52 schreef Chocobo het volgende:
Kameo gamers..... ik heb het spel uit... 15 uur op de klok met bijna alle extra's. Erg cool spel en cool einde. Maar,..... hoe in Godsnaam haal je "A" rankings![]()
![]()
En nog wat..... stel je Internet connectie vliegt er uit en je verslaat net een eindbaas. Onthoudt die dit dan en zet die later als je connectie terug is je achievements erbij?
Lekkere paspop als de kleren niet passen.quote:
hou er nou gewoon over op... wordt niemand blij van als jullie doorgaanquote:Op maandag 12 december 2005 11:17 schreef speknek het volgende:
[..]
Lekkere paspop als de kleren niet passen.
Ja klopt, bij overkant van de parkeerplaats tegenover hoogvliet zeg maar daar op de hoek.quote:
Roy vindt dat anders heel leukquote:Op maandag 12 december 2005 11:22 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
hou er nou gewoon over op... wordt niemand blij van als jullie doorgaan
*interesse heeft*quote:Op maandag 12 december 2005 09:32 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
CoD2 ruilen tegen Condemned? (Heb ik uitgespeeld)
Jawel, toch? Toen ik de eerste paar dagen niet altijd een netwerkkabel in mijn Xbox360 had zitten hield hij wel achievements bij.quote:Op maandag 12 december 2005 11:04 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
En nee , geen internet = geen archievement
Er zijn problemen met disconnects tijdens spelen, hij hoort ze gewoon offline bij te houden en te uploaden naar live zodra je er weer op zit.quote:Op maandag 12 december 2005 12:28 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Jawel, toch? Toen ik de eerste paar dagen niet altijd een netwerkkabel in mijn Xbox360 had zitten hield hij wel achievements bij.
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 12 december 2005 12:37 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Er zijn problemen met disconnects tijdens spelen, hij hoort ze gewoon offline bij te houden en te uploaden naar live zodra je er weer op zit.
* Chocobo ziet af van 'a' rankingsquote:Op maandag 12 december 2005 11:04 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Die A rank halen is niet te doen.
Ik vroeg me ook af hoe dat zat en ben forums gaan afzoeken het komt erop neer dat je niet geraakt mag worden in een level en 1 lange combo maakt.
Makkelijke manier van combos scoren = Pummelweed naar warriors focus helpen, en dan met chilla ijspegels schieten als die trollen slowmo door de lucht vliegen, je raakt ze dan een stuk of 7 keer en krijg je dus extra combo punten.
maargoed ik kwam geeneens op een 4de toen ik het probeerde dus mogen ze die archievements houden
En nee , geen internet = geen archievement
ik ookquote:Op maandag 12 december 2005 12:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
* Chocobo ziet af van 'a' rankings
Lullen via Live gaat ook hoor! (chat session)quote:Op maandag 12 december 2005 12:19 schreef Retuobak het volgende:
[..]
*interesse heeft*
Spreek me maar eesn aan op MSN, kabouter@gouly.com
Een bepaald aantal punten, maar dan echt ook bizar veel punten.quote:Op maandag 12 december 2005 12:52 schreef Heintje het volgende:
Mijn Nat status is Moderate. Maar welke poorten moet ik nou forwarden naar mijn 360 om dat naar open te veranderen?
Wat is dan de eis voor een A-rating? een aantal punten en een aantal combo's of is het gewoon spelen en maar hopen dat je het haalt?
15.000.000 voor een A rankquote:Op maandag 12 december 2005 13:11 schreef Heintje het volgende:
Maar in sommige levels heb je plekken waar er (volgens mij dan) on eindig trollen aan komen.
Of ben ik te vroeg weg gelopen en is het toch niet oneindig....
Tot nu toe is mijn beste status E.
Een tijdje terug was een trucje om je hotmail account inbox te vergroten naar 250 mb. Om dit te doen moest je o.a. een amerikaans adres invullen.quote:Op maandag 12 december 2005 13:59 schreef masterdave het volgende:
Iemand een oplossing voor het feit dat ik alleen maar de verenigde staten kan kiezen als ik mijn creditcard gegevens wil invullen? Wordt er helemaal gek van, kan nergens nederland kiezen of zo, alleen maar uit staten uit de verenigde staten....
Misschien moet je je xbox live registratie opnieuw doen, dat kan volgen mij best zonder ook je account kwijt te raken.quote:Op maandag 12 december 2005 14:10 schreef masterdave het volgende:
Via de xbox kan dit dus niet, maar heb dit idd zo gedaan, en heb het gister teruggezet naar nederlands, maar helaas pindakaas, geen effect, of zou zoiets even duren?
88 en 3074quote:Op maandag 12 december 2005 12:52 schreef Heintje het volgende:
Mijn Nat status is Moderate. Maar welke poorten moet ik nou forwarden naar mijn 360 om dat naar open te veranderen?
Wat is dan de eis voor een A-rating? een aantal punten en een aantal combo's of is het gewoon spelen en maar hopen dat je het haalt?
Nou, opnieuw geregistreerd, maar werkt niet, kan het nog een keer proberen met een ander emailadres misschienquote:Op maandag 12 december 2005 14:15 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Misschien moet je je xbox live registratie opnieuw doen, dat kan volgen mij best zonder ook je account kwijt te raken.
Ik word steeds meer benieuwd maar mijn portomonne wil er niets van weten.quote:Op maandag 12 december 2005 14:44 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb net Condemned uitgespeeld.
Wat een spel.
quote:Op maandag 12 december 2005 14:46 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik word steeds meer benieuwd maar mijn portomonne wil er niets van weten.
Wat hij zegtquote:Op maandag 12 december 2005 14:46 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik word steeds meer benieuwd maar mijn portomonne wil er niets van weten.
Ik blijf die dingen niet aanpassenquote:Op maandag 12 december 2005 15:01 schreef Fillipe het volgende:
Bastard wat heb je trouwens een mooie gamerscard:
[..]
Als je de topics beetje volgt had je al meerdere keren kunnen lezen dat volgens veel geruchten a.s woensdag, 14 december weer een nieuwe lading komt.. alleen weet niemand de hoeveelheid van deze lading..quote:Op maandag 12 december 2005 15:47 schreef devv05 het volgende:
Weet iemand of er alweer ergens Premium Xboxen te koop zijn? Of wanneer deze weer komen?
Gaat me te snel om alles te kunnen lezen, maar woensdag dus. Misschien ga ik 't wel proberen, weet nog niet.quote:Op maandag 12 december 2005 16:05 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Als je de topics beetje volgt had je al meerdere keren kunnen lezen dat volgens veel geruchten a.s woensdag, 14 december weer een nieuwe lading komt.. alleen weet niemand de hoeveelheid van deze lading..
Als dit nog even zo doorgaat moeten we de OP denk ik toch maar gaan aanpassen ja.quote:Op maandag 12 december 2005 16:20 schreef H.Flick het volgende:
Moet je over een jaar nog eens kijken. Dat komt niemand meer in deze topics omdat de OP niet te laden is.
Lijstje met foknicks + link danquote:Op maandag 12 december 2005 16:24 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als dit nog even zo doorgaat moeten we de OP denk ik toch maar gaan aanpassen ja.
Gamecards in apart gesloten topic en die linken aan de OP.. moet alleen de mod steeds dat topic bijwerken?quote:Op maandag 12 december 2005 16:24 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als dit nog even zo doorgaat moeten we de OP denk ik toch maar gaan aanpassen ja.
Dat vind ik een goede oplossing.quote:Op maandag 12 december 2005 16:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gamecards in apart gesloten topic en die linken aan de OP.. moet alleen de mod steeds dat topic bijwerken?
Klopt. Heb ik al meerdere malen gebruik van gemaaktquote:Op maandag 12 december 2005 12:37 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Er zijn problemen met disconnects tijdens spelen, hij hoort ze gewoon offline bij te houden en te uploaden naar live zodra je er weer op zit.
garantiequote:Op maandag 12 december 2005 16:44 schreef devv05 het volgende:
Maar is het niet verstandiger om nog een maandje te wachten i.v.m. kinderziektes van dat ding?
Ja, hardware patch v1.0quote:Op maandag 12 december 2005 16:46 schreef moz het volgende:
Kinderziektes? Dat patchen we toch gewoon?
En bovendien ben ik nog geen kinderziektes tegen gekomen. Alleen dat te warm worden van de bijgeleverde baksteen, maar daar heb je in de EU minder last van.quote:
De garantie van de eerste Xbox ging ongeveer zo:quote:Op maandag 12 december 2005 16:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja, hardware patch v1.0
En garantie zit niemand op te wachten natuurlijk, veel te veel gedoe. Was serieuze vraag overigens.
teveel gedoe... je belt Microsoft. Xbox wordt gratis opgehaald en binnen 5 werkdagen heb je gratis weer een werkende consolequote:Op maandag 12 december 2005 16:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja, hardware patch v1.0
En garantie zit niemand op te wachten natuurlijk, veel te veel gedoe. Was serieuze vraag overigens.
quote:Op maandag 12 december 2005 16:49 schreef H.Flick het volgende:
[..]
En bovendien ben ik nog geen kinderziektes tegen gekomen. Alleen dat te warm worden van de bijgeleverde baksteen, maar daar heb je in de EU mindergeen last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |