quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:43 schreef Retuobak het volgende:
Ik had gehoopt op een betere TT, iets als "4 games, geen console"
Tegen de tijd dat je dit leest ben ik erquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:50 schreef Retuobak het volgende:
Hij blijft mooi Xren
Wanneer kom je trouwens weer es op IRC?
Ach, MS gaat niet zo gauw faillietquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:17 schreef H.Flick het volgende:
Zolang je ze niet kunt spelen heeft het weinig nut natuurlijk. Maar daar zullen ze ongetwijfeld ook snel weer iets op verzinnen.
FF trailer ook gezienquote:
Jammer dat ook kleine software-ontwikkelaars er van moeten leven en niet alleen gigant Microsoft. Bovendien is het ook voor Microsoft natuurlijk geen argument om stelen goed te praten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:20 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ach, MS gaat niet zo gauw failliet
Ik ook niet, alleen ik postte de reactie op BMH alleen, omdat 't suggereert dat de Xbox 360 al gehacked is en er kopieen gespeeld kunnen worden. Dat is dus zeker niet zo, het is alleen een DVD en al staat er 4 tot 9 gigabyte aan plaatjes stront op die schijf, de raw data ervan kan je gewoon op je PC zetten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:23 schreef H.Flick het volgende:
Maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin in weer een warezdiscussie.
Ja.. ook cool.... maar mass effect ziet er wel beter uitquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
FF trailer ook gezienMass Effect gaat heersen
quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:11 schreef =HellFire= het volgende:
Kreeg vanmiddag het heugdelijke nieuws te horen dat ik volgende week twee Xbox 360's op kan halen, gratis en voor niks. Heheh....
Eén ervan is een Premium 360, gewoon de retail dus met alle launchspellen (ok minus de sportspellen van EA) en twee wireless controllers. De ander is een van de vijf debug kits in Nederland (waar je verder niets mee kan, behalve debugcopy's afspelen). Zit bij Gamer.nl, vandaar...quote:
Eyyy vriendquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:19 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Eén ervan is een Premium 360, gewoon de retail dus met alle launchspellen (ok minus de sportspellen van EA) en twee wireless controllers. De ander is een van de vijf debug kits in Nederland (waar je verder niets mee kan, behalve debugcopy's afspelen). Zit bij Gamer.nl, vandaar...![]()
Dat wordt in 2006 dus naast retailversies reviewen ook nog eens exclusieve content ontvangen, brakke previewcodes enzo bekijken. Jottum!
quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:19 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Eén ervan is een Premium 360, gewoon de retail dus met alle launchspellen (ok minus de sportspellen van EA) en twee wireless controllers. De ander is een van de vijf debug kits in Nederland (waar je verder niets mee kan, behalve debugcopy's afspelen). Zit bij Gamer.nl, vandaar...![]()
Dat wordt in 2006 dus naast retailversies reviewen ook nog eens exclusieve content ontvangen, brakke previewcodes enzo bekijken. Jottum!
2quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:15 schreef Fliepke het volgende:
[..]krijg jij van gamer zomaar even een 360
Ik hoop het ook... anders bestaat er geen barmhartige God!quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:05 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Die debug zal toch wel terug moeten of niet?
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:43 schreef Retuobak het volgende:
Ik had gehoopt op een betere TT, iets als "4 games, geen console"
Moore zei retard pack! hahhahhaaaahahaahaha hahaquote:1UP: A lot of that stuff, downloading demos and things and stuff--well, in Japan you guys are only launching one model. There's no--am I allowed to say "retard pack"?
Moore: A lot of people bought the retard pack in the last couple of weeks, believe me.
gooi het revo-topic maar dichtquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:48 schreef Retuobak het volgende:
Dat is natuurlijk nog een nieuw geheim van de revo! Het is helemaal geen console opzich, het is een 150 dollar kostende add-on voor de Xbox 360 dat oude Ninty games afspeelt!!!!!1111111111 En de gewone nieuwe titels komen normaal uit voor de X360. OMG!!!!!!!!!!11111111111111eeneen
quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:48 schreef Retuobak het volgende:
Dat is natuurlijk nog een nieuw geheim van de revo! Het is helemaal geen console opzich, het is een 150 dollar kostende add-on voor de Xbox 360 dat oude Ninty games afspeelt!!!!!1111111111 En de gewone nieuwe titels komen normaal uit voor de X360. OMG!!!!!!!!!!11111111111111eeneen
Wat cool zo met die gamercardsquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:25 schreef Gamedemon het volgende:
ik heb een nieuwe OP geklust die gaat Peristilius erop knallen nu
Vriend van me heeft dat gedaan.... hij streamed van dat ding geloof ik. Werkt prima.quote:Op zaterdag 10 december 2005 06:30 schreef wc-eend het volgende:
:-P
Hoe zit dat nou met je ipod aansluiten op je 360, laat hij hem dan ook op? Kan je je liedjes ervan naar je 360 zetten? tell me..
Hoop games zijn ook gestraft voor de afraffeling maar het is natuurlijk wel de 1e generatie games... stick met de goede titels,.. Condemned, Kameo, CoD2, PGR3, PDZ etc. etc.quote:Op zaterdag 10 december 2005 07:55 schreef Klonk het volgende:
Kan natuurlijk zijn dat ik een zeiikerd ben, maar ik zie soms beelden waarvan ik denk, dat is geen 360, gisteren bijvoorbeeld in Gammo toen ze Tiger Woods 2006 bespraken, ik vond het grafisch wat tegen vallen, mischien omdat ik er meer van verwacht had.
En aan de andere kant, dan zie je beelden van PGR3 of Testdrive en dat sluit dan weer meer aan bij je verwachtingen.
Kortom, volgens mij zijn er ontwikkelaars die perse iets voor de 360 willen hebben en er met de pet naar gooien....
net als met de vorige Xbox, dat was toen niks andersquote:Op zaterdag 10 december 2005 07:55 schreef Klonk het volgende:
Kan natuurlijk zijn dat ik een zeiikerd ben, maar ik zie soms beelden waarvan ik denk, dat is geen 360, gisteren bijvoorbeeld in Gammo toen ze Tiger Woods 2006 bespraken, ik vond het grafisch wat tegen vallen, mischien omdat ik er meer van verwacht had.
En aan de andere kant, dan zie je beelden van PGR3 of Testdrive en dat sluit dan weer meer aan bij je verwachtingen.
Kortom, volgens mij zijn er ontwikkelaars die perse iets voor de 360 willen hebben en er met de pet naar gooien....
Heb ik ook met alle EA games voor de 360. Je moet kijken naar games als; PGR3, PFDZ, en Kameo, alle EA games zijn gewoon poorts imo. En koop ze daarom ook niet voor de xbox kan ik ook wel voor de Ps2 kopen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 07:55 schreef Klonk het volgende:
ik ben een kwaliteitsuserquote:
NBA ziet er goed uit en NFS:MW vind ik best mooiquote:Op zaterdag 10 december 2005 10:32 schreef Ipho het volgende:
[..]
Heb ik ook met alle EA games voor de 360. Je moet kijken naar games als; PGR3, PFDZ, en Kameo, alle EA games zijn gewoon poorts imo. En koop ze daarom ook niet voor de xbox kan ik ook wel voor de Ps2 kopen.
Maar sinds wanneer zijn de Premiums schaars? In zwolle kun je ze bestellen en dan heb je hem met een week.
tot wanneer heb je die xbox? als je em vanavond nog hebt dan kan ik je MMarse in de vangrail douwen vanavondquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:04 schreef MMaRsu het volgende:
Xbox 360![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben trouwens online onder de tijdelijke gamertag : DreamcatcherRU
Dit lijkt me echt zo slechtquote:Op zaterdag 10 december 2005 07:43 schreef Chocobo het volgende:
The Outfit nieuwe trailer
http://www.worthdownloading.com/download.php?gid=1289&id=6146
[afbeelding]
Je verbind hem met je USB kabeltje via de ingang aan de voorkant met je X360. En dan tijdens het gamen, liven of whatever heb je altijd je eigen muziek opstaan.quote:Op zaterdag 10 december 2005 06:30 schreef wc-eend het volgende:
:-P
Hoe zit dat nou met je ipod aansluiten op je 360, laat hij hem dan ook op? Kan je je liedjes ervan naar je 360 zetten? tell me..
quote:Just got back from Aki.
This is the worst launch I've ever seen, I was aghast.
21 people lined up at the 8-story monotlithic Yodobashi Camera -- they were handily outnumbered by press, MS staff, and booth babes. Hell, there were 7 booth babes alone, so that's, what, a 3:1 ratio? Lucky customers. Booth babes were handing out coffee to press because there was nothing else to do with it.
Asobit Ciy had 4 people at 645 when I left to watch the Yodobashi Camera launch event. They had four booth babes, a few MS staffers, kiosks and a display. Total ghost town when I came back at 730.
I doubt anywhere is in danger of selling out.
What a clusterfuck. Maybe everyone was in Shibuya.
Dat Garanderen ze. En als je hem dan koopt daar moet je ook een spel kopen daar, ze zeggen net zo duur te zijn als de M Markt maarquote:Op zaterdag 10 december 2005 11:52 schreef Doc__Zenith het volgende:
zeggen ze dat of garanderen ze dat?
die appies van dat winkeltje naast de top-1-toys toevallig?
Heb jij een trailer met gameplay beelden? ik kan alleen een voorfilmpje of tussenfilmpje vinden, en die zijn altijd wel mooi.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
FF trailer ook gezienMass Effect gaat heersen
Het is sowieso een RPG van Bioware en die zijn altijd goed.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:47 schreef bartos88 het volgende:
[..]
Heb jij een trailer met gameplay beelden? ik kan alleen een voorfilmpje of tussenfilmpje vinden, en die zijn altijd wel mooi.
http://ir.capcom.co.jp/english/news/html/e051210.htmlquote:December 10, 2005
Microsoft Corporation
CAPCOM Co., Ltd.
CAPCOM Announces “Lost Planet”,
Featuring Lee Byung Hun for the Xbox 360™!
CAPCOM Co., Ltd. and the Microsoft Corporation are pleased to announce the upcoming sci-fi action shooter, “Lost Planet”, for the Xbox 360 scheduled for release in next winter.
“Lost Planet” will feature Mr. Lee Byung Hun, an active South Korean actor known for his roles in various movies and dramas, as the model for the main character. Mr. Lee Byung Hun, already a top star in his own country, will be bringing his fascinating presence and talent to the world of “Lost Planet”.
“Lost Planet” is a sci-fi action shooter whose main character, after being saved by the Snow Pirates, goes on what remains of his memory to seek revenge against his father's betrayers through dangerous terrain and wildlife, while finding out the hidden truths behind this frozen planet. Through visually stunning graphics, the player will be fully immersed in a world of mystical beauty a breathtaking snowy planet with blinding snowstorms, crumbling buildings in ruin, and epic battles with gigantic aliens that inhabit the land.
With the combination of CAPCOM's uniquely creative development team and the graphical prowess of the Xbox 360, consumers worldwide can look forward to experiencing a truly dynamic and immersive world with graphics that set the bar even higher for realism, from the hyper-realistic characters to the world-class CG cut-scenes. We at CAPCOM look forward to bringing even more novel and original content to gamers in the future on this new and exciting cutting-edge technology.
The Xbox 360 will be the first Next-Generation Game System for sale in Japan. With its support for high-definition resolution, surround-sound, a user-friendly on-line service, an ease and flexibility in customization along with other services, the Xbox 360 really brings the player the all-new Next-Generation digital entertainment experience that is “high-definition entertainment”. CAPCOM's new game, “Lost Planet”, is being developed for this new powerful Next-Generation system.
5 spellen en zo weinig puntenquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:00 schreef Robhimself.2 het volgende:
[afbeelding]
Voor de volgende OP
De tering wat cool!!quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:04 schreef PandorasBox het volgende:
Capcom's Lost Planet voor de X360:
Trailer
Heb je geen plaatjes van de boothbabes? Alleen daarom al zou ik om 6 uur m'n nest uitkomen om gezellig koffie met ze te leuten.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:04 schreef Xrenity het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Er schijnen er 468 verkocht te zijn in totaal. (Lijkt me stug though)
quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:00 schreef piet_pelle het volgende:
Heb je geen plaatjes van de boothbabes? Alleen daarom al zou ik om 6 uur m'n nest uitkomen om gezellig koffie met ze te leuten.
Enige glimlachende mensen daar worden ervoor betaaldquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:26 schreef Xrenity het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Asjeblieft Pietje!
Over Moore gesproken...quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:49 schreef Retuobak het volgende:
Enige glimlachende mensen daar worden ervoor betaald
Peter Moore ligt ws. snikkend in z'n bed
Zo te zien is ie vanuit de winkel launch meteen naar een bar gegaan.quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:23 schreef Retuobak het volgende:
Ja die grijns is vast snel genoeg verdwenen
Tnx, ze zijn me alleen iets te warm gekleed.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:26 schreef Xrenity het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Asjeblieft Pietje!
Ja echt niet normaal, waarom is Europa niet anti Xbox, ik wil ze ook zo goedkoop.quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:49 schreef Retuobak het volgende:
Ga naar Japan, zijn er nog zat tegen schappelijke prijzen peristilius
Investeer in een behoorlijke internetverbindingquote:Op zaterdag 10 december 2005 16:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
OP ziet er netjes uit hoorMaar hij laadt wel als ouwe NES die Halo draait
Je kan het ook overdrijven, hij doet het hier in een paar seconden en zo super is mijn verbinding nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
OP ziet er netjes uit hoorMaar hij laadt wel als ouwe NES die Halo draait
Dit plaatje nog later werken ( http://www.igniq.com/images/xbox360core.jpg ) is nu namelijk een kruisje,... en tussen de [ * ]'s een alinea maakt het nog mooierquote:Op zaterdag 10 december 2005 16:39 schreef peristilius het volgende:
OP geupdate.
Ik wil ook een 360 zodat ik er zelf tussen kan staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |