quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:43 schreef Retuobak het volgende:
Ik had gehoopt op een betere TT, iets als "4 games, geen console"
Tegen de tijd dat je dit leest ben ik erquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:50 schreef Retuobak het volgende:
Hij blijft mooi Xren
Wanneer kom je trouwens weer es op IRC?
Ach, MS gaat niet zo gauw faillietquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:17 schreef H.Flick het volgende:
Zolang je ze niet kunt spelen heeft het weinig nut natuurlijk. Maar daar zullen ze ongetwijfeld ook snel weer iets op verzinnen.
FF trailer ook gezienquote:
Jammer dat ook kleine software-ontwikkelaars er van moeten leven en niet alleen gigant Microsoft. Bovendien is het ook voor Microsoft natuurlijk geen argument om stelen goed te praten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:20 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ach, MS gaat niet zo gauw failliet
Ik ook niet, alleen ik postte de reactie op BMH alleen, omdat 't suggereert dat de Xbox 360 al gehacked is en er kopieen gespeeld kunnen worden. Dat is dus zeker niet zo, het is alleen een DVD en al staat er 4 tot 9 gigabyte aan plaatjes stront op die schijf, de raw data ervan kan je gewoon op je PC zetten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:23 schreef H.Flick het volgende:
Maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin in weer een warezdiscussie.
Ja.. ook cool.... maar mass effect ziet er wel beter uitquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
FF trailer ook gezienMass Effect gaat heersen
quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:11 schreef =HellFire= het volgende:
Kreeg vanmiddag het heugdelijke nieuws te horen dat ik volgende week twee Xbox 360's op kan halen, gratis en voor niks. Heheh....
Eén ervan is een Premium 360, gewoon de retail dus met alle launchspellen (ok minus de sportspellen van EA) en twee wireless controllers. De ander is een van de vijf debug kits in Nederland (waar je verder niets mee kan, behalve debugcopy's afspelen). Zit bij Gamer.nl, vandaar...quote:
Eyyy vriendquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:19 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Eén ervan is een Premium 360, gewoon de retail dus met alle launchspellen (ok minus de sportspellen van EA) en twee wireless controllers. De ander is een van de vijf debug kits in Nederland (waar je verder niets mee kan, behalve debugcopy's afspelen). Zit bij Gamer.nl, vandaar...![]()
Dat wordt in 2006 dus naast retailversies reviewen ook nog eens exclusieve content ontvangen, brakke previewcodes enzo bekijken. Jottum!
quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:19 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Eén ervan is een Premium 360, gewoon de retail dus met alle launchspellen (ok minus de sportspellen van EA) en twee wireless controllers. De ander is een van de vijf debug kits in Nederland (waar je verder niets mee kan, behalve debugcopy's afspelen). Zit bij Gamer.nl, vandaar...![]()
Dat wordt in 2006 dus naast retailversies reviewen ook nog eens exclusieve content ontvangen, brakke previewcodes enzo bekijken. Jottum!
2quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:15 schreef Fliepke het volgende:
[..]krijg jij van gamer zomaar even een 360
Ik hoop het ook... anders bestaat er geen barmhartige God!quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:05 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Die debug zal toch wel terug moeten of niet?
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:43 schreef Retuobak het volgende:
Ik had gehoopt op een betere TT, iets als "4 games, geen console"
Moore zei retard pack! hahhahhaaaahahaahaha hahaquote:1UP: A lot of that stuff, downloading demos and things and stuff--well, in Japan you guys are only launching one model. There's no--am I allowed to say "retard pack"?
Moore: A lot of people bought the retard pack in the last couple of weeks, believe me.
gooi het revo-topic maar dichtquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:48 schreef Retuobak het volgende:
Dat is natuurlijk nog een nieuw geheim van de revo! Het is helemaal geen console opzich, het is een 150 dollar kostende add-on voor de Xbox 360 dat oude Ninty games afspeelt!!!!!1111111111 En de gewone nieuwe titels komen normaal uit voor de X360. OMG!!!!!!!!!!11111111111111eeneen
quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:48 schreef Retuobak het volgende:
Dat is natuurlijk nog een nieuw geheim van de revo! Het is helemaal geen console opzich, het is een 150 dollar kostende add-on voor de Xbox 360 dat oude Ninty games afspeelt!!!!!1111111111 En de gewone nieuwe titels komen normaal uit voor de X360. OMG!!!!!!!!!!11111111111111eeneen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |