quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:43 schreef Retuobak het volgende:
Ik had gehoopt op een betere TT, iets als "4 games, geen console"
Tegen de tijd dat je dit leest ben ik erquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:50 schreef Retuobak het volgende:
Hij blijft mooi Xren
Wanneer kom je trouwens weer es op IRC?
Ach, MS gaat niet zo gauw faillietquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:17 schreef H.Flick het volgende:
Zolang je ze niet kunt spelen heeft het weinig nut natuurlijk. Maar daar zullen ze ongetwijfeld ook snel weer iets op verzinnen.
FF trailer ook gezienquote:
Jammer dat ook kleine software-ontwikkelaars er van moeten leven en niet alleen gigant Microsoft. Bovendien is het ook voor Microsoft natuurlijk geen argument om stelen goed te praten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:20 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ach, MS gaat niet zo gauw failliet
Ik ook niet, alleen ik postte de reactie op BMH alleen, omdat 't suggereert dat de Xbox 360 al gehacked is en er kopieen gespeeld kunnen worden. Dat is dus zeker niet zo, het is alleen een DVD en al staat er 4 tot 9 gigabyte aan plaatjes stront op die schijf, de raw data ervan kan je gewoon op je PC zetten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:23 schreef H.Flick het volgende:
Maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin in weer een warezdiscussie.
Ja.. ook cool.... maar mass effect ziet er wel beter uitquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
FF trailer ook gezienMass Effect gaat heersen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |