abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31709125

The award-winning Battlefield franchise invades the high tech frontlines of modern warfare in the new sequel, Battlefield 2. The game brings the intensity and excitement of Battlefield 1942 into the modern era with enhanced team play and the latest, most technologically advanced vehicles and weapons systems available to man.

In Battlefield 2, players will choose to fight for one of three military superpowers: the United States, the Chinese, or the newly formed Middle East Coalition. Armed with the latest modern weaponry, players can take control of any of the games 30+ vehicles to engage in major conflicts with over 64 players in some of the largest online battles on the PC. Additionally, persistent character growth allows players to rise through the ranks and attain the ultimate rank of General.

An all-new game engine and physics system brings the modern battlefield to life like never before. The new material penetration feature measures weapons ability to fire through barriers based on their composition and players will need to know the difference between concealment and cover in order to survive.

Battlefield 2 features immense, richly detailed, destructible environments, from city streets to remote forests, in some of the most notorious hot spots around the world. Each map in Battlefield 2 adjusts in scale to support the number of players in the world, providing the ideal vehicle- to-player ratio and an optimized gameplay experience.

Enhanced team play features allow players to enter the action on the front lines as part of a formal squad, or work behind the scenes in Commander Mode to direct the strategic assaults of their teammates.

Soldier kits now affect vehicles that players utilize on the battlefield. For instance, the medic kit can transform a vehicle into a mobile aid station and the support kit can make helicopters into flying ammo dumps.

Systeem eisen:

Windows XP (32-bit) with Admin rights
1.7 GHz Intel Celeron D / Pentium 4 or AMD Athlon XP/ Sempron or greater
512 MB of RAM or more
8x or faster CD/DVD drive
2.3 GB free hard drive space or more
DirectX 9.0c compatible (see video)

Video card must have 128 MB or more memory and one of the following chipsets:

• NVIDIA GeForce FX 5700 or greater
  • ATI Radeon 8500 or greater

Screenshots:

Demo downloaden:

Mirror 1 (torrent)
    Mirror 2
    Mirror 3

Is er al een patch ?

Jawel, ondertussen is er een patch inclusief een nieuw level. De patch is wel wat groot geworden, 170mb ongeveer. De patch is hier te downloaden. De veranderingen kan je hier vinden.

Leuk spel, maar de Singleplayer valt tegen! Speelt FOK! ook online?

Uiteraard! Er zijn veel mensen van FOK! actief op het online Battlefield. Alleen niet iedereen is even actief. Door deze topics door te lezen, op Teamspeak te komen en mee te spelen op de BoF server kom je er snel genoeg achter wie er meespelen.

Is er al een Fok! Clan ?

Jazeker. Op dit moment heeft FOK! een echte Battlefield 2 clan. Deze Battlefield 2 clan is al enkele maanden actief en heeft de naam Band of Fok!kers meegekregen. De clan is een vrij los geheel, je speelt wanneer je zin hebt en anders niet. Verplichte clan wars zullen niet voorkomen. Uiteraard gaan we ons best doen om zo af en toe een clanwar te organiseren en dat lukt al steeds beter, zo hebben we nu al wekelijks een clanwar.

De clansite kan je vinden op Band of Fok!kers !

Leuk! Maar ik wil nu toch echt wat FOK!ers afslachten:

Dat kan! Band of Fok!kers heeft een eigen ranked server gehuurd. Dat betekent dat we altijd plaats hebben om te spelen. Uiteraard zijn er ook geregeld clanmembers te vinden. Daarnaast is het natuurlijk altijd mogelijk om clan members via Xfire te vinden.

Daarnaast houden we geregeld clanwars en trainingsavondjes, informatie hierover kan je vinden in de topics of op de clan site

Hoe kan ik FOK!ers vinden als er geen war bezig is?

Hiervoor zijn drie mogelijkheden. Je kan gebruik maken van Xfire, je kan Teamspeak opstarten of je kan gewoon gaan spelen op de Band of Fok!kers server. Dan kom je zeker weten een keer een stel clan members tegen. Uitleg over Xfire & Teamspeak volgen hieronder

Xfire?

Xfire is een programma wat zich het best laat omschrijven als MSN maar dan met de mogelijkheid om vrienden die al aan het spelen zijn te joinen. Zo kan je dus alle FOK!ers die aan het spelen zijn terug vinden! Een overzicht van de Band of Fok!kers members die op Xfire zitten is te vinden onder deze link

Teamspeak ?

Ook dat kan! Op de dagen dat we bijeenkomen om gezamenlijk te spelen, zullen we gebruik gaan maken van TeamSpeak. De reden hiervoor is dat je dan de gehele tijd kan spreken ipv alleen maar ingame, meer gezelligheid! De TeamSpeak server die we gaan gebruiken is: 85.92.128.91:8767. Het password voor de server is FOK!
    Teamspeak is hier te downloaden!

Een eigen public ranked server?

Sinds begin augustus dit jaar is Band of Fok!kers in het bezit van een eigen ranked public server. De sever is voor een duur van drie maanden gehuurd en is in zn geheel betaald door enkele Band of Fok!kers clanmembers. De server is te vinden op het volgende IP: 84.244.130.114:16567. Je kan ook simpelweg op band zoeken in de server browser. De server draait op verschillende avonden, verschillende soorten maps, de zogenoemde thema-avonden. Wil je weten wat het thema van vanavond is dan kan je dat hier bekijken.

Maar die server is niet voor eeuwig ?
    Nee dat klopt, over een maand zitten de eerste drie maanden er al weer op en we zijn dan ook weer druk bezig om de volgende drie maanden rond te krijgen. We hebben daar de hulp van iedereen voor nodig. Hoe je kan doneren kan je hier lezen.

De server zit vol
    Geen probleem, spreek even een admin aan. De admin kan nml mensen van de server af schoppen om ruimte te maken voor clan members van Band of Fok!kers. Je kan een admin aanspreken op MSN, Xfire of op TS. Wie de admin’s zijn kan je hiervinden.

Wie is momenteel de beste van BoF!?

We hebben de ranglijst op een iets andere manier opgesteld. We gaan uit van de statistieken die BF2tracker.com voor je genereert. Lees hoe dat verder gaat in de betreffende topics op de clan site.

Volgens de ranglijst is Domo de beste speler die op dit moment rond loopt in de clan.

Hoe kan ik de verschillende awards winnen en wanneer krijg ik een nieuwe rank?

De antwoorden op veel inhoudelijke vragen over Battlefield 2 kan je vinden op de site TotalBF2 Mocht je er dan nog niet uitkomen post dan je vraag even , dan zullen we proberen deze te beantwoorden.

Vorige delen:

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
    13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
    37 38

De openingspost:

Die kan je hier vinden.
  • pi_31709402
    Up and Running
    pi_31711062

Tot de volgende keer op het slachtveld...
    Vrienden
    Pauw pauw!
    Narf!
    pi_31711387
    quote:
    Op woensdag 26 oktober 2005 15:33 schreef CittaR het volgende:

ik heb de laatste tijd egt te veel problemen met me internet, na een paar rondjes krijg ik lag en uiteindelijk word ik eruit gekicked door dat die de verbinding verliest. egt heel kut

ook krijg ik als ik servers zoek elke keer weer om de 10 seconden een waarschuwing van norton (ja ik weet het) en dan doe ik toestaan, maar dat moet ik dus minstens 5x doen bij het servers zoeken... ook egt kut

misschien is er verband ofzo, maar als iemand hier oplossingen voor heeft zou dat erg chill zijn...
    niemand?
    pi_31711499
    Norton sowieso uitzetten als je gaat spelen, en heb je toevallig een USB headset aangeschaft?
      woensdag 26 oktober 2005 @ 23:43:35 #6
    6290 Dr_Crouton
    Uw advertentieruimte hier.
    pi_31711573
    quote:
    Op woensdag 26 oktober 2005 23:38 schreef CittaR het volgende:

[..]

niemand?
    Doe Norton dan uit als je gaat spelen of als je weet hoe het moet, BF2 rechten toe kennen.

En check via je provider je router/modem, soms willen routers wel eens heel erg snel dood gaan.
    quote:
    Op woensdag 26 oktober 2005 14:52 schreef Atreidez het volgende:
    Hebben jullie dat ook weleens.. van die dagen dat het lijkt alsof je geen bal raakt, iedereen die naar je tank toeloopt ook precies aankomt van de kant dat je m niet ziet, ook altijd toevallig tnt bij zich heeft. Of elke keer als je uit een jeep stapt je wordt overreden door diezelfde jeep, of je rijdt tegen een enemy op en je ontploft beide, maar hij krijgt de kill... Gister had ik zo'n avond
    Joh...

Ik heb het elke dag.
    The Internets, I needs it..
    pi_31711734
    Nog mensen die zo mee gaan knallen?
      woensdag 26 oktober 2005 @ 23:52:16 #8
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_31711885
    Heb net genoeg geknalt.
    En ben nu een rank hoger, dus welk wapen zou ik gaan unlocken?
    Sniper, Anit-tank, Support of Engineer.

Btw nog even dit:
    quote:
    ---->Clantag (prefix) voor je naam? (met Xfire)<----
    Dan moet je even het volgende doen:

1. Ga naar "Mijn Documenten"
    2. "Battlefield 2" en dan "Profiles"
    3. Als het goed is zie je een "Global.con" staan.
    4. Rechtmuisknop en dan met links op "Eigenschappen"
    5. Dan selecteer je "Alleen-lezen".
    6. Klik op "Ok"

Als het goed is staat je clantag nu altijd voor je naam ook al log je in via Xfire. Veel succes.
    pi_31711922
    Sniper of Anti-tank
    pi_31712043
    quote:
    Op woensdag 26 oktober 2005 23:38 schreef CittaR het volgende:

[..]

niemand?
    firewall uitzetten?
      woensdag 26 oktober 2005 @ 23:59:02 #11
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_31712079
    Sniperen ben ik slecht in en met Anti-tank kan je nooit een tank kappot maken (mij lukt dat niet).
    Is Engineer de moeite waard om te unlocken?
    pi_31712200
    je moet ook niet altijd op dezelfde plek blijven als je een tank voor je hebt
    vanaf het begin loop ik al als david speertjes te gooien naar goliath
      donderdag 27 oktober 2005 @ 00:04:21 #13
    6290 Dr_Crouton
    pi_31712267
    Aw, booo. Servert vol.
    pi_31712483
    Op xfire zit jedi, die kan er wel 1 kicken toch?

Zie net ze status ; KLAAR OM TE KICKEN!

Where facts are few, experts are many.
      donderdag 27 oktober 2005 @ 00:19:47 #15
    6290 Dr_Crouton
    pi_31712727
    Ik heb geen Xfire en om nou nu vlak voor een game te installeren en leren te gebruiken...

Plus ik ben geen BoF'er.

Holy shit, opeens 7 plaatsen vrij!

[ Bericht 18% gewijzigd door Dr_Crouton op 27-10-2005 00:22:13 (woei!) ]
    pi_31713139
    pi_31717214
      donderdag 27 oktober 2005 @ 09:16:22 #18
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_31717437
    Mogguh BoF'fertjes
    Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
      donderdag 27 oktober 2005 @ 09:25:30 #19
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_31717554
    quote:
    Op woensdag 26 oktober 2005 23:59 schreef nlboy het volgende:
    Is Engineer de moeite waard om te unlocken?
    Ik vind hem erg prettig, als je je armor moet verlaten dan heb je tenminste een goeie kans om te overleven op het slagveld, zeker in de city maps.

Support is overigens ook wel prettig, al gebruik ik hem niet zoveel, hij schiet wel bruut.
    Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
    2de in de Tour de BoF!
    Winnaar Joop Zoetemelk Award
    pi_31717914
    Ik twijfel weer, nog een paar puntjes en ik mag weer een wapen unlocken, daarna blijft het voor maanden stil dus ik moet wel een goede kiezen Denk aan Spec Ops

Vanavond doe ik weer even mee
    Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
    84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
    pi_31718227
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 09:51 schreef UnleashMitch het volgende:
    Ik twijfel weer, nog een paar puntjes en ik mag weer een wapen unlocken, daarna blijft het voor maanden stil dus ik moet wel een goede kiezen Denk aan Spec Ops

Vanavond doe ik weer even mee
    Heb je de sniper al?
      donderdag 27 oktober 2005 @ 10:07:34 #22
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_31718230
    Spec Ops is helemaal goed! Dus die moet je zeker unlocken.
      donderdag 27 oktober 2005 @ 10:09:42 #23
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_31718278
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 09:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Support is overigens ook wel prettig, al gebruik ik hem niet zoveel, hij schiet wel bruut.
    Ik vind support ook helemaal niks.
    Hij schiet zo scheef als een duif zonder kop, dus die laat ik links liggen.
    pi_31718872
    Als je moet kiezen tussen de engeneer en AT unlock zou ik toch voor de DAO-12 gaan, alleen voor t geluid al Tis een beetje een kunst m onder de knie te krijgen, maar wel heerlijk als je met 1 kogel gewoon zo'n mannetje van ze voeten blaast (lang leve ragdoll ).
    pi_31718876
    Helaas zit ik de laatste tijd veel minder achter Battlefield, in een week tijd heb ik hooguit 2 uurtjes gespeeld en normaal zijn die 2 uurtjes per dag. Komt ook omdat ik weg ben geweest + FIFA etc. Ik ga de uitbreiding denk wel halen, zorgt weer voor wat nieuwe dingen en wellicht ga ik het dan vanzelf weer meer spelen. Als het vanavond druk is ben ik er denk wel.
    BF2: Diamond3d
      donderdag 27 oktober 2005 @ 10:44:59 #26
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_31718910
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 10:43 schreef diamondvoodoo het volgende:
    Helaas zit ik de laatste tijd veel minder achter Battlefield, in een week tijd heb ik hooguit 2 uurtjes gespeeld en normaal zijn die 2 uurtjes per dag. Komt ook omdat ik weg ben geweest + FIFA etc. Ik ga de uitbreiding denk wel halen, zorgt weer voor wat nieuwe dingen en wellicht ga ik het dan vanzelf weer meer spelen. Als het vanavond druk is ben ik er denk wel.
    FIFA

PES5 is uit, speel dat.

Tot zover mijn off-topic gelul
      donderdag 27 oktober 2005 @ 10:57:26 #27
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_31719191
    Doet de rankserver weer vaag? Want ik ben opeens een newbie.
    pi_31719524
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 10:57 schreef nlboy het volgende:
    Doet de rankserver weer vaag? Want ik ben opeens een newbie.
    even opnieuw inloggen op de accountserver
      donderdag 27 oktober 2005 @ 11:12:46 #29
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_31719595
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 11:10 schreef escape_nl het volgende:

[..]

even opnieuw inloggen op de accountserver
    Al een paar keer gedaan, maar helaas ben ik nog steeds een newbie.
    Ook met mijn andere account heb ik nu helemaal niks meer.

Naja hopelijk is het zo opgelost, dan ga ik maar even F.E.A.R. spelen.
      donderdag 27 oktober 2005 @ 11:17:06 #30
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_31719696
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 10:42 schreef Atreidez het volgende:
    Als je moet kiezen tussen de engeneer en AT unlock zou ik toch voor de DAO-12 gaan, alleen voor t geluid al Tis een beetje een kunst m onder de knie te krijgen, maar wel heerlijk als je met 1 kogel gewoon zo'n mannetje van ze voeten blaast (lang leve ragdoll ).
    De enige reden dat ik de jackhammer heb gekozen was omdat ik de standaard shotguns van de US en China ruk vind en ik speel 50% van de tijd engineer, dus dan is het wel een hele verbetering. Anti tank speel ik niet zoveel, maar dat wordt wel mijn volgende unlock, aangezien ik zelden op mijn buik lig te snipen.
    2de in de Tour de BoF!
    pi_31720137
    Special Forces site is wel gaaf met nieuwe wapens en voertuigen, eindelijk de apache

http://www.eagames.com/of(...)forces/us/armies.jsp
    pi_31720173
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 11:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

De enige reden dat ik de jackhammer heb gekozen was omdat ik de standaard shotguns van de US en China ruk vind en ik speel 50% van de tijd engineer, dus dan is het wel een hele verbetering. Anti tank speel ik niet zoveel, maar dat wordt wel mijn volgende unlock, aangezien ik zelden op mijn buik lig te snipen.
    Ik heb precies hetzelfde verhaal maar dan met de Sniper. Die van de MEC en China is namelijk t-r-o-e-p
      donderdag 27 oktober 2005 @ 11:44:51 #33
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_31720418
    Maar de Medic wapen (AK) van MEC en China is weer super als je vergelijkt met die van de USA.
    pi_31723314
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 10:44 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

FIFA

PES5 is uit, speel dat.

Tot zover mijn off-topic gelul
    Ja daar heb ik op ook op gewacht maar vond hem tegenvallen en heb hem omgeruild voor FIFA

@FJD: het geld moet deze week en anders volgende week overgestort zijn.
      donderdag 27 oktober 2005 @ 13:38:42 #35
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_31723377
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 13:36 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Ja daar heb ik op ook op gewacht maar vond hem tegenvallen en heb hem omgeruild voor FIFA

@FJD: het geld moet deze week en anders volgende week binnenkomen, heb het maandag opgestuurd.

Dan ben je duidelijk geen echte voetbalfanaat en ga je meer voor de Fun lijkt me

@ FJD...heb je rekeningnummer nog een keer voor me? Maak ik het nu direct over.
    pi_31723918
    Rekeningnummer 35 66 41 430, te name van FJD Dorr, te Rozenburg.

Persoonlijk ben ik ook meer PES dan Fifa. Demo van Fifa vond ik om te huilen zo slecht.
    pi_31723919
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 11:36 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde verhaal maar dan met de Sniper. Die van de MEC en China is namelijk t-r-o-e-p
    en de spec ops van china is beter dan de g36c
    pi_31724614
    Is het voltallige bedrag voor de komende 3 servermaanden al overgemaakt?

En inderdaad PES is wel iets leuker dan FIFA naar mijn mening, speel nu ook Tiger Woods PGA Tour, beetje golfen
      donderdag 27 oktober 2005 @ 14:44:23 #39
    36098 kievit19
    vlaai squad is no more
    pi_31725234
    ik wacht nog even tot mijn geld is overgemaakt, dan stort ik mijn deel ook maar weer eens
    is waarschijnlijk laatste dag van de maand weer dat het overgemaakt word, stelletje eikels op het werk, (gaat laatste jaar ook niet zo denderend) maarja, ik heb laatste 2 weken eigenlijk bf2 niet meer gespeeld door FEAR en een ongelukje paar dagen geleden, ik probeerde zo'n zwaar gemeentehek uit de grond te koppen toen ik van me fiets viel door die klote-bladeren , maar morgen ofzo kan ik weer spelen
    The sand is pouring through the hourglass
    To remind me of how precious time is
    Cause all I ever do
    Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
    pi_31728115
    FEAR heb ik verwijderd, was even leuk maar te linnear als je het mij vraagt.

Ben trouwens admin nu, dus mocht je een plaatsje zoeken op de server en hij zit vol: benader me dan even via xfire en ik maak een plaatsje vrij. En als iemand irritant is, mag je het ook zeggen
    pi_31728321
    Dat klopt ja. Aangezien Rudy in zwaar gevecht is met z'n laptop en daardoor niet kon adminnen hebben we zijn plaats in laten nemen door Fillipe. Fillipe wordt ongeveer wakker rond 15:00, net als de server zo ongeveer en hij weet al hoe alles werkt dus ook hij kan helpen bij kick/ban requests. Z'n Xfire is fillipenl

Bedankt & veel succes
    pi_31729326
    Ik ga vanavond maar weer eens spelen sinds lange tijd ...
    Before all else, be armed.
      donderdag 27 oktober 2005 @ 17:22:02 #43
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_31729632
    Ik vind F.E.A.R. ook na een tijdje helemaal niks. Beetje dezelfde 'sfeer' als Doom 3...
    Daarom speel ik toch liever BF2.
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 17:11 schreef Umm-Qasr het volgende:
    Ik ga vanavond maar weer eens spelen sinds lange tijd ...
    Oké dan!
      donderdag 27 oktober 2005 @ 18:30:33 #44
    6290 Dr_Crouton
    pi_31731437
    Bedankt voor de ban he?

Zonder enige waarschuwing kicken en meteen maar bannen zodat je het geeneens kan goedmaken door sorry te zeggen. Want ik zag die veroverde(?) vlaggen niet in het heetst van de strijd.
    pi_31732756
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 18:30 schreef Dr_Crouton het volgende:
    Bedankt voor de ban he?
    Dacht al dat Razorback iets te vroeg sprak. Maar volgens mij had Razorback al flink wat op de chat gezet dus zonder waarschuwing is niet waar. Zal iig de banlist even clearen voor je
      donderdag 27 oktober 2005 @ 21:07:57 #46
    6290 Dr_Crouton
    pi_31736207
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 19:17 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Dacht al dat Razorback iets te vroeg sprak. Maar volgens mij had Razorback al flink wat op de chat gezet dus zonder waarschuwing is niet waar. Zal iig de banlist even clearen voor je
    Ik speel het helemaal puur zonder hulpmiddeltjes, dus kan het niet lezen of ruiken wat anderen zeggen in een of andere chat. Als ie wat op het hart had, kon ie me gewoon in het spel ff zeggen/typen/seinen.

Maar bedankt voor het clearen.
    pi_31736328
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 21:07 schreef Dr_Crouton het volgende:
    Ik speel het helemaal puur zonder hulpmiddeltjes, dus kan het niet lezen of ruiken wat anderen zeggen in een of andere chat.
    You diehard

pssst Ik bedoelde ook op ingame chat
      donderdag 27 oktober 2005 @ 21:13:05 #48
    6290 Dr_Crouton
    pi_31736389
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 21:11 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

You diehard

pssst Ik bedoelde ook op ingame chat
    Het enige wat ik oppikte was het gescheld vlak voor ik werd gekickt, maar goed. Ik let dan ook meer op wat er in het slagveld beweegt.
    pi_31738201
    Heb net Battlefield Modern Combat binnengehaald met 20 Mbit en ga zo ff kijken of het wat is, ben benieuwd, zal wel niet zo mooi zijn als op de pc
      donderdag 27 oktober 2005 @ 23:10:16 #50
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_31740477
    Nogmaals dank voor het kickje escape. Net leuke battles gespeeld met FoD en BoF.
    Eerst speelde ik met 2 clangenoten, maar langszaam werden zij geswitched naar het andere team en ineens stond ik tegenover FoD en BoF DoMo. Er lastig wordt het dan.

Paar leuke battles gehad met DoMo, hij had een tank en ik ook, hij had alleen een clangenoot (MatthijsNL)van mij die hem de hele tijd repairde en ik in mijn eentje moest elke keer toekijken hoe hij mijn tank kapot schoot. Gelukkig kon ik elke keer op tijd uitstappen en weer een nieuwe tank pakken, pas toen Matthijs het loodje legde werd DoMo van alle kanten met raketten bekogeld en toen mocht ik hem uiteindelijk het genade schot geven. Daarna zijn we elkaar nog heel vaak tegen gekomen, is toch leuk om tegen bekende te spelen. In dat potje leek het wel alsof we alleen elkaar maar kapot schoten.
    Dat potje was uiteindelijk een overwinning voor de BoFFoD combinatie
    Potje daarna ben ik stiekem ook geswitched en toen overwon de BoFFoD combinatie helemaal.

Heb jammer genoeg maar 1 plaatje, maar je kan wel mooi zien hoe de BoFFoD combinatie bezig was.
    2de in de Tour de BoF!
      donderdag 27 oktober 2005 @ 23:22:14 #51
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_31740937
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 22:08 schreef escape_nl het volgende:
    Heb net Battlefield Modern Combat binnengehaald met 20 Mbit en ga zo ff kijken of het wat is, ben benieuwd, zal wel niet zo mooi zijn als op de pc
    Dude BF2: Modern Combat is illegaal nog geen eens uit!
    pi_31741292
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 23:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
    *kuch*

[ Bericht 12% gewijzigd door UnleashMitch op 27-10-2005 23:35:44 (Doe maar niet he ;)) ]
    pi_31741352
    jawel
      donderdag 27 oktober 2005 @ 23:40:25 #54
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_31741585
    Sorry was in de war met Special Forces!
    pi_31742302
    Kheb vandaag me Special Forces gepreordered bij Dynabyte, met klantenkorting is 25 euro.. Voor die 5 euro ga ik t risico niet lopen dat ie pas 5 dagen na release binnenkomt
    pi_31746305
    quote:

[..]

http://www.nforce.nl/index.php?switchto=nfos&menu=quicknav&item=viewnfo&id=97291

Heb hem ff gespeeld maar viel tegen, ja ben ook de pc versie gewend
    pi_31746642
    Gisternacht nog even een potje gespeeld, heel droog. Zat er een enemy in z'n betonnen schutterskoepeltje. Claymore voor de uitgang gelegd en toen heel droog een handgranaat naar binnen gegooid Als een rat in de val

Was wel vreemd, de awards vlogen me om de oren. De Basic Sniper, de Basic Commander, de Basic zus. Ook had ik geen unlocks....ik vreesde voor het ergste maar in BFHQ was mn score normaal en had ik gewoon unlocks
    pi_31746941
    quote:
    Op vrijdag 28 oktober 2005 08:20 schreef UnleashMitch het volgende:

Was wel vreemd, de awards vlogen me om de oren. De Basic Sniper, de Basic Commander, de Basic zus.
    Had je die nog niet?
    pi_31747231
    quote:
    Op vrijdag 28 oktober 2005 08:58 schreef -Dries- het volgende:
    Had je die nog niet?
    Beetje doorlezen Ik kreeg ze opeens allemaal dus ik vreesde dat m'n score gereset zou zijn.
    pi_31747325
    Ach, beter teveel awards dan te weinig
    pi_31747676
    Kijk dit zijn de betere berichten op de vroege morgen
    quote:
    De snelheid van Chello Extreme wordt verdubbeld tot 2048 Kbps. De downloadsnelheid van 20 Mbit blijft ongewijzigd.
    http://www.webwereld.nl/articles/38046
    pi_31747876
    quote:

[..]

eehhhh Die is al eventjes uit hoor....;)
    pi_31747905
    quote:
    Op vrijdag 28 oktober 2005 09:50 schreef escape_nl het volgende:
    Kijk dit zijn de betere berichten op de vroege morgen
    [..]

http://www.webwereld.nl/articles/38046
    tering he

20 mbit

Wat meet je als download in kbps op jouw aansluiting?
    pi_31747950
    quote:
    Op vrijdag 28 oktober 2005 10:04 schreef jpjedi het volgende:
    tering he

20 mbit

Blijft Chello he Ik weet niet hoe het komt maar ik haalde zo goed als nooit de aangeboden snelheid. Snelheden boven de 100kb kwamen bijna nooit voor. Met Tiscali heb ik precies dezelfde capaciteit maar komen er geregeld bestanden op 300kb/s binnen

Maar goed, zelfs als 20mbit inefficient werkt houd je in een slecht geval nog steeds 1mb/s over
    pi_31748005
    quote:
    Op vrijdag 28 oktober 2005 10:04 schreef jpjedi het volgende:

[..]

tering he

20 mbit

het schommelt tussen de 1800 en de 2300 kb/s
      vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:26:55 #66
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_31748339
    Heb ik ook 20 mbit

¤40,- p.m.
    pi_31748359
    quote:
    Op vrijdag 28 oktober 2005 10:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
    Heb ik ook 20 mbit

¤40,- p.m.

Ik betaal ¤50,- p.m. voor een 2mbit lijn

Met de vriendelijke groeten van KPN, zonder KPN had het iig 4mbit geweest.
    pi_31748386
    quote:
    Op vrijdag 28 oktober 2005 10:27 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Ik betaal ¤50,- p.m. voor een 2mbit lijn

Met de vriendelijke groeten van KPN, zonder KPN had het iig 4mbit geweest.
    69 ¤ met korting voor dit lijntje
    pi_31748396

Ik heb ook kpn, in combinatie met xs4all.. 50 euro voor 6mbit down en 760kbit up.
      vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:31:35 #70
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_31748441
    En ik heb er ook nog Eredivisie voetbal bij

We gaan wel zwaar off-topic maar ach
    pi_31748946
    Nog knallen vanavond? Eerst boodschappen doen met de vriendin en daarna knallen tot de vroege uurtjes van de zaterdag
      vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:19:14 #72
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_31749509
    Ik heb alweer zin om te knallen, dus ik kom denk ik wel even online vanavond, moet wel eerst even fitnessen, ben nog niet geweest deze week.
    2de in de Tour de BoF!
      vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:19:21 #73
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_31749514
    Weekend is om te feesten men. Ik ken echt niet heel de avond / nacht gamen. Heel misschien soms op vrijdag, zaterdag nooit niet!

Moet vanavond overigens werken in discotheek.
    pi_31749696
    Ik ben er wel maar hoogstwaarschijnlijk pas na 0:00, dan is namelijk de deadline van m'n essay wat ik in moet leveren

Als er dan niemand meer is ga ik PES maar eens proberen

@Atreidez: Als ik op de XS4ALL website kijk kan ik voor 40,- een 1600/512 nemen of voor 60,- een 3200/760 maar nergens zie ik die van jou ? Nou komt dat wel goed uit want volgens mij zit ik nog een jaar vast aan Tiscali
    pi_31751855
    quote:
    Op vrijdag 28 oktober 2005 11:27 schreef UnleashMitch het volgende:
    @Atreidez: Als ik op de XS4ALL website kijk kan ik voor 40,- een 1600/512 nemen of voor 60,- een 3200/760 maar nergens zie ik die van jou ? Nou komt dat wel goed uit want volgens mij zit ik nog een jaar vast aan Tiscali
    Ik zie de mijne, ADSL basic, staan op de xs4all site voor 59 euro. Volgens mij ben ik vrijgewaard van een prijsverhoging ooit omdat ik al vanaf t begin klant was, weet niet meer precies hoe t zit. Snelheid bij is al verhoogd volgens mij naar 6000, zat van de week met 540kb/s te downloaden nl.
    pi_31754610

Base Camper Medal
    Awarded for extraordinary heroism in action while engaged in military operations involving conflict with an opposing JUST SPAWNED force

Zag laatst een site met meer van deze, zal ff verder kijken
    pi_31754856
    Haha, het is toch wat met die campers.
    pi_31755122
    quote:
    Op vrijdag 28 oktober 2005 14:41 schreef escape_nl het volgende:
    [afbeelding]
    Base Camper Medal
    Awarded for extraordinary heroism in action while engaged in military operations involving conflict with an opposing JUST SPAWNED force

Zag laatst een site met meer van deze, zal ff verder kijken
    pi_31756136

Yo 'tuig'.. kan het zijn dat TS met zijn server eruit ligt?
    Ik heb nu al 2 dagen dat die de list niet kan uploaden en dus een error signaal geeft.
    Meer mensen last van en graag een oplossing danwel advies waar het aan kan liggen..
    pi_31756284
    Vanavond eerst voetbal kijken Daarna kom ik heel misschien wel knallen, eerst eens kijken hoe 'druk' het is wat betreft de Boffers.
    pi_31756417
    quote:
    Op vrijdag 28 oktober 2005 15:37 schreef diamondvoodoo het volgende:
    Vanavond eerst voetbal kijken Daarna kom ik heel misschien wel knallen, eerst eens kijken hoe 'druk' het is wat betreft de Boffers.
    Blind die haalt de kerst niet
      vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:43:50 #82
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_31756462
    quote:
    Op vrijdag 28 oktober 2005 15:32 schreef i-spy24 het volgende:
    [afbeelding]

Yo 'tuig'.. kan het zijn dat TS met zijn server eruit ligt?
    Ik heb nu al 2 dagen dat die de list niet kan uploaden en dus een error signaal geeft.
    Meer mensen last van en graag een oplossing danwel advies waar het aan kan liggen..
    Geen problemen gehad met TS, maar ik moet er wel bij vermelden dat ik nooit meer de list gebruik. Ik heb alle servers die ik gebruik in mijn favorieten (weet niet zeker of die functie zo heet, maar je begrijp wel wat ik bedoel) staan.
    2de in de Tour de BoF!
    pi_31756590
    De server werkt iig wel. Bij mij staat ie altijd onder quick connect omdat ik eigenlijk maar op 1 TS server kom
    pi_31757494
    Ik ben gestopt met BF2 het was totaal niet leuk meer.
    fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
    pi_31757889
    Kweet niet of deze al bekend was?

Of deze

The Bunny-Hopper Ribbon
      vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:32:07 #86
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_31757959
    is er ook een dolfine-diver ribbon...
    2de in de Tour de BoF!
    pi_31759108
    Die shithead award is duidelijk gefotosoept.
    pi_31759266
    quote:
    Op vrijdag 28 oktober 2005 17:13 schreef -Dries- het volgende:
    Die shithead award is duidelijk gefotosoept.
    daarom niet minder leuk
    Narf!
    pi_31760567
    wtf betekend RESTRICTION inadequate O/S privileges ??? word steeds gekicked!
    "Religion is simply a parasite on a much older moral sense"
    pi_31760675
    quote:
    Op vrijdag 28 oktober 2005 17:19 schreef Sickert het volgende:

[..]

daarom niet minder leuk
    Werden ze maar echt uitgedeeld
    pi_31760720
    quote:
    Op vrijdag 28 oktober 2005 18:19 schreef Razz_Gul het volgende:
    wtf betekend RESTRICTION inadequate O/S privileges ??? word steeds gekicked!
    http://forums.ugo.com/archive/index.php/t-25992.html
    You aren't an administrator on your computer, and you need to be otherwise PB won't like you play.
      vrijdag 28 oktober 2005 @ 19:43:47 #92
    4259 JK
    In for a penny, in for a pound
    pi_31762828
    quote:
    Op vrijdag 28 oktober 2005 10:54 schreef escape_nl het volgende:
    Nog knallen vanavond? Eerst boodschappen doen met de vriendin en daarna knallen tot de vroege uurtjes van de zaterdag
    Yep ! Ik ga zo ook even boodschappen halen voor het weekend en aangezien mn vriendin lekker bij dr ouders slaapt, kan ik mooi de hele avond knallen zonder dat ik haar aandacht moet geven (want dat willen alle vrouwen zo graag...)

Plus het feit dat GTA Liberty City Stories op de PSP een week is uitgesteld, wordt het vanavond dan maar BF2.. maar niet de HELE avond, dan wordt ik gek.....
    pi_31763860
    quote:
    Op vrijdag 28 oktober 2005 19:43 schreef JK het volgende:

[..]

Yep ! Ik ga zo ook even boodschappen halen voor het weekend en aangezien mn vriendin lekker bij dr ouders slaapt, kan ik mooi de hele avond knallen zonder dat ik haar aandacht moet geven (want dat willen alle vrouwen zo graag...)
    Precies daarom heeft mijn vriendin nu een klein poesje, ja een klein schattig poesje, nee fokkers niet zo'n poesje maar zo'n harig ding op 4 poten, dus daar speelt ze vaak mee

[ Bericht 3% gewijzigd door escape_nl op 28-10-2005 23:07:54 ]
      vrijdag 28 oktober 2005 @ 21:06:41 #94
    4259 JK
    pi_31764664
    quote:
    Op vrijdag 28 oktober 2005 20:28 schreef escape_nl het volgende:

Preciues daarom heeft mijn vriendin nu een klein poesje, ja een klein schattig poesje, nee fokkers niet zo'n poesje maar zo'n harig ding op 4 poten, dus daar speelt ze vaak mee
    Als ze 'm niet wassen kunnen er ook zo 4 pootjes uit komen hoor
    Ik ga hier niet beginnen aan een katje, ik had hier Nintendogs usa import liggen, maar die is ze ook zat.

Als ik zeg 'ga die honden wassen, ze hebben vlooien, honger en dorst', dan zegt ze 'kan mij het schelen , ze gaan toch niet dood'.... jammer. En het ergste is als er op TV niets is.....

Ik ga geen echte poes of hond kopen, niet dat ze die niet goed verzorgd (in tegenstelling!), maar die haren , daar heb ik echt een schijthekel aan.

Maar om ff ontopic te blijven, de boodschappen zijn in huis (poeh, dat kostte 16 eur voor het hele weekend... ) dus ik zal straks BF2 aan zetten.
    pi_31766653
    Positief denken jongens. Een puntje wegkapen van de nummer 11, in eigen huis, is ook best knap

Die presentatoren zeg "Ja hij staat wel op 1 lijn." Heb je een bril nodig Kieft ? Als de rechte lijn door het voorste been van de Heerenveen speler gaat en tussen de benen van de Ajax speler door zou hij dan op 1 lijn staan ?
    pi_31766897
    quote:
    Op vrijdag 28 oktober 2005 22:22 schreef UnleashMitch het volgende:
    Positief denken jongens. Een puntje wegkapen van de nummer 11, in eigen huis, is ook best knap

Die presentatoren zeg "Ja hij staat wel op 1 lijn." Heb je een bril nodig Kieft ? Als de rechte lijn door het voorste been van de Heerenveen speler gaat en tussen de benen van de Ajax speler door zou hij dan op 1 lijn staan ?
    Het was 1 lijn... ajax word weer benadeeld. Is het niet met dit dan is het wel met de strafschop die we niet kregen. En vorige week kregen we hem onterecht tegen!
    Wie heeft Lucky Ajax verzonnen???

Kk roodharige
    pi_31767090
    quote:
    Op vrijdag 28 oktober 2005 22:28 schreef diamondvoodoo het volgende:
    Het was 1 lijn... ajax word weer benadeeld. Is het niet met dit dan is het wel met de strafschop die we niet kregen. En vorige week kregen we hem onterecht tegen!
    Wie heeft Lucky Ajax verzonnen???

Kk roodharige
    Die strafschop kan ik in meegaan ja, dat was een regelrechte schwalbe en dat is lullig maar dit was echt niet op 1 lijn. Leuk dat die gozer zich daarna weer terug liet vallen tot achter de verdediging maar op het moment van spelen stond ie een halve meter buiten spel
    pi_31767105
    GTA - liberty Stories uitgesteld?
    kan 'm gewoon downloaden
    Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
      zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:17:26 #99
    4259 JK
    pi_31770114
    quote:
    Op vrijdag 28 oktober 2005 22:35 schreef Suikermais het volgende:
    GTA - liberty Stories uitgesteld?
    kan 'm gewoon downloaden
    Ja, maar dan kan je 'm nog niet starten ivm dat firmware 2.0 nodig is (voor de Europese volgens mij zelfs 2.1 of 2.50) ! Ennuh mijn PSP ga ik niet downgraden en illegale shit erop doen... mooi legaal ! Zoveel speel ik toch niet erop.

Even ontopic ;

Wat een klotezooi vanavond Het ging niet zo goed.. en dan ziet Incolumis mijn claymore liggen bij een trappetje van een snipe-toren.. en TOCH er op stappen he...
    Maargoed..... en base rapers zijn ook irritant. pffff. morgan009... zo kom ik ook aan m'n puntjes, met een chaingun in de blackhawn gericht staan op de spawnpunten en maar blijven schieten..
    pi_31770564
    Nieuwe kast!

http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?artno=TQXM02&

En voeding

http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?artno=TN4G10&

alleen doet de front audio het nog niet omdat dat losse conectors zijn en ik geen zin meer had om het uit te vogelen

dus dat doe ik morgen wel
    Narf!
    pi_31772623
    quote:
    Op zaterdag 29 oktober 2005 01:51 schreef domolanglekker het volgende:
    Ganz geil
    Zeker ja

Net even paar rondjes gevlogen. 1x Domo regulier neergehaald, Ispy regulier neergehaald en een keer op Domo ingevlogen toen ie plots optrok

Tis denk ik beter als ik niet bij de luchtmacht ga
    pi_31772639
    Jonge! als ik zeg dat je moet gaan vliegen dan moet je niet op je maat staan wachten wat ik stap niet uit!

dat resulteerde dus een kick voor ene gho30 ofzo
    do not fuck with me he!
    Narf!
    pi_31772774
    Wat een stelletje kinderachtige stumpers waren er op Oilfields zeg.
    "ja hij wil niet weg vliegen als ik er in zit"
    "-ja er stond nog een vliegtuig en ik wilde met m'n vriendje"
    "ja maar ik wilde in de bomber en niet in een andere"

Pfffffff....vermoeiend..
    pi_31774325
    Sinds die nieuwe patch klimt mijn rang-meter niet meer omhoog... weet iemand hoe dat zit?
      zaterdag 29 oktober 2005 @ 11:03:05 #106
    36098 kievit19
    vlaai squad is no more
    pi_31775135
    quote:
    Op zaterdag 29 oktober 2005 00:32 schreef Sickert het volgende:
    Nieuwe kast!

http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?artno=TQXM02&

En voeding

http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?artno=TN4G10&

alleen doet de front audio het nog niet omdat dat losse conectors zijn en ik geen zin meer had om het uit te vogelen

dus dat doe ik morgen wel
    maakt die voeding veel herrie ?
    want ik zit nog met een gara herrie makende klote q-tec te kijken
    Cause all I ever do
    pi_31775252
    quote:
    Op zaterdag 29 oktober 2005 07:50 schreef TheDig het volgende:
    Sinds die nieuwe patch klimt mijn rang-meter niet meer omhoog... weet iemand hoe dat zit?
    Precies heb ik ook... erg vreemd!
    pi_31776229
    Blijf het vreemd vinden, zit je als sniper in een jet. Maak je een zooitje kills krijg je een veteran sniper award Zonder te snipen
    pi_31776403
    Tja..als we dan toch aan het geilen zijn op kasten

De Binnenkant..ja..U ziet 't goed..een BTX-kast

en de voorkant..alles amuliminum
    en ja..deze heb ik dus. Kost wat maar dan heb je ook wat
    pi_31776678
    Ranked Server
    Vandaag heb ik de server huur bij i3d met drie maand kunnen verlengen. Dat betekent dat we nog drie maanden langer kunnen genieten van de voordelen van de Ranked Server !

De donaties waren tot nu toe genoeg voor 205,- terwijl de huur 240,- bedraagt. Ik heb nu het resterende bedrag bijgelegd en dat is helemaal geen probleem maar een extra donatie van iemand zou nog wel zeer goed van pas komen

Veel plezier iig met nog drie maanden Band of Fokkers Ranked
    pi_31776706
    quote:
    Op zaterdag 29 oktober 2005 11:03 schreef kievit19 het volgende:

[..]

maakt die voeding veel herrie ?
    want ik zit nog met een gara herrie makende klote q-tec te kijken
    Nope!

erg stille voeding
    ik wilde eerst de zalman halen die op de site van alternate staat, alleen toen ik die wilde bestellen zei die dude achter de kassa dat ik deze moest nemen omdat ie sterker en even stil is als de zalman dus deze maar genomen
    en je krijgt er fucking veel kabeltjes en allemaal dingetjes om ze samen te binden
    en de kabeltjes die je niet nodig hebt hoef je dus niet aan te sluiten !
    dat is dus echt uber

[ Bericht 10% gewijzigd door Sickert op 29-10-2005 12:26:06 ]
    Narf!
    pi_31776820
    quote:
    Op zaterdag 29 oktober 2005 12:08 schreef Suikermais het volgende:
    Tja..als we dan toch aan het geilen zijn op kasten
    [afbeelding]
    De Binnenkant..ja..U ziet 't goed..een BTX-kast
    [afbeelding]
    en de voorkant..alles amuliminum
    en ja..deze heb ik dus. Kost wat maar dan heb je ook wat
    wieltjes

dat vind ik dan wat minder

maar het is wel een mooie kast ook
    die van mij is er ook in t zilver

alleen omdat ik nu alles zwart heb wilde ik alles zwart

@FJD check je saldo pimp!
    Narf!
      zaterdag 29 oktober 2005 @ 12:28:30 #113
    4259 JK
    pi_31776911
    quote:
    Op zaterdag 29 oktober 2005 12:19 schreef UnleashMitch het volgende:
    Ranked Server
    Vandaag heb ik de server huur bij i3d met drie maand kunnen verlengen. Dat betekent dat we nog drie maanden langer kunnen genieten van de voordelen van de Ranked Server !

De donaties waren tot nu toe genoeg voor 205,- terwijl de huur 240,- bedraagt. Ik heb nu het resterende bedrag bijgelegd en dat is helemaal geen probleem maar een extra donatie van iemand zou nog wel zeer goed van pas komen

Veel plezier iig met nog drie maanden Band of Fokkers Ranked
    Ik heb even niet zoveel geld te makken, woon op mezelf he, dan kan je minder goed geld 'weggooien' zoals ik vroeger deed, maar als ik 10 euro geef, maakt je dat iets blijer? Zit er toch niet supervaak op, maar toch wel weer vaak genoeg om ook wat mee te betalen.
    Mail me ff op m'n email (zie user profile)...
    pi_31776995
    Alle bedragen zijn welkom
    Hier kan je lezen hoe het moet.

Sickert nogmaals bedankt Mochten er nog meer bij komen dan stort ik t geld gewoon terug naar je
    pi_31777099
    quote:
    Op zaterdag 29 oktober 2005 12:30 schreef UnleashMitch het volgende:

Sickert nogmaals bedankt Mochten er nog meer bij komen dan stort ik t geld gewoon terug naar je
    prima knul
    komt allemaal wel goed
    Narf!
    pi_31777218
    FJD is mijn geld al binnengekomen??

En als we toch bezig zijn met de behuizingen:

Alleen de mijnes is mooier, die is zwart en netter belicht!
    pi_31777369
    @Diamond, ja je geld was binnen ja
    pi_31777998
    @Grote smurf: heb net t geld overgemaakt en laat t me weten indien je t ontvangen hebt!
    Before all else, be armed.
    pi_31778293
    Top Rabobank is vandaag erg traag for some reason dus het duurt even
      zaterdag 29 oktober 2005 @ 13:21:36 #120
    4259 JK
    pi_31778458
    quote:
    Op zaterdag 29 oktober 2005 12:30 schreef UnleashMitch het volgende:
    OK, 10tje overgemaakt. Duurt een paar dagen, ik heb giro.
    Hebben de server admins nog MSN om ze te benaderen als de server vol zit? Nu was het meestal lukraak of via teamspeak (en ik heb geen zin om xfire te installeren, of is dat wel slim? )
    pi_31778533
    quote:
    Op zaterdag 29 oktober 2005 13:21 schreef JK het volgende:
    Hebben de server admins nog MSN om ze te benaderen als de server vol zit? Nu was het meestal lukraak of via teamspeak (en ik heb geen zin om xfire te installeren, of is dat wel slim? )
    Je hoeft niet per definitie Xfire te installeren, maar het is wel makkelijker aangezien sommige admins MSN uitmikken tijdens BF2

Op dit moment hebben we de volgende admins:
    Ik -> FJDorr (apedingetje) gmail [point] com
    Morpheus, Sickert, BMH, Ursel, Jedi, Escape, Fillipe

Ik kan je de email adressen geven als je op m'n MSN zit, ik post ze nml liever niet online.

Bedankt iig voor je donatie
    pi_31778557
    Xfire installeren is het slimste, daar zitten ik en andere admins (altijd) op. Makkelijk te bereiken dus. Tevens kan je zien of er meer mensen van de clan op dat moment aan het knallen zijn en waar ze dat doen, erg makkelijk programmaatje.
    pi_31779630
    quote:
    Op zaterdag 29 oktober 2005 13:21 schreef JK het volgende:

[..]

Kefchen apenstaartje hetemail.com

Xfire
    Niveklaams

en xfire installen zou wel slim zijn omdat ik ingame niks van msn zie
    zoveel moeite is dat niet met xfire kun je namelijk ingame mssgs ontvangen
    Narf!
    pi_31779735
    btw jagermeister1

hoe is het met je map? ik ben erg benieuwd

ik ga trouwens een rondje knallen
    Narf!
    pi_31780807
    Ik heb trouwens gemerkt dat MSN je connectie kan verzieken met die irritante flash emoticons. Tot twee keer toe kreeg ik enorme lag en werd ik zelfs er uit gegooid

Ben ook wel benieuwd naar de map ja
    pi_31781506
    daar heb ik geen last van ik heb gewoon msn aan tijden bf2 enigste nadeel is dat je je berichten niet ziet :S dus vandaar liever xfire he alleen als de map aan het laden is kan ik xfire niet gebruiken dan slaat mn scherm vast en gaat ie pas weer draaien als laden klaar is
    volgende maand maar 2 x 512 erbij pinnen 2 gig!

Narf!
    pi_31783007
    quote:
    Op woensdag 26 oktober 2005 23:52 schreef nlboy het volgende:
    Heb net genoeg geknalt.
    En ben nu een rank hoger, dus welk wapen zou ik gaan unlocken?
    Sniper, Anit-tank, Support of Engineer.

Btw nog even dit:
    [..]
    maybe een beetje laat, maar ik zou voor de sniper gaan echt een lekker ding als je het een beetje onder de knie hebt. anti tank zuigt volgens mij, 7 kogels en dat ding moet weer herladen worden...

zelf ben ik net sergeant geworden [slecht he ] maar heb geklikt op later wapen kiezen. heb het nog niet geprobeerd maar hoop dat als ik hem de volgende keer opstart hem kan kiezen.
    voor welke zou ik trouwens gaan, spec ops, assault [wel goed wapen volgens mij, speel assault alleen bijna nooit, meestal medic, want daar ben ik knettergoed in],engi, support of anti tank... de andere heb ik al. ja speel eigenlijk meestal medic daarna anti tank... medic is goddelijk

ok, weer een lulverhaaltje opgeschreven moet maar es mn differentieren met wiskunde gaan leren
      zaterdag 29 oktober 2005 @ 16:41:52 #128
    6290 Dr_Crouton
    pi_31783329
    Ik word gewoon gefrustreerd van dit spel, altijd ben ik op de verkeerde plaats op het verkeerde moment, ALTIJD! Alsof ik eigenlijk als tag PECH moet hebben, het lukt me niet! Dan weer een helicopter die toevallig boven me hangt, of arty die me weer moet onderbreken, of altijd iemand achter me als ik spawn. En dan het tergend lange laden en verifyen van de accounts, gewoon 5-8 minuten! Kom ik eindelijk in het spel, moet er blijkbaar onder het spelen weer geladen worden want ik kan de eerste 5 minuten niet normaal spelen met dat schokkerige beeld. Vul dan de manier om dood te gaan maar in: arty, LAV-25 (wat HAAT ik dat irritante voertuig tot op het bot), Abrahms, chopper, lullig geweertje etc.
    Het is niet leuk meer. Ik overweeg het te deinstalleren, zo'n ontzettende huilie word ik ervan.
    pi_31783600
    quote:
    Op zaterdag 29 oktober 2005 16:41 schreef Dr_Crouton het volgende:
    Ik word gewoon gefrustreerd van dit spel, altijd ben ik op de verkeerde plaats op het verkeerde moment, ALTIJD! Alsof ik eigenlijk als tag PECH moet hebben, het lukt me niet! Dan weer een helicopter die toevallig boven me hangt, of arty die me weer moet onderbreken, of altijd iemand achter me als ik spawn. En dan het tergend lange laden en verifyen van de accounts, gewoon 5-8 minuten! Kom ik eindelijk in het spel, moet er blijkbaar onder het spelen weer geladen worden want ik kan de eerste 5 minuten niet normaal spelen met dat schokkerige beeld. Vul dan de manier om dood te gaan maar in: arty, LAV-25 (wat HAAT ik dat irritante voertuig tot op het bot), Abrahms, chopper, lullig geweertje etc.
    Het is niet leuk meer. Ik overweeg het te deinstalleren, zo'n ontzettende huilie word ik ervan.
    Lol, ik herken gedeeltelijk je verhaal. Dat wachten en laden heb ik niet zo last van maar af en toe word ik wel gefrustreerd!! O.a. dingen wat jij noemt maar vooral als je een kilo lood in iemand knalt en hij jou nog (beter) weet te raken waardoor jij dood gaat ipv hij.... argh...
    pi_31783663
    Als je beeld schokt dan moet je je grafische instellingen proberen lager te zetten, of er een betere VGA in proppen. Ook meer geheugen helpt BF2 alleen al pakt tussen de 400 en 600mb
      zaterdag 29 oktober 2005 @ 17:09:19 #131
    6290 Dr_Crouton
    pi_31784088
    quote:
    Op zaterdag 29 oktober 2005 16:51 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Lol, ik herken gedeeltelijk je verhaal. Dat wachten en laden heb ik niet zo last van maar af en toe word ik wel gefrustreerd!! O.a. dingen wat jij noemt maar vooral als je een kilo lood in iemand knalt en hij jou nog (beter) weet te raken waardoor jij dood gaat ipv hij.... argh...
    Precies! Pomp ik m'n G36C leeg op iemand, knalt ie vrolijk met minder schoten en veel later dan ik begonnen ben, me neer.
    Het vergt natuurlijk wat skills om iemand op het hoofd te raken en dat SpecOps geweertje doet maar medium damage, maar dit is belachelijk! In het heetst van de strijd, heel clip leegschieten en dat toch het onderspit delven!
    quote:
    Op zaterdag 29 oktober 2005 16:53 schreef UnleashMitch het volgende:
    Als je beeld schokt dan moet je je grafische instellingen proberen lager te zetten, of er een betere VGA in proppen. Ook meer geheugen helpt BF2 alleen al pakt tussen de 400 en 600mb
    Nog lagere settings zetten? Ik draai nu al op een magere 1024x768. Het is een 9800XT, geen MX kaart en nog geen fosiel lijkt me.

En het RAM geheugen is bij mij 1024mb...
    pi_31784591
    5 á 8 minuten laden?

Téring zeg, dat is wel erg lang.
    pi_31784842
    quote:
    Op zaterdag 29 oktober 2005 17:09 schreef Dr_Crouton het volgende:
    Nog lagere settings zetten? Ik draai nu al op een magere 1024x768. Het is een 9800XT, geen MX kaart en nog geen fosiel lijkt me.

En het RAM geheugen is bij mij 1024mb...
    BF2 vraagt echt heel veel van je systeem. Het is naar mijn mening ook bagger geprogrammeerd. Als je met een patch het gebruikte werkgeheugen met rond de 50% kan verminderen dan hebben je programmeurs heel slecht werk afgeleverd. Ga er dus maar vanuit dat een deel daaraan te wijten is, ook "high" settings vergen heel erg veel.
    pi_31785306
    quote:
    Op zaterdag 29 oktober 2005 17:35 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

BF2 vraagt echt heel veel van je systeem. Het is naar mijn mening ook bagger geprogrammeerd.
    Je moet es FEAR spelen
    pi_31785829
    quote:
    Op zaterdag 29 oktober 2005 16:51 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

dacht dat het 'onrechtvaardig doodgaan' wat je hier schreef aan mij lag. bv. met dat medic bonus wapen. schade: gemiddeld, nauwkeurigheid: groot. schiet ik 18 kogels in iemand leeg die notabene 10 METER voor me staat, schiet hij me met 3 kogels dood... pfff... en ik zeg nou niet dat ik zo slecht ben, beland toch 9 op de 10 keer in de top 3...
    pi_31786338
    quote:
    Op zaterdag 29 oktober 2005 17:49 schreef -Dries- het volgende:
    Je moet es FEAR spelen
    Wil bij mij niet eens opstarten maar de demo liep vlekkeloos en zag er stukken beter uit dan BF2.
    pi_31786379
    quote:
    Op zaterdag 29 oktober 2005 18:26 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Wil bij mij niet eens opstarten maar de demo liep vlekkeloos en zag er stukken beter uit dan BF2.
    De game wou niet opstarten, maar je kon em toch spelen?

vet.
    pi_31787068
    quote:
    Op zaterdag 29 oktober 2005 18:26 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

een woord beginnend met een C
    Narf!
    pi_31787269
    Er staat weer een nieuwe beta versie van mijn map "Road To Sharjah" online. Ik hoop dat jullie zin hebben om de map eens te testen. Zou het iig erg leuk vinden om eens met een flinke groep spelers een battle op deze map te voeren. Geeft je iig het gevoel dat je niet helemaal voor niets bent bezig geweest......

1 probleempje though... momenteel nog geen goede dedicated servers online. Dit zal snel veranderen. Nu kun je iig spelen op een servertje met een beperkte capaciteit 212.123.142.192 (standaard port). Servertje is niet altijd online denk ik... Er is ruimte voor een man of 10 voor ie begint te laggen

Download de map HIER
    Blaat het niet, dan schaapt het niet!
    pi_31787443
    quote:
    Op zaterdag 29 oktober 2005 18:28 schreef -Dries- het volgende:
    De game wou niet opstarten, maar je kon em toch spelen?

vet.
    Dat lezen gaat je nog steeds niet altijd even goed af he De demo liep hier vlekkeloos, de full version voor geen meter. Ik kreeg t nu wel weer opgestart maar het spel liep ongelofelijk te fucken met mn TB & muis. Trage reactie, geen reactie etc etc etc.

Ga wel even patchen.
    -edit-
    Ook de patch werkt niet. Ik ben toch gvd niet de eerste die bluetooth aan z'n PC heeft hangen

[ Bericht 13% gewijzigd door UnleashMitch op 29-10-2005 19:14:21 ]
    pi_31787500
    Jagermeister ik wist niet dat je ook op Fok zat
    pi_31787703
    quote:
    Op zaterdag 29 oktober 2005 19:06 schreef Beach het volgende:
    Jagermeister ik wist niet dat je ook op Fok zat
    mwah.. niet zo vaak hoor maaruh... wie ben jij dan?
    pi_31787805
    boerenlater
    pi_31787938
    quote:
    Op zaterdag 29 oktober 2005 19:15 schreef Beach het volgende:
    boerenlater
    Lol... da's een heuuule andere nick die je daar hebt
    pi_31787957
    ja hé
    pi_31789116
    Server ging een beetje vreemd doen, reboot gekregen een minuut geleden
    pi_31789220
    Woei, net nieuwe kill streak gehaald op de bof server (25)
    pi_31790127
    quote:
    Op zaterdag 29 oktober 2005 20:00 schreef -Dries- het volgende:
    Woei, net nieuwe kill streak gehaald op de bof server (25)
    Wat houd dat Kill Streak precies in ??
    pi_31791516
    quote:
    Op vrijdag 28 oktober 2005 18:25 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

http://forums.ugo.com/archive/index.php/t-25992.html
    You aren't an administrator on your computer, and you need to be otherwise PB won't like you play.
    ah. thnx!

how the F@!#%#$ kan dat nou , ik BEN de admin! of komt t weer doordie verrekte XP updates die ik laatst geinstalleerd heb er staan nog 2 profielen op mn pc maar die zijn geen admin en spelen geen BF.
    "Religion is simply a parasite on a much older moral sense"
    pi_31792278
    quote:
    Op zaterdag 29 oktober 2005 20:28 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Wat houd dat Kill Streak precies in ??
    Aantal kills achter elkaar zonder dood te gaan!
    pi_31792928
    Vage shit zo net. Stond dat ik er uitgestemd was,maar bleef gewoon in 't spel. Ook zomaar iemand die mij een tk gaf,terwijl ik helemaal Remy bij de chopper stond. Incolumis zag 't ook....
      zaterdag 29 oktober 2005 @ 21:54:21 #152
    6290 Dr_Crouton
    pi_31792941
    quote:
    Op zaterdag 29 oktober 2005 21:29 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Killing Spree!
    pi_31796737
    quote:
    Op zaterdag 29 oktober 2005 21:54 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Killing Spree!
    vind t nog steeds lastig om een killing spree van 49 te verbeteren
    pi_31796937
    quote:
    Op zaterdag 29 oktober 2005 21:29 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Ah oke, dat is bij mij dus 24... en death is 16!!
    pi_31796945
    quote:
    Op zondag 30 oktober 2005 00:06 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

vind t nog steeds lastig om een killing spree van 49 te verbeteren
    heb je dat met een jet gedaan?
    pi_31798247
    quote:
    Op zondag 30 oktober 2005 00:12 schreef escape_nl het volgende:

[..]

heb je dat met een jet gedaan?
    met een jet had ik 47 op een 64 player server. . (eerste keer in F15) .. de 49 had ik met een tank en toen kwam iedereen op me afrennen
    pi_31798673
    Weet iemand hier misschien antwoord op de volgende vraag...
    Ik zit nu bij een vriend met mijn PC alleen ben ik BF2 vergeten mee te nemen .
    Maar is het mogelijk dat als ik een No-CD patch download dat ik het daarna nog gewoon online kan spelen?
    pi_31798855
    quote:
    Op zondag 30 oktober 2005 01:20 schreef Razorback het volgende:
    Weet iemand hier misschien antwoord op de volgende vraag...
    Ik zit nu bij een vriend met mijn PC alleen ben ik BF2 vergeten mee te nemen .
    Maar is het mogelijk dat als ik een No-CD patch download dat ik het daarna nog gewoon online kan spelen?
    Ik heb bf2 eens van internet gehaald en toen kon ik het online spelen. En dat was dus ook met een no-cd crack. Echter kon ik niet altijd online wat betreft de key omdat meerdere gasten het spel van internet hadden. Maar het is dus mogelijk, of dat nu ook nog zo is, nieuwe patches etc, dat weet ik niet. Dus op eigen "risico"
    pi_31798889
    quote:
    Op zondag 30 oktober 2005 01:31 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Ik heb bf2 eens van internet gehaald en toen kon ik het online spelen. En dat was dus ook met een no-cd crack. Echter kon ik niet altijd online wat betreft de key omdat meerdere gasten het spel van internet hadden. Maar het is dus mogelijk, of dat nu ook nog zo is, nieuwe patches etc, dat weet ik niet. Dus op eigen "risico"
    Ik heb een eigen serial nummer dat niemand heeft dus daar zou ik (hopelijk) verder geen probs mee hebben... Ik ga even testen en je ziet em dan vanzelf wel op BF2 verschijne (als het lukt tenminste)

Edit: Grmbl nergens een bf2 v1.03 crack te vinden en via google krijg je bijna toch alleen maar sites met rotzooi als je op cracks zoekt
    pi_31798961
    quote:
    Op zondag 30 oktober 2005 01:33 schreef Razorback het volgende:

[..]

Ik heb een eigen serial nummer dat niemand heeft dus daar zou ik (hopelijk) verder geen probs mee hebben... Ik ga even testen en je ziet em dan vanzelf wel op BF2 verschijne (als het lukt tenminste)
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Moet gewoon lukken je hebt immers een legale serial.
    pi_31799031
    quote:
    Op zondag 30 oktober 2005 01:37 schreef Fillipe het volgende:

[..]
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Moet gewoon lukken je hebt immers een legale serial.
    Danke,
    Ik zat op gameburnworld
    pi_31799071
    Als jullie ook even allemaal op BF2 komen (als jullie dat dan nog niet zijn) kom ik ook want het werkt . Speel wel op een 17 inch monitor dan mijn eigen vertrouwde 19 inch
    pi_31803243
    Mijn killing spree had ik met een tank btw...
    pi_31804941
    quote:
    Op zondag 30 oktober 2005 10:47 schreef -Dries- het volgende:
    Mijn killing spree had ik met een tank btw...
    toch nog ff werken. mn killingspree is volgens mij 19, en mijn "death spree" ... daar wil ik het niet over hebben 23 !!! arghh.. dat noem je pas een pechdag. match van 15 minuten, na elke death 15 seconden wachten, das dus 6 minuten wachten in totaal. en zo'n 6 minuten in totaal om van mn spawn naar de vijand te lopen, als ik al niet gelijk afgeslacht werd, dus nog 3 minuten echt gespeeld 1 kill !!!!!!!!! mijn toetsenbord is trouwens nog heel
    pi_31805079
    ow ja, kan iemand me leren vliegen... kan echt niet met een heli stil blijven hangen boven een vlag, en schieten op gasjes... nee hoor, heb al moeite genoeg om dat ding in de lucht te houden! lol

een paar weken geleden heb ik op een deeltje 23 ofzo een poll gezet over welke rang je was, nu nog een keer, maar NA de patch 1.03...

Poll: Welke rang met bf2 ben je NA de patch 1.03
  • Private
  • Private First Class
  • Lance Corporal
  • Corporal
  • Sergeant
  • Staff Sergeant
  • Gunnery Sergeant
  • Master Sergeant
  • First Sergeant
  • Master Gunnery Sergeant
  • Sergeant Major
  • 2nd Lieutenant
  • Sergeant Major of the Corps [niemand ;D]
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

eerlijk antwoorden plz.
  •   zondag 30 oktober 2005 @ 12:12:32 #166
    52054 jagermeister1
    Uwer Poelepats
    pi_31805178
    Mensen... kom ff mijn map spelen @ 145.97.194.209:16567 server van DreamTeam [NL]

De map is HIER te downloaden!

Unzippen in <driveletter:>\ ...\EA GAMES\Battlefield 2\mods\bf2\Levels
    pi_31805197
    staff sergeant, stats kunnen het bevestigen
    Hier
    pi_31805219
    jagermeister gewoon die content uitpakken in mij bf2 map?
      zondag 30 oktober 2005 @ 12:14:27 #169
    52054 jagermeister1
    Uwer Poelepats
    pi_31805239
    quote:
    Op zondag 30 oktober 2005 12:13 schreef Incolumis het volgende:
    jagermeister gewoon die content uitpakken in mij bf2 map?
    unzippen in <driveletter:>\ ...\EA GAMES\Battlefield 2\mods\bf2\Levels
    pi_31805277
    quote:
    Op zondag 30 oktober 2005 12:08 schreef JumperJack het volgende:
    ow ja, kan iemand me leren vliegen... kan echt niet met een heli stil blijven hangen boven een vlag, en schieten op gasjes... nee hoor, heb al moeite genoeg om dat ding in de lucht te houden! lol
    Als je boven een vlag stil wilt blijven hangen, moet je de heli een beetje naar achter trekken zodat hij niet meer vooruit zweeft. Zo kom je op een stil punt waar de heli gewoon in de lucht moet blijven hangen.
    pi_31805283
    ok ik kom er aan
      zondag 30 oktober 2005 @ 12:23:25 #172
    52054 jagermeister1
    Uwer Poelepats
    pi_31805485
    quote:
    Op zondag 30 oktober 2005 12:15 schreef Incolumis het volgende:
    ok ik kom er aan
    Shit.. er is wel een probleem met de ticket bleed op die server. Beter kom je eerst naar 212.123.142.192 Daar zijn we zo met een paar man.
    pi_31805674
    hmm vind de map eigenlijk een beetje tegen vallen, erg rechtlijnig imo
    pi_31805696
    Kan er ook gevlogen worden op je map ?
    pi_31805757
    nee
      zondag 30 oktober 2005 @ 12:40:01 #176
    52054 jagermeister1
    Uwer Poelepats
    pi_31805889
    quote:
    Op zondag 30 oktober 2005 12:31 schreef Incolumis het volgende:
    hmm vind de map eigenlijk een beetje tegen vallen, erg rechtlijnig imo
    Dat heb ik bewust gedaan. Je wordt nu min of meer gedwongen om vlag voor vlag over te gaan nemen. Maar goed... ieder zijn ding natuurlijk
    quote:
    Op zondag 30 oktober 2005 12:32 schreef UnleashMitch het volgende:
    Kan er ook gevlogen worden op je map ?
    Nee.. dat kan inderdaad niet. Wilde dat het een map bleef voor grondtroepen... Vindt er ook geen verkrachting vanuit de lucht plaats enzo.

Ook zit er geen Artillerie in.... Dat vind ik echt een van de meest irritante dingen in BF2,dus dat heb ik weggelaten.
    pi_31809720
    Flinke map, 73mb Als ie binnen is check ik ff of jullie er nog zitten..
    pi_31810478
    quote:
    Op zondag 30 oktober 2005 12:13 schreef Incolumis het volgende:
    staff sergeant, stats kunnen het bevestigen
    Hier
    hoe maak je van je stats zon lijst???
    pi_31811299
    quote:
    Op zondag 30 oktober 2005 15:26 schreef JumperJack het volgende:

[..]

hoe maak je van je stats zon lijst???
    Dit is gewoon online beschikbaar via veel sites die gekoppeld zijn aan de stats server van EA.

Oftwel vul je eigen bf2 naam in en bekijk je stats online..
    pi_31815103
    ff wat anders
    dit kwam ik net dus tegen en ik zeek in mn broek van de lach

http://rommel.gigahertz.nl/boemerang.wmv
    Narf!
      zondag 30 oktober 2005 @ 19:48:39 #181
    36098 kievit19
    vlaai squad is no more
    pi_31818166
    quote:
    Op zondag 30 oktober 2005 18:03 schreef Sickert het volgende:
    ff wat anders
    dit kwam ik net dus tegen en ik zeek in mn broek van de lach

http://rommel.gigahertz.nl/boemerang.wmv
    HAHAHAHA DIE APENKOP VAN DIE KEREL ERBIJ OOK

SUPER!!!
    Cause all I ever do
    pi_31818963
    Ja supermooi filmpje is dat, jammer dat het nep is het zal je maar als presentator in het echt gebeuren
    pi_31819781
    quote:
    Op zondag 30 oktober 2005 20:12 schreef Fillipe het volgende:
    Ja supermooi filmpje is dat, jammer dat het nep is het zal je maar als presentator in het echt gebeuren
    Sickert zei dat het echt was maar zoeken op Boomerang, BRT en/of Eric Hartman levert niets op op Google dus t zal wel fake zijn.
    pi_31819951
    ow wat heb ik lekker gespeeld zeg, op sharqi peninsula aan het einde van de middag, ging vaak als copilot in de chopper, en kreeg veel verwijten dat ik een aimbot had
    ik schoot echt alles neer, zelfs de musjes die wegvlogen bleven niet gespaard
    kreeg de Veteran Assault Combat, 1x gold star, 1x bronze star, en de Helicopter Service Ribbon
      zondag 30 oktober 2005 @ 21:15:42 #185
    133786 DeathTrail
    -----------------
    pi_31821131
    Heyhey Incolumis, je was echt lekker bezig ja als co-pilot. Ik steeds balen dat je net voor mn neus tanks en shit destroyde Steeds mn kill gejat haha. En die ene gekke sniper die steeds op dezelfde plek ging zitte mooi was dat
    -----------------
    pi_31821287
    ja was wel lachen
    btw, trotse eigenaar van alle tunnel trance force cd's, lol
    pi_31821340
    was wel lachen dat die ene gast begon te zeuren dat een commander nooit in een chopper mag zitten, nee die moet stil in een hoekje de oprukkende tegenstander spotten
      zondag 30 oktober 2005 @ 21:27:24 #188
    133786 DeathTrail
    -----------------
    pi_31821588
    Mja maar die gast die zat te zeuren had wel gelijk. Als commander krijg je toch geen punten voor kills en dergelijke. Was op zich eerlijker geweest als die gast of een ander teamlid mee mocht vliegen. En voor het team is het ook beter, dan kan commander zich gewoon op zijn eigen taken richten
    -----------------
    pi_31821594
    quote:
    Op zondag 30 oktober 2005 20:37 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Sickert zei dat het echt was maar zoeken op Boomerang, BRT en/of Eric Hartman levert niets op op Google dus t zal wel fake zijn.
    Tuurlijk is het nep! Overduidelijk te zien aan o.a het publiek, de hele setting en aan die kop van die presentator. Desalniettemin wel mooi.
    pi_31821611
    Ik heb besloten weer te gaan spelen als de expansie uit is .
    Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
      zondag 30 oktober 2005 @ 21:33:58 #191
    133786 DeathTrail
    -----------------
    pi_31821868
    Ik heb vanaf vandaag de 15uur grens van Sniper gehaald. Volgens UBAR heb je 15kills IAR nodig als sniper zijnde, en 15 uur gespeeld als Sniper om Veteran Sniper Combat Badge te krijgen. Maar heb ik al paar x dik gehaald, zonder mn Badge. Weet iemand of er misschien andere requirements zijn of bijvoorbeeld 15 kills met Sniper Rifle (M24/M95/SVD/da china ding ) of zo?
    -----------------
    pi_31822169
    quote:
    Op zondag 30 oktober 2005 21:27 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Tuurlijk is het nep! Overduidelijk te zien aan o.a het publiek, de hele setting en aan die kop van die presentator. Desalniettemin wel mooi.

ik zei ook niet dat ik het echt was ik dacht dat het echt was
    Narf!
    pi_31824350
    quote:
    Op zondag 30 oktober 2005 21:40 schreef Sickert het volgende:

[..]

ik zei ook niet dat ik het echt was ik dacht dat het echt was
    Nee zo makkelijk kom je er niet onderuit, geef nu maar gewoon toe dat je dacht dat het echt was

Een foutje maken is heel menselijk hoor, maakt niet uit het kan iedereen overkomen.
    pi_31824429
    quote:
    Op zondag 30 oktober 2005 21:33 schreef DeathTrail het volgende:
    Ik heb vanaf vandaag de 15uur grens van Sniper gehaald. Volgens UBAR heb je 15kills IAR nodig als sniper zijnde, en 15 uur gespeeld als Sniper om Veteran Sniper Combat Badge te krijgen. Maar heb ik al paar x dik gehaald, zonder mn Badge. Weet iemand of er misschien andere requirements zijn of bijvoorbeeld 15 kills met Sniper Rifle (M24/M95/SVD/da china ding ) of zo?
    Het is 20 kills dacht ik, voor veteran badge
    pi_31824694
    quote:
    Op zondag 30 oktober 2005 20:42 schreef Incolumis het volgende:
    ow wat heb ik lekker gespeeld zeg, op sharqi peninsula aan het einde van de middag, ging vaak als copilot in de chopper, en kreeg veel verwijten dat ik een aimbot had
    ik schoot echt alles neer, zelfs de musjes die wegvlogen bleven niet gespaard
    kreeg de Veteran Assault Combat, 1x gold star, 1x bronze star, en de Helicopter Service Ribbon
    Heerlijk is dat, bij iemand in een heli die goed kan vliegen, en jij als "gunner"alles neerknallen!! En dan vooral met die van de MEC op Sharqi
    Ik zat toen een keer bij een of andere Il.Falco, ik heb nog nooit zo goed iemand zien vliegen... menig BOFFERS werden echt gek, hij was overal en ik maar die linkermuis steeds indrukken... het resultaat was dan ook beide in de 90 punten
    pi_31824720
    Sniper badge

Requirements:
    Level 1:

10 kills while a Sniper in a round

Level 2:

15 kills while a Sniper in a round
    15 hours Total time played while Sniper

Level 3:

35 kills in a round while a Sniper
    100 hours Total time played while Sniper
      zondag 30 oktober 2005 @ 22:57:47 #197
    6290 Dr_Crouton
    pi_31825087
    M'n killing spree was geloof ik iets van 40 ofzo, waarschijnlijk meer; screenshot werkte niet.
    Vanuit een Blackhawk als gunner boven een vrij rustige Mashtuur City en de piloot was gewèldig.
    pi_31825333
    quote:
    Op zondag 30 oktober 2005 22:47 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Heerlijk is dat, bij iemand in een heli die goed kan vliegen, en jij als "gunner"alles neerknallen!! En dan vooral met die van de MEC op Sharqi
    Ik zat toen een keer bij een of andere Il.Falco, ik heb nog nooit zo goed iemand zien vliegen... menig BOFFERS werden echt gek, hij was overal en ik maar die linkermuis steeds indrukken... het resultaat was dan ook beide in de 90 punten
    falco owned
    Narf!
      zondag 30 oktober 2005 @ 23:07:11 #199
    6290 Dr_Crouton
    pi_31825410
    quote:
    Op zondag 30 oktober 2005 22:47 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Je bedoelt de transportheli van MEC? Ik vind het juist een rotding; de guns vallen in het niet vergeleken met de gatlings van de BH...
    pi_31825621
    Falco.. wie is dat nu weer?
    pi_31826209
    quote:
    Op zondag 30 oktober 2005 23:07 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Je bedoelt de transportheli van MEC? Ik vind het juist een rotding; de guns vallen in het niet vergeleken met de gatlings van de BH...
    nee hij bedoelt de mi-28
    pi_31826247
    quote:
    Op zondag 30 oktober 2005 21:27 schreef DeathTrail het volgende:
    Mja maar die gast die zat te zeuren had wel gelijk. Als commander krijg je toch geen punten voor kills en dergelijke. Was op zich eerlijker geweest als die gast of een ander teamlid mee mocht vliegen. En voor het team is het ook beter, dan kan commander zich gewoon op zijn eigen taken richten
    fout, je krijgt wel punten. het is niet zo dat je alleen maar punten krijgt voor arty, reparatie enzo, kills tellen wel mee
    pi_31826683
    quote:
    Op zondag 30 oktober 2005 23:05 schreef Sickert het volgende:

[..]

falco owned
    ach hijs nooit online als ik er ben.. dat zegt wel weer genoeg
      zondag 30 oktober 2005 @ 23:58:25 #204
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_31826857
    quote:
    Op zondag 30 oktober 2005 23:51 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

je hebt een 2de acount dus!
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_31827063
    quote:
    Op zondag 30 oktober 2005 23:58 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

je hebt een 2de acount dus!
    ssst ben nog onder behandeling voor me gespleten persoonlijkheid
    pi_31827160
    quote:
    Op zondag 30 oktober 2005 23:51 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

serieus
    Narf!
    pi_31827483
    hmm iemand trouwens nog last van een certificate warning die je browser afgeeft? ik weiger m en zie sommige banners niet meer
      maandag 31 oktober 2005 @ 01:29:24 #208
    133786 DeathTrail
    -----------------
    pi_31828407
    quote:
    Op zondag 30 oktober 2005 22:40 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Het is 20 kills dacht ik, voor veteran badge
    Volgens meerdere bronnen 15 kills, heb zelf al 30+ kills gehad vandaag, zonder effect (badge). Morgen nog maar weer eens proberen:)
    -----------------
    pi_31829591
    Voor de diehards: [TK] Logitech G5 2000 DPI Lasermouse
    Je kan zelfs de muis tunen met gewichtjes
    pi_31830030
    quote:
    Op maandag 31 oktober 2005 01:29 schreef DeathTrail het volgende:

[..]

Volgens meerdere bronnen 15 kills, heb zelf al 30+ kills gehad vandaag, zonder effect (badge). Morgen nog maar weer eens proberen:)
    zit er geen tijd factor bij of een bepaald aantal kills waar je aan moet voldoen (bijvoorbeeld 500 kills total) ?
    pi_31830397
    quote:
    Op zondag 30 oktober 2005 23:34 schreef Incolumis het volgende:

[..]

fout, je krijgt wel punten. het is niet zo dat je alleen maar punten krijgt voor arty, reparatie enzo, kills tellen wel mee
    Uhm, nee toch?
    pi_31830588
    quote:
    Op maandag 31 oktober 2005 09:00 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Uhm, nee toch?
    Voor de statistieken wel.. als je iemand zeg maar neerschiet met je geweer komt ie bij je kills.. (voor de patch telden je arty kills ook mee voor de statistieken.. maar niet voor de ronde)
    echter..
    Hij wordt niet bijgeteld bij je commander punten.. (de eerste kolom in de score lijst)

[ Bericht 9% gewijzigd door domolanglekker op 31-10-2005 09:25:32 ]
    pi_31830701
    Je krijgt volgens mij met commanden punten voor flag capture, flag defense en neutralizing. Ook krijg je punten voor t spotten en voldoen aan wensen van je squads (uav, supplies). Kan me niet voorstellen dat je punten krijgt voor de kills die andere mensen maken, maar dat zou wel mooi zijn natuurlijk
    pi_31830804
    quote:
    Op maandag 31 oktober 2005 09:20 schreef Atreidez het volgende:
    Je krijgt volgens mij met commanden punten voor flag capture, flag defense en neutralizing. Ook krijg je punten voor t spotten en voldoen aan wensen van je squads (uav, supplies). Kan me niet voorstellen dat je punten krijgt voor de kills die andere mensen maken, maar dat zou wel mooi zijn natuurlijk
    je krijgt wel punten voor de kills van anderen denk k. Kreeg iig als commander veel meer punten als ik een team heb vol met slachter ipv een team met slachtvee
    pi_31830946
    vind t commanderen niet meer echt bevredigend nu die dodenlijsten die ik produceerde met arty niet meer bijgeteld worden in de score lijst
      maandag 31 oktober 2005 @ 10:12:43 #216
    133786 DeathTrail
    -----------------
    pi_31831637
    Als commander krijgt je punten als mensen gebruik maken van je supply crate. Als er vlaggen neutralized/captured worden door je team krijg je ook punten (niet door jezelf) Wil ff duidelijk maken iig dat het als commander geen nut heeft om rond te lopen/rijden/varen/vliegen om te gaan killen, dat is alleen leuk voor je stats maar als je je team wilt helpen, ga dan rustig in een hoekje liggen waar je niet te vinden bent, en houd je bezig met de taken waar een commander zich mee bezig moet houden
    -----------------
    pi_31832167
    quote:
    Op maandag 31 oktober 2005 09:36 schreef domolanglekker het volgende:
    vind t commanderen niet meer echt bevredigend nu die dodenlijsten die ik produceerde met arty niet meer bijgeteld worden in de score lijst
    toch krijg je de kills van de arty bij het totaal maar je krijgt er alleen geen punten voor
    pi_31836800
    Ben ik er ff een paar dagen niet, posten jullie alweer bijna 2 hele topics vol

verkapte tvp
      maandag 31 oktober 2005 @ 14:08:09 #219
    133786 DeathTrail
    -----------------
    pi_31836871
    En wat Veteran Sniper Combat Badge betreft, vandaag weer rondgevlogen in vliegtuig, 30+ kills gehaald, en geen Veteran Sniper Combat Badge. Daarna met Sniper rifle, Pistol en Claymore (sniper kit wapens dus) 15 kills gehaald en meteen de VSCB tepakken. Requirements zijn dus zoals ik het begrijp:
    - 15 hours played as Sniper
    - 15 kills with Sniper Kit Weapons.
    -----------------
    pi_31836887
    Volgende maps zijn bekend voor Special Forces

The Iron Gator - MECSF vs SEAL
    Mass Destruction - Spetz vs Chinsurgent
    Night Flight - MECSF vs SAS
    Ghost Town - Spetz vs SAS
    Devil's Perch - MECSF vs SEAL
    Warlord - MEInsurget vs SAS
    Leviathan - MECSF vs SEAL
    Surge - Chinsurgent vs Spetz

MECSF = MEC Spec Ops
    Spetz = Russian Spec Ops
    SAS = British Special Air Service
    SEAL = US Navy Spec Ops
    Chinsurgent = Russian Rebels
    MEInsurgent = Middle East Insurgents
    pi_31839588
    quote:
    Op maandag 31 oktober 2005 14:08 schreef DeathTrail het volgende:
    En wat Veteran Sniper Combat Badge betreft, vandaag weer rondgevlogen in vliegtuig, 30+ kills gehaald, en geen Veteran Sniper Combat Badge. Daarna met Sniper rifle, Pistol en Claymore (sniper kit wapens dus) 15 kills gehaald en meteen de VSCB tepakken. Requirements zijn dus zoals ik het begrijp:
    - 15 hours played as Sniper
    - 15 kills with Sniper Kit Weapons.
    nee .. heb sniper gewoon gehaald in een vliegtuig :/ zit ook nog een requirement bij van het aantal totale kills geloof k
    pi_31839788
    Net ff op Wake Island gespeeld... (waarom die na 3 rondes weer op Wake verder ging weet ik niet...) maar de tegenpartij was nergens. Ze hebben geen een vlag veroverd het hele spel niet. Steeds artillery gegooit op hun basis zodat ze niet weg konden komen
    pi_31839967
    quote:
    Op maandag 31 oktober 2005 15:45 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

nee .. heb sniper gewoon gehaald in een vliegtuig :/ zit ook nog een requirement bij van het aantal totale kills geloof k
    IAR: 15 kills while a Sniper
    15h Total time played while Sniper
    pi_31840401
    quote:
    Op maandag 31 oktober 2005 14:09 schreef escape_nl het volgende:
    Volgende maps zijn bekend voor Special Forces

The Iron Gator - MECSF vs SEAL
    Mass Destruction - Spetz vs Chinsurgent
    Night Flight - MECSF vs SAS
    Ghost Town - Spetz vs SAS
    Devil's Perch - MECSF vs SEAL
    Warlord - MEInsurget vs SAS
    Leviathan - MECSF vs SEAL
    Surge - Chinsurgent vs Spetz
    Top, 8 maps erbij Heb er nu al zin in ...
    pi_31841393
    Zal je voor die uitbreiding weer een nieuwe serial krijgen Of koppelt die hem automatisch aan je bestaande account en speel je wederom met dat serial nummer.
      maandag 31 oktober 2005 @ 17:02:18 #226
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_31841599
    quote:
    Op maandag 31 oktober 2005 16:55 schreef Fillipe het volgende:
    Zal je voor die uitbreiding weer een nieuwe serial krijgen Of koppelt die hem automatisch aan je bestaande account en speel je wederom met dat serial nummer.
    Ik denk dat je gewoon weer een aparte krijgt, maar dat maakt toch niet uit
    2de in de Tour de BoF!
    pi_31842391
    quote:
    Op maandag 31 oktober 2005 17:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Ik denk dat je gewoon weer een aparte krijgt, maar dat maakt toch niet uit
    SPOILER
    pi_31843301
    vanmiddag zat ik ook op wake bij iemand in de helicopter die egt goed kon vliegen... en binnen no time stonden we op 30, alleen toen was die opeens helaas weg...

en wat later precies hetzelfde.. ik stonde 1e, piloot 2e, en het ging vet goed. word ik er opeens afgegooid... dus ik snel weer terug naar die server, kwam ik binnen was het afgelopen... was ik 3e geworden

waarom geen map SAS - SEAL in NY ofzo?
    pi_31843481
    kunnen ze niet maken he, een oorlog in vredelievend amerika
    pi_31844810
    ik vind het wel jammer, lijkt me wel vet. knallen op de dam... binnenhof onveilig maken...
    door de bollenvelden vanuit de molen...

gewoon in een westerse wereld, laat die moslims maar ff lekker ons binnenvallen...
    in BF2 dan...
    pi_31844844
    quote:
    Op maandag 31 oktober 2005 18:51 schreef CittaR het volgende:
    ik vind het wel jammer, lijkt me wel vet. knallen op de dam... binnenhof onveilig maken...
    door de bollenvelden vanuit de molen...

gewoon in een westerse wereld, laat die moslims maar ff lekker ons binnenvallen...
    in BF2 dan...
    Den Haag- Laakkwartier
      maandag 31 oktober 2005 @ 19:02:04 #232
    133786 DeathTrail
    -----------------
    pi_31845104
    SPOILER
    -----------------
    pi_31845379
    Wat is het trouwens lang geleden dat het op de server weer "ouderwets" gezellig was... dus dan bedoel ik minimaal 5 boffers...
      maandag 31 oktober 2005 @ 19:13:55 #234
    133786 DeathTrail
    -----------------
    pi_31845450
    Gisteren was het anders aardig gezellig, met Incolumis, Wikkes7, Escape_nl, en vele anderen
    -----------------
    pi_31845541
    Sorry maar ik speel niet meer, dus dan neem ik aan dat ik ook niet meer in BoF zit
      maandag 31 oktober 2005 @ 19:31:51 #236
    36098 kievit19
    vlaai squad is no more
    pi_31845958
    ik (system)was er ook !!! (alleen niet op ts :S)

[ Bericht 6% gewijzigd door kievit19 op 31-10-2005 19:39:30 ]
    Cause all I ever do
    pi_31847106
    Vanavond ben ik er vanaf een uurtje of 21.00..

Vanaf donderdag speel ik uit een hotelkamer aan de andere kant van de oceaan voor een dag of 10. Dat is weer het voordeel van bf2 op de laptop van je baas te hebben staan. Joystick zal ik maar niet meenemen.

Dus als je me volgend weekend onlin eziet met een ping van 7..
    pi_31847242
    quote:
    Op maandag 31 oktober 2005 20:05 schreef jpjedi het volgende:
    Vanavond ben ik er vanaf een uurtje of 21.00..

Vanaf donderdag speel ik uit een hotelkamer aan de andere kant van de oceaan voor een dag of 10. Dat is weer het voordeel van bf2 op de laptop van je baas te hebben staan. Joystick zal ik maar niet meenemen.

Dus als je me volgend weekend onlin eziet met een ping van 7..
    Anders installeer je BF2 gewoon effe op die hotel-pc's....
    pi_31848093
    quote:
    Op maandag 31 oktober 2005 20:09 schreef Suikermais het volgende:

[..]

Laptop
    Mijn laagste ping was gisteren, 11
    pi_31848302
    quote:
    Op maandag 31 oktober 2005 20:09 schreef Suikermais het volgende:

[..]

of zoek een lokale frietboer die heeft vast wel een gepimpte pc staan voor je
    Narf!
    pi_31848555
    Als ik geluk heb inderdaad mag ik hem op die hotel pc`s met bf2 specs de game installeren.

pi_31848791
    Hmm..krijg je daar dan ook gewoon de dvd's binnen die je besteld hebt ?
    pi_31848913
    effe een vraagje, heb battlefield gister gekocht en heb al een paar keer online gespeeld maar me statistieken blijfen gewoon allemaal op 0, staan hoe kan ik dat veranderen?
    PSN nick.:helder82
    pi_31852043
    Banmeldtopic-mail je tieten/piemel voor een unban

Als we het over de duvel hebben

"i-spy24 vind het heerlijk om bloed onder mensen hun nagels vandaan te halen en topics compleet te verzieken. Wegens proeftijd een maand weg nu. "
    pi_31852144
    Ik heb gehoord dat de servers van EA af en toe een beetje traag zijn met het verwerken van de statistieken. Of je speelt natuurlijk op non-ranked servers.
    pi_31852300
    en hoe zie je dan of je op een non-ranked server zit?
    pi_31852314
    quote:
    Op maandag 31 oktober 2005 20:57 schreef Suikermais het volgende:
    Hmm..krijg je daar dan ook gewoon de dvd's binnen die je besteld hebt ?
    Tja hoe ik dat moet gaan regelen weet ik nog niet maar ik heb gehoord dat het kan..
    pi_31853517
    quote:
    Op maandag 31 oktober 2005 22:37 schreef el_nuno het volgende:
    en hoe zie je dan of je op een non-ranked server zit?
    Je moet Klassement/Ranked aanvinken bij je 'server-opties'... staan ergens onderaan je beeldscherm . Dan krijg je alleen de ranked-servers te zien. En vaak staat het ook bij de server info dat hij 'ranked' is.
    pi_31853841
    Domo geknifed
    pi_31854008
    quote:
    Op maandag 31 oktober 2005 22:30 schreef jpjedi het volgende:
    Banmeldtopic-mail je tieten/piemel voor een unban

Als we het over de duvel hebben

"i-spy24 vind het heerlijk om bloed onder mensen hun nagels vandaan te halen en topics compleet te verzieken. Wegens proeftijd een maand weg nu. "
    Waarom verbaast dit me niet
    pi_31854201
    quote:
    Op maandag 31 oktober 2005 23:24 schreef -Dries- het volgende:
    Domo geknifed
    Heerlijk droge reactie .....
    pi_31854778
    quote:
    Op maandag 31 oktober 2005 23:35 schreef Suikermais het volgende:

[..]

Heerlijk droge reactie .....
    hmm voortaan ga ik wel weer tank whoren.. stuk veiliger met al die m203 kiddies die er rondlopen :/
    pi_31854901
    quote:
    Op maandag 31 oktober 2005 18:53 schreef Beach het volgende:

[..]

Den Haag- Laakkwartier
    met tramlijnen 6 9 en 12 die constant een verse voorraad mec strijders aanvoeren :/
    pi_31855289
    Ik zie liever London, lekker knallen in die underground stations Was ook wel vet met Saigon level in bfv.
    pi_31855813
    quote:
    Op dinsdag 1 november 2005 00:14 schreef Atreidez het volgende:
    Ik zie liever London, lekker knallen in die underground stations Was ook wel vet met Saigon level in bfv.
    ach in den haag hebben we de tram tunnel.. Ook zeer dangerous..
    pi_31855906
    madurodam als slachtveld, inclusief de vuurtoren natuurlijk
      dinsdag 1 november 2005 @ 01:24:33 #257
    6290 Dr_Crouton
    pi_31856687
    Arnhem 2007.
      dinsdag 1 november 2005 @ 08:03:00 #258
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_31857863
    quote:
    Op dinsdag 1 november 2005 00:14 schreef Atreidez het volgende:
    Ja da's een goed idee
    Saigon was echt een hele vette map. Geen last van die heli hoeren en lekker veel punten waar alles bij elkaar komt. Zoals bijvoorbeeld de trap omhoog de ambassade in, hoe vaak ik daar wel niet met mijn shotgun omhoog ben "gevlogen"
    Ik zou graag zo'n map zien in BF2, maar ja dat kan ik denk ik op mijn buik schrijven
    2de in de Tour de BoF!
      dinsdag 1 november 2005 @ 08:03:51 #259
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_31857874
    quote:
    Op maandag 31 oktober 2005 23:24 schreef -Dries- het volgende:
    Domo geknifed
    Teamkill zeker
    2de in de Tour de BoF!
      dinsdag 1 november 2005 @ 08:20:16 #260
    63192 ursel
    "Het Is Hier Fantastisch!
    pi_31858034
    Joehoe.... Eindelijk na 3 maanden weer eens gespeeld
    Gelijk maar een middle east Ribbon binnen gehaald...

* Me happy is..
    pi_31858961
    Ben benieuwd naar de expansie, 8 nieuwe maps belooft wat en we kunnen die gewoon op de Ranked Server spelen Persoonlijk wil ik dan ook graag 2 of 3 (naar gelang de vraag) dagen Special Forces draaien op de server. Weet niet hoe de rest hier over denkt ?
    pi_31858986
    Lijkt mij een top idee (aangezien me eigen clan er niet aan wil beginnen ).
    pi_31859374
    Ik heb op de Band of Fokkers website een poll gestart over hoeveel dagen we de addon gaan spelen
    Kijk hiervoor hier
    pi_31861191
    nou..ik heb die screenshots effe bekeken. ziet er erg gelikt uit. veel in 't donker en dat bevalt mij wel
    pi_31861596
    quote:
    Op maandag 31 oktober 2005 23:54 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

hmm voortaan ga ik wel weer tank whoren.. stuk veiliger met al die m203 kiddies die er rondlopen :/
    Wapen = wapen
      dinsdag 1 november 2005 @ 11:28:38 #266
    133786 DeathTrail
    -----------------
    pi_31861854
    * DeathTrail is ook anti m203 en gp-30. Bah, van die Bunnyhoppende ventjes, spring knal dood, erg leuk -_-
    -----------------
    pi_31864210
    quote:
    Op dinsdag 1 november 2005 11:28 schreef DeathTrail het volgende:
    * DeathTrail is ook anti m203 en gp-30. Bah, van die Bunnyhoppende ventjes, spring knal dood, erg leuk -_-
    Dan moet je eerder terugschieten.
    pi_31864453
    quote:
    Op dinsdag 1 november 2005 09:27 schreef UnleashMitch het volgende:
    Persoonlijk wil ik dan ook graag 2 of 3 (naar gelang de vraag) dagen Special Forces draaien op de server. Weet niet hoe de rest hier over denkt ?
    Perfect, mijn stem heb je alvast
    pi_31864581
    TVP... wat een geouwe...

Nou ik kan nog steeds niet speulen! Me laptop is nog niet terug! Ze kunnen NIETS vinden... wat moet ik nou! Ik mis de BoFfers!
    Anyhoe als alles het weer doet, ben ik ook voor BF2SF, maar dan zo'n 2 x per week of zo om te beginnen...

Alles goed met eenieder voor de rest, ik zie weer wat nieuwe members... goede zaak
    pi_31864685
    20066 puntjes.... en jullie weten wat dat betekent

net 85 puntjes op karkand, binnen no time had ik 30 kills met bijna alleen maar granaatjes
    pi_31864727
    quote:
    Op dinsdag 1 november 2005 12:56 schreef -Dries- het volgende:
    Dan moet je eerder terugschieten.

Overigens is continue bunnyhoppen niet meer mogelijk, bij elke hop verlies je een aardig deel van je sprint-balk.

The revival of Rudy net als z'n wederhelft dacht ik dat je dood was joh

@Fillipe, al gestemd op www.bandoffokkers.nl ?
    pi_31865232
    quote:
    Op dinsdag 1 november 2005 13:15 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

@Fillipe, al gestemd op www.bandoffokkers.nl ?
    Ja net gedaan
    pi_31866405
    quote:
    Op dinsdag 1 november 2005 13:10 schreef RudyCarell het volgende:
    TVP... wat een geouwe...

Nou ik kan nog steeds niet speulen! Me laptop is nog niet terug! Ze kunnen NIETS vinden... wat moet ik nou! Ik mis de BoFfers!
    Anyhoe als alles het weer doet, ben ik ook voor BF2SF, maar dan zo'n 2 x per week of zo om te beginnen...

Alles goed met eenieder voor de rest, ik zie weer wat nieuwe members... goede zaak
    Hoop je snel weer te zien rudy, mis de nachtelijke strijd avontuurtjes

@ Filipe; ben je er morgen ook overdag? heb morgen een dagje vrij
    pi_31866584
    Rudy, ik wil je nooit meer kwijt
    pi_31869285
    Ja, het nachtelijk optreden als virtueel kanonnenvoer mis ik idd! Ik ga tegenwoordig in het weekend ook veel te vroeg naar het nest, bij gebrek aan leuke TV en natuurlijk me PC... Soms zelfs voor 2 uur!
    pi_31869730
    quote:
    Op dinsdag 1 november 2005 14:17 schreef escape_nl het volgende:

[..]

@ Filipe; ben je er morgen ook overdag? heb morgen een dagje vrij
    Ben er morgen rond 4'en gok ik
    pi_31870099
    quote:
    Op dinsdag 1 november 2005 16:22 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Ben er morgen rond 4'en gok ik
    hmm ben de komende twee weken roostervrij dus knallen maar!
    pi_31870593
    quote:
    Op dinsdag 1 november 2005 16:38 schreef domolanglekker het volgende:

Ik heb nog wel wat huiswerk voor je
    pi_31870711
    quote:

[..]

ik heb ook nog wel een leuk klusje, wat weet je van hardware in notebooks?
    pi_31871192
    quote:

[..]

Grrrr, nou dat zit er hier voorlopig nog niet in.

En btw, bij jouw avatar denk ik altijd dat het wat anders is zeg maar...
    pi_31871468
    quote:
    Op dinsdag 1 november 2005 17:00 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

ik heb ook nog wel een leuk klusje, wat weet je van hardware in notebooks?
    dat het een hoop geld kost.. :| En notebooks zijn niet zo klusbaar als desktops helaas
    pi_31872245
    ehm ik kan niet op een ranked server spelen moet ik dan een of andere patch downloaden? en trouwens kan ik ook een keer met de band of fokkers meedoen?
    pi_31873247
    Iedereen is welkom op de server..tis niet voor niks een public server. En zolang iedereen een beetje normaal doet is alles oké..
    pi_31873445
    quote:
    Op dinsdag 1 november 2005 17:58 schreef el_nuno het volgende:
    ehm ik kan niet op een ranked server spelen moet ik dan een of andere patch downloaden? en trouwens kan ik ook een keer met de band of fokkers meedoen?
    Om op een Ranked Server te spelen moet je sowieso de laatste patch geinstalleerd hebben. Deze is hier te vinden, 171mb groot.

Daarnaast moet je ook de laatste versie van Punkbuster geinstalleerd hebben, dit wordt in principe automatisch gedaan, mocht je steeds van een Ranked Server gekickt worden binnen een minuut dan is een foute versie van Punkbuster hoogstwaarschijnlijk het probleem. Gelukkig is dat geen groot probleem, op de Punkbuster website kan je een programma downloaden wat automatisch de laatste versie voor je installeert.

Als dat allemaal gelukt is dan moet je zeker op een Ranked Server kunnen spelen. Ik zou zeggen kom vanavond dus al kijken op de Band of Fokkers server In de OP staan de Xfire namen iedereen. Mocht de server vol zitten dan zijn dit de mensen die je de server op kunnen krijgen zijn Jedi, Sickert, Morpheus, Fillipe, BMH, Escape en ikzelf (FJD). Dan kan je even kijken of je het leuk vindt

Mocht je de Band of Fokkers willen joinen dan verwijs ik je graag door naar dit topic op BandofFokkers.nl

-edit-
    en zoals Suikermais zeg, je een beetje gedragen maar dat is geen probleem voor de meeste
    pi_31874401
    ik ben nu master sergeant... en heb behalve aviator badge alle badges...
    als ik dan die aviator badge haal word ik toch first sergeant?
    pi_31874836
    vreemd... ik vind hier op een site dat je deze nodig hebt...

Basic Knife Combat Badge, Basic Pistol Combat Badge, Basic Assault Combat Badge, Basic Anti-tank Combat Badge, Basic Sniper Combat Badge, Basic Spec Ops Combat Badge, Basic Support Combat Badge, Basic Engineer Combat Badge, Basic Medic Combat Badge...
    die heb ik toch echt allemaal..
    pi_31875089
    first sergeant is er maar 1 van op de hele wereld, de beste van alle master sergeants wordt geselecteerd per maand geloof ik
    pi_31875221
    lijkt me sterk, want dan ben je nooit first sergeant, en als je het bent ben je waarschijnlijk al bijna aan je volgende rank...

op een andere site stond dit, maar daar word ik ook niet veel wijzer van:

In the United States Marine Corps, First Sergeant is one level below Sergeant Major and Master Gunnery Sergeant and is the next rank above Gunnery Sergeant. It is equal in grade to Master Sergeant, although the two ranks have different responsibilities. Unlike the first sergeant and master sergeant programs in the U.S. Army, no lateral movement is possible between the two ranks in the Marine Corps. In their annual performance evaluations, called "proficiency reports," eligible Gunnery Sergeants indicate whether they wish to be considered for promotion to Master Sergeant or First Sergeant, and thus whether they enter the promotional track for Master Gunnery Sergeant or Sergeant Major.

[ Bericht 71% gewijzigd door CittaR op 01-11-2005 19:52:19 ]
      dinsdag 1 november 2005 @ 20:13:58 #289
    133786 DeathTrail
    -----------------
    pi_31876335
    First Sergeant word je gewoon als je alle combat badges hebt, en 20.000 punten natuurlijk.

Basic Knife Combat Badge
    Basic Pistol Combat Badge
    Basic Assault Combat Badge
    Basic Anti-tank Combat Badge
    Basic Sniper Combat Badge
    Basic Spec Ops Combat Badge
    Basic Support Combat Badge
    Basic Engineer Combat Badge
    Basic Medic Combat Badge.
    -----------------
    pi_31876489
    vreemd, mja ik merk het vanzelf wel...
      dinsdag 1 november 2005 @ 20:20:29 #291
    133786 DeathTrail
    -----------------
    pi_31876564
    Geloof me maar Ben zelf ook First Sergeant Heb alleen wel alle badges maar ja
    -----------------
    pi_31876779
    jah ik geloof je ook wel, maar ik vind het vreemd dat ik nog geen first sergeant ben...

de enige badge die ik mis is de aviator badge, zal ik morgen wel ff snel halen dan, gewoon vliegtuig ergens verstoppen en er 10 minuutjes inzitten :p
    pi_31876961
    Ik ga niet vooruit in mijn rank. Wat doe ik verkeerd? Ik ben nu bij de derde rank (ben de naam even kwijt).
      dinsdag 1 november 2005 @ 20:49:37 #294
    36098 kievit19
    vlaai squad is no more
    pi_31877617
    quote:
    Op dinsdag 1 november 2005 20:31 schreef Disorder het volgende:
    Ik ga niet vooruit in mijn rank. Wat doe ik verkeerd? Ik ben nu bij de derde rank (ben de naam even kwijt).
    je bent slecht

(speel je nog wel gewoon op ranked servers?)
    Cause all I ever do
    pi_31878247
    quote:
    Op dinsdag 1 november 2005 20:49 schreef kievit19 het volgende:

[..]

(speel je nog wel gewoon op ranked servers?)
    Constant.
      dinsdag 1 november 2005 @ 21:13:46 #296
    36098 kievit19
    vlaai squad is no more
    pi_31878480
    dan ben je gewoon slecht

maarre krijg je wel punten bij enzo?
    maar het kan trouwens even duren voordat je punten erbij geteld zijn ,
    en ook als je maar bijv elke keer 2 minuten op een server speelt, worden je punten ook niet bijgeteld volgens mij

[ Bericht 55% gewijzigd door kievit19 op 01-11-2005 21:29:21 ]
    Cause all I ever do
    pi_31879188
    Nee ik ben niet slecht. Ik doe het redelijk goed. Er worden nooit punten bijgeteld terwijl ik redelijk vaak rondes af maak. Ik heb het idee dat mijn punten niet geregistreerd worden.
    pi_31879436
    Heb je dat probleem al langer ? De account servers van EA staan namelijk net zo goed bekend om hun snelheid als de gemiddelde Fiat Panda
    pi_31879978
    quote:
    Op dinsdag 1 november 2005 21:38 schreef UnleashMitch het volgende:
    Heb je dat probleem al langer ?
    Sinds anderhalve week ofzo.
    pi_31880387
    Hmm das wel erg lang, probeer eens een potje met een nieuw aangemaakt account ?
      dinsdag 1 november 2005 @ 22:27:06 #301
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_31881321
    Nog een paar leuke screens:

Gewonnen!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar: