nee hij bedoelt de mi-28quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:07 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Je bedoelt de transportheli van MEC? Ik vind het juist een rotding; de guns vallen in het niet vergeleken met de gatlings van de BH...
fout, je krijgt wel punten. het is niet zo dat je alleen maar punten krijgt voor arty, reparatie enzo, kills tellen wel meequote:Op zondag 30 oktober 2005 21:27 schreef DeathTrail het volgende:
Mja maar die gast die zat te zeuren had wel gelijk. Als commander krijg je toch geen punten voor kills en dergelijke. Was op zich eerlijker geweest als die gast of een ander teamlid mee mocht vliegen. En voor het team is het ook beter, dan kan commander zich gewoon op zijn eigen taken richten
je hebt een 2de acount dus!quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:51 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
ach hijs nooit online als ik er ben.. dat zegt wel weer genoeg![]()
serieusquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:51 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
ach hijs nooit online als ik er ben.. dat zegt wel weer genoeg![]()
Volgens meerdere bronnen 15 kills, heb zelf al 30+ kills gehad vandaag, zonder effect (badge). Morgen nog maar weer eens proberen:)quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:40 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Het is 20 kills dacht ik, voor veteran badge
zit er geen tijd factor bij of een bepaald aantal kills waar je aan moet voldoen (bijvoorbeeld 500 kills total) ?quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:29 schreef DeathTrail het volgende:
[..]
Volgens meerdere bronnen 15 kills, heb zelf al 30+ kills gehad vandaag, zonder effect (badge). Morgen nog maar weer eens proberen:)
Uhm, nee toch?quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:34 schreef Incolumis het volgende:
[..]
fout, je krijgt wel punten. het is niet zo dat je alleen maar punten krijgt voor arty, reparatie enzo, kills tellen wel mee
Voor de statistieken wel.. als je iemand zeg maar neerschiet met je geweer komt ie bij je kills.. (voor de patch telden je arty kills ook mee voor de statistieken.. maar niet voor de ronde)quote:
je krijgt wel punten voor de kills van anderen denk k. Kreeg iig als commander veel meer punten als ik een team heb vol met slachter ipv een team met slachtveequote:Op maandag 31 oktober 2005 09:20 schreef Atreidez het volgende:
Je krijgt volgens mij met commanden punten voor flag capture, flag defense en neutralizing. Ook krijg je punten voor t spotten en voldoen aan wensen van je squads (uav, supplies). Kan me niet voorstellen dat je punten krijgt voor de kills die andere mensen maken, maar dat zou wel mooi zijn natuurlijk
toch krijg je de kills van de arty bij het totaal maar je krijgt er alleen geen punten voorquote:Op maandag 31 oktober 2005 09:36 schreef domolanglekker het volgende:
vind t commanderen niet meer echt bevredigend nu die dodenlijsten die ik produceerde met arty niet meer bijgeteld worden in de score lijst
nee .. heb sniper gewoon gehaald in een vliegtuig :/ zit ook nog een requirement bij van het aantal totale kills geloof kquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:08 schreef DeathTrail het volgende:
En wat Veteran Sniper Combat Badge betreft, vandaag weer rondgevlogen in vliegtuig, 30+ kills gehaald, en geen Veteran Sniper Combat Badge. Daarna met Sniper rifle, Pistol en Claymore (sniper kit wapens dus) 15 kills gehaald en meteen de VSCB tepakken. Requirements zijn dus zoals ik het begrijp:
- 15 hours played as Sniper
- 15 kills with Sniper Kit Weapons.
IAR: 15 kills while a Sniperquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:45 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
nee .. heb sniper gewoon gehaald in een vliegtuig :/ zit ook nog een requirement bij van het aantal totale kills geloof k
Top, 8 maps erbijquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:09 schreef escape_nl het volgende:
Volgende maps zijn bekend voor Special Forces
The Iron Gator - MECSF vs SEAL
Mass Destruction - Spetz vs Chinsurgent
Night Flight - MECSF vs SAS
Ghost Town - Spetz vs SAS
Devil's Perch - MECSF vs SEAL
Warlord - MEInsurget vs SAS
Leviathan - MECSF vs SEAL
Surge - Chinsurgent vs Spetz
Ik denk dat je gewoon weer een aparte krijgt, maar dat maakt toch niet uitquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:55 schreef Fillipe het volgende:
Zal je voor die uitbreiding weer een nieuwe serial krijgenOf koppelt die hem automatisch aan je bestaande account en speel je wederom met dat serial nummer.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon weer een aparte krijgt, maar dat maakt toch niet uit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Den Haag- Laakkwartierquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:51 schreef CittaR het volgende:
ik vind het wel jammer, lijkt me wel vet. knallen op de dam... binnenhof onveilig maken...
door de bollenvelden vanuit de molen...
gewoon in een westerse wereld, laat die moslims maar ff lekker ons binnenvallen...
in BF2 dan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------
Anders installeer je BF2 gewoon effe op die hotel-pc's....quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:05 schreef jpjedi het volgende:
Vanavond ben ik er vanaf een uurtje of 21.00..![]()
Vanaf donderdag speel ik uit een hotelkamer aan de andere kant van de oceaan voor een dag of 10. Dat is weer het voordeel van bf2 op de laptop van je baas te hebben staan.Joystick zal ik maar niet meenemen.
Dus als je me volgend weekend onlin eziet met een ping van 7..![]()
Laptopquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:09 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Anders installeer je BF2 gewoon effe op die hotel-pc's....
of zoek een lokale frietboer die heeft vast wel een gepimpte pc staan voor jequote:Op maandag 31 oktober 2005 20:09 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Anders installeer je BF2 gewoon effe op die hotel-pc's....
Tja hoe ik dat moet gaan regelen weet ik nog niet maar ik heb gehoord dat het kan..quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:57 schreef Suikermais het volgende:
Hmm..krijg je daar dan ook gewoon de dvd's binnen die je besteld hebt ?
Je moet Klassement/Ranked aanvinken bij je 'server-opties'... staan ergens onderaan je beeldschermquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:37 schreef el_nuno het volgende:
en hoe zie je dan of je op een non-ranked server zit?
Waarom verbaast dit me nietquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:30 schreef jpjedi het volgende:
Banmeldtopic-mail je tieten/piemel voor een unban
Als we het over de duvel hebben
"i-spy24 vind het heerlijk om bloed onder mensen hun nagels vandaan te halen en topics compleet te verzieken. Wegens proeftijd een maand weg nu. "
![]()
Heerlijk droge reactie .....quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:24 schreef -Dries- het volgende:
Domo geknifed
hmm voortaan ga ik wel weer tank whoren.. stuk veiliger met al die m203 kiddies die er rondlopen :/quote:
ach in den haag hebben we de tram tunnel.. Ook zeer dangerous..quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:14 schreef Atreidez het volgende:
Ik zie liever London, lekker knallen in die underground stationsWas ook wel vet met Saigon level in bfv.
Ja da's een goed ideequote:Op dinsdag 1 november 2005 00:14 schreef Atreidez het volgende:
Ik zie liever London, lekker knallen in die underground stationsWas ook wel vet met Saigon level in bfv.
Teamkill zekerquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:24 schreef -Dries- het volgende:
Domo geknifed
Wapen = wapenquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:54 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
hmm voortaan ga ik wel weer tank whoren.. stuk veiliger met al die m203 kiddies die er rondlopen :/
Dan moet je eerder terugschieten.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:28 schreef DeathTrail het volgende:
* DeathTrail is ook anti m203 en gp-30. Bah, van die Bunnyhoppende ventjes, spring knal dood, erg leuk -_-
Perfect, mijn stem heb je alvastquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:27 schreef UnleashMitch het volgende:
Persoonlijk wil ik dan ook graag 2 of 3 (naar gelang de vraag) dagen Special Forces draaien op de server. Weet niet hoe de rest hier over denkt ?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:56 schreef -Dries- het volgende:
Dan moet je eerder terugschieten.
Ja net gedaanquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:15 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
@Fillipe, al gestemd op www.bandoffokkers.nl ?
Hoop je snel weer te zien rudy, mis de nachtelijke strijd avontuurtjesquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:10 schreef RudyCarell het volgende:
TVP... wat een geouwe...
Nou ik kan nog steeds niet speulen! Me laptop is nog niet terug! Ze kunnen NIETS vinden... wat moet ik nou! Ik mis de BoFfers!![]()
Anyhoe als alles het weer doet, ben ik ook voor BF2SF, maar dan zo'n 2 x per week of zo om te beginnen...
Alles goed met eenieder voor de rest, ik zie weer wat nieuwe members... goede zaak![]()
Ben er morgen rond 4'en gok ikquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:17 schreef escape_nl het volgende:
[..]
@ Filipe; ben je er morgen ook overdag? heb morgen een dagje vrij
quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:38 schreef domolanglekker het volgende:
hmm ben de komende twee weken roostervrijdus knallen maar!
ik heb ook nog wel een leuk klusje, wat weet je van hardware in notebooks?quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:38 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
Grrrr, nou dat zit er hier voorlopig nog niet in.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:38 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
dat het een hoop geld kost.. :| En notebooks zijn niet zo klusbaar als desktops helaasquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:00 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ik heb ook nog wel een leuk klusje, wat weet je van hardware in notebooks?![]()
Om op een Ranked Server te spelen moet je sowieso de laatste patch geinstalleerd hebben. Deze is hier te vinden, 171mb groot.quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:58 schreef el_nuno het volgende:
ehm ik kan niet op een ranked server spelen moet ik dan een of andere patch downloaden? en trouwens kan ik ook een keer met de band of fokkers meedoen?![]()
je bent slechtquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:31 schreef Disorder het volgende:
Ik ga niet vooruit in mijn rank. Wat doe ik verkeerd? Ik ben nu bij de derde rank (ben de naam even kwijt).
Constant.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:49 schreef kievit19 het volgende:
[..]
(speel je nog wel gewoon op ranked servers?)
Sinds anderhalve week ofzo.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:38 schreef UnleashMitch het volgende:
Heb je dat probleem al langer ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |