quote:
Op dinsdag 1 november 2005 17:58 schreef el_nuno het volgende:ehm ik kan niet op een ranked server spelen moet ik dan een of andere patch downloaden? en trouwens kan ik ook een keer met de band of fokkers meedoen?
Om op een Ranked Server te spelen moet je sowieso de laatste patch geinstalleerd hebben. Deze is
hier te vinden, 171mb groot.
Daarnaast moet je ook de laatste versie van Punkbuster geinstalleerd hebben, dit wordt in principe automatisch gedaan, mocht je steeds van een Ranked Server gekickt worden binnen een minuut dan is een foute versie van Punkbuster hoogstwaarschijnlijk het probleem. Gelukkig is dat geen groot probleem, op de
Punkbuster website kan je een programma downloaden wat automatisch de laatste versie voor je installeert.
Als dat allemaal gelukt is dan moet je zeker op een Ranked Server kunnen spelen. Ik zou zeggen kom vanavond dus al kijken op de Band of Fokkers server
![]()
In de OP staan de Xfire namen iedereen. Mocht de server vol zitten dan zijn dit de mensen die je de server op kunnen krijgen zijn Jedi, Sickert, Morpheus, Fillipe, BMH, Escape en ikzelf (FJD). Dan kan je even kijken of je het leuk vindt
Mocht je de Band of Fokkers willen joinen dan verwijs ik je graag door naar
dit topic op BandofFokkers.nl
-edit-
en zoals Suikermais zeg, je een beetje gedragen maar dat is geen probleem voor de meeste
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server