Heerlijk droge reactie .....quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:24 schreef -Dries- het volgende:
Domo geknifed
hmm voortaan ga ik wel weer tank whoren.. stuk veiliger met al die m203 kiddies die er rondlopen :/quote:
ach in den haag hebben we de tram tunnel.. Ook zeer dangerous..quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:14 schreef Atreidez het volgende:
Ik zie liever London, lekker knallen in die underground stationsWas ook wel vet met Saigon level in bfv.
Ja da's een goed ideequote:Op dinsdag 1 november 2005 00:14 schreef Atreidez het volgende:
Ik zie liever London, lekker knallen in die underground stationsWas ook wel vet met Saigon level in bfv.
Teamkill zekerquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:24 schreef -Dries- het volgende:
Domo geknifed
Wapen = wapenquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:54 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
hmm voortaan ga ik wel weer tank whoren.. stuk veiliger met al die m203 kiddies die er rondlopen :/
Dan moet je eerder terugschieten.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:28 schreef DeathTrail het volgende:
* DeathTrail is ook anti m203 en gp-30. Bah, van die Bunnyhoppende ventjes, spring knal dood, erg leuk -_-
Perfect, mijn stem heb je alvastquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:27 schreef UnleashMitch het volgende:
Persoonlijk wil ik dan ook graag 2 of 3 (naar gelang de vraag) dagen Special Forces draaien op de server. Weet niet hoe de rest hier over denkt ?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:56 schreef -Dries- het volgende:
Dan moet je eerder terugschieten.
Ja net gedaanquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:15 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
@Fillipe, al gestemd op www.bandoffokkers.nl ?
Hoop je snel weer te zien rudy, mis de nachtelijke strijd avontuurtjesquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:10 schreef RudyCarell het volgende:
TVP... wat een geouwe...
Nou ik kan nog steeds niet speulen! Me laptop is nog niet terug! Ze kunnen NIETS vinden... wat moet ik nou! Ik mis de BoFfers!![]()
Anyhoe als alles het weer doet, ben ik ook voor BF2SF, maar dan zo'n 2 x per week of zo om te beginnen...
Alles goed met eenieder voor de rest, ik zie weer wat nieuwe members... goede zaak![]()
Ben er morgen rond 4'en gok ikquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:17 schreef escape_nl het volgende:
[..]
@ Filipe; ben je er morgen ook overdag? heb morgen een dagje vrij
quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:38 schreef domolanglekker het volgende:
hmm ben de komende twee weken roostervrijdus knallen maar!
ik heb ook nog wel een leuk klusje, wat weet je van hardware in notebooks?quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:38 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
Grrrr, nou dat zit er hier voorlopig nog niet in.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:38 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
dat het een hoop geld kost.. :| En notebooks zijn niet zo klusbaar als desktops helaasquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:00 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ik heb ook nog wel een leuk klusje, wat weet je van hardware in notebooks?![]()
Om op een Ranked Server te spelen moet je sowieso de laatste patch geinstalleerd hebben. Deze is hier te vinden, 171mb groot.quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:58 schreef el_nuno het volgende:
ehm ik kan niet op een ranked server spelen moet ik dan een of andere patch downloaden? en trouwens kan ik ook een keer met de band of fokkers meedoen?![]()
je bent slechtquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:31 schreef Disorder het volgende:
Ik ga niet vooruit in mijn rank. Wat doe ik verkeerd? Ik ben nu bij de derde rank (ben de naam even kwijt).
Constant.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:49 schreef kievit19 het volgende:
[..]
(speel je nog wel gewoon op ranked servers?)
Sinds anderhalve week ofzo.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:38 schreef UnleashMitch het volgende:
Heb je dat probleem al langer ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |