abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31772623
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 01:51 schreef domolanglekker het volgende:
Ganz geil
Zeker ja

Net even paar rondjes gevlogen. 1x Domo regulier neergehaald, Ispy regulier neergehaald en een keer op Domo ingevlogen toen ie plots optrok

Tis denk ik beter als ik niet bij de luchtmacht ga
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_31772639
Jonge! als ik zeg dat je moet gaan vliegen dan moet je niet op je maat staan wachten wat ik stap niet uit!

dat resulteerde dus een kick voor ene gho30 ofzo
do not fuck with me he!
Narf!
pi_31772774
Wat een stelletje kinderachtige stumpers waren er op Oilfields zeg.
"ja hij wil niet weg vliegen als ik er in zit"
"-ja er stond nog een vliegtuig en ik wilde met m'n vriendje"
"ja maar ik wilde in de bomber en niet in een andere"

Pfffffff....vermoeiend..
pi_31774325
Sinds die nieuwe patch klimt mijn rang-meter niet meer omhoog... weet iemand hoe dat zit?
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 11:03:05 #106
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_31775135
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:32 schreef Sickert het volgende:
Nieuwe kast!

http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?artno=TQXM02&

En voeding

http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?artno=TN4G10&

alleen doet de front audio het nog niet omdat dat losse conectors zijn en ik geen zin meer had om het uit te vogelen

dus dat doe ik morgen wel
maakt die voeding veel herrie ?
want ik zit nog met een gara herrie makende klote q-tec te kijken
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_31775252
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 07:50 schreef TheDig het volgende:
Sinds die nieuwe patch klimt mijn rang-meter niet meer omhoog... weet iemand hoe dat zit?
Precies heb ik ook... erg vreemd!
pi_31776229
Blijf het vreemd vinden, zit je als sniper in een jet. Maak je een zooitje kills krijg je een veteran sniper award Zonder te snipen
pi_31776403
Tja..als we dan toch aan het geilen zijn op kasten

De Binnenkant..ja..U ziet 't goed..een BTX-kast

en de voorkant..alles amuliminum
en ja..deze heb ik dus. Kost wat maar dan heb je ook wat
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_31776678
Ranked Server
Vandaag heb ik de server huur bij i3d met drie maand kunnen verlengen. Dat betekent dat we nog drie maanden langer kunnen genieten van de voordelen van de Ranked Server !

De donaties waren tot nu toe genoeg voor 205,- terwijl de huur 240,- bedraagt. Ik heb nu het resterende bedrag bijgelegd en dat is helemaal geen probleem maar een extra donatie van iemand zou nog wel zeer goed van pas komen

Veel plezier iig met nog drie maanden Band of Fokkers Ranked
pi_31776706
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 11:03 schreef kievit19 het volgende:

[..]

maakt die voeding veel herrie ?
want ik zit nog met een gara herrie makende klote q-tec te kijken
Nope!

erg stille voeding
ik wilde eerst de zalman halen die op de site van alternate staat, alleen toen ik die wilde bestellen zei die dude achter de kassa dat ik deze moest nemen omdat ie sterker en even stil is als de zalman dus deze maar genomen
en je krijgt er fucking veel kabeltjes en allemaal dingetjes om ze samen te binden
en de kabeltjes die je niet nodig hebt hoef je dus niet aan te sluiten !
dat is dus echt uber

[ Bericht 10% gewijzigd door Sickert op 29-10-2005 12:26:06 ]
Narf!
pi_31776820
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 12:08 schreef Suikermais het volgende:
Tja..als we dan toch aan het geilen zijn op kasten
[afbeelding]
De Binnenkant..ja..U ziet 't goed..een BTX-kast
[afbeelding]
en de voorkant..alles amuliminum
en ja..deze heb ik dus. Kost wat maar dan heb je ook wat
wieltjes

dat vind ik dan wat minder

maar het is wel een mooie kast ook
die van mij is er ook in t zilver

alleen omdat ik nu alles zwart heb wilde ik alles zwart

@FJD check je saldo pimp!
Narf!
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 12:28:30 #113
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_31776911
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 12:19 schreef UnleashMitch het volgende:
Ranked Server
Vandaag heb ik de server huur bij i3d met drie maand kunnen verlengen. Dat betekent dat we nog drie maanden langer kunnen genieten van de voordelen van de Ranked Server !

De donaties waren tot nu toe genoeg voor 205,- terwijl de huur 240,- bedraagt. Ik heb nu het resterende bedrag bijgelegd en dat is helemaal geen probleem maar een extra donatie van iemand zou nog wel zeer goed van pas komen

Veel plezier iig met nog drie maanden Band of Fokkers Ranked
Ik heb even niet zoveel geld te makken, woon op mezelf he, dan kan je minder goed geld 'weggooien' zoals ik vroeger deed, maar als ik 10 euro geef, maakt je dat iets blijer? Zit er toch niet supervaak op, maar toch wel weer vaak genoeg om ook wat mee te betalen.
Mail me ff op m'n email (zie user profile)...
pi_31776995
Alle bedragen zijn welkom
Hier kan je lezen hoe het moet.

Sickert nogmaals bedankt Mochten er nog meer bij komen dan stort ik t geld gewoon terug naar je
pi_31777099
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 12:30 schreef UnleashMitch het volgende:

Sickert nogmaals bedankt Mochten er nog meer bij komen dan stort ik t geld gewoon terug naar je
prima knul
komt allemaal wel goed
Narf!
pi_31777218
FJD is mijn geld al binnengekomen??

En als we toch bezig zijn met de behuizingen:

Alleen de mijnes is mooier, die is zwart en netter belicht!
BF2: Diamond3d
pi_31777369
@Diamond, ja je geld was binnen ja
pi_31777998
@Grote smurf: heb net t geld overgemaakt en laat t me weten indien je t ontvangen hebt!
Before all else, be armed.
pi_31778293
Top Rabobank is vandaag erg traag for some reason dus het duurt even
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 13:21:36 #120
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_31778458
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 12:30 schreef UnleashMitch het volgende:
OK, 10tje overgemaakt. Duurt een paar dagen, ik heb giro.
Hebben de server admins nog MSN om ze te benaderen als de server vol zit? Nu was het meestal lukraak of via teamspeak (en ik heb geen zin om xfire te installeren, of is dat wel slim? )
pi_31778533
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 13:21 schreef JK het volgende:
Hebben de server admins nog MSN om ze te benaderen als de server vol zit? Nu was het meestal lukraak of via teamspeak (en ik heb geen zin om xfire te installeren, of is dat wel slim? )
Je hoeft niet per definitie Xfire te installeren, maar het is wel makkelijker aangezien sommige admins MSN uitmikken tijdens BF2

Op dit moment hebben we de volgende admins:
Ik -> FJDorr (apedingetje) gmail [point] com
Morpheus, Sickert, BMH, Ursel, Jedi, Escape, Fillipe

Ik kan je de email adressen geven als je op m'n MSN zit, ik post ze nml liever niet online.

Bedankt iig voor je donatie
pi_31778557
Xfire installeren is het slimste, daar zitten ik en andere admins (altijd) op. Makkelijk te bereiken dus. Tevens kan je zien of er meer mensen van de clan op dat moment aan het knallen zijn en waar ze dat doen, erg makkelijk programmaatje.
pi_31779630
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 13:21 schreef JK het volgende:

[..]

Kefchen apenstaartje hetemail.com

Xfire
Niveklaams

en xfire installen zou wel slim zijn omdat ik ingame niks van msn zie
zoveel moeite is dat niet met xfire kun je namelijk ingame mssgs ontvangen
Narf!
pi_31779735
btw jagermeister1

hoe is het met je map? ik ben erg benieuwd

ik ga trouwens een rondje knallen
Narf!
pi_31780807
Ik heb trouwens gemerkt dat MSN je connectie kan verzieken met die irritante flash emoticons. Tot twee keer toe kreeg ik enorme lag en werd ik zelfs er uit gegooid

Ben ook wel benieuwd naar de map ja
pi_31781506
daar heb ik geen last van ik heb gewoon msn aan tijden bf2 enigste nadeel is dat je je berichten niet ziet :S dus vandaar liever xfire he alleen als de map aan het laden is kan ik xfire niet gebruiken dan slaat mn scherm vast en gaat ie pas weer draaien als laden klaar is
volgende maand maar 2 x 512 erbij pinnen 2 gig!

Narf!
pi_31783007
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 23:52 schreef nlboy het volgende:
Heb net genoeg geknalt.
En ben nu een rank hoger, dus welk wapen zou ik gaan unlocken?
Sniper, Anit-tank, Support of Engineer.

Btw nog even dit:
[..]
maybe een beetje laat, maar ik zou voor de sniper gaan echt een lekker ding als je het een beetje onder de knie hebt. anti tank zuigt volgens mij, 7 kogels en dat ding moet weer herladen worden...

zelf ben ik net sergeant geworden [slecht he ] maar heb geklikt op later wapen kiezen. heb het nog niet geprobeerd maar hoop dat als ik hem de volgende keer opstart hem kan kiezen.
voor welke zou ik trouwens gaan, spec ops, assault [wel goed wapen volgens mij, speel assault alleen bijna nooit, meestal medic, want daar ben ik knettergoed in],engi, support of anti tank... de andere heb ik al. ja speel eigenlijk meestal medic daarna anti tank... medic is goddelijk

ok, weer een lulverhaaltje opgeschreven moet maar es mn differentieren met wiskunde gaan leren
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 16:41:52 #128
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_31783329
Ik word gewoon gefrustreerd van dit spel, altijd ben ik op de verkeerde plaats op het verkeerde moment, ALTIJD! Alsof ik eigenlijk als tag PECH moet hebben, het lukt me niet! Dan weer een helicopter die toevallig boven me hangt, of arty die me weer moet onderbreken, of altijd iemand achter me als ik spawn. En dan het tergend lange laden en verifyen van de accounts, gewoon 5-8 minuten! Kom ik eindelijk in het spel, moet er blijkbaar onder het spelen weer geladen worden want ik kan de eerste 5 minuten niet normaal spelen met dat schokkerige beeld. Vul dan de manier om dood te gaan maar in: arty, LAV-25 (wat HAAT ik dat irritante voertuig tot op het bot), Abrahms, chopper, lullig geweertje etc.
Het is niet leuk meer. Ik overweeg het te deinstalleren, zo'n ontzettende huilie word ik ervan.
The Internets, I needs it..
pi_31783600
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 16:41 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik word gewoon gefrustreerd van dit spel, altijd ben ik op de verkeerde plaats op het verkeerde moment, ALTIJD! Alsof ik eigenlijk als tag PECH moet hebben, het lukt me niet! Dan weer een helicopter die toevallig boven me hangt, of arty die me weer moet onderbreken, of altijd iemand achter me als ik spawn. En dan het tergend lange laden en verifyen van de accounts, gewoon 5-8 minuten! Kom ik eindelijk in het spel, moet er blijkbaar onder het spelen weer geladen worden want ik kan de eerste 5 minuten niet normaal spelen met dat schokkerige beeld. Vul dan de manier om dood te gaan maar in: arty, LAV-25 (wat HAAT ik dat irritante voertuig tot op het bot), Abrahms, chopper, lullig geweertje etc.
Het is niet leuk meer. Ik overweeg het te deinstalleren, zo'n ontzettende huilie word ik ervan.
Lol, ik herken gedeeltelijk je verhaal. Dat wachten en laden heb ik niet zo last van maar af en toe word ik wel gefrustreerd!! O.a. dingen wat jij noemt maar vooral als je een kilo lood in iemand knalt en hij jou nog (beter) weet te raken waardoor jij dood gaat ipv hij.... argh...
pi_31783663
Als je beeld schokt dan moet je je grafische instellingen proberen lager te zetten, of er een betere VGA in proppen. Ook meer geheugen helpt BF2 alleen al pakt tussen de 400 en 600mb
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 17:09:19 #131
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_31784088
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 16:51 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Lol, ik herken gedeeltelijk je verhaal. Dat wachten en laden heb ik niet zo last van maar af en toe word ik wel gefrustreerd!! O.a. dingen wat jij noemt maar vooral als je een kilo lood in iemand knalt en hij jou nog (beter) weet te raken waardoor jij dood gaat ipv hij.... argh...
Precies! Pomp ik m'n G36C leeg op iemand, knalt ie vrolijk met minder schoten en veel later dan ik begonnen ben, me neer.
Het vergt natuurlijk wat skills om iemand op het hoofd te raken en dat SpecOps geweertje doet maar medium damage, maar dit is belachelijk! In het heetst van de strijd, heel clip leegschieten en dat toch het onderspit delven!
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 16:53 schreef UnleashMitch het volgende:
Als je beeld schokt dan moet je je grafische instellingen proberen lager te zetten, of er een betere VGA in proppen. Ook meer geheugen helpt BF2 alleen al pakt tussen de 400 en 600mb
Nog lagere settings zetten? Ik draai nu al op een magere 1024x768. Het is een 9800XT, geen MX kaart en nog geen fosiel lijkt me.

En het RAM geheugen is bij mij 1024mb...
The Internets, I needs it..
pi_31784591
5 á 8 minuten laden?

Téring zeg, dat is wel erg lang.
pi_31784842
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 17:09 schreef Dr_Crouton het volgende:
Nog lagere settings zetten? Ik draai nu al op een magere 1024x768. Het is een 9800XT, geen MX kaart en nog geen fosiel lijkt me.

En het RAM geheugen is bij mij 1024mb...
BF2 vraagt echt heel veel van je systeem. Het is naar mijn mening ook bagger geprogrammeerd. Als je met een patch het gebruikte werkgeheugen met rond de 50% kan verminderen dan hebben je programmeurs heel slecht werk afgeleverd. Ga er dus maar vanuit dat een deel daaraan te wijten is, ook "high" settings vergen heel erg veel.
pi_31785306
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 17:35 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

BF2 vraagt echt heel veel van je systeem. Het is naar mijn mening ook bagger geprogrammeerd.
Je moet es FEAR spelen
pi_31785829
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 16:51 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

dacht dat het 'onrechtvaardig doodgaan' wat je hier schreef aan mij lag. bv. met dat medic bonus wapen. schade: gemiddeld, nauwkeurigheid: groot. schiet ik 18 kogels in iemand leeg die notabene 10 METER voor me staat, schiet hij me met 3 kogels dood... pfff... en ik zeg nou niet dat ik zo slecht ben, beland toch 9 op de 10 keer in de top 3...
pi_31786338
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 17:49 schreef -Dries- het volgende:
Je moet es FEAR spelen
Wil bij mij niet eens opstarten maar de demo liep vlekkeloos en zag er stukken beter uit dan BF2.
pi_31786379
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 18:26 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Wil bij mij niet eens opstarten maar de demo liep vlekkeloos en zag er stukken beter uit dan BF2.
De game wou niet opstarten, maar je kon em toch spelen?

vet.
pi_31787068
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 18:26 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

een woord beginnend met een C
Narf!
pi_31787269
Er staat weer een nieuwe beta versie van mijn map "Road To Sharjah" online. Ik hoop dat jullie zin hebben om de map eens te testen. Zou het iig erg leuk vinden om eens met een flinke groep spelers een battle op deze map te voeren. Geeft je iig het gevoel dat je niet helemaal voor niets bent bezig geweest......

1 probleempje though... momenteel nog geen goede dedicated servers online. Dit zal snel veranderen. Nu kun je iig spelen op een servertje met een beperkte capaciteit 212.123.142.192 (standaard port). Servertje is niet altijd online denk ik... Er is ruimte voor een man of 10 voor ie begint te laggen

Download de map HIER
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
pi_31787443
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 18:28 schreef -Dries- het volgende:
De game wou niet opstarten, maar je kon em toch spelen?

vet.
Dat lezen gaat je nog steeds niet altijd even goed af he De demo liep hier vlekkeloos, de full version voor geen meter. Ik kreeg t nu wel weer opgestart maar het spel liep ongelofelijk te fucken met mn TB & muis. Trage reactie, geen reactie etc etc etc.

Ga wel even patchen.
-edit-
Ook de patch werkt niet. Ik ben toch gvd niet de eerste die bluetooth aan z'n PC heeft hangen

[ Bericht 13% gewijzigd door UnleashMitch op 29-10-2005 19:14:21 ]
pi_31787500
Jagermeister ik wist niet dat je ook op Fok zat
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_31787703
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 19:06 schreef Beach het volgende:
Jagermeister ik wist niet dat je ook op Fok zat
mwah.. niet zo vaak hoor maaruh... wie ben jij dan?
pi_31787805
boerenlater
pi_31787938
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 19:15 schreef Beach het volgende:
boerenlater
Lol... da's een heuuule andere nick die je daar hebt
pi_31787957
ja hé
pi_31789116
Server ging een beetje vreemd doen, reboot gekregen een minuut geleden
pi_31789220
Woei, net nieuwe kill streak gehaald op de bof server (25)
pi_31790127
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 20:00 schreef -Dries- het volgende:
Woei, net nieuwe kill streak gehaald op de bof server (25)
Wat houd dat Kill Streak precies in ??
pi_31791516
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 18:25 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

http://forums.ugo.com/archive/index.php/t-25992.html
You aren't an administrator on your computer, and you need to be otherwise PB won't like you play.
ah. thnx!

how the F@!#%#$ kan dat nou , ik BEN de admin! of komt t weer doordie verrekte XP updates die ik laatst geinstalleerd heb er staan nog 2 profielen op mn pc maar die zijn geen admin en spelen geen BF.
"Religion is simply a parasite on a much older moral sense"
pi_31792278
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 20:28 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Wat houd dat Kill Streak precies in ??
Aantal kills achter elkaar zonder dood te gaan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')