Dude BF2: Modern Combat is illegaal nog geen eens uit!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:08 schreef escape_nl het volgende:
Heb net Battlefield Modern Combat binnengehaald met 20 Mbit en ga zo ff kijken of het wat is, ben benieuwd, zal wel niet zo mooi zijn als op de pc
*kuch*quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dude BF2: Modern Combat is illegaal nog geen eens uit!
http://www.nforce.nl/index.php?switchto=nfos&menu=quicknav&item=viewnfo&id=97291quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Had je die nog niet?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:20 schreef UnleashMitch het volgende:
Was wel vreemd, de awards vlogen me om de oren. De Basic Sniper, de Basic Commander, de Basic zus.
Beetje doorlezenquote:
http://www.webwereld.nl/articles/38046quote:De snelheid van Chello Extreme wordt verdubbeld tot 2048 Kbps. De downloadsnelheid van 20 Mbit blijft ongewijzigd.
eehhhh Die is al eventjes uit hoor....;)quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
tering hequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:50 schreef escape_nl het volgende:
Kijk dit zijn de betere berichten op de vroege morgen
[..]
http://www.webwereld.nl/articles/38046
Blijft Chello hequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:04 schreef jpjedi het volgende:
tering he
20 mbit
Wat meet je als download in kbps op jouw aansluiting?
het schommelt tussen de 1800 en de 2300 kb/squote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:04 schreef jpjedi het volgende:
[..]
tering he
20 mbit
Wat meet je als download in kbps op jouw aansluiting?
quote:
69 ¤ met korting voor dit lijntjequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:27 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]![]()
Ik betaal ¤50,- p.m. voor een 2mbit lijn![]()
Met de vriendelijke groeten van KPN, zonder KPN had het iig 4mbit geweest.
Ik zie de mijne, ADSL basic, staan op de xs4all site voor 59 euro. Volgens mij ben ik vrijgewaard van een prijsverhoging ooit omdat ik al vanaf t begin klant was, weet niet meer precies hoe t zit. Snelheid bij is al verhoogd volgens mij naar 6000, zat van de week met 540kb/s te downloaden nl.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:27 schreef UnleashMitch het volgende:
@Atreidez: Als ik op de XS4ALL website kijk kan ik voor 40,- een 1600/512 nemen of voor 60,- een 3200/760 maar nergens zie ik die van jou ? Nou komt dat wel goed uit want volgens mij zit ik nog een jaar vast aan Tiscali
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:41 schreef escape_nl het volgende:
[afbeelding]
Base Camper Medal
Awarded for extraordinary heroism in action while engaged in military operations involving conflict with an opposing JUST SPAWNED force
Zag laatst een site met meer van deze, zal ff verder kijken
Blind die haalt de kerst nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:37 schreef diamondvoodoo het volgende:
Vanavond eerst voetbal kijkenDaarna kom ik heel misschien wel knallen, eerst eens kijken hoe 'druk' het is wat betreft de Boffers.
Geen problemen gehad met TS, maar ik moet er wel bij vermelden dat ik nooit meer de list gebruik. Ik heb alle servers die ik gebruik in mijn favorieten (weet niet zeker of die functie zo heet, maar je begrijp wel wat ik bedoel) staan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:32 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
Yo 'tuig'.. kan het zijn dat TS met zijn server eruit ligt?
Ik heb nu al 2 dagen dat die de list niet kan uploaden en dus een error signaal geeft.![]()
Meer mensen last van en graag een oplossing danwel advies waar het aan kan liggen..
daarom niet minder leukquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:13 schreef -Dries- het volgende:
Die shithead award is duidelijk gefotosoept.
http://forums.ugo.com/archive/index.php/t-25992.htmlquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:19 schreef Razz_Gul het volgende:
wtf betekend RESTRICTION inadequate O/S privileges ??? word steeds gekicked!
Yep ! Ik ga zo ook even boodschappen halen voor het weekend en aangezien mn vriendin lekker bij dr ouders slaapt, kan ik mooi de hele avond knallen zonder dat ik haar aandacht moet geven (want dat willen alle vrouwen zo graag...)quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:54 schreef escape_nl het volgende:
Nog knallen vanavond? Eerst boodschappen doen met de vriendin en daarna knallen tot de vroege uurtjes van de zaterdag
Precies daarom heeft mijn vriendin nu een klein poesje, ja een klein schattig poesje, nee fokkers niet zo'n poesje maar zo'n harig ding op 4 poten, dus daar speelt ze vaak meequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:43 schreef JK het volgende:
[..]
Yep ! Ik ga zo ook even boodschappen halen voor het weekend en aangezien mn vriendin lekker bij dr ouders slaapt, kan ik mooi de hele avond knallen zonder dat ik haar aandacht moet geven (want dat willen alle vrouwen zo graag...)
Als ze 'm niet wassen kunnen er ook zo 4 pootjes uit komen hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:28 schreef escape_nl het volgende:
Preciues daarom heeft mijn vriendin nu een klein poesje, ja een klein schattig poesje, nee fokkers niet zo'n poesje maar zo'n harig ding op 4 poten, dus daar speelt ze vaak mee
Het was 1 lijn... ajax word weer benadeeld. Is het niet met dit dan is het wel met de strafschop die we niet kregen. En vorige week kregen we hem onterecht tegen!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:22 schreef UnleashMitch het volgende:
Positief denken jongens. Een puntje wegkapen van de nummer 11, in eigen huis, is ook best knap
Die presentatoren zeg"Ja hij staat wel op 1 lijn." Heb je een bril nodig Kieft ? Als de rechte lijn door het voorste been van de Heerenveen speler gaat en tussen de benen van de Ajax speler door zou hij dan op 1 lijn staan ?
Die strafschop kan ik in meegaan ja, dat was een regelrechte schwalbe en dat is lullig maar dit was echt niet op 1 lijn. Leuk dat die gozer zich daarna weer terug liet vallen tot achter de verdediging maar op het moment van spelen stond ie een halve meter buiten spelquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:28 schreef diamondvoodoo het volgende:
Het was 1 lijn... ajax word weer benadeeld. Is het niet met dit dan is het wel met de strafschop die we niet kregen. En vorige week kregen we hem onterecht tegen!
Wie heeft Lucky Ajax verzonnen???
Kk roodharige![]()
![]()
![]()
Ja, maar dan kan je 'm nog niet starten ivm dat firmware 2.0 nodig is (voor de Europese volgens mij zelfs 2.1 of 2.50) ! Ennuh mijn PSP ga ik niet downgraden en illegale shit erop doen... mooi legaal ! Zoveel speel ik toch niet erop.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:35 schreef Suikermais het volgende:
GTA - liberty Stories uitgesteld?
kan 'm gewoon downloaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |