FIFAquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:43 schreef diamondvoodoo het volgende:
Helaas zit ik de laatste tijd veel minder achter Battlefield, in een week tijd heb ik hooguit 2 uurtjes gespeeld en normaal zijn die 2 uurtjes per dag. Komt ook omdat ik weg ben geweest + FIFA etc. Ik ga de uitbreiding denk wel halen, zorgt weer voor wat nieuwe dingen en wellicht ga ik het dan vanzelf weer meer spelen. Als het vanavond druk is ben ik er denk wel.
even opnieuw inloggen op de accountserverquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:57 schreef nlboy het volgende:
Doet de rankserver weer vaag? Want ik ben opeens een newbie.
Al een paar keer gedaan, maar helaas ben ik nog steeds een newbie.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:10 schreef escape_nl het volgende:
[..]
even opnieuw inloggen op de accountserver
De enige reden dat ik de jackhammer heb gekozen was omdat ik de standaard shotguns van de US en China ruk vind en ik speel 50% van de tijd engineer, dus dan is het wel een hele verbetering. Anti tank speel ik niet zoveel, maar dat wordt wel mijn volgende unlock, aangezien ik zelden op mijn buik lig te snipen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:42 schreef Atreidez het volgende:
Als je moet kiezen tussen de engeneer en AT unlock zou ik toch voor de DAO-12 gaan, alleen voor t geluid alTis een beetje een kunst m onder de knie te krijgen, maar wel heerlijk als je met 1 kogel gewoon zo'n mannetje van ze voeten blaast (lang leve ragdoll
).
Ik heb precies hetzelfde verhaal maar dan met de Sniper. Die van de MEC en China is namelijk t-r-o-e-pquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
De enige reden dat ik de jackhammer heb gekozen was omdat ik de standaard shotguns van de US en China ruk vind en ik speel 50% van de tijd engineer, dus dan is het wel een hele verbetering. Anti tank speel ik niet zoveel, maar dat wordt wel mijn volgende unlock, aangezien ik zelden op mijn buik lig te snipen.
Ja daar heb ik op ook op gewacht maar vond hem tegenvallen en heb hem omgeruild voor FIFAquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
FIFA
PES5 is uit, speel dat.
Tot zover mijn off-topic gelul![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja daar heb ik op ook op gewacht maar vond hem tegenvallen en heb hem omgeruild voor FIFA![]()
@FJD: het geld moet deze week en anders volgende week binnenkomen, heb het maandag opgestuurd.
en de spec ops van china is beter dan de g36cquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:36 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde verhaal maar dan met de Sniper. Die van de MEC en China is namelijk t-r-o-e-p
Oké dan!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:11 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik ga vanavond maar weer eens spelen sinds lange tijd ...
Dacht al dat Razorback iets te vroeg sprak. Maar volgens mij had Razorback al flink wat op de chat gezet dus zonder waarschuwing is niet waar. Zal iig de banlist even clearen voor jequote:
Ik speel het helemaal puur zonder hulpmiddeltjes, dus kan het niet lezen of ruiken wat anderen zeggen in een of andere chat. Als ie wat op het hart had, kon ie me gewoon in het spel ff zeggen/typen/seinen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:17 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dacht al dat Razorback iets te vroeg sprak. Maar volgens mij had Razorback al flink wat op de chat gezet dus zonder waarschuwing is niet waar. Zal iig de banlist even clearen voor je
You diehardquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:07 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik speel het helemaal puur zonder hulpmiddeltjes, dus kan het niet lezen of ruiken wat anderen zeggen in een of andere chat.
Het enige wat ik oppikte was het gescheld vlak voor ik werd gekickt, maar goed. Ik let dan ook meer op wat er in het slagveld beweegt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:11 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
You diehard
pssst Ik bedoelde ook op ingame chat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |