quote:
Waarom post je in godsnaam 11 keer per pagina, dus 55 keer per control V topic, postopkrikker.quote:
Had je dat onder je ctrl V??quote:Op donderdag 29 september 2005 12:05 schreef Billekoek het volgende:
En je vader is een sukkel
Duidelijk waarom het dicht is dan.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:12 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Vanuit een ander topic (dat al dicht is)
quote:Op donderdag 29 september 2005 12:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Duidelijk waarom het dicht is dan.![]()
Bovenstaande stond ook onder mijn ctrl V, uit crew forum![]()
vet nrquote:Op donderdag 29 september 2005 19:34 schreef Jaguarized het volgende:
Red Hot Chili Peppers - Road Trippin'
Nee, een obstakel op mijn weg naar huisquote:
Zullen we dan samen een eindje hinkelen/strompelen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, het zit aan de bovenkant. Opgezwollen enzo, ik kan niet op m´n voetzool steunen, alleen op m´n hiel. Echt heel iritant! Ik hinkel nu door het huis als ik wat nodig heb
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:39 schreef LoverBoy het volgende:
Index / Onzin voor je leven! / Reageer op: CTRL-V topic![]()
Wat is het nut van postopkrikken? Laten zien dat je geen leven hebt?quote:
Ik heb geen idee, vraag het eens aan Dolle_hond ofzo.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:32 schreef medman het volgende:
[..]
Wat is het nut van postopkrikken? Laten zien dat je geen leven hebt?![]()
Ik vind hier anders redelijk wat interessante links voorbij komen hoor.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:33 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, vraag het eens aan Dolle_hond ofzo.
Jij plaatst dan ook ongeveer de helft van alle posts hier.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik vind hier anders redelijk wat interessante links voorbij komen hoor.
Omdat ik geen zin heb om songtitles over te typen. Luiheid he?quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:37 schreef NJ het volgende:
[..]
Jij plaatst dan ook ongeveer de helft van alle posts hier..
Snap je de TT niet?quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:42 schreef Alexxxxx het volgende:
je kunt ze ook alleen in je andere postopkriktopic, wat luister je nu, posten?
Je posts ze continu dubbel.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb om songtitles over te typen. Luiheid he?![]()
![]()
Wat luister je nu? oude stijl, deel 840quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:29 schreef Jaguarized het volgende:
Beastie Boys - An Open Letter To NYC
In dit topic wel ja.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je posts ze continu dubbel.
[..]
Wat luister je nu? oude stijl, deel 840
Wat NJ zegt dus, postopkrikkende bagger.![]()
nee klopt, maar voor de rest voegt dit topic ook geen reet toe....quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
In dit topic wel ja.![]()
Ook al zijn ze dubbel, ik schend geen regels in dit topic.
![]()
ook dat....quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, maar je ziet ook niet in dat dit topic dicht gaat omdat 50% van de posts van maar 1 persoon komen
Wat mij betreft mag hij nu ook wel dicht.quote:
Als we de vorige deeltjes even er bij pakken zullen we zien dat in dat geval de zaken net omgekeerd zijn Alexxxx.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, maar je ziet ook niet in dat dit topic dicht gaat omdat 50% van de posts van maar 1 persoon komen
huh?quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:33 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, vraag het eens aan Dolle_hond ofzo.
dat vraag ik me ook af.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:08 schreef medman het volgende:
[..]
Ah daar ben je! wat is het nut van postopkrikken?
aawwww dinges (naam ff vergetenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:46 schreef PrintScreen het volgende:
http://picserver.org/view_image.php/746UGG93F87V
Donjaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:59 schreef killswitch het volgende:
[..]
aawwww dinges (naam ff vergeten)
Christina Milianquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |