Ja heb alleen die aflevering al gezienquote:Op donderdag 29 september 2005 20:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
kijk jij dat?ik ben t nu ook aan t kijken
![]()
Die anderen waren net wat bagger bezig zag ik netquote:Op donderdag 29 september 2005 20:14 schreef the_legend_killer het volgende:
AZ gaat nu ook foeballen
Zo hard gaat het niet hoor. Ik ken snellere SC's.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:16 schreef Lizz-n het volgende:Waarom gaat het zo hard met die PUB SC's ik hou het niet eens meer bij
* Lizz-n het wel een beetje druk heeft op school
hoezo dat?quote:Op donderdag 29 september 2005 20:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Om de een of andere reden is dat een woord wat ik niet achter je gezocht had.
Mwoah weet ik niet, vooroordeel ofzo.quote:
ik niet, laatste jaar en in eerste toetsperiode maar 3 dossiertoetsenquote:Op donderdag 29 september 2005 20:16 schreef Lizz-n het volgende:Waarom gaat het zo hard met die PUB SC's ik hou het niet eens meer bij
* Lizz-n het wel een beetje druk heeft op school
GCSC en Hoolsquote:Op donderdag 29 september 2005 20:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zo hard gaat het niet hoor. Ik ken snellere SC's.
Ja behoorlijkquote:Op donderdag 29 september 2005 20:17 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Die anderen waren net wat bagger bezig zag ik net
pfffquote:Op donderdag 29 september 2005 20:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mwoah weet ik niet, vooroordeel ofzo.
Ik zit in me eerste jaar, maar ik heb nu ineens heel veel te doen. oftewel ik heb in het begin gewoon te weinig gedaan.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:19 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik niet, laatste jaar en in eerste toetsperiode maar 3 dossiertoetsen
dus hoef pas in januari echt te blokken.
Eergister, gister en vandaag en morgen en overmorgen en over-overmorgen dusquote:Op donderdag 29 september 2005 20:20 schreef B_BOY het volgende:
[..]
hools gaat vooral snel tijdens wedstrijden.
quote:
Vooral GCSC omdat we daar nu alle mensen uit [Singles] krijgen.quote:
Dikke pech he.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
De erste 4 weken niks gedaan, en nu moet ik ook ineens van alles af hebben en we hebben tentamens over 2 weken
Ja, ook dat nogquote:Op donderdag 29 september 2005 20:23 schreef Jaguarized het volgende:
En heb je ook al een PWS?
Kusje d'r op?quote:Op donderdag 29 september 2005 20:26 schreef saaw het volgende:
ik doe 5 en 6 vwo in 1 jaar dus is ook ineens behoorlijk druk en leraren die de hele dag zeiken over examens enzo
Waar doe je het over?quote:Op donderdag 29 september 2005 20:27 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, ook dat nogDat was ik ff vergeten
Dat doen ze ook als je 5 en 6 vwo in 2 jaar wil halenquote:Op donderdag 29 september 2005 20:26 schreef saaw het volgende:
ik doe 5 en 6 vwo in 1 jaar dus is ook ineens behoorlijk druk en leraren die de hele dag zeiken over examens enzo
Ja, blijft een leuke serie om naar te kijkenquote:Op donderdag 29 september 2005 20:28 schreef DaMook het volgende:
Flodder was wel weer eens leuk om te zien
Jij bent ook op iedereen verliefd he?quote:
Ah veel huiswerk...quote:Op donderdag 29 september 2005 20:26 schreef saaw het volgende:
Spannend. Ik heb het over MKZ voor aardrijkskunde gedaan. Schijtsimpel onderwerp natuurlijk.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:30 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
We doen natuurkunde, en gaan met een scooter allerlei tests doen met betrekking tot enrgie.
trust me, i triedquote:Op donderdag 29 september 2005 20:27 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Dat doen ze ook als je 5 en 6 vwo in 2 jaar wil halen![]()
quote:
Ik had het echt al keilang niet gezien en nou zegt mijn broertje net dat dat elke dag komtquote:Op donderdag 29 september 2005 20:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja, blijft een leuke serie om naar te kijken![]()
Is dat een ja of nee?quote:Op donderdag 29 september 2005 20:31 schreef saaw het volgende:
[..]
trust me, i tried
dit is nog veel erger
[..]
@ brianster: hoiii![]()
Ik heb Natuurkunde en Scheikunde als vakken gehad. We hadden een batterij gemaakt die nog zelfs nog werkte.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:30 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
We doen natuurkunde, en gaan met een scooter allerlei tests doen met betrekking tot enrgie.
nja dat dan weer niet want ik zit elke dag van 9 tot 5 op school, waarvan nieteens de helft gevuld wordt met lessen en ik dus de rest van de tijd in de studiezaal zit [verplicht] en dan maar huiswerk ga zitten makenquote:
Ik wilde eigenlijk ook wel Aardrijkskunde doen, dat vind ik echt makkelijk. Maar dat zit niet in me profiel, gewoon een keuzevakquote:Op donderdag 29 september 2005 20:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Spannend. Ik heb het over MKZ voor aardrijkskunde gedaan. Schijtsimpel onderwerp natuurlijk.
Nog erger?? en ik was al blij toen ik van de havo afkwamquote:Op donderdag 29 september 2005 20:31 schreef saaw het volgende:
[..]
trust me, i tried
dit is nog veel erger
Alleen op saaw en marysequote:Op donderdag 29 september 2005 20:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij bent ook op iedereen verliefd he?
Ik haat zelf lange schooldagenquote:Op donderdag 29 september 2005 20:32 schreef saaw het volgende:
[..]
nja dat dan weer niet want ik zit elke dag van 9 tot 5 op school, waarvan nieteens de helft gevuld wordt met lessen en ik dus de rest van de tijd in de studiezaal zit [verplicht] en dan maar huiswerk ga zitten maken
enige voordeel is dat ik het dus wel doe [ervaring leert dat ik het thuis dus niet doe] en dat ik buiten school er niet meer over na hoef te denken
Tot morgenquote:Op donderdag 29 september 2005 20:35 schreef Imberr het volgende:
ik ben ook weg.. tot morgen allemaal![]()
Ik kom hem wel een keer afleveren. Zie ook laatste mail van paar dagen geleden.quote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 20:35 schreef Imberr het volgende:
ik ben ook weg.. tot morgen allemaal![]()
ik ookquote:Op donderdag 29 september 2005 20:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik haat zelf lange schooldagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |