das dus duidelijk beter.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:42 schreef saaw het volgende:
oehh
rondbellen doet wonderen
ik ga zo naar uithoorn
en wegens gebrek aan geld voor de bus [hoe kansloos is datmaar heb alleen weekendOV] wordt ik opgehaald met de motor
Geen idee, ze had afgezegd.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik moest werken ook , weet het niet meer.
Maar was het gezellig ?
Nee, wel vriendinloos maar dat is al 7 jaar zo.quote:
neequote:Op donderdag 29 september 2005 19:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik moest werken ook , weet het niet meer.
Maar was het gezellig ?
Als ie hier meegaat valt het nog te overwegenquote:Op donderdag 29 september 2005 19:42 schreef B_BOY het volgende:
[..]
saaw wil ook. als jij voor haar betaalt wil ze wel.
Hij komt uit met de carnaval en zal met clip op de TV komen.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:43 schreef B_BOY het volgende:
tlk ik wil je carnavalshit wel horen trouwens.
Das klote ...quote:Op donderdag 29 september 2005 19:47 schreef saaw het volgende:
[..]
neeik kon niet ivm knie dus ging het niet door en heb ik de hele dag thuis gezeten en hij voor niets gereisd
komtie op L1??quote:Op donderdag 29 september 2005 19:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij komt uit met de carnaval en zal met clip op de TV komen.
Het is geen R&B of rap dus ik betwijfel overdag...
s'avonds in ieder geval wel
TMF en co kut zenders alleen maar stront muziek overdag , terwijl mooie liedjes door echte muzikanten bijna nooit worden uitgezonden
Breezer jeugd ook![]()
We moeten er nog een hit van maken hequote:
L1 zend toch alles uit wat Limburgs is dus dat komt wel goed denk ikquote:Op donderdag 29 september 2005 19:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
We moeten er nog een hit van maken he
afwachten dus , we zijn nu bezig met alles zo in elkaar plakken.
t is goed bedoeldquote:Op donderdag 29 september 2005 19:51 schreef B_BOY het volgende:
whehehe imberr is weer subtiel.
Aha das mooiquote:Op donderdag 29 september 2005 19:50 schreef Imberr het volgende:
[..]
L1 zend toch alles uit wat Limburgs is dus dat komt wel goed denk ik![]()
dudequote:Op donderdag 29 september 2005 19:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Goedenavond![]()
Ben net pas terug van school![]()
quote:
+ liefdesverdriet.quote:
ja das helemaal niet lief.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:00 schreef Imberr het volgende:
[..]
ga em der wat extra aan herinneren![]()
![]()
Kut he?quote:Op donderdag 29 september 2005 20:00 schreef Imberr het volgende:
[..]
ga em der wat extra aan herinneren![]()
![]()
no fun!quote:Op donderdag 29 september 2005 20:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Bij Flodder ook nog eens een liefdes aflevering
en dus val je ons hier lastig he:Pquote:Op donderdag 29 september 2005 20:03 schreef saaw het volgende:
blegh ik verveel me en moet mezelf nog een uur vermaken![]()
![]()
![]()
![]()
Kan je niet vragen of die persoon die je komt ophalen niet een uur eerder kan komen?quote:Op donderdag 29 september 2005 20:03 schreef saaw het volgende:
blegh ik verveel me en moet mezelf nog een uur vermaken![]()
![]()
![]()
![]()
shit je hebt me doorquote:Op donderdag 29 september 2005 20:06 schreef B_BOY het volgende:
[..]
en dus val je ons hier lastig he![]()
Oh!quote:
je vergeet enfinquote:Op donderdag 29 september 2005 20:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh!Nou ja, dan ehh, ja he! Dus enzo!
![]()
Sex and the cityquote:Op donderdag 29 september 2005 20:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
ik heb flodder ook maar eens aangezet. Is weinig beters op TV
Om de een of andere reden is dat een woord wat ik niet achter je gezocht had.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:13 schreef saaw het volgende:
[..]
je vergeet enfin
en die is juist zo mooi
quote:Op donderdag 29 september 2005 20:12 schreef Teringjakkie het volgende:
Net een fretje laten inslapen.
kijk jij dat?quote:Op donderdag 29 september 2005 20:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Sex and the city
alleen reclame nu
Sterkte !quote:Op donderdag 29 september 2005 20:12 schreef Teringjakkie het volgende:
ooowh wat stomquote:Op donderdag 29 september 2005 20:12 schreef Teringjakkie het volgende:
Dat vind ik niks aanquote:Op donderdag 29 september 2005 20:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Sex and the city
alleen reclame nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |