Waar woon je ergens?quote:
Correctie : treurige week. Ik verwacht alleen nog wat van AZ, maar 4 verliespartijen in een week is wel erg slecht.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:14 schreef B_BOY het volgende:
nou 2-0 bij willem 2.
dit word een treurige dag voor het neerlandsche voetbal.
Ja hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 19:15 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Hallo.
Ben je alweer wat blijer dan vanmiddag?
Nou in Limburg een eindje reizen dusquote:Op donderdag 29 september 2005 19:14 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Waar woon je ergens?
Hoera, eindelijk doet de mp3speler op mijn mobiel het.
Ze wil je.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nou in Limburg een eindje reizen dus
stad Sittard
....zijn lekker he?quote:
Aha. Actie ondernemen en doorgaan met het levenquote:Op donderdag 29 september 2005 19:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja hoorBen er al wel weer grotendeels overheen (zolang ik niet aan d'r denk) en ben al weer met een vriendin van haar bezig die ik ook van vd valk ken
Ze heeft al een vriend.quote:
Dat heb ik in mijn bijna 23 jarige leven wel ontdektquote:Op donderdag 29 september 2005 19:21 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Aha. Actie ondernemen en doorgaan met het leven.
Zeg hebben jullie thuis geen kamer meer vrij?quote:
Ik bel ook altijd heel populair. Alleen toen saaw belde heb ik om de een of andere reden met mijn dronken kop dat gesprek gemist.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze heeft al een vriend.
Maar ik bel zo populair ( zou mijn beroemde satus er iets mee te maken hebben ?)
nop, sowwyquote:Op donderdag 29 september 2005 19:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zeg hebben jullie thuis geen kamer meer vrij?![]()
Mag volgende week op solli in A'dam en wil nog een kamer.![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 19:24 schreef Jaguarized het volgende:
Alleen toen saaw belde heb ik om de een of andere reden met mijn dronken kop dat gesprek gemist.![]()
Ik denk maandag. Maar ik moet nog even een bevestigingsreply krijgen van die gasten van dat bedrijf. En ik moet nog ff langs de Albert Cuyp schijfje afleveren.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:26 schreef saaw het volgende:
[..]
nop, sowwy
kheb nog rondgevraagd voor je trouwens maar alleen maar kloteplekken en heel duur
en welke dag ben je hier? je krijgt nog een biertje van me
[..]
foto !quote:Op donderdag 29 september 2005 19:25 schreef k-Rin het volgende:
Ik ga maar weer eens. Zometeen heel gangster in mijn regenpak naar buiten.
hm nja laat maar weten ofzo, kan misschien ergens tussendoorquote:Op donderdag 29 september 2005 19:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik denk maandag. Maar ik moet nog even een bevestigingsreply krijgen van die gasten van dat bedrijf. En ik moet nog ff langs de Albert Cuyp schijfje afleveren.![]()
ik ben waarschijnlijk naar spanje dus mss het weekend ofzo? dan ben ik er als het goed is wel en ga ik uiteraard mee bierenquote:Op donderdag 29 september 2005 19:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga in de Herfstvakans naar A'dam , moet J ook komen.
En Saaw natuurlijk
Jij zou de vorige keer ook komen.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga in de Herfstvakans naar A'dam , moet J ook komen.
En Saaw natuurlijk
Doeg he.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:25 schreef k-Rin het volgende:
Ik ga maar weer eens. Zometeen heel gangster in mijn regenpak naar buiten.
Ah ja man, het gaat ook zo snel!quote:Op donderdag 29 september 2005 19:34 schreef B_BOY het volgende:
ik vergeet ff te f5-en en gelijk ammel berichtjes hier
heb ik het weer gemist he.
Alles gaat snel in het levenquote:Op donderdag 29 september 2005 19:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah ja man, het gaat ook zo snel!![]()
nee ik ben gewoon sloom denk ik....quote:Op donderdag 29 september 2005 19:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah ja man, het gaat ook zo snel!![]()
De ene keer heb je een vriendinquote:
Ja maar dat ging niet door , want ik had geloof ik problemen met OV of kon niet ( weet niet meer waardoor )quote:Op donderdag 29 september 2005 19:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij zou de vorige keer ook komen.![]()
Vorige keer was doordeweeks.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja maar dat ging niet door , want ik had geloof ik problemen met OV of kon niet ( weet niet meer waardoor )
weekend is niet gratis
Moeten dan even kijken
quote:Op donderdag 29 september 2005 19:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
De ene keer heb je een vriendin, de andere keer niet.
![]()
Ik heb juist het probleem dat ik altijd alleen een film moet kijken.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:38 schreef saaw het volgende:
ik ga zo een film kijken denk ik
heb eigenlijk ontzettend zin om uit te gaan maar ben ernstig blutkrijg morgen pas weerd geld binnen
Het is net als een auto: de ene keer gaat hij achteruit, de andere keer vooruit.quote:
lenen en morgen trug geven..quote:Op donderdag 29 september 2005 19:38 schreef saaw het volgende:
ik ga zo een film kijken denk ik
heb eigenlijk ontzettend zin om uit te gaan maar ben ernstig blutkrijg morgen pas weerd geld binnen
agossie.. helemaal vriendloos?quote:Op donderdag 29 september 2005 19:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb juist het probleem dat ik altijd alleen een film moet kijken.![]()
![]()
saaw wil ook. als jij voor haar betaalt wil ze wel.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:41 schreef DaMook het volgende:
Ik heb zin om opstap te gaan, maar uiteraard gaat er weer eens niemand mee
Kan zijn dat ik moest werken ook , weet het niet meer.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vorige keer was doordeweeks.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |