ik ben al sinds kwart voor bezigquote:Op donderdag 29 september 2005 18:24 schreef B_BOY het volgende:
koken duurt ongeveer een half uur en dan heb je een volwaardige maaltijd op tafel (niets bijzonders ofzo)
men je doet egt iets fout.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:26 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ik ben al sinds kwart voor bezig
wens hem beterschap.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:29 schreef Fwnk het volgende:
Ik ga effe naar me opa, die ligt in het ziekenhuis
Tot vanaaf
perfect jaarquote:Op donderdag 29 september 2005 18:39 schreef B_BOY het volgende:
hoihoihoi,
wat blijft Thomas toch een zalige naam. Kom je toevallige ook nog eens uit het geweldige bouwjaar 1988??
he, ben jij nieuwquote:
gelukkig je hebt een andere geboortedatum dan mij.quote:
Nou ik ben redelijk nieuwquote:Op donderdag 29 september 2005 18:44 schreef taart het volgende:
[..]
he, ben jij nieuw![]()
-hoe heet je?
-man/vrouw
-zo vrouw:
knap?
-leeftijd?
-waar woon je?
-wat is je schoenmaat?
enz![]()
vermeld meteen ff dat je zusje van Gizmore bentquote:Op donderdag 29 september 2005 18:48 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Nou ik ben redelijk nieuw.
Ik heet Karin.
Ik ben vrouw. Knap? Dat moet je zelf maar beoordelen.
Ik ben 15 jaar.
Ik woon in Rijnsburg.
Mijn schoenmaat is 41.
sorry dat ik het je moet melden maarre.............................quote:Op donderdag 29 september 2005 18:48 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Nou ik ben redelijk nieuw.
Ik heet Karin.
Ik ben vrouw. Knap? Dat moet je zelf maar beoordelen.
Ik ben 15 jaar.
Ik woon in Rijnsburg.
Mijn schoenmaat is 41.
Ik ben het zusje van Gizmore!quote:Op donderdag 29 september 2005 18:51 schreef Imberr het volgende:
[..]
vermeld meteen ff dat je zusje van Gizmore bent![]()
![]()
@taart: dat jij k-Rin nog niet kent![]()
vrijgezel??quote:Op donderdag 29 september 2005 18:52 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Ik ben het zusje van Gizmore!
Moet ik nog meer vertellen?
hoelang zit ze hier al dan?quote:Op donderdag 29 september 2005 18:51 schreef Imberr het volgende:
[..]
vermeld meteen ff dat je zusje van Gizmore bent![]()
![]()
@taart: dat jij k-Rin nog niet kent![]()
preciesquote:Op donderdag 29 september 2005 18:44 schreef taart het volgende:
[..]
he, ben jij nieuw![]()
-hoe heet je?
-man/vrouw
-zo vrouw:
knap?
-leeftijd?
-waar woon je?
-wat is je schoenmaat?
enz![]()
ach je bent nu geen P.I.N.O. meer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remlof is een Spellings Nsb'er
Neem aan dat je hoi bedoelt?quote:Op donderdag 29 september 2005 18:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoi K-Rin ik ben TLK
Inderdaadquote:Op donderdag 29 september 2005 18:59 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Neem aan dat je hoi bedoelt?Hallo
.
quote:Op donderdag 29 september 2005 18:58 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ach je bent nu geen P.I.N.O. meer.nou moet je t alleen nog goed schrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
n tijdjequote:Op donderdag 29 september 2005 18:55 schreef taart het volgende:
[..]
hoelang zit ze hier al dan?
anyway ik ga eten
[..]
ach je bent nu geen P.I.N.O. meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een signature is spang man.
[..]
ach je bent nu geen P.I.N.O. meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet dat dan
Een signature is spang man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |