Alleen jammer dat het meeste al een keer geplaatst isquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:42 schreef ook_gek het volgende:
Kijk tot nu toe is het topic een succes
Ziet er allemaal netjes uit![]()
Maar nu is het wel duidelijk met wat wij WEL en NIET willenquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het meeste al een keer geplaatst is
Hey, jij kent toch allemaal mensen met enzo's enzo? Wanneer een foto van jouw kant?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:42 schreef ook_gek het volgende:
Kijk tot nu toe is het topic een succes
Ziet er allemaal netjes uit![]()
Enzo niet. Ik heb ooit gesproken met iemand die er 1 wilde kopen. Dat is iets anders. Een kennis van me heeft een 308GTSI. En ik ben ooit met iemand in contakt gekomen die een 348 had. Maar volgens mij heeft hij die al verkocht. Zal hem eens mailen. Als hij hem nog heeft zal ik vragen of ik foto's mag komen makenquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:48 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hey, jij kent toch allemaal mensen met enzo's enzo? Wanneer een foto van jouw kant?
Ligt een audi motor in.quote:
vet die lamboquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:11 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Zo nieuwe auto's. En deze keer geen foto's met mijn telefoon
quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:29 schreef -Eddow- het volgende:
Maserati Shamal
[[url=http://img100.imageshack.us/img100/8691/pict13777ab.th.jpg]afbeelding][/URL]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |