abonnement Unibet Coolblue
pi_11486651
Zondagmorgen op Impulz outdoor Busloo (bij apeldoorn) een Dodge Viper GTS.
Zo'n één dus

Ik begrijp alleen niet hoe die daar gekomen was, want om er te komen moest je over nogal lompe drempels heen waar ik met me 205je al met me kop tegen het dak zat

.
pi_11486914
Trailer?

Leuke auto inderdaad

-edit-

..hoewel, ik vind het toch wel makkelijk als een auto minimaal 4 deuren heeft. Voor dagelijks gebruik dan. Maar voor een trackday is dit wel leuk speelgoed

You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_11487551
Het leek me meer gewoon een auto van een artiest, stond ook niet mooi uitgestald ofzo, gewoon geparkeerd in het gras waar wel meer auto's stonden.
.
  dinsdag 1 juli 2003 @ 19:42:47 #4
42307 Darknezz
Mercedes 250D Powerrrrr
pi_11493380
Zo'n ding....
Chevrolet Avalanche

Mercedes 250D, automaat
  dinsdag 1 juli 2003 @ 19:50:50 #5
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_11493569
ik werd door deze Lamborgini ingehaald op de a28 vorige week, de bestuurder was 'm aan 't uitproberen, gezien het kenteken (zo'n tijdelijke die je bij de garage krijg) maar hij kon 'm niet planken, want er reed KLPD vlak voor 'm
...some more happy little trees!!
  dinsdag 1 juli 2003 @ 20:10:20 #6
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_11494113
Nu wil ik niet vervelend zijn maar dat ziet er meer uit als deze auto.

Als hij sneller gaat rijden gaat de vleugel omhoog. En het lijkt er op als of die vleugel op je foto ook naar beneden kan gaan gezien het vormaat. En de achterkant lijkt er ook nog wel op.

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_11496480
Bugatti
pi_11497671
EB110 zelfs...

Oerlelijke wagen, maar wel megastoer om ns in het wild te zien.
Grappige foto overigens, zon EB110 naast een witte Nissan Sunny...

Van de week een Donkervoort A8 voor het stoplicht. Helaas geen digicam bij me, dus jullie zullen me op mn woord moeten geloven.

When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_11497931
Tijdens een ritje Rotterdam > Haarlem spotte ik een streetKa was de eerste keer dat ik zo'n geval tegen kwam en een zwarte hummer een echte dan wel niet zo'n replica h2
  dinsdag 1 juli 2003 @ 22:59:09 #10
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_11498650
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 22:22 schreef Argento het volgende:
EB110 zelfs...

Oerlelijke wagen, maar wel megastoer om ns in het wild te zien.
Grappige foto overigens, zon EB110 naast een witte Nissan Sunny...

Van de week een Donkervoort A8 voor het stoplicht. Helaas geen digicam bij me, dus jullie zullen me op mn woord moeten geloven.


Ook even de voorkant dan maar

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 1 juli 2003 @ 23:06:46 #11
56951 Najra
---------------
pi_11498832
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 20:10 schreef ook_gek het volgende:
Nu wil ik niet vervelend zijn maar dat ziet er meer uit als deze auto.
[afbeelding]

Als hij sneller gaat rijden gaat de vleugel omhoog. En het lijkt er op als of die vleugel op je foto ook naar beneden kan gaan gezien het vormaat. En de achterkant lijkt er ook nog wel op.


Kan iemand mij uitleggen waarom je in vredesnaam een vleugel omhoog laat komen als je sneller gaat rijden. Omhoog bij het remmen kan ik nog begrijpen, aangezien je dan enigszins wilt compenseren voor het verliezen van de zuigkracht.

Maar omhoog gaan bij het sneller rijden, dat lijkt me eerder gevaarlijk dan enig nut hebben?

This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
  dinsdag 1 juli 2003 @ 23:12:28 #12
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_11498972
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 23:06 schreef Najra het volgende:

[..]

Kan iemand mij uitleggen waarom je in vredesnaam een vleugel omhoog laat komen als je sneller gaat rijden. Omhoog bij het remmen kan ik nog begrijpen, aangezien je dan enigszins wilt compenseren voor het verliezen van de zuigkracht.

Maar omhoog gaan bij het sneller rijden, dat lijkt me eerder gevaarlijk dan enig nut hebben?


Waarom is dat een gevaar?

Als je harder gaat rijden komt er meer wind onder de auto. De auto wil gaan vliegen. Door middel van de voor bumper word de auto naar beneden gedrukt. Dat geld ook voor de achter vleugel die zorgt er voor dat hij op de grond word gedrukt. Als je rustig rijd heb je geen vleugel nodig. Die doet dan totaal z,n werk niet. Dus heb je hem niet nodig. Dat is naar mijn idee het verhaal.

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_11499057
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 23:06 schreef Najra het volgende:

[..]

Kan iemand mij uitleggen waarom je in vredesnaam een vleugel omhoog laat komen als je sneller gaat rijden. Omhoog bij het remmen kan ik nog begrijpen, aangezien je dan enigszins wilt compenseren voor het verliezen van de zuigkracht.

Maar omhoog gaan bij het sneller rijden, dat lijkt me eerder gevaarlijk dan enig nut hebben?


Voor rechte stukken haalt het niet zo veel uit opzich, dan heb je meestal wel genoeg downforce. Maar in de bochten kan je alle grip natuurlijk gebruiken die je kan krijgen, dan helpt zo'n vleugel wel degelijk

Het is btw ook wel veilig als je met hard recht uit rijden wat meer grip hebt ivm rukwinden enzo

Dus echt nutteloos lijkt het me niet, en gevaarlijk al helemaal niet.

pi_11499085
zo'n autootje wil ik ookwel!
geil wagentje
dus
  dinsdag 1 juli 2003 @ 23:35:22 #15
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_11499613

Deze maserati staat bij ons in de buurt.
pi_11499623
imo gaat dit een opsom topic worden
  woensdag 2 juli 2003 @ 01:18:27 #17
56951 Najra
---------------
pi_11501485
Gevaarlijk is het naar mijn idee wel degelijk aangezien je de luchtstroom op de auto gaat veranderen en dan ook nog juist bij een hogere snelheid. Zelfde effect als dat je een rukwind krijgt of langs een vrachtwagen rijdt. Die luchtstroom zal zich eerst moeten positioneren en dat gebeurt niet onopgemerkt. Maar het kan natuurlijk dat die vleugel al heel vroeg omhoog gaat, alhoewel het nut me dan ook in principe ontgaat. Downforce is het iig zeer zeker niet. Ten eerste zorgt de bodemplaat van de wagen daarvoor en downforce hoort alleen maar groter te worden naarmate de snelheid omhoog gaat. Zelfs als dat niet zo zou zijn dan is het nog steeds achtervleugel. Als je maar hard genoeg op de achtervleugel van een wagen drukt gaat de voorkant van de wagen omhoog. Oftewel daardoor zou ie dan juist gaat vliegen.

Misschien is het om de negative drag van de wagen te verminderen? Dat kan ik me nog wel enigszins voorstellen. Een vleugeltje omhoog om de auto minder hard te laten werken om op een hele hoge snelheid te komen. Vleugeltje omlaag om dan niet te veel effecten daarvan te ondervinden bij een lage snelheid.

Hm dat lijkt me onzin logica dus dat zal het wel niet zijn

This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
  woensdag 2 juli 2003 @ 01:25:16 #18
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_11501584
ja leuk gezeik over het vleugeltje. Zou zeggen open er een appart topic voor. Hier vertellen we wat je gezien heb voor iets speciaal en dat is het doel van dit topic. Dus kom maar op met die plaatjes en vleugel praatjes mogen weg blijven.

* ook_gek voelt een mod drang in zich opkomen

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 2 juli 2003 @ 01:39:38 #19
56951 Najra
---------------
pi_11501768
Ach ja zeikerds heb je altijd. De een zit te nuilen dat het een opsom topic gaat worden en de ander kan het niet uitstaan dat iemand een beetje nieuwsgierig is. Ik vraag me wel al af wat je dan mooi vind aan dit soort wagens als de werking ervan je niet eens interesseert. Beetje bullshit opmerking wat mij betreft.
This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
  woensdag 2 juli 2003 @ 01:42:47 #20
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_11501801
Gespot: offtopic.
Gewenst: ontopic.

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  woensdag 2 juli 2003 @ 02:49:47 #21
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_11502219
zal wel giz, volgens mij zit er een foutje in je stelling.

bij polectro plaza in buitenvlederts stond vandaag een Aston martin DB7 vanatege een BMW M3.

vanavond nog een mazda RX7 derde generatie gezien.

en een SS legervoertuig.

  woensdag 2 juli 2003 @ 08:57:47 #22
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_11503015
Er stond een bentley bij de bus halte. Geen idee welk type ik moest rennen voor de bus. Maar ik blijf me elke keer verbazen hoe groot die gril is man
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 2 juli 2003 @ 17:50:27 #23
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_11515682
Gisteren gespot nabij Arnhem:

Volgens mij een Ferarri 550 Spider

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  woensdag 2 juli 2003 @ 18:14:31 #24
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_11516285
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 17:50 schreef GizartFRL het volgende:
Gisteren gespot nabij Arnhem:

Volgens mij een Ferarri 550 Spider

[afbeelding]


bah ferrari

ik kom elke dag als ik naar school toe ga een volvo c70 t5 tegen op de parkeerplaats met ubervelgjes, maarja kben der nog steeds niet achter van wie zen rijke papa of veel te goed betaalde leraar die wagen is

[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
pi_11521188
Vanmiddag nog een Viper cabrio (RT10?) gespot op het Takenhofplein in Nijmegen.

Zeer gaaf.

En die EB110 van een paar posts terug: Een van de mooiste sportwagens.

Nijmegenaar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')