haal je hem in, en laat je hem jou nog een keertje inhalen ?quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:08 schreef Oosthoek het volgende:
Ik kwam ook een Phantom tegen op de A2 van amsterdam richting Utrecht. Merkte het pas toen hij voorbij was helaas
Scheelde zeker niet veel ?quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:33 schreef Zwansen het volgende:
Mercedes SL55 AMG! Stond ik naast bij het stoplicht met mijn Fiësta 1.1. Hij was toch iets sneller weg!
Ik reed met kouwe motor dus deed ff rustig aan!quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Scheelde zeker niet veel ?
Die gozer had mazzel dan zeg!quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik reed met kouwe motor dus deed ff rustig aan!
Bentley Arnage om precies te zijnquote:Op woensdag 5 mei 2004 15:29 schreef GotenSSJ het volgende:
Bentley ?
De Hummer H2 was zand kleurig tegen bruin aan?quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:09 schreef koning_leeuw het volgende:
Afgelopen koniginnedag in scheveningen
VW pheaton
Hummer H2
Porsche cayenne
En een maybach
Foto.s En waarom stond hij daar. En wat is die mooi hequote:Op woensdag 5 mei 2004 14:38 schreef WiZzi het volgende:
Ferrari F355 spider bij ons op de oprit![]()
probeer daar maar eens aan te tippen
helaas was het maar voor een middagje maar toch... blijft stoer op je eigen oprit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |