Is dat ergens in de US of zo?quote:
Los Angelesquote:
ik zie hem redelijk vaak hier rijden in scheveningen als die joop van de ende naar zijn theater komt.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:49 schreef kreischer2000 het volgende:
Gaaf zeg die Maybach, die heb ik nu nog nooit gezien!
ding trekt van 0 naar 100 in een kleine 5 sec op dus kan goed kloppenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:15 schreef Modus het volgende:
In Delft rijdt er ook 1 rond. Best een apart ding. En trekt zonder zichtbare inspanning ongeveer net zo snel op als de gemiddelde Porsche.
Persoonlijk vind ik die Maybach niet zo mooi. Maar ze hebben wel een heel mooi prototype gemaakt, die door Fulda gebruikt gaat worden voor banden tests.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:26 schreef Repeat het volgende:
[..]
Los Angeles
Stond ergens in een achterbuurt tussen allemaal mexicanen bij een verrot tankstationnetje.
[afbeelding]
Dat is voor plein 1813 tochquote:Op zondag 15 mei 2005 19:05 schreef ChRoNiC het volgende:
[afbeelding]
Bentley GT, kijk ook die parkeerwachter kijken.
bij het zwarte pad. En die eerste foto. Weet je wie daar achter het stuur zitquote:Op zondag 15 mei 2005 21:27 schreef achla het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(idd ook_gek dit is in scheveningen)
nee maar wel lee towerquote:Op zondag 15 mei 2005 22:15 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Einde Javastraat, bij Metropole.
Zat jij in die Caddie?
Zag er al wat staan in het Gumball-topic! Zag er mooi uit man!quote:Op zondag 15 mei 2005 21:10 schreef -Eddow- het volgende:
Was naar de gumball geweest heb ook aardig wat gespot
pics binnenkort!
Nee kon niet goed zien wie het waren. Bekende¿?quote:Op zondag 15 mei 2005 21:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
bij het zwarte pad. En die eerste foto. Weet je wie daar achter het stuur zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |