Is dat ergens in de US of zo?quote:
Los Angelesquote:
ik zie hem redelijk vaak hier rijden in scheveningen als die joop van de ende naar zijn theater komt.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:49 schreef kreischer2000 het volgende:
Gaaf zeg die Maybach, die heb ik nu nog nooit gezien!
ding trekt van 0 naar 100 in een kleine 5 sec op dus kan goed kloppenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:15 schreef Modus het volgende:
In Delft rijdt er ook 1 rond. Best een apart ding. En trekt zonder zichtbare inspanning ongeveer net zo snel op als de gemiddelde Porsche.
Persoonlijk vind ik die Maybach niet zo mooi. Maar ze hebben wel een heel mooi prototype gemaakt, die door Fulda gebruikt gaat worden voor banden tests.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:26 schreef Repeat het volgende:
[..]
Los Angeles
Stond ergens in een achterbuurt tussen allemaal mexicanen bij een verrot tankstationnetje.
[afbeelding]
Dat is voor plein 1813 tochquote:Op zondag 15 mei 2005 19:05 schreef ChRoNiC het volgende:
[afbeelding]
Bentley GT, kijk ook die parkeerwachter kijken.
bij het zwarte pad. En die eerste foto. Weet je wie daar achter het stuur zitquote:Op zondag 15 mei 2005 21:27 schreef achla het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(idd ook_gek dit is in scheveningen)
nee maar wel lee towerquote:Op zondag 15 mei 2005 22:15 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Einde Javastraat, bij Metropole.
Zat jij in die Caddie?
Zag er al wat staan in het Gumball-topic! Zag er mooi uit man!quote:Op zondag 15 mei 2005 21:10 schreef -Eddow- het volgende:
Was naar de gumball geweest heb ook aardig wat gespot
pics binnenkort!
Nee kon niet goed zien wie het waren. Bekende¿?quote:Op zondag 15 mei 2005 21:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
bij het zwarte pad. En die eerste foto. Weet je wie daar achter het stuur zit
Of ben je stiekem jaloers. Meeste spots komen toch van onze site af dusquote:Op maandag 16 mei 2005 12:08 schreef kokos het volgende:
Autogespot.com/nl sucks
daarnet deden de deeplinks het even niet, toen postte hij datquote:Op maandag 16 mei 2005 12:26 schreef Boink het volgende:
[..]
Of ben je stiekem jaloers. Meeste spots komen toch van onze site af dus![]()
BIKKOOLL!!quote:Op maandag 16 mei 2005 12:26 schreef Boink het volgende:
[..]
Of ben je stiekem jaloers. Meeste spots komen toch van onze site af dus![]()
Oei die is erg lelijk.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:46 schreef Hanno_de_Hennie het volgende:
Gisteren in Belgie bij het Atomium de nieuwe R-Klasse gespot.
Ik las op autoweek dat ie dit jaar eerst in de USA komt en in 2006 pas hier in Europa.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mee eens. Ik ben er ook niet zo wild van eerlijk gezegd...quote:Op maandag 16 mei 2005 12:54 schreef Repeat het volgende:
Ik vind die Bentley Gt eigenlijk helemaal niet zo mooiDie voorkant is goed te doen, maar het lijkt wel alsof ze aan de achterkant totaal geen aandacht besteed hebben. Gewoon standaard rechttoe rechtaan.
Jij zou als agent hem dan toch van de weg moeten plukkenquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:28 schreef Oom_Agent het volgende:
[[url=http://img30.echo.cx/img30/3681/maybach5ag.th.jpg]afbeelding][/URL]
Kenteken correspondeert niet met de auto........
kenteken hoort bij een Ford Focus Wagon
Doe je werkquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:28 schreef Oom_Agent het volgende:
[[url=http://img30.echo.cx/img30/3681/maybach5ag.th.jpg]afbeelding][/URL]
Kenteken correspondeert niet met de auto........
kenteken hoort bij een Ford Focus Wagon
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:49 schreef kreischer2000 het volgende:
Gaaf zeg die Maybach, die heb ik nu nog nooit gezien!
gespot op het internet betekent niet gespotquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:49 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
speurwerk verricht, foto blijkt bewerkt.
dit is blijkbaar de originele
[[url=http://img154.echo.cx/img154/5004/maybach13yo.th.jpg]afbeelding][/URL]
wel vreemd blijft dat die Ford ook op 17 juli 2003 op kenteken is gezet![]()
ik heb die een keer bij het stoplicht zien/HOREN wegrijden, als hij normaal wegrijd hoor je hem niet, maar plankgas komt er een flink gebrul uitquote:Op donderdag 19 mei 2005 02:54 schreef Openminded het volgende:
Weekendje door Rome gelopen. Kom ik in een klein achteraf straatje dit tegen:
Aston Martin V12 Vanquish
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Quote vanaf de Autoweek site: U kunt deze auto rijden vanaf ¤ 6653 per maand!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |