ja maar je opent er wel veel. niet dat da wat uitmaakt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dit topic is de eerste sinds 10-15 delen ofzo...![]()
Das inderdaad dikke lol. Vroegâh toen ik nog een kleintje Jag was....quote:
Ik weet die shit nou eenmaal.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:07 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ja maar je opent er wel veel. niet dat da wat uitmaakt.
neej je zat eerst gewoon altijd te wachten tot een topic vol was met een nieuwe al in de aanslag.quote:
Je hebt er wel 24 uur voor nodig hoor !quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:07 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Idd, tot een uur of 5 doorspammen, slapen, dan om 0700 naar het goedemorgentopic en andere SC;s in ONZ, dan rond 1400 richting pub en dan savonds zo rond 2000 weer naar onz.
mij best joh, ik wacht af (nog 1 post te gaan:D)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:09 schreef Fwnk het volgende:
Zoiets:
http://www.diepold.de/civezza/strand.jpg
?
t is al 5 over 4 gweest hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:10 schreef B_BOY het volgende:
[..]
mij best joh, ik wacht af (nog 1 post te gaan:D)
Weet ikquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je hebt er wel 24 uur voor nodig hoor !
Soms.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:09 schreef B_BOY het volgende:
[..]
neej je zat eerst gewoon altijd te wachten tot een topic vol was met een nieuwe al in de aanslag.
Is goed.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik maak het volgende topic ik zet hem alvast klaar
Ik zorg er dan zelf wel voor dat er wat te doen isquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:10 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Weet ik
Maar tussen 0500 en 0700 is er zo weinig te doen
Ik heb het nog nooit geprobeerdquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zorg er dan zelf wel voor dat er wat te doen is
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:10 schreef B_BOY het volgende:
leuke pet,
maarre ik ga nu heb mijn doel gehaald ciao ciao
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gewoon wat topics openen
Of iemand op fok laten aanmelden waarmee je kunt slowchatten
En ik ben er weerquote:
Lijkt mij ook best vet om dat eens te proberen. Een TT tussen [ b ] tags zetten enzo...quote:
werkt alleen nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Lijkt mij ook best vet om dat eens te proberen. Een TT tussen [ b ] tags zetten enzo...
Oh...quote:
Danka enzoquote:
Brr das die 24 jarige die Talena gaat ontmoeten.quote:laatste voyeur: Scorp[AM]
wat een viespeuk !quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Brr das die 24 jarige die Talena gaat ontmoeten.
Hoi Sarah.
quote:
ms lurkt hij hier welquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Brr das die 24 jarige die Talena gaat ontmoeten.
Hoi Sarah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |