Stuart idd, maar dat was na de reeksenstop volgens mij, ik heb die OP plaatjes die we gebruikten nog welquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja en Boeman en hallo_mensen ! AMD64 Stuart
Ik ga mijn eerste topic onder mijn eerste account opzoeken
I
je hebt je leven gebeterd?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vroeger !
Ow en DaMook kwam ook altijd in de nacjt slowchat op ONZ
Opeens ging het te snel en kwamen er allemaal nieuwe users bij of oude users het verzieken ben er toen mee gestoptquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:58 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Stuart idd, maar dat was na de reeksenstop volgens mij, ik heb die OP plaatjes die we gebruikten nog wel
Daar was ik ook vaak bij hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:55 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Idd, met Paddy en De_President en Tessje en PrintScreen en Andromeda enzo
Dat was tof
Zo te zien niet, nu zit ie hierquote:
Ja maar toen was ik al aan het typenquote:
vroegah toen de vibrators nog kickstart haddenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:00 schreef Fwnk het volgende:
[[url=http://members.home.nl/f.schothorst/Fok/OP/OP.jpg
[img]http://members.home.nl/f.schothorst/Fok/OP/ssssssss.jpg]afbeelding[/url]]
Dat waren tijden
Dat lijkt me moeilijk...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:59 schreef B_BOY het volgende:
kijken of ik de 6100 posts nog haal vandaag.
nog 21 posts te gaan voor mijn doelstelling.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:02 schreef Fwnk het volgende:
Ik voor de 10000
Eitje.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:02 schreef Fwnk het volgende:
Ik voor de 10000
ik denk niet dat je ff 2000 posts op een dag doet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:02 schreef Fwnk het volgende:
Ik voor de 10000
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:02 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik denk niet dat je ff 2000 posts op een dag doet.
die is er toch 1.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:03 schreef Fwnk het volgende:
Zullen we ook zo een OP-plaatje voor PUB maken?
Nee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:03 schreef Fwnk het volgende:
Zullen we ook zo een OP-plaatje voor PUB maken?
blaas ze.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:04 schreef Imberr het volgende:
ik heb zin om bellen te blazen met dat bellenblaasspuldankzij k-Rin
Daar heb je zin in?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:04 schreef Imberr het volgende:
ik heb zin om bellen te blazen met dat bellenblaasspuldankzij k-Rin
owja leuk maarre dan moet er wel iemand zijn die dat ff wil maken. ik heb daar niet de skills voor.quote:
afwasmiddel en een ring is genoeg.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:05 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb niet de goede benodigdheden om bellen mee te blazen![]()
wat voor iets?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:05 schreef IFASS het volgende:
Wel ja, kom ik terug dan zijn er weer bijna 2 topics vol
Net nieuwe pet gekocht![]()
Gewoon paintquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:05 schreef B_BOY het volgende:
[..]
owja leuk maarre dan moet er wel iemand zijn die dat ff wil maken. ik heb daar niet de skills voor.
Pak een tennisracket en een emmer. Kieper daar afwasmiddel in. Racket in de emmer dopen en blazen maar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:05 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb niet de goede benodigdheden om bellen mee te blazen![]()
tuurlijk wel als dat plaatje gemaakt word en door iemand in de wiki word gezet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:05 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Gewoon paint
Maar J wil het niet en aangezien hij 90% van de topics opent zal het wel niet gebeuren
Dit topic is de eerste sinds 10-15 delen ofzo...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:05 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Gewoon paint
Maar J wil het niet en aangezien hij 90% van de topics opent zal het wel niet gebeuren
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Pak een tennisracket en een emmer. Kieper daar afwasmiddel in. Racket in de emmer dopen en blazen maar.
werkt inderdaad ok erg goed.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Pak een tennisracket en een emmer. Kieper daar afwasmiddel in. Racket in de emmer dopen en blazen maar.
Idd, tot een uur of 5 doorspammen, slapen, dan om 0700 naar het goedemorgentopic en andere SC;s in ONZ, dan rond 1400 richting pub en dan savonds zo rond 2000 weer naar onz.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:05 schreef the_legend_killer het volgende:
2000 post op een dag makkelijk.
ALs ik in vorm ben zoals mijn bagger periode.
Makkelijk 100 post op een uur ,moet fok wel niet traag worden.
Maar zo ben ik niet meer en dan zal ik om 00:00 moeten beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |