Hier in t midden hebben we niet eens carnavalquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:44 schreef Imberr het volgende:
[..]
hierin t zuiden kunnen ze veel beter carnaval vieren dan in t noorden
![]()
paupers....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:46 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Hier in t midden hebben we niet eens carnaval
tja, alles buiten limburg doet ook bijna niks aan carnavalquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:46 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Hier in t midden hebben we niet eens carnaval
Toen ik op fok kwam had je maar 5000 post nodig om in de top 1000 te komen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:44 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik sta sinds PUB ineens in de top 750Terwijl in juli ik er nog geen eens in de top 1000 stond.
brabant zeer zeker.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
tja, alles buiten limburg doet ook bijna niks aan carnaval(brabant nog n beetje geloof ik, maar that's it
)
Echt niet!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:46 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Jahoor, maar PUB gaat ook door zonder je
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja, daar heb ik t nu over omdat TLK net iets over carnaval zei.. snappie?![]()
whehehe.ik ben benieuwd hoeveel ik nu stijg. ow wacht geeft hij niet aan. alleen de top 1000 geeft hij aan toch? dan moet ik daar eerst in zien te komen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Toen ik op fok kwam had je maar 5000 post nodig om in de top 1000 te komen.
En steeg je makkelijk 30 of meer plekken.
Waar ik nu zit is het wat lastiger
daar leren ze het toch nooit.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:48 schreef Fwnk het volgende:
Wij in het noorden ook niet, wel van die neppe skihut meuk, maja
waar werk je?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Over 2 uur moet ik werkengeen zin
Vraag het aan dolle_hond hij zoekt het weel effe op hoeveel je nu staatquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:50 schreef B_BOY het volgende:
[..]
whehehe.ik ben benieuwd hoeveel ik nu stijg. ow wacht geeft hij niet aan. alleen de top 1000 geeft hij aan toch? dan moet ik daar eerst in zien te komen.
ach ik zal vandaag wel een van de grootste posters zijn geweest van deze dag dus ik kan het morgen zien als het goed is..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:50 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Vraag het aan dolle_hond hij zoekt het weel effe op hoeveel je nu staat
soms is er een stand voor heel fok met users meer dan 100 postquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:50 schreef B_BOY het volgende:
[..]
whehehe.ik ben benieuwd hoeveel ik nu stijg. ow wacht geeft hij niet aan. alleen de top 1000 geeft hij aan toch? dan moet ik daar eerst in zien te komen.
we zien wel. ik heb er meer dan 100quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
soms is er een stand voor heel fok met users meer dan 100 post
Dat kan ook jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:51 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ach ik zal vandaag wel een van de grootste posters zijn geweest van deze dag dus ik kan het morgen zien als het goed is..
Ik ook, durfde me nooit te registrerenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:51 schreef Imberr het volgende:
ik vraag me af hoelang ik al op fok zat zonder geregistreerd te zijnheb eerst nog tijdje paar x zitten lurken als ik fok weer es tegenkwam
ik kreeg mezelf eerst niet geregistreerd want dat kon niet met een hotmail account.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:52 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik ook, durfde me nooit te registreren
Ik had me wel regeristreerd maar nietmand deed aardig tegen mijquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:52 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Eikelquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:52 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Ik had me wel regeristreerd maar nietmand deed aardig tegen mijen nuw ele en beetje
denk ik
je moet eerst vrienden krijgen op fok! he. en dan word je gefok! steeds erger net zoals ik ik zit vandaag al ff denken horo.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:52 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Ik had me wel regeristreerd maar nietmand deed aardig tegen mijen nuw ele en beetje
denk ik
7482 (gemiddeld 64 per dag)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:51 schreef Imberr het volgende:
ik vraag me af hoelang ik al op fok zat zonder geregistreerd te zijnheb eerst nog tijdje paar x zitten lurken als ik fok weer es tegenkwam
ik had daar geen zin in.. ik vond fok eerst niet leukquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:52 schreef Fwnk het volgende:
[..]
een paar uur op fok! gewoon te slowchatten enz.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:53 schreef B_BOY het volgende:
[..]
je moet eerst vrienden krijgen op fok! he. en dan word je gefok! steeds erger net zoals ik ik zit vandaag al ff denken horo.
Ik ben 2 maal weggegaan want ik had ram ruziequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:53 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik had daar geen zin in.. ik vond fok eerst niet leuk![]()
nachtslowchats in onzin waren erg. ik zag er meestal alleen het begin van want mocht niet snachts wakker zijn vanoudersquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
7482 (gemiddeld 64 per dag)
Aan je daggemiddelde te zien is het nog goedgekomen
Maar ik ahd eerst ook maar 30 per dag en zit nu op 61
Ik eerst ook weinig fok en toen was het nog traag,
Maar ik ontdekte de nacht slowchat in ONZ( die bestaat nu niet meer )
Idd, met Paddy en De_President en Tessje en PrintScreen en Andromeda enzoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
7482 (gemiddeld 64 per dag)
Aan je daggemiddelde te zien is het nog goedgekomen
Maar ik ahd eerst ook maar 30 per dag en zit nu op 61
Ik eerst ook weinig fok en toen was het nog traag,
Maar ik ontdekte de nacht slowchat in ONZ( die bestaat nu niet meer )
Achja..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:54 schreef B_BOY het volgende:
[..]
een paar uur op fok! gewoon te slowchatten enz.
men, neem es n pauze ofzoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:54 schreef B_BOY het volgende:
[..]
een paar uur op fok! gewoon te slowchatten enz.
Nu wel?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:53 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik had daar geen zin in.. ik vond fok eerst niet leuk![]()
doorgaan doorgaan doorgaanquote:
omdat het in scene is gezet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:55 schreef DaMook het volgende:
RoomRaiders is coolIk snap alleen niet waarom al die rijke knappe meiden eraan meedoen
Die goede oude tijdquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:54 schreef B_BOY het volgende:
[..]
nachtslowchats in onzin waren erg. ik zag er meestal alleen het begin van want mocht niet snachts wakker zijn vanouders![]()
tuurlijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:55 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Achja..ik hoop dat ik nu een beetje vriendjes heb
Imberr ?
![]()
neuh joh, bleh..quote:
jij baggeraar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Vroeger deed ik altijd samen met hallo_mensen fokken.
Hij topic openen ik direct reactie ( of andersom )
Zo ook eens samen 1 topic volgemaakthad wel een mooi postaantal die dag
Zou je denken ? Er zitten iig wel vaak meiden tussen die ik ook wel wilquote:
Ja en Boeman en hallo_mensen ! AMD64 Stuartquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:55 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Idd, met Paddy en De_President en Tessje en PrintScreen en Andromeda enzo
Dat was tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |