ja maar dat is niet echt gezellig of zo maar goedquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waarom niet dan? Ze ziet er wel ouder uit dan 15.
[..]
Thuis indrinken en dan naar de kroeg.
Als ik in Utrecht woon mag je bij mij eens komen bieren.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Weet ik t, heeft ze geen zin in ofzo![]()
Dat laatste doe ik ook altijd
maar dat doe je niet?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:00 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ik mag wel bij iemand blijven slapen hoor
Thuis indrinken is zeker gezellig. Zeker naarmate er meer flessen leeg zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:02 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ja maar dat is niet echt gezellig of zo maar goedik vind mijn huis gewoon niet echt boeiend
maar jij bent een jongen neem ik aan en dan ligt het net wat andersquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:02 schreef Petertjuhh het volgende:
18 en dan max 3 uur
Ik ben 15 en mag nog langer weg
stoer he
ja ik weet niet waarom maar ze worden altijd wakkerquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:01 schreef saaw het volgende:
[..]
precies
en als er iets gebeurd ofzo bel ik mn pa ook gewoon midden in de nacht wakker hoor
en dat weet ie heel goed, dus als ik niet bel vertrouwen ze dat het oke gaat en blijven zeker niet helemaal voor mij wakker [omdat ik meestal toch uiteindelijk ergens anders slaap en ze daarvoor niet rond 3 wakker ga bellen]
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:04 schreef Jaguarized het volgende:
Als saaw lief is mag ze bij mij ook eens komen bieren.
Ga je door tot 4-5 uur en dan slapen bij een vriendin.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:05 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ja ik weet niet waarom maar ze worden altijd wakker!
en ze waarden het echt niet als ik 's nachts ga bellen tenzij ik beroofd ben of zo.![]()
Bier mag je houdenquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als ik in Utrecht woon mag je bij mij eens komen bieren.![]()
Ook goed. Ik fix wel wat goedkoop spul uit Duitsland.quote:
dat zeg ik toch 'als er iets gebeurt'quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:05 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ja ik weet niet waarom maar ze worden altijd wakker!
en ze waarden het echt niet als ik 's nachts ga bellen tenzij ik beroofd ben of zo.![]()
die willen altijd vroeg naar huisquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ga je door tot 4-5 uur en dan slapen bij een vriendin.![]()
Kom naar de meet, dan gaan we uiteindelijk ook wel bieren: IN UTRECHT! jajaquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:04 schreef Jaguarized het volgende:
Als saaw lief is mag ze bij mij ook eens komen bieren.
Ik zei ook vriendin. Niet vriend.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:07 schreef MaRySe het volgende:
[..]
die willen altijd vroeg naar huisen ik mag niet bij zomaar een jongen blijven slapen geloof ik niet echt behoefte aan ook
Ja is ook leukquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:07 schreef saaw het volgende:
[..]
dat zeg ik toch 'als er iets gebeurt'
nja wij gaan altijd na het uitgaan nog bij iemand thuis chillen en filmpjes kijken of beetje rondhangen en dan daar slapen is wel zo handig/gezelig
Ik bijt niet hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:07 schreef MaRySe het volgende:
[..]
die willen altijd vroeg naar huisen ik mag niet bij zomaar een jongen blijven slapen geloof ik niet echt behoefte aan ook
gall&gall moet ook lukken hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ook goed. Ik fix wel wat goedkoop spul uit Duitsland.
Die jochies willen je natuurlijk nuecken... maar dat terzijdequote:Op vrijdag 30 september 2005 21:07 schreef MaRySe het volgende:
[..]
hoeft toch ook niet 'zomaar' een jongenquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:07 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dat doen wij nou juist voor het stappen: filmpje kijken, drinken, beetje eten.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:07 schreef saaw het volgende:
[..]
dat zeg ik toch 'als er iets gebeurt'
nja wij gaan altijd na het uitgaan nog bij iemand thuis chillen en filmpjes kijken of beetje rondhangen en dan daar slapen is wel zo handig/gezelig
Dat zou jij noooooooit willen doen he?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:09 schreef brainster het volgende:
[..]
Die jochies willen je natuurlijk nuecken... maar dat terzijde
Ohja dat is er ook nog.quote:
Maar saaw staat niet op de lijst van mensen die komenquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:07 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Kom naar de meet, dan gaan we uiteindelijk ook wel bieren: IN UTRECHT! jaja
dat doe ik ongeveer altijd als ik niet op school zitquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat doen wij nou juist voor het stappen: filmpje kijken, drinken, beetje eten.
Je ne sais pas?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:09 schreef saaw het volgende:
[..]
hoeft toch ook niet 'zomaar' een jongen
en hoezo mag dat niet dan? als je sex zou willen hebben met ze kan dat ook best overdag en gewoon chillen/slapen lijkt me verder geen probleem
Discotheek hier is geen ruk aan.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:11 schreef saaw het volgende:
[..]
dat doe ik ongeveer altijd als ik niet op school zit
en dan ergens tussen 11 en 4 ofzo naar een concert/kroeg/discotheek
welke lijst?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:11 schreef brainster het volgende:
[..]
Maar saaw staat niet op de lijst van mensen die komen
is die laatste snowqueen?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:10 schreef MaRySe het volgende:
mja 1 vriendin heeft echt zo een monster als moeder een andere heeft een heel groot verantwoordelijkheidsgevoel en wil het vertrouwen van haar ouders niet beschamen door elke keer 4 uur thuis te komenen weer een andere vind uitgaan niet zo leuk en weer een andere blijft liever bij dr vriend
Er hoeft niet altijd 's nachts geneukt te worden, dat kun je net zo goed na school doenquote:
ik bedoel dat ik niet snap dat je niet bij een jongen mag slapenquote:
neuh nou ja misschien ook welquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
is die laatste snowqueen?
Maar dat is wel balen, heb ik ook vaak last van, maar dan met grote feesten ergens anders. Niemand wil mee
doe ik ook maar heel af en toe hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Discotheek hier is geen ruk aan.![]()
Ik wist hetquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:13 schreef MaRySe het volgende:
[..]
neuh nou ja misschien ook welmaar die gaat wel vaak uit samen met dr vriend
Volgens mij hou jij er niet zo van om gebonden te zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:13 schreef MaRySe het volgende:
[..]
neuh nou ja misschien ook welmaar die gaat wel vaak uit samen met dr vriend
ik bedoel dat ik het ook niet snapquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:12 schreef saaw het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik niet snap dat je niet bij een jongen mag slapen
Panama is dat die nieuwe tent aan het IJ?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:14 schreef saaw het volgende:
[..]
doe ik ook maar heel af en toe hoor
meestal concertjes/kroeg en soms panama/escape/paradiso feestje ofzo
ja hallo ik ga me ook nog ff op dat forum aanmeldenquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:13 schreef brainster het volgende:
[..]
http://fwnk.ath.cx/phpbb2/viewtopic.php?t=14
hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij hou jij er niet zo van om gebonden te zijn.
Ik kom eigenlijk alleen maar in discothekenquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Discotheek hier is geen ruk aan.![]()
absoluut niet nieuw, wel net verbouwd geloof ikquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Panama is dat die nieuwe tent aan het IJ?
in dat topic kun je als gast postenquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:15 schreef saaw het volgende:
[..]
ja hallo ik ga me ook nog ff op dat forum aanmelden
zet mij maar op de lijst, ik kom waarschijnlijk wel
Omdat ik je nooit hoor over een vriendje terwijl je zeer aantrekkelijk bent en bij het uitgaan ook vast wel alle aandacht krijgt ofzo.quote:
Het is zaterdag 22 Oktober in utrechtquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:15 schreef saaw het volgende:
[..]
ja hallo ik ga me ook nog ff op dat forum aanmelden
zet mij maar op de lijst, ik kom waarschijnlijk wel
En hoe kom je er dan op?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:16 schreef saaw het volgende:
[..]
absoluut niet nieuw, wel net verbouwd geloof ik
wel leuke feestjes soms
ik kan vaak op de gastenlijst dus dan ga ik er wel eens langs
ga bij brainster logeren, vind ie leukquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:14 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik het ook niet snap
nah laatste tijd logeer ik niet echt ergens meer? dus weet niet hoe de stand van zaken nu is
no shit...quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:16 schreef Jaguarized het volgende:
Oeh dit klinkt wel heel erg brainster-achtig.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |