Beetje te fel naar mijn smaak.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:05 schreef berent het volgende:
[..]
Staan niet goed onder een nudie broek ben ik bang.
Onder me dry ola staan ze niet nee dat klopt. Maar daar heb ik zwarte schoenen voorquote:Op donderdag 29 september 2005 18:05 schreef berent het volgende:
[..]
Staan niet goed onder een nudie broek ben ik bang.
Coach, Zwolle. Maar ze zijn overal wel te krijgen volgens mij. Waren 75 euro.quote:
nee, want zonder sjieke trainingsbroek kun je natuurlijk niet gaan sporten!quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:01 schreef Nugget het volgende:
[afbeelding]
Esprit-shop
Geen excuus meer om niet naar de sportschool te gaan
Waar als ik vragen mag??? Vind het plaatje namelijk een beetje onduidelijk....lijkt een beetje een heeeeeeeel dun lapje stof...dus een beetje doorschijn-gevaar......maar opzich ook wel weer leukquote:
Dailyshirt Er zitten ook steentjes op enzoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:47 schreef The_Mich het volgende:
Waar als ik vragen mag??? Vind het plaatje namelijk een beetje onduidelijk....lijkt een beetje een heeeeeeeel dun lapje stof...dus een beetje doorschijn-gevaar......maar opzich ook wel weer leuk
cheap ass k*tv vrienden heb je danquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:32 schreef MaRySe het volgende:
Deze had ik laatst van vrienden voor m'n verjaardag gehad!
[afbeelding]
[afbeelding]
wel puikend vest, hoe duurquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:04 schreef huupke het volgende:
Vest Energie:
[afbeelding]
[afbeelding]
Longsleeve Energie:
[afbeelding]
Waar heb je dat vest gehaald ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:04 schreef huupke het volgende:
Vest Energie:
[afbeelding]
[afbeelding]
Longsleeve Energie:
[afbeelding]
waar slaat dat nou weer opquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:04 schreef Stretto het volgende:
[..]
cheap ass k*tv vrienden heb je dan![]()
![]()
Waar krijg je dat ergens wat ik vind dat bloesje wel vetquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:54 schreef Molluck het volgende:
Energie is zo vet, alleen wel heel duur
Men at Workquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waar krijg je dat ergens wat ik vind dat bloesje wel vet
Lief toch , net een bijtje met die streepjes. Ik vind dat soort hemdjes altijd zwaar ok bij meisjes. Zelfs al is het ding van de Zeeman, dan is het toch nog een leuk gebaar van die vrienden?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:04 schreef Stretto het volgende:
[..]
cheap ass k*tv vrienden heb je dan![]()
![]()
Ik vond het ook hartstikke leuk helemaal mijn maatquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:59 schreef LSS het volgende:
[..]
Lief toch , net een bijtje met die streepjes. Ik vind dat soort hemdjes altijd zwaar ok bij meisjes. Zelfs al is het ding van de Zeeman, dan is het toch nog een leuk gebaar van die vrienden?![]()
Ik vind hem leukquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:14 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik vond het ook hartstikke leuk helemaal mijn maatHet gaat hem eigenlijk niks aan maar ik had nog veel meer cadeautjes van ze gekregen.
En nu foto's zonder shirtje!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:32 schreef MaRySe het volgende:
Deze had ik laatst van vrienden voor m'n verjaardag gehad!
[afbeelding]
[afbeelding]
zo! ik moet toch maar effe bij esprit gaan kijken want die nieuwe lijn van ze is toch wel erg mooiquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:59 schreef rubstar het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
tsja het wordt weer herfst..![]()
esprit toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:16 schreef Grimm het volgende:
waar heb je die kleren vandaan rubstar? vooral die 3e?
Hij is binnen. Het is een degelijk shirt, zelfs een beetje dikker dan 'normaal'. De M zit als gegoten en hij staat perfect. De steentjes zijn niet vastgeplakt, maar zijn met de hand vastgenaaid.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:47 schreef The_Mich het volgende:
[..]
Waar als ik vragen mag??? Vind het plaatje namelijk een beetje onduidelijk....lijkt een beetje een heeeeeeeel dun lapje stof...dus een beetje doorschijn-gevaar......maar opzich ook wel weer leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |