Wie heeft zijn ouders weleens zien sexen? Of hoor je ze weleens als ze bezig zijn?
Ik heb mijn ouders 1 keer betrapt... Dat was denk ik toen ik 17 was ofzo. Ik kwam mn bed uit om naar het toilet te gaan, en deed de huiskamer deur open om dat even te melden (?)
LIGT DAAR MIJN VADER NAAKT OP MIJN MOEDER !!!!
*stabs self*
Mijn moeder riep in paniek tegen me 'HEE JOH!!' en ik bleef echt verstijfd staan. Ik heb ze de volgende dag ook ontweken, wist niet waar ik moest kijken.
begrijp me niet verkeerd, ben blij dat ze het nog steeds met liefde doen, maar om dat te zien... *ril*
quote:+N
Op vrijdag 7 maart 2003 14:35 schreef Bioslock het volgende:
Aaargh metal picture...
quote:BAH!
Op vrijdag 7 maart 2003 14:34 schreef Scandalous het volgende:
en ik bleef echt verstijfd staan
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 14:37 schreef JesusThePimp het volgende:[..]
BAH!
quote:Gelukkig maar. Ik begon me al zorgen te maken.
Op vrijdag 7 maart 2003 14:38 schreef Scandalous het volgende:[..]
Scandalous= female, dan mag het
quote:WAT??!?!?!?!?!?!?!?!?!? Dit doet net zo'n pijn als het moment waarop ze mij mee deelden dat Sinterklaas een pedofiele bejaarde is, waardoor ik geen contact meer met hem mocht hebben.
Op vrijdag 7 maart 2003 14:40 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Surprise!!!! ouders zijn mensen!!!Get over it!!
![]()
Bijna iedere Zaterdag nacht..
Maar ik ben ook wel weer blij dat ze het nog doen hoor, is beter dan dat ze elkaar iedere nacht de huid volschelden ed. of compleet negeren..
quote:Kan toch ook gezellig zijn.
Op vrijdag 7 maart 2003 14:43 schreef dikkebanaan het volgende:
is beter dan dat ze elkaar iedere nacht de huid volschelden
quote:Vind ik ook.... Ik wil er alleen geen getuige van zijn
Op vrijdag 7 maart 2003 14:43 schreef dikkebanaan het volgende:Maar ik ben ook wel weer blij dat ze het nog doen hoor, is beter dan dat ze elkaar iedere nacht de huid volschelden ed. of compleet negeren..
Ik moet er niet aan denken om dat te zien, toch raar eigenlijk want zo ben je zelf ook ontstaan
Maar mn moeder en (inmiddels ex-) stiefvader hadden vroeger hun slaapkamer naast de mijne, nou dat was een feest! Kon door de muur heen in details meegenieten...
pff, wordt je niet happy van als je die man al niet mag
quote:Dat je daar opgewonden van raakt... ik zou juist helemaal slap worden tot ik het geestelijk vwerkt had!
Op vrijdag 7 maart 2003 14:34 schreef Scandalous het volgende:
...bleef echt verstijfd staan...
Ik zou ook me het leplazarus schrikken als ze mij betrapten
quote:Ice Age, hoe GOED!!!
Op vrijdag 7 maart 2003 14:57 schreef Dopekoe het volgende:
Nog nooit gehoord gelukkig.....
Ze hebben mij ook nog nooit gehoord....Ik zou ook me het leplazarus schrikken als ze mij betrapten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |