Hummie heeft zelf vandaag al 2 pakjes gerookt denk ik. Die schiet spontaan in de menopauze, als ze dat nog niet al zat.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:49 schreef itsme het volgende:
goh wat reageerde bitch hummie weer fucking pissed off.
heerlijk
Chantalquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:49 schreef mazaru het volgende:
Een nieuw spelletje!
Raad de kont![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:50 schreef TRiXeS het volgende:
Chantal!
Bloot was iets moeilijker geweest. Nu zien we het aan de broekquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:49 schreef mazaru het volgende:
Een nieuw spelletje!
Raad de kont![]()
[afbeelding]
Foei Rikkert, dat hoort toch niet in het doucheputje maar op het toilet!quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:46 schreef itsme het volgende:
rikkert heeft zijn zending in de badkamer laten liggen
Nee tuurlijk niet, dat lukt toch niet met die eieren in je sokken!quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wordt er niet meer gefietst?
Verdomme, ze ligt gewoon die hele bloempot uit te persenquote:
Je kan beter de vraag stellen, gaat Chantal ooit nog douchen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:54 schreef Day het volgende:
Wanneer gaat Chantal eigenlijk douchen?
Ja nog steedsquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:54 schreef TRiXeS het volgende:
Is Tanja nog steeds bezig met zeuren?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:54 schreef TRiXeS het volgende:
Is Tanja nog steeds bezig met zeuren?
Ben benieuwd wat er gebeurt als een van de gewaarschuwde mensen hem nog een keer vergeet...quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:52 schreef Tourniquet het volgende:
Ingrid heeft heeft paar dagen geleden ook al een laatste waarschuwing van Hummie gehad: "Ingrid, dit is je laatste waarschuwing. De zender moet óm!!"
die gaan 3 volle dagen bij Hummie logeerenquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:56 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er gebeurt als een van de gewaarschuwde mensen hem nog een keer vergeet...
IK NIETquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:00 schreef Shirley het volgende:
Wie heeft een screen gemaakt van Joosst die naar Menno z'n litteken? kijkt?
Als er nu toch eens 1 iemand zou zeggen in dat huis "voor ons ook niet, Tanja ", maar helaas ...quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:59 schreef Gert het volgende:
Zou Tanja nou nóóit eens moe van zichzélf worden?
Met wéér, voor de 1000000000e keer hetzelfde bandje af te draaien, op dat gemaakt gedecideerde 'voor mij hoeft het niet meer' toontje.
Voor ons hoeft het al láng niet meer Tanja, rot nou eindelijk eens op zure trut, dan kunnen die camera's weer op andere zaken gericht worden.
Zou het trouwens afgelopen zijn met het mooie weer?
[afbeelding]
Idd! Of gewoon een normaal zwembad!quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:00 schreef scanman01 het volgende:
Volgende keer graag een STILLE jakoezie in die tuin
come on now scan . dit kan nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:00 schreef scanman01 het volgende:
Ja als die streams aan staan moet ik gelijk naar het toilet!quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:00 schreef scanman01 het volgende:
Is ook zo'n kutwoord... hoe schrijf je dat dan ookquote:
Wie, Wat. Waar, Hoe & Waarom in Godsnaam!quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:08 schreef firecow het volgende:
Wat een slap verhaaal zeg...............
Eigenlijk is het gewoon bubbelbad in het nederlands Jacuzzi is namelijk een merknaam!quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is ook zo'n kutwoord... hoe schrijf je dat dan ook
Net ook op Talpa tv trouwens, over Tanja.
Weet je zeker dat het geen trein wasquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:03 schreef Shirley het volgende:
Menno heeft een vinger in z'n reet gehad!
Ze was jaloers op Lieske omdat zij alle mannen doet denken dat zij gek op hen is. Nu wil Linda ook aandacht van mannen enz enz en daarom doet ze maar dit... Aandacht trekkenquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:12 schreef Shirley het volgende:
Ja, Linda zit topless! Ze wil neuken, de hoerrrrr!
Ze zegt zelf: ''Ik ben toch genomineerd, dus kan ik net zo goed m'n tieten laten zien.''quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:13 schreef sannuh het volgende:
[..]
Ze was jaloers op Lieske omdat zij alle mannen doet denken dat zij gek op hen is. Nu wil Linda ook aandacht van mannen enz enz en daarom doet ze maar dit... Aandacht trekken![]()
Dat is toch geen taal voor een dame; TT-Tanja!quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:12 schreef Shirley het volgende:
Nee, op stream 3 is Rob er tussendoor toch nog mee bezigquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:07 schreef Peter6000 het volgende:
Is de bestellijst al ingeleverd?
Zoo waar slaat dat nou weer op? Echt vage redenen heeft zij voor allesquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ze zegt zelf: ''Ik ben toch genomineerd, dus kan ik net zo goed m'n tieten laten zien.''
quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:14 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dat is toch geen taal voor een dame; TT-Tanja!
Goed kijken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:15 schreef Sealord het volgende:
en waarom zie ik geen tieten??
Ik geloof serieus niet dat Ralph eruit gestemd gaat worden. Hij is populair bij de streamwatchers en op tv zijn ze nu ook met een Ralph promotiecampagne begonnen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:14 schreef NeoDweezil het volgende:
ralph gaat er toch uit..maar toch bedankt linda!!
Lees ff het Blog door voor de details; ze wacht op haar moederquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:18 schreef qo_ob het volgende:
Ik kom thuis, met de gedacht dat Buik eruit is, eerste wat ik weer zie; Buik
Eensch. Ze zoekt um ook steeds ´onbewust´ op. En dan tijdens de nominaties zo toneelspelenquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik geloof serieus niet dat Ralph eruit gestemd gaat worden. Hij is populair bij de streamwatchers en op tv zijn ze nu ook met een Ralph promotiecampagne begonnen.
Ralph tegen Naat: Kutje...
Naat wil ook stiekem helemaal niet dat Ralph eruit gaat, daar ben ik wel van overtuigd.
Zo noemen zequote:Op vrijdag 9 september 2005 18:21 schreef sannuh het volgende:
Wat is dat Big sisther gebeuren?? Dat snap ik niet echt
dat is hummiequote:Op vrijdag 9 september 2005 18:21 schreef sannuh het volgende:
Wat is dat Big sister gebeuren?? Dat snap ik niet echt
Voor hoeveel sloffen gaat TT-Tanja denk je overstag en blijft ze? Ik gok 60 sloffen! (daar red ze het tot de bevalling wel mee!)quote:
Nee?! Echt? Meen je dat nou? Goh! Wat leuk om te horen! Dank je wel!quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:20 schreef sannuh het volgende:
@Jane: Leuk onderschrift heb je!
Ik hoop van harte dat het kindje zodra het geboren is wordt geadopteerd en in de anonimiteit wordt opgenomen, dit is echt te dramatisch voor woorden. Tanjaquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:19 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Lees ff het Blog door voor de details; ze wacht op haar moeder![]()
![]()
![]()
Ik vind je zielig.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:12 schreef Shirley het volgende:
Kan me idd niet voorstellen dat ze veel fans heeft.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk dat als Chantal genomineerd wordt, ze meteen de minste stemmen krijgt en moet vertrekken.
Ik denk iemand van Big Brother, of ze hebben het gewoon laten bezorgen ofzo.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:24 schreef D.Rose het volgende:
wie heeft vorige week de boodschappen gedaan?
Daar hebben we dus momenteel niks aan want roddeltante Cantalleke is niet genomineerd!quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:26 schreef Jane het volgende:
[..]
Kan me idd niet voorstellen dat ze veel fans heeft.
Net liet ze ze zien hoor, terwijl Menno aanwees waar bij neptieten het lidteken zit.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:30 schreef scanman01 het volgende:
Waarom gaat ze wél topless in het bad zitten, maar houdt ze wel angstvallig de armen ervoor?
Ja iddquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:30 schreef scanman01 het volgende:
Waarom gaat ze wél topless in het bad zitten, maar houdt ze wel angstvallig de armen ervoor?
nee!quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:33 schreef sannuh het volgende:
Dido moet weg bij Roel!!
Ze hebben al poedeltjenaakt onder de douche gestaan ook hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:33 schreef diamondvoodoo het volgende:
zo het eerste echte 'naakt'.
Verrassend dat het van Linda is... ze hoopt zo zeker de mannelijke kijkers voor dr te winnen en dat ze er niet word uitgestemd.
Beeld was iid klote je, was net een fractie eerder!quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:34 schreef scanman01 het volgende:
Was net weer slecht beeld natuurlijk
Ik heb een hekel aan Dido.. als Lieske er lag vond ik t wel leuk..quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:34 schreef milagro het volgende:
[..]
nee!
ik vind het een prachtig plaatje, zo samen
ow ja ik schakel eigenlijk net in na gisteren 6 uur ofzo.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hebben al poedeltjenaakt onder de douche gestaan ook hoor
Ik ook.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:39 schreef Jane het volgende:
Hee, ik heb voor het eerst last van buffers.
ja, ze had haar bikini niet aan in de jaquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:39 schreef Jane het volgende:
Hee, ik heb voor het eerst last van buffers.
Die krijgt eerst een uitgebreide training wat ze moet zeggen. Zit een hele bos psychologen achter de schermen volgens mij.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:44 schreef E.T. het volgende:
Djiez.. vanuit NewYork ben je nog sneller bij het BB-huis dan die moeder vanuit groningen..
Ah, daar zijn ze al.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:44 schreef APK het volgende:
Die moeten ook nog effe in het naar jou vernoemde tietuh-topic, Scanman.![]()
Ja, en dat Tanja nog niet weet wat het geslacht van haar kind is, en ze bang is dat mensen het over het hek gaan schreeuwenquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:43 schreef Day het volgende:
Hoor net bij RTL Boulevard dat Tanja's vader vandaag is gedotterd!
Ik welquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:37 schreef clauwheee het volgende:
Ik zie geen gezellgsamenzijnstream van Dido en Roel?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:47 schreef pluisje het volgende:
[..]
Ja, en dat Tanja nog niet weet wat het geslacht van haar kind is, en ze bang is dat mensen het over het hek gaan schreeuwen
Zij dacht ik.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:47 schreef -Delta- het volgende:
Weet iemand toevallig of Natte Lie ooit verteld heeft hoe de relatie met Ralph beëindigd is, wie heeft de relatie toen destijds verbroken?
Dan gaat ze er helemaal uit.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:44 schreef wickie het volgende:
Tanja's vader is vandaag gedotterd hoor ik op RTL boulevard
hij werd er even onrustig van, zag ikquote:
Volgens moet de Boerin met de fiets komen, want het duurt wel erg langquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:48 schreef lillymoon het volgende:
Buik zit er nog in wacht op haar mamma die komt praten
quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:49 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Zij dacht ik.
Ze vond dat ze niet zichzelf kon zijn in de relatie.
Ze hebben overigens nooit samengewoond.
Oh klein verschilquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het ging uit met ralph omdat natte lie er met zijn vriend vandoor ging
Het moet je smaak zijn. Is mijn smaak zeer zeker niet. Iets meer vormen mag van mij welquote:
Ertegenaan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:51 schreef diamondvoodoo het volgende:
Roel denkt nu echt: zal ik hem ertegenaan schuiven
't Is net tante Sidoniaquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het moet je smaak zijn. Is mijn smaak zeer zeker niet. Iets meer vormen mag van mij wel
Als je die foto op de BB-site bekijkt van hen samen, heb ik ook het idee dat met name Nathalie toen nog wel een beetje een ander persoontje was: ziet er daar behoorlijk braaf op uit, niet het type van 'The Love Factory".quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:49 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Zij dacht ik.
Ze vond dat ze niet zichzelf kon zijn in de relatie.
Ze hebben overigens nooit samengewoond.
Linda heeft wat mijbetreft het mooiste lichaam. Of had ik dat al eens gezegd?quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:52 schreef milagro het volgende:
Ze heeft mooie borsten, Linda
Zeker als je weet dat ze zo is afgevallen, iets wat niet altijd bevoordelijk is voor den borstpartij, de vorm dus
Je kunt ze beter als JPG opslaan, scheelt weer bandbreedte.quote:
Volgensquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Heeft tanja's vader een beroerte gehad vandaag?
quote:
Ja maar die heeft ook op de drie na de lelijkste kop van de vrouwenquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Linda heeft wat mijbetreft het mooiste lichaam. Of had ik dat al eens gezegd?
Dat doen ze zelf...quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ook slim om Ralph en Nathalie dat te laten doen.
Als Ralph iets wil streept zij het juist door
Er zijn ook mannen die niet vallen op een enorm slank figuur zonder heupen en met nauwelijk een kont.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
Nou dan wel met een verdomd mooi koppie erboven hoor![]()
Een klein beetje meer borst mag wel, maar verder, die benen, zelfs als hetero vrouw kan ik zien dat het verder wel een enorm mooi slank figuur is met een mooi bekkie.
Zoals Roel geloof ik eens zei; benen tot d'r oksels![]()
Linda heeft op late leeftijd d'r babyvet gekregen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou ja, dat is dus ook zoiets. Ik vind haar helemaal niet zo mooi. (en nee, dat is niet omdat ik vrouw ben, dus jaloers). Ze is vrij standaard en ondanks de nosejob, heeft ze nog een grote gok, vind ik.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
Nou dan wel met een verdomd mooi koppie erboven hoor![]()
Een klein beetje meer borst mag wel, maar verder, die benen, zelfs als hetero vrouw kan ik zien dat het verder wel een enorm mooi slank figuur is met een mooi bekkie.
Zoals Roel geloof ik eens zei; benen tot d'r oksels![]()
Ja Scan, dat heb je al 1000 keer gezegd.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er zijn ook mannen die niet vallen op een enorm slank figuur zonder heupen en met nauwelijk een kont.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:59 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja Scan, dat heb je al 1000 keer gezegd.![]()
Als jij nou mij gewoon laat roepen dat Dido een lekker slank figuur heeft, dan laat ik jou roepen dat Linda een lekker figuur heeft.![]()
Oh okee... sorry hoor...quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:59 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja Scan, dat heb je al 1000 keer gezegd.![]()
Als jij nou mij gewoon laat roepen dat Dido een lekker slank figuur heeft, dan laat ik jou roepen dat Linda een lekker figuur heeft.![]()
Ik draai me er niet voor om op straat, maar vind wel dat ze een mooi koppie heeft, als je kijkt wat er gemiddeld op straat in Nederland voorbij loopt. (Alhoewel er zijn genoeg mooie vrouwen in NL).quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:58 schreef Day het volgende:
[..]
Nou ja, dat is dus ook zoiets. Ik vind haar helemaal niet zo mooi. (en nee, dat is niet omdat ik vrouw ben, dus jaloers). Ze is vrij standaard en ondanks de nosejob, heeft ze nog een grote gok, vind ik.
Goh, aardig van je. Ik zal intussen de Lieske pix van vandaag even tellen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:00 schreef -Delta- het volgende:
En zelfs die 10.000 caps van Lieske zien we dan door de vingers
Juist.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er zijn ook mannen die niet vallen op een enorm slank figuur zonder heupen en met nauwelijk een kont.
Hahaha, hap hap hapquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Goh, aardig van je. Ik zal intussen de Lieske pix van vandaag even tellen.
uh ik wist het nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, daar sta ik om bekend.... happenquote:
quote:Chantal ziet eruit als een Dominicaanse stoephoer.. sorry, maar dat vind ik
waar heb jij de afgelopen 22 uur gezeten..quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:50 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dido is echt mooi hoor
Maarre weet buik nou wel of niet wat ze krijgt... wel tog??
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:03 schreef milagro het volgende:
Chantal ziet eruit als een Dominicaanse stoephoer.. sorry, maar dat vind ik
Heeft hij op vakantie gekocht.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat een fout shirt draagt Ralph eigenlijk.
Ik ben al blij als hij eindelijk eens wat anders dan die oranje bajes-boedha badjas aan heeftquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat een fout shirt draagt Ralph eigenlijk.
Zal wel aan het weer liggenquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:08 schreef newsman het volgende:
Tanja in beeld ze kijkt een beetje depri, hoe kan dat nou ?
Maar da's wel de enige vrouw met een kont.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:03 schreef milagro het volgende:
Chantal ziet eruit als een Dominicaanse stoephoer.. sorry, maar dat vind ik
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:08 schreef Timon223 het volgende:
Zeg ik weet het niet, maar hebben ze Groningen in de buurt van Oslo neergelegd ofzow?
Die moeder moet toch allang aanwezig zijn aldaar???
En nee, er staan geen files......
vaag gedoen
Hij zal wel met zijn knotsen beginnen..lolquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:08 schreef Tourniquet het volgende:
Haha , Joost gaat de boodschappen doorgeven. Zal wel lachen worden
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:08 schreef Tourniquet het volgende:
Haha , Joost gaat de boodschappen doorgeven. Zal wel lachen worden
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik ben al blij als hij eindelijk eens wat anders dan die oranje bajes-boedha badjas aan heeft![]()
Linda heeft toch overal vetten, dus ook daar...quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar da's wel de enige vrouw met een kont.
Dat is roel tochquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik ben al blij als hij eindelijk eens wat anders dan die oranje bajes-boedha badjas aan heeft![]()
te dik naar mijn smaak.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik neem aan dat als die man echt bijna dood was ze Tanja toch wel hadden ingelicht ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:10 schreef Timon223 het volgende:
Tanja: "mijn vader zal wel aan het werk zijn..."
JA NEEM DAAR EENS EEN VOORBEELD AAN HEH
VInd ik ook! Zeker als je haar vergelijk met de andere meiden die jaren jonger zijn. Ingrid bvb. is pas 26, maar ik schatte haar een jaar of 35. Linda en Lieske hebben het mooiste figuur vindt ik.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
Ik vind Chantal er wel goed uitzien voor d'r leeftijd.![]()
Oh foutjequote:Op vrijdag 9 september 2005 19:09 schreef milagro het volgende:
[..]dat is Roel, hoor, met die oranje badjas
de enige met een te grotequote:Op vrijdag 9 september 2005 19:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die man is niet dood.... of ziek, daar geloof ik helemaal niks van....quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat als die man echt bijna dood was ze Tanja toch wel hadden ingelicht ?
Ik denk ook dat Ingrid er over 10 jaar helemaal niet uitziet, ze ziet er nu al oud en rimpelig uit, dat beloofd wat.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:11 schreef Day het volgende:
[..]
VInd ik ook! Zeker als je haar vergelijk met de andere meiden die jaren jonger zijn. Ingrid bvb. is pas 26, maar ik schatte haar een jaar of 35. Linda en Lieske hebben het mooiste figuur vindt ik.
Lieske.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:10 schreef milagro het volgende:
te dik naar mijn smaak.
die van Lieske en Ingrid zijn beter, rond maar geen opstapkont![]()
Die ligt in het Ziekenhuis aan de dotter machinequote:Op vrijdag 9 september 2005 19:10 schreef Timon223 het volgende:
JA NEEM DAAR EENS EEN VOORBEELD AAN HEH![]()
ze kent het woord 'werk' dus wel![]()
Gisteravond niet nee.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:10 schreef srblackbird het volgende:
btw, was er nog een team van Fok! bij de Live-uitzending ?
Haar vader ligt nu toch in het ziekenhuis en word gedotterd...quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:10 schreef Timon223 het volgende:
JA NEEM DAAR EENS EEN VOORBEELD AAN HEH![]()
ze kent het woord 'werk' dus wel![]()
Ze heeft het moeilijk hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:13 schreef APK het volgende:
Waarom loopt Tanja niet gewoon naar buiten
\hahaha met die koortslip etc en die juffrouw toch?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:13 schreef Avenger84 het volgende:
Bij de naam Rikkert moet ik altijd denken aan Rupert van hans teeuwen![]()
Alsof die gozer een lekker betrouwbare bron is...quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:14 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Haar vader ligt nu toch in het ziekenhuis en word gedotterd...
...volgens Kwalbert Verlinde??
Gelijk voor BB de officiële reden dat Tanja eventueel het huis zal verlaten...
...of zal BB bekennen dat Tanja door hun eigen stommiteit vertrekt?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:08 schreef Timon223 het volgende:
Zeg ik weet het niet, maar hebben ze Groningen in de buurt van Oslo neergelegd ofzow?
Die moeder moet toch allang aanwezig zijn aldaar???
En nee, er staan geen files......
vaag gedoen
Ja eindelijk die depri, ontevreden kop uit beeld zegquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:13 schreef -Delta- het volgende:
Potverdikkie, ik begin eindelijk hoop te krijgen dat Tanja écht BB gaat verlaten.![]()
Halelujah, daar neem ik er vanavond eentje op![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
\hahaha met die koortslip etc en die juffrouw toch?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:12 schreef milagro het volgende:
Tanja : Gespreksstof wisselen, Tanja : Gespreksstof wisselen
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:14 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Haar vader ligt nu toch in het ziekenhuis en word gedotterd...
...volgens Kwalbert Verlinde??
Gelijk voor BB de officiële reden dat Tanja eventueel het huis zal verlaten...
...of zal BB bekennen dat Tanja door hun eigen stommiteit vertrekt?
Tuurlijk niet, Tanja's problemen zijn heel serieus en zwaar, het is heel normaal dat ze in deze situatie echt niet verder kan kijken, dan haar zware drama's.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:15 schreef Kolomo het volgende:
En Ralph is weer zo fijn geinteresseerd, en Tanja haakt weer niet in op de mogelijkheden om ook aan hem te vragen hoe hij zich voelt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |