Hummie heeft zelf vandaag al 2 pakjes gerookt denk ik. Die schiet spontaan in de menopauze, als ze dat nog niet al zat.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:49 schreef itsme het volgende:
goh wat reageerde bitch hummie weer fucking pissed off.
heerlijk
Chantalquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:49 schreef mazaru het volgende:
Een nieuw spelletje!
Raad de kont![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:50 schreef TRiXeS het volgende:
Chantal!
Bloot was iets moeilijker geweest. Nu zien we het aan de broekquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:49 schreef mazaru het volgende:
Een nieuw spelletje!
Raad de kont![]()
[afbeelding]
Foei Rikkert, dat hoort toch niet in het doucheputje maar op het toilet!quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:46 schreef itsme het volgende:
rikkert heeft zijn zending in de badkamer laten liggen
Nee tuurlijk niet, dat lukt toch niet met die eieren in je sokken!quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wordt er niet meer gefietst?
Verdomme, ze ligt gewoon die hele bloempot uit te persenquote:
Je kan beter de vraag stellen, gaat Chantal ooit nog douchen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:54 schreef Day het volgende:
Wanneer gaat Chantal eigenlijk douchen?
Ja nog steedsquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:54 schreef TRiXeS het volgende:
Is Tanja nog steeds bezig met zeuren?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:54 schreef TRiXeS het volgende:
Is Tanja nog steeds bezig met zeuren?
Ben benieuwd wat er gebeurt als een van de gewaarschuwde mensen hem nog een keer vergeet...quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:52 schreef Tourniquet het volgende:
Ingrid heeft heeft paar dagen geleden ook al een laatste waarschuwing van Hummie gehad: "Ingrid, dit is je laatste waarschuwing. De zender moet óm!!"
die gaan 3 volle dagen bij Hummie logeerenquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:56 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er gebeurt als een van de gewaarschuwde mensen hem nog een keer vergeet...
IK NIETquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:00 schreef Shirley het volgende:
Wie heeft een screen gemaakt van Joosst die naar Menno z'n litteken? kijkt?
Als er nu toch eens 1 iemand zou zeggen in dat huis "voor ons ook niet, Tanja ", maar helaas ...quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:59 schreef Gert het volgende:
Zou Tanja nou nóóit eens moe van zichzélf worden?
Met wéér, voor de 1000000000e keer hetzelfde bandje af te draaien, op dat gemaakt gedecideerde 'voor mij hoeft het niet meer' toontje.
Voor ons hoeft het al láng niet meer Tanja, rot nou eindelijk eens op zure trut, dan kunnen die camera's weer op andere zaken gericht worden.
Zou het trouwens afgelopen zijn met het mooie weer?
[afbeelding]
Idd! Of gewoon een normaal zwembad!quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:00 schreef scanman01 het volgende:
Volgende keer graag een STILLE jakoezie in die tuin
come on now scan . dit kan nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:00 schreef scanman01 het volgende:
Ja als die streams aan staan moet ik gelijk naar het toilet!quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:00 schreef scanman01 het volgende:
Is ook zo'n kutwoord... hoe schrijf je dat dan ookquote:
Wie, Wat. Waar, Hoe & Waarom in Godsnaam!quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:08 schreef firecow het volgende:
Wat een slap verhaaal zeg...............
Eigenlijk is het gewoon bubbelbad in het nederlands Jacuzzi is namelijk een merknaam!quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is ook zo'n kutwoord... hoe schrijf je dat dan ook
Net ook op Talpa tv trouwens, over Tanja.
Weet je zeker dat het geen trein wasquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:03 schreef Shirley het volgende:
Menno heeft een vinger in z'n reet gehad!
Ze was jaloers op Lieske omdat zij alle mannen doet denken dat zij gek op hen is. Nu wil Linda ook aandacht van mannen enz enz en daarom doet ze maar dit... Aandacht trekkenquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:12 schreef Shirley het volgende:
Ja, Linda zit topless! Ze wil neuken, de hoerrrrr!
Ze zegt zelf: ''Ik ben toch genomineerd, dus kan ik net zo goed m'n tieten laten zien.''quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:13 schreef sannuh het volgende:
[..]
Ze was jaloers op Lieske omdat zij alle mannen doet denken dat zij gek op hen is. Nu wil Linda ook aandacht van mannen enz enz en daarom doet ze maar dit... Aandacht trekken![]()
Dat is toch geen taal voor een dame; TT-Tanja!quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:12 schreef Shirley het volgende:
Ja, Linda zit topless! Ze wil neuken, de hoerrrrr!
Nee, op stream 3 is Rob er tussendoor toch nog mee bezigquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:07 schreef Peter6000 het volgende:
Is de bestellijst al ingeleverd?
Zoo waar slaat dat nou weer op? Echt vage redenen heeft zij voor allesquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ze zegt zelf: ''Ik ben toch genomineerd, dus kan ik net zo goed m'n tieten laten zien.''
quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:14 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dat is toch geen taal voor een dame; TT-Tanja!
Goed kijken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:15 schreef Sealord het volgende:
en waarom zie ik geen tieten??
Ik geloof serieus niet dat Ralph eruit gestemd gaat worden. Hij is populair bij de streamwatchers en op tv zijn ze nu ook met een Ralph promotiecampagne begonnen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:14 schreef NeoDweezil het volgende:
ralph gaat er toch uit..maar toch bedankt linda!!
Lees ff het Blog door voor de details; ze wacht op haar moederquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:18 schreef qo_ob het volgende:
Ik kom thuis, met de gedacht dat Buik eruit is, eerste wat ik weer zie; Buik
Eensch. Ze zoekt um ook steeds ´onbewust´ op. En dan tijdens de nominaties zo toneelspelenquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik geloof serieus niet dat Ralph eruit gestemd gaat worden. Hij is populair bij de streamwatchers en op tv zijn ze nu ook met een Ralph promotiecampagne begonnen.
Ralph tegen Naat: Kutje...
Naat wil ook stiekem helemaal niet dat Ralph eruit gaat, daar ben ik wel van overtuigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |