dat is nou net wat ze níet heeft, of je moet haar eigenwijze koppige trots bedoelen, ten koste van alles desnoods lijkt wel.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ze wil nog steeds weg ze heeft wel doorzettings vermogen die Tanja![]()
Die is al doodquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:25 schreef newsman het volgende:
Wie leroy van Fame?
Even serieus, heeft ze écht al NEGEN sigaretten op vandaag?quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Even serieus, heeft ze écht al NEGEN sigaretten op vandaag?
Jaquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Tanja wacht dat haar moeder arriveerd.....zodat ze met haar kan babbelen....dus er is nog een kans dat ze blijft...gezien het feit dat ze nog steeds niet weg is.....quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Waarom zit Tanja daar nog ?
En nu is ze gestopt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:33 schreef Gert het volgende:
morgen is ze weg, en dan rookt ze er weer dagelijks nog veel meer, dus boeiuh!quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Goed voor het kindjequote:
Ze zit ook vast aan die 24 uur regel denk ik.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:34 schreef Zapje het volgende:
[..]
Tanja wacht dat haar moeder arriveerd.....zodat ze met haar kan babbelen....dus er is nog een kans dat ze blijft...gezien het feit dat ze nog steeds niet weg is.....
helemaal mee eens, met als toevoeging dat het kindje alleen wel zal lijden onder de hierboven genoemde negatieve karaktereigenschappen van moeder in spe.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:32 schreef milagro het volgende:
[..]
dat is nou net wat ze níet heeft, of je moet haar eigenwijze koppige trots bedoelen, ten koste van alles desnoods lijkt wel.
Tanja loopt weg en als ze dat niet kan, steekt ze haar kop in een zandbak vol oneigenlijke kromme argumenten.
Maar het zijn wel háár argumenten, en op een gegeven moment moet je dat gewoon respecteren, omdat het levensgeluk niet valt of staat bij een verblijf in het BB huis, zelfs niet voor Tanja.
De toekomst van het kind zal niet lijden onder haar plotselinge vertrek nu.
Ik heb geteld vanaf 10.00 toen ze opstondquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:35 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
En als je vanaf 00:00 uur kijkt mag je er nog een stuk of 7 bij optellen.
Wow, ík heb er nog niet eens 9 opquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha we hebben het zelfde stukje gehoord en in het streamverslagtopic geplaatst.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:32 schreef itsme het volgende:
Goh Ik heb nu voor het eerst de streamversdlagen aan en die Rob die is echt erg zeg
wat een bazig mannetje
Verschrikkelijk
tot latex!quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:36 schreef fantastrick het volgende:
ik ben monteren! Spreek jullie laterrrrrr
Ik ken geen Tokkie-familie die zich een eigen paard kunnen veroorloven?quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:37 schreef Darklight het volgende:
Is Ma Tokkie eral om haar dochter op te halen?
De WW.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:36 schreef Stereotomy het volgende:
Tanja: "Ik heb wel een sollicitatieplicht van B&W"
ms wel, maar goed, er lopen duizenden en duizenden ouders rond met onhebbelijke karakters of karaktereigenschappen, dus wat dat betreft ...quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:35 schreef DIGGER het volgende:
[..]
helemaal mee eens, met als toevoeging dat het kindje alleen wel zal lijden onder de hierboven genoemde negatieve karaktereigenschappen van moeder in spe.
Och , ze komt er wel. misschien als ze de baby verkoopt aan een gezin dat er graag voor wil zorgen en het gezond wil opvoeden, dat ze dan uit de schulden raakt en misschien wel via BOL.com een boekje met wat regels over recht kan aanschaffen en lezen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:39 schreef iefs het volgende:
Tanje gaat 4 jaar rechten studeren? Nee daar zet ik mijn geld op...
dat kan ik ook zo intens goedquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:40 schreef APK het volgende:
Ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik
Hoe kun je in godsnaam een gesprek met iemand voeren zonder ook maar 1 wedervraag te stellen
Zelfs toen Rob naar haar verjaardag vroeg zei ze niet: 'En jij?'
Leuk, cameraploeg erbijquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
Die moeder word opgehaald door iemand van BB
En dat terwijl hij er prat op gaat dat hij zichquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:40 schreef lennardn het volgende:
Rob zit niet echt lekker in zijn velletje lijkt het wel.
shit zeg, moeten we die brakke Talpa show'squote:Op vrijdag 9 september 2005 15:42 schreef CGJung het volgende:
Ik denk dat ze Tanja er op z'n vroegst om 18:00 uur er uit laten. Talpa kan dan pas beginnen met uitzenden. Breaking News tijdens Thuis of NSE. ?????![]()
Maar die etaleren ze niet zo uitgebereid op TVquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:40 schreef milagro het volgende:
[..]
ms wel, maar goed, er lopen duizenden en duizenden ouders rond met onhebbelijke karakters of karaktereigenschappen, dus wat dat betreft ...
Anders doe je even je nick eer aanquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:40 schreef Lord Dreamer het volgende:
Och , ze komt er wel. misschien als ze de baby verkoopt aan een gezin dat er graag voor wil zorgen en het gezond wil opvoeden, dat ze dan uit de schulden raakt en misschien wel via BOL.com een boekje met wat regels over recht kan aanschaffen en lezen.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:41 schreef Kimske het volgende:
met een hbo rechten advocate worden?? :S
maar het verkondigen van zo veel onzin en zo veel tegenstrijdigheden tussen zeggen en doen en laten zie je toch niet vaak....quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:40 schreef milagro het volgende:
[..]
ms wel, maar goed, er lopen duizenden en duizenden ouders rond met onhebbelijke karakters of karaktereigenschappen, dus wat dat betreft ...
Dat is een salade met babymais en courgettes, Nathaliequote:Op vrijdag 9 september 2005 15:40 schreef newsman het volgende:
Natte lie "wat is een bietensalade" 6 keer
Ook zonder toetje. Rob eet nooit een toetje!! Dat je het weet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:42 schreef teun911 het volgende:
En dat terwijl hij er prat op gaat dat hij zich
altijd goed voelt, zonder iets (drank/peuken)
Scary mensen vind ik dat altijd.
Pietjes positief.
Hoef je je vanavond niet te vervelenquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:43 schreef teun911 het volgende:
[..]
shit zeg, moeten we die brakke Talpa show's
vanavond ook al gaan kijken.
Natuurtalentje hequote:Op vrijdag 9 september 2005 15:44 schreef Ireth het volgende:
Ze wil rechten doen.. en advocaat worden...
En dan gewoon even verzuimen om een wurgcontract van Talpa door te lezen...![]()
Hier wel... straks de streams er ook nog uitquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:45 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat is een salade met babymais en courgettes, Nathalie
"ik voelde me opgesloten in dat huis meneer de rechter... moest wel zoveel rokenquote:
Big Brother heeft anders wel goeie cijfers. Als ze dit nog even vermelden bij RTL Boulevard en Shownieuws zijn er gegarandeerd kijkers.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:48 schreef Peter6000 het volgende:
okidokie
ff een uurtje geslapen, en niets wezenlijks gemist
Denk idd dat het wel eens live op Talpa zou kunnen komen vannavond, breaking news op een tv zender waar vooralsnog niemand naar kijkt![]()
Nee, toch niet zo logisch bij nader inzien![]()
Heeft die geen eigen auto dan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
Die moeder word opgehaald door iemand van BB
Nee, haar eigen vader.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:51 schreef bLoNdYmYl het volgende:
zei tanja nou: -de-vader-van-het-kindje werkt op een kernenergiecentrale? ik ben benieuwd wat voor kind er dan uit komt..
een Glow-in-the-dark rokertjequote:Op vrijdag 9 september 2005 15:51 schreef bLoNdYmYl het volgende:
zei tanja nou: -de-vader-van-het-kindje werkt op een kernenergiecentrale? ik ben benieuwd wat voor kind er dan uit komt..
Als ze een persbericht uitsturen bij Talpa,quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:48 schreef Peter6000 het volgende:
okidokie
ff een uurtje geslapen, en niets wezenlijks gemist
Denk idd dat het wel eens live op Talpa zou kunnen komen vannavond, breaking news op een tv zender waar vooralsnog niemand naar kijkt![]()
Nee, toch niet zo logisch bij nader inzien![]()
Is dat heel raar dan?quote:
Ik gok op Roelquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:43 schreef lennardn het volgende:
Rob is echt geirriteerd die krijgt zometeen ruzie met iemand die bijdehand doet tegen hem, het hangt in de lucht die uitbarsting.
Waaaaaaaaaaaaaaaar maakt ze zich dan in hemelsnaam druk over!quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:52 schreef Arcee het volgende:
Volgens Tanja was de echo die ze gisteren lieten zien nep.
Nee, Tanja's vader werkt in de energiecentrale.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:51 schreef bLoNdYmYl het volgende:
Soms moet je positief blijven, al is het moeilijk bij zo'n schoorsteenquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:43 schreef Pinball het volgende:
[..]
Anders doe je even je nick eer aan
Dat verklaartquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, Tanja's vader werkt in de energiecentrale.
Nouquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaaar maakt ze zich dan in hemelsnaam druk over!![]()
![]()
![]()
we zitten dan ook niet zo vaak iemand die we koud 2 weken kennen 24/7 te volgenquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:44 schreef DIGGER het volgende:
[..]
maar het verkondigen van zo veel onzin en zo veel tegenstrijdigheden tussen zeggen en doen en laten zie je toch niet vaak....
Eigen schuld dikke bult ???quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:56 schreef milagro het volgende:
ceterum censeo Carthaginem esse delendam![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:56 schreef milagro het volgende:
Ik ook * gaat ze nu dan ook*quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:58 schreef Lienekien het volgende:
Ik geef Tanja groot gelijk dat ze naar huis wil.
Komt door dat Tanja gezeikquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:58 schreef lennardn het volgende:
Explosief sfeertje in dat huis....
Waarom?quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:58 schreef Lienekien het volgende:
Ik geef Tanja groot gelijk dat ze naar huis wil.
Ciceroquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:56 schreef milagro het volgende:
[..]
we zitten dan ook niet zo vaak iemand die we koud 2 weken kennen 24/7 te volgen
om echt een oordeel te kunnen vellen , zouden we haar buiten BB moeten zien eigenlijk, maar idd, hier is ze ergelijk krom qua redeneren.
ze is egocentrisch én egoïstisch en volgens mij weinig écht tegengesproken door haar directe omgeving.
ik ben er bijna zeker van dat ze deze zwangerschap bewust geforceerd heeft, maar omdat het compleet gebackfired is, ze nu zo idioot vasthoudt aan feitelijk triviale zaken, tenminste triviaal op het grote geheel genomen (de verpeste verrassing).
ze ziet niet of wilt niet zien dat haar eigen keuzes haar gebracht hebben waar ze nu is.
ze geeft het hier en daar wel toe, echter wel met mitsen en maren "okay ik heb een foute keuze gemaakt, maaaaaaaaaar Shurendy had dit of dat kunnen/moeten doen, mijn werkgever had dit, mijn moeder had zus, BB had zo".
ik begrijp ergens wel wat ze bedoelt, maar het is een oneigenlijk argument, en volgens mij heeft ze dat echt niet door.
door dat ws álles tegenvalt tot nu toe maakt ze van die verrassing iets wat alles had goed gemaakt.
terwijl dat natuurlijk het kindje zelf moet zijn.
maar om uiting te kunnen geven aan alle teleurstellingen en frustraties koppelt ze dat nu los, en maakt ze het dé reden, en hét argument.
Ze had er helemaal nooit aan moeten beginnen. Dat ziet ze nu in. Een mens mag zich vergissen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:59 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Waarom?
Ze doet toch mee aan het spel... spelregels...
Ik vind het een ernstig vertoon van een gebrek aan ruggegraat tbh
en als meisje BELINDA MENTHOLquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:00 schreef Arcee het volgende:
Daviano of Darillo zou 't geheten als 't een jongen was.
Ik vind die Rikkert steeds tofferquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:00 schreef jwklopman het volgende:
joepie die trut van een nathalie loopt boos weg. Zou ze nu ralph de schuld gaan geven dat rikkert haar irriteert
Yup, alleen jammer dat we zo weinig van hem zienquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik vind die Rikkert steeds toffer![]()
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam is een Latijnse spreuk die zou zijn uitgesproken door de Romeinse senator Cato Maior (234-149 voor Chr.).quote:
Een beetje laat en een beetje om de verkeerde reden imho.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze had er helemaal nooit aan moeten beginnen. Dat ziet ze nu in. Een mens mag zich vergissen.
Ja het is allemaal Tanja Tanja Tanjaquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:02 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Yup, alleen jammer dat we zo weinig van hem zien![]()
God ja, Cato!quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam is een Latijnse spreuk die zou zijn uitgesproken door de Romeinse senator Cato Maior (234-149 voor Chr.).
De spreuk betekent letterlijk: Overigens ben ik van mening dat Carthago verwoest zal moeten worden. Carthago was in de tijd van Cato de tegenspeler van de stad Rome. Cato had de gewoonte elke redevoering met deze spreuk te beëindigen. Carthago is tenslotte in 146 voor Christus door Rome verwoest. In 29 voor Christus werd de stad door keizer Augustus hersticht (Colonia Iulia Carthago).
De strekking van deze uitspraak is dat dingen die belangrijk zijn voordurend herhaald moeten worden. Wie, bijvoorbeeld in de publieke zaak, iets wil bereiken zal te pas en te onpas zijn boodschap moeten herhalen.
De zin leeft voort in de lessen Latijn op middelbare scholen als een voorbeeld van het gerundivum. Er wordt betwijfeld of de uitspraak authentiek is. Men neemt aan dat een leraar Latijn de uitspraak heeft bedacht.![]()
Beter laat dan nooit.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:03 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Een beetje laat en een beetje om de verkeerde reden imho.
en dat tiefus gezanik van die griet slaat al helamaal nergens op... damn, hoelang zit ze nou al te klagen op dat muurtje?
ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik
Niet correct. Rikkert is cool.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:05 schreef -Delta- het volgende:
Rikkertophoeren met je gezeik en gezeur, laat die vrouwen nou maar dat lijstje maken
Normaal verplaatst die zich van links naar rechts zonder dat hij aan staat denk ik.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:07 schreef teun911 het volgende:
hmm een bewegende camera die over de tuin gaat.
apart, nog niet gezien.
Was dat niet bij de bus?quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:02 schreef lennardn het volgende:
Ze moeten die Tanja ook nog een boete geven omdat ze er uit haar zelf uitgaat.
Dat was toch ook bij BB 1 ? ZOu wat zijn zeg....
Rikkert had graag de Rob-rol willen overnemen, maar dat lukt gewoon niet, iedereen wandelt over hem heen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Rikkert ergert zich dood .
Hij denkt nu had ik die anderen er maar nooit bij geroepen.
Grootvader zelfs...quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Rob voelt zich echt de papa daar he .
Je ziet dat onderanderen Ralph en Roel zich er dood aan ergeren.
Dat heeft ie ook niet. Die Chantal kwam opeens naar binnenlopen...quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Rikkert ergert zich dood .
Hij denkt nu had ik die anderen er maar nooit bij geroepen.
Ja, en dan een gezamenlijke zondebok nemen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:10 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Mannetjes als Rob, druk, overtuigingskracht, klein, verkeerd zelfbeeld, en goed met mensen. Zulke mensen doen het goed in Duitsland.
"jamaar rob, jij wilt ook niet dat tanja weg gaat en dat gebeurt toch! sjembekquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:10 schreef -Delta- het volgende:
Rob: Ik rook niet en drink niet, ik wil gewoon goed eten, KLAAR!
"Niet 10 kratten bier en dat soort dingen"
Rob![]()
ja, zoals tanjaquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, en dan een gezamenlijke zondebok nemen.
En concluderen dat die dood moet![]()
Tanja!quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, en dan een gezamenlijke zondebok nemen.
En concluderen dat die dood moet![]()
als in metafoor voor?quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
God ja, Cato!
Beteknt dit nu ook dat Dido pleite moet van jou milagro?
Ze moeten dat ook niet pikken!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Rob voelt zich echt de papa daar he .
Je ziet dat onderanderen Ralph en Roel zich er dood aan ergeren.
Zijn outcoming bedoel je ;-) :-)quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Waarom vertelt Rikkert niet aan iemand waar hij mee zit ?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:13 schreef newsman het volgende:
Rob wil leverworst: "Goede keuze Rob, daar zitten hersenen in "
Ja ik had er ook wel wat van gezegt en anders wel achter ze rug om.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze moeten dat ook niet pikken!!
Iedereen zegt "zullen we het" zus of zo doen, of "ik vind dat".. Rob zegt" WE GAAN NIET 20 flessen wijn bestellen en dan geen fatsoenlijk eten kopen."
Jezus!!!
Rob JOOST EVEN STIL NU, ER BIJ BLIJVEN!!!
DIDO JIJ OOK!!!
Ik had echt m'n koffie in z'n smoel gegooid: "Luister mannetje, prima dat jij het leuk vindt om de leider uit te hangen in het huis, maar nog één keer zo'n toontje en die prothese gaat in je reet."![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik had echt m'n koffie in z'n smoel gegooid: "Luister mannetje, prima dat jij het leuk vindt om de leider uit te hangen in het huis, maar nog één keer zo'n toontje en die prothese gaat in je reet."![]()
Ik had die kunstpoot onder zijn stomp vandaan getrokken en in zijn muil gedouwd.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:14 schreef Gert het volgende:
Ik had hem net zo lang zwijgend en indringend aan gaan staren tot ie zou vragen of er iets was... dan had ik vriendelijk gevraagd of ie klaar was zodat wij verder konden gaan met de boodschappen....quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:14 schreef Gert het volgende:
dit is verschrikkelijk. kan dit niet lang aanhoren.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze moeten dat ook niet pikken!!
Iedereen zegt "zullen we het" zus of zo doen, of "ik vind dat".. Rob zegt" WE GAAN NIET 20 flessen wijn bestellen en dan geen fatsoenlijk eten kopen."
Jezus!!!
Rob JOOST EVEN STIL NU, ER BIJ BLIJVEN!!!
DIDO JIJ OOK!!!
Door hem zijn dingen wel goed geregeld en is het niet zo'n grote chaos.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had die kunstpoot onder zijn stomp vandaan getrokken en in zijn muil gedouwd.
Ja, moest vorige week ook, het rantsoen moest ingeleverd en toen kregen ze hun nieuwe eten.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:17 schreef Sealord het volgende:
Ik zit echt te wachten tot er eentje ontploft, jesus wat een gezeik zeg
Is het trouwens niet zo dat ze het ''oude'' eten weer moeten inleveren ?
Ook prima, whatever, als ze het maar niét píkken! En dat doen ze nu wél van die grootsmoel.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had hem net zo lang zwijgend en indringend aan gaan staren tot ie zou vragen of er iets was... dan had ik vriendelijk gevraagd of ie klaar was zodat wij verder konden gaan met de boodschappen....![]()
Er moet verdomme zoveel mogelijk drank naar binnen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:10 schreef Kokstra het volgende:
ROB!!![]()
![]()
"Ik drink geen alcohol, ik wil goed eten en dan kan er best minder geld aan drank worden uitgegeven!! Ik wil niet dat iedereen hier dronken rondloopt. Het is toch binnen een dag op!"
Triest Rob. Je verliest hierdoor duidelijk punten.
Haha d'as lachen dan, want dat hebben ze niet echt door geloof ik.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:18 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ja, moest vorige week ook, het rantsoen moest ingeleverd en toen kregen ze hun nieuwe eten.
Tanja zit op dit moment buiten en de deuren staan open dus het ventileert primaquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:18 schreef scanman01 het volgende:
Dat roken van Tanja blijft me toch ook verbazen. Alle bewoners zijn er zo fel op tegen, maar roken intussen wel gewoon door in haar aanwezigheid. Ja okee, ze rookt zelf ook... maar dan hoef je er zelf niet nog een schepje bovenop te doen natuurlijk. Als ze consequent waren geweest, zouden ze in principe NIET in een ruimte roken waar Tanja ook is.
[afbeelding]
Helaas niet ;-)quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:17 schreef Lord Dreamer het volgende:
Is er al een zelfmoord dreiging of poging van Tanja geweest de afgelopen minuten ?
mee eens maar er is een groot verschil tussen een leider en een dictatorquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Door hem zijn dingen wel goed geregeld en is het niet zo'n grote chaos.
In een groep heb je nou eenmaal een leider type nodig, anders gilt 12 man door elkaar heen.
Een leider ok, maar Rob gedraagt zich nu niet als een echte leider. Alleen wat hij wil gebeurt er, Joost moet zijn kop houden en ons Robke zegt wel even waar ze het geld aan gaan uitgeven. Hij schopt me nu echt tegen het zere been.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
In een groep heb je nou eenmaal een leider type nodig, anders gilt 12 man door elkaar heen.
Dat kan ook op een andere manier. Ik blijf zelf ook graag enigszins in de luwte, prima als een ander de boel een beetje coördineert. Maar iemand die zó graag en nadrukkelijk leider WIL zijn, zou ik absoluut niet accepteren. Die creëért chaos, daar zorg ik dan wel voor.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:20 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Rikkert wil 17 pakken melk bestellen waarop Joost reageert :"JEZUS, dan kun je beter een koe kopen!!"
Die wil toch juist vertrekken?quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:20 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Rikkert wil 17 pakken melk bestellen waarop Joost reageert :"JEZUS, dan kun je beter een koe kopen!!"
Er bestaan weinig normale leiders, mensen die graag leiden zijn zo zeker van zichzelf en houden er gewoon van om alles te bepalen en gedragen zich als een dictator.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:20 schreef itsme het volgende:
[..]
mee eens maar er is een groot verschil tussen een leider en een dictator
Ze gaan oefenen voor chimpansee's...... gelukkig hoeft Natte lie dan geen moeite te doenquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
26x 5 bananen ?
Jezus man dat is toch niet normaal![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:20 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Een leider ok, maar Rob gedraagt zich nu niet als een echte leider. Alleen wat hij wil gebeurt er, Joost moet zijn kop houden en ons Robke zegt wel even waar ze het geld aan gaan uitgeven. Hij schopt me nu echt tegen het zere been.
Voor de beeldvorming...quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:19 schreef Peter6000 het volgende:
Tan heeft het moeilijk op stream 3.
(vast aanleiding voor een stroom denigrerende opmerkingen)
Dat is natuurlijk uitgekozen, anders is er geen hol aan; 12 bewoners die als makke lammetjes wachten tot er iemand leiding neemt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:20 schreef Gert het volgende:
Dat kan ook op een andere manier. Ik blijf zelf ook graag enigszins in de luwte, prima als een ander de boel een beetje coördineert. Maar iemand die zó graag en nadrukkelijk leider WIL zijn, zou ik absoluut niet accepteren. Die creëért chaos, daar zorg ik dan wel voor.
Maar ja, die bewoners vreten het.![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:23 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Rob:"We kunnen blikken soep nemen OF! we maken verse soep, WANT dan zijn we.. eh... tja, net zoveel kwijt"
Als ze het kind nu nog kon cancelen, dan ze het gerust nog doen ook.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Voor de beeldvorming...
[[url=http://img134.imageshack.us/img134/8431/mwsnap3856ua.th.jpg]afbeelding][/URL]
Antwoord Roel: Maar wel meer afwasquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:23 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Rob:"We kunnen blikken soep nemen OF! we maken verse soep, WANT dan zijn we.. eh... tja, net zoveel kwijt"
Juist!quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Maar als Roel zegt Knakworstjes en ijs dan is Rob plots stil
Tja, alles wat ie doet he: ademenen en eten.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:25 schreef jwklopman het volgende:
jezus wat een gezeik van die rob over dat voedsel. Een normaal persoon zou kunnen zeggen ik leef niet op één been, maar dat gaat voor hem niet echt op hé.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die Natte Alie hangt me trouwens ook de keel uit![]()
Mee-eens.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Juist!![]()
Roel laat zich niet piepelen, dat voelt Rob dóndersgoed aan. Sterker nog: Rob is een beetje báng van Roel. Want hij voelt aan dat als hij Roel echt tegen zich krijgt, zijn leiderschap op het spel staat. Kijk ook naar de -zeker voor Robs doen- wat kruiperige wijze waarop hij onlangs het misverstand rond het fietsen oploste met hem.
Is dat een hondje op z'n t-shirt?quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:26 schreef scanman01 het volgende:
Ralph vindt het wel vermakelijk
[afbeelding]
idd, vanavond is ze weer lekker alleen thuis, samen met haar hondquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:19 schreef Peter6000 het volgende:
Tan heeft het moeilijk op stream 3.
(vast aanleiding voor een stroom denigrerende opmerkingen)
Roel en Rob zijn de enige 2 leider-types in BB.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Juist!![]()
Roel laat zich niet piepelen, dat voelt Rob dóndersgoed aan. Sterker nog: Rob is een beetje báng van Roel. Want hij weet dat als hij Roel echt tegen zich krijgt, zijn leiderschap op het spel staat. Kijk ook naar de -zeker voor Robs doen- wat kruiperige wijze waarop hij onlangs het misverstand rond het fietsen oploste met hem.
ja ik geloof dat het gister in de live uitzending opgebiegt isquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:28 schreef Kolomo het volgende:
Dju, je mist een boel als je 24 uur afwezig bent. Ben flink aan het bijlezen.
Kan iemand mij vertellen of de overige bewoners nu op de hoogte zijn van de opdracht die Roel had? Ik las wel dat het hem gelukt was.Maar ik dacht, je weet maar nooit, misschien vertellen ze niet dat er nog een extra opdracht aanzat zodat Roel blijft zitten met zijn niet-meehelpen-indruk.
Ja, dat weten ze al, heeft die gisteravond al verteld tijdens de liveshowquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:28 schreef Kolomo het volgende:
Kan iemand mij vertellen of de overige bewoners nu op de hoogte zijn van de opdracht die Roel had? Ik las wel dat het hem gelukt was.Maar ik dacht, je weet maar nooit, misschien vertellen ze niet dat er nog een extra opdracht aanzat zodat Roel blijft zitten met zijn niet-meehelpen-indruk.
Prachtig. Ik hoop dat dat gaat botsen en dan kan ik je verzekeren dat ik voor Roel benquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Juist!![]()
Roel laat zich niet piepelen, dat voelt Rob dóndersgoed aan. Sterker nog: Rob is een beetje báng van Roel. Want hij weet dat als hij Roel echt tegen zich krijgt, zijn leiderschap op het spel staat. Kijk ook naar de -zeker voor Robs doen- wat kruiperige wijze waarop hij onlangs het misverstand rond het fietsen oploste met hem.
Leuk ruzie Rob doorgaan met zeuren.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:25 schreef jwklopman het volgende:
jezus wat een gezeik van die rob over dat voedsel. Een normaal persoon zou kunnen zeggen ik leef niet op één been, maar dat gaat voor hem niet echt op hé.
Roel is geen leiderstyp.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:29 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Roel en Rob zijn de enige 2 leider-types in BB.
Roel heeft het tijdens de Live-uitzending verteldquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:28 schreef Kolomo het volgende:
Helemaal met je eens, er moet een einde komen aan dat softie gedoe in het huis.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:30 schreef itsme het volgende:
[..]
Prachtig. Ik hoop dat dat gaat botsen en dan kan ik je verzekeren dat ik voor Roel ben
Het is nu dus ook wachten tot dat Roel zich echt tegen Rob keert.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Juist!![]()
Oh ja wel hoor, als Rob er niet zou zijn of wat minder dominant zou zijn, is Roel echt wel een leider.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Roel is geen leiderstyp.
Hij accepteert weinig tot geen autoriteit, wat niet wil zeggen dat het dan zelf ook een leider is.
Roel is meer een eenling
Omdat HIJ het niet lust.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:32 schreef Darklight het volgende:
Waarom wil Rob geen pizza's?
Maar dan wel een hééééél klein beetje hè?quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:31 schreef itsme het volgende:
Ik vind het echt een beetje zielig hoor, Tanja
Ik zat er net aan te denken... zit te wachten tot ze omtuimelt...quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:29 schreef Bergie het volgende:
Volgens mij gaat Tanja zich zo verdrinken in de vijver.....
Ze weet alleen nog niet helemaal hoe ze dat moe doen!
heerlijk toch, er moet veel meer ruzie zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:31 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Wat is Rob een autoritaire, bij dictoriale mongeaul!
Nou, voor het eerst deze serie leef ik met haar mee. Ze wordt nu wel erg door de groep afgestoten en voor het eerst heb ik iets gemeenschappelijks met haar: Dat gezeik over het eten boeit me totaal niet!quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:31 schreef itsme het volgende:
Ik vind het echt een beetje zielig hoor, Tanja
Nathalie deed anders ook een aardige poging er bovenuit te komen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:21 schreef -Delta- het volgende:
Er bestaan weinig normale leiders, mensen die graag leiden zijn zo zeker van zichzelf en houden er gewoon van om alles te bepalen en gedragen zich als een dictator.
Misschien ontstaat er straks ook een ruzie, omdat mensen Rob beu zijn![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:32 schreef teun911 het volgende:
Maar dat snap ze waarschijnlijk niet eens. Die denkt echt dat Big Sister haar vrij moet laten ofzo.
Ja maar dat mens wekt ook geen indruk.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:34 schreef svann het volgende:
[..]
Nathalie deed anders ook een aardige poging er bovenuit te komen.
Wat verwacht je dan, dat ze allemaal denken "weet je wat, niks is meer belangrijk, alleen dat Tanja's verassing verpest is, oh oh oh, de wereld draait om Tanja, wat een wereldrama".quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:32 schreef teun911 het volgende:
Dat ze die Tanja daar in haar eentje laten snikken zeg. Bruut hoor...
Tanja: vertrek alsjeblieft, voor je zelf.
Het is geen gevangenis hoor, je kan er gewoon uit.
Maar dat snap ze waarschijnlijk niet eens. Die denkt echt dat Big Sister haar vrij moet laten ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |