dat is nou net wat ze níet heeft, of je moet haar eigenwijze koppige trots bedoelen, ten koste van alles desnoods lijkt wel.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ze wil nog steeds weg ze heeft wel doorzettings vermogen die Tanja![]()
Die is al doodquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:25 schreef newsman het volgende:
Wie leroy van Fame?
Even serieus, heeft ze écht al NEGEN sigaretten op vandaag?quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Even serieus, heeft ze écht al NEGEN sigaretten op vandaag?
Jaquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Tanja wacht dat haar moeder arriveerd.....zodat ze met haar kan babbelen....dus er is nog een kans dat ze blijft...gezien het feit dat ze nog steeds niet weg is.....quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Waarom zit Tanja daar nog ?
En nu is ze gestopt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:33 schreef Gert het volgende:
morgen is ze weg, en dan rookt ze er weer dagelijks nog veel meer, dus boeiuh!quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Goed voor het kindjequote:
Ze zit ook vast aan die 24 uur regel denk ik.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:34 schreef Zapje het volgende:
[..]
Tanja wacht dat haar moeder arriveerd.....zodat ze met haar kan babbelen....dus er is nog een kans dat ze blijft...gezien het feit dat ze nog steeds niet weg is.....
helemaal mee eens, met als toevoeging dat het kindje alleen wel zal lijden onder de hierboven genoemde negatieve karaktereigenschappen van moeder in spe.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:32 schreef milagro het volgende:
[..]
dat is nou net wat ze níet heeft, of je moet haar eigenwijze koppige trots bedoelen, ten koste van alles desnoods lijkt wel.
Tanja loopt weg en als ze dat niet kan, steekt ze haar kop in een zandbak vol oneigenlijke kromme argumenten.
Maar het zijn wel háár argumenten, en op een gegeven moment moet je dat gewoon respecteren, omdat het levensgeluk niet valt of staat bij een verblijf in het BB huis, zelfs niet voor Tanja.
De toekomst van het kind zal niet lijden onder haar plotselinge vertrek nu.
Ik heb geteld vanaf 10.00 toen ze opstondquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:35 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
En als je vanaf 00:00 uur kijkt mag je er nog een stuk of 7 bij optellen.
Wow, ík heb er nog niet eens 9 opquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha we hebben het zelfde stukje gehoord en in het streamverslagtopic geplaatst.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:32 schreef itsme het volgende:
Goh Ik heb nu voor het eerst de streamversdlagen aan en die Rob die is echt erg zeg
wat een bazig mannetje
Verschrikkelijk
tot latex!quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:36 schreef fantastrick het volgende:
ik ben monteren! Spreek jullie laterrrrrr
Ik ken geen Tokkie-familie die zich een eigen paard kunnen veroorloven?quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:37 schreef Darklight het volgende:
Is Ma Tokkie eral om haar dochter op te halen?
De WW.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:36 schreef Stereotomy het volgende:
Tanja: "Ik heb wel een sollicitatieplicht van B&W"
ms wel, maar goed, er lopen duizenden en duizenden ouders rond met onhebbelijke karakters of karaktereigenschappen, dus wat dat betreft ...quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:35 schreef DIGGER het volgende:
[..]
helemaal mee eens, met als toevoeging dat het kindje alleen wel zal lijden onder de hierboven genoemde negatieve karaktereigenschappen van moeder in spe.
Och , ze komt er wel. misschien als ze de baby verkoopt aan een gezin dat er graag voor wil zorgen en het gezond wil opvoeden, dat ze dan uit de schulden raakt en misschien wel via BOL.com een boekje met wat regels over recht kan aanschaffen en lezen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:39 schreef iefs het volgende:
Tanje gaat 4 jaar rechten studeren? Nee daar zet ik mijn geld op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |