Impressive!!!quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:50 schreef Anitra het volgende:
Om Maerycke d'r topic titel eer aan te doen gooi ik even mijn foto er in met mijn verzamelingetje
[afbeelding]
Dat kan natuurlijk nietquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:55 schreef Sanne het volgende:
[..]
Impressive!!!
Ik moet ook eens een nieuwe foto maken. Heb mijn Think Pink er nog niet eens op.![]()
Het is heel erg. Ik weet het.quote:
Mooie foto van een mooie verzamelingquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:50 schreef Anitra het volgende:
Om Maerycke d'r topic titel eer aan te doen gooi ik even mijn foto er in met mijn verzamelingetje
Voor bij wie het forum vreemd doet:quote:Op zondag 7 augustus 2005 10:47 schreef debby1973 het volgende:
doet het forum bij jullie ook zo vreemd? Nu dus niet meer.
Dat is volgens mij ook net de pest. Die siliconen blijven idd op het haar zelf liggen maar doet niks aan het haar van binnen. Het lijkt een gezonde bos maar dat is het niet.quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:04 schreef imago het volgende:
Retread ken ik niet. Maar ik kan wel zeggen dat ik blij ben dat in de Lush-produkten niet van die siliconen zitten waardoor je haar glad en glanzend *lijkt* terwijl het dat eigenlijk helemaal niet is.
American cream als leave-in? Dat wordt toch hartstikke vet? Maar als het te combineren valt ga ik er natuurlijk wel even over nadenken....quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:27 schreef debby1973 het volgende:
Ik gebruik retread als conditioner en american cream als leave-in conditioner. Ik laat retread rustig een half uurtje in mijn haar zitten als een masker. 1 keer in de week gebruik ik the strokes.
Er zit wel een flinke slag in m'n haar, en moet altijd conditoner in als ik het gewassen heb,anders is het een bos stro. Maar ik kan het wel een keertje proberen natuurlijk..dan ruik je die heerlijke lucht misschien nog beter!quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:33 schreef debby1973 het volgende:
Nee, wordt bij mij niet vet maar ik gebruik altijd al een leave-in omdat ik heel droog krullend haar heb.
Lees net op het engelse forum dat iemand the strokes ipv stylingmouse gebruikt. Schijnt heel goed te werken.
Moet vanavond toch m'n haar wassen, dan ga ik het proberen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:38 schreef debby1973 het volgende:
Ik kneed nadat ik het haar uitgespoeld heb een beetje in het haar. Je haar moet nog wel redelijk nat zijn anders gebruik je snel te veel.
Ik heb je net (nog eens) gemaild, ik hoop dat ie nu aankomt.quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:01 schreef Shirley het volgende:
Retread klinkt erg goed. Mijn haar is ook beschadigd na het vele verven, fohnen en steilen. Is het nou een shampoo of een condtioner? Want ik ga m'n American Cream écht niet inruilen hoor!
En helaas nog geen mail ontvangen van morgaine21...
Ja, ik heb de mail! En jij hebt zo terug als het goed is.quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:44 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Ik heb je net (nog eens) gemaild, ik hoop dat ie nu aankomt.
Geweldige foto!! En een hele mooie verzameling.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:50 schreef Anitra het volgende:
[afbeelding]
M'n haar is nu bijna droog, en het ruikt nog sterker naar de Creamquote:Op zondag 7 augustus 2005 21:41 schreef debby1973 het volgende:
Denk dat de jouwe morgen komt. Net op www.trachtrace.nl gekeken en daar staat hij nog op het postkantoor zegt de site. Ik zal hem in de gaten houdenquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik wacht overigens vol smart op het pakketje..
Echt niemand die even voor me wil/kan kijken ergens?quote:[
Gaat er trouwens hier iemand nog een dezer dagen naar de lush?
Ik heb namelijk een (misschien vreemd) vraagje. Ik ben een grote fan van waylander rhassoul (voorheen middle earth turns to rock) alleen die wat ze in Maastricht verkopen vind ik een beetje mislukt. Hij is niet donkerbruin en lekker modderig zoals ie hoort maar meer grijzig
Hij ruikt ook minder sterk. Ik heb nog een stuk goeie liggen uit luik (mooi donkerbruin) maar ik wil graag nog wat meer. Dus als iemand echt goeie donkere bruine waylander ziet liggen (die echt goed op het plaatje van de site lijkt). Mag ie me best wat meenemen (200 gram ofzo). Kosten worden vergoed, dat spreekt voor zich.
Het plan is (maar dat is echt een plan dus...) om volgende week ergens nog in de Amsterdamse Lush winkels verzeild te raken. Mocht dit inderdaad lukken, dan zal ik zeker voor je kijken. Verder heb ik eigenlijk hetzelfde probleem als Debby. Woon in een dorp vlakbij Den Haag en bestel alles online. Sorry..quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:29 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Echt niemand die even voor me wil/kan kijken ergens?[afbeelding]
ik ga donderfdag of vrijdag, maar kan het nu even niet met zekerheid zeggen nogquote:Op maandag 8 augustus 2005 12:29 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Ik heb pas ook een stuk Waylander gekocht. Ik denk dat de samenstelling definitief veranderd is.quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:29 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Ja, alleen minder sterk heb ik het idee.quote:Op maandag 8 augustus 2005 16:52 schreef Anitra het volgende:
Aventura is de geur wel hetzelfde van Waylander?
Das balen, want juist die sterke geur was zo lekker. Voorlopig heeft Rick nog gelukkig.quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, alleen minder sterk heb ik het idee.
Ik ontken alles jah!quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:08 schreef Anitra het volgende:
Thanks
Voor je het weet heb je veel hoor, ik heb Maerycke ook gewaarschuwd dat het een verslaving word. Het mocht niet batenZij is nu net zo erg zo niet erger
dan mij.
Oh wat heerlijk!!!! Is je huid rustig nu? Lekker genieten hoor!!!quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:08 schreef debby1973 het volgende:
Heb al wel een lushlijstje maar nog geen b never. Ik ga vanavond in bad (mijn eerste lush bad sinds 2 weken!) even goed de catalogus doorkijken.
quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:12 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik ontken alles jah!![]()
Debby: Wat heerlijk dat je weer in bad mag! Ik durfde het eigenlijk niet te vragen, maar het gaat dus een stuk beter begrijp ik?
Van mij mag je snijden hoor!quote:Op maandag 8 augustus 2005 13:03 schreef morgaine21 het volgende:
Even een mededeling voor iedereen voor wie ik zeepjes heb gekocht:
Ze zijn (wederom) erg 'breed' gesneden dus ze passen niet zomaar door de brievenbus. Ik snijd ze daarom in tweeen. Tenzij iemand dit echt bezwaarlijk vind dan kan ik het als pakketje laten versturen. De porto word dan alleen 5,50
Die van mij staat er nog steeds. Waarom weet ik ook niet.quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:05 schreef Maerycke het volgende:
Ik heb zojuist m'n 60 euro kostende potje Gorgeous door de gootsteen van de badkamer gespoeld. Voelde toch best bizar..
Vraag ik me ook wel af idd. Ik heb ook wel estee lauder cremes gehad van rond de 50 euro, maar uiteindelijk is het alleen maar weggegooid geld want ik heb het idee dat het niet zoveel extra's doet voor je huid. Kun je net zo goed een creme van 20 euro minder kopen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 21:35 schreef imago het volgende:
Zeg maar is die Gorgeous nou de 60 euro echt waard eigenlijk? Wat maakt em beter dan de crèmes van 15 à 20 euro die Lush ook heeft?
post hierboven was voor Meaghan bedoelt trouwensquote:Op maandag 8 augustus 2005 22:09 schreef Sanne het volgende:
En op Fokradio wordt Lush weer even afgekraakt.
Wat zeggen ze dan???quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:09 schreef Sanne het volgende:
En op Fokradio wordt Lush weer even afgekraakt.
20 euro voor een zeepje. Is dat wat mis mee dan?quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:37 schreef Sanne het volgende:
Dat er een paar rare luisteraars zijn die 20 euro voor een zeepje betalen en er nog trots op zijn ook.
Mannen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:37 schreef Sanne het volgende:
Dat er een paar rare luisteraars zijn die 20 euro voor een zeepje betalen en er nog trots op zijn ook.
Van Fokradio medewerkers verwacht ik dat ze na het proberen van Lush nog steeds bij hun Aldi badschuim blijven hangen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:48 schreef Shirley het volgende:
[..]
Mannen.Ze snappen er niks van tot ze het geprobeerd hebben.
Ik verwacht geeneens dat die aan enige lichaamsverzorging doen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:54 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Van Fokradio medewerkers verwacht ik dat ze na het proberen van Lush nog steeds bij hun Aldi badschuim blijven hangen.![]()
Een natuur- en mensvriendelijk beleid, dierproefvrij, en zware chemicaliënvrij bijvoorbeeldquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
voor mij stata lush voor lekekre dingen..
waar nog meer voor dan
dat bedoel ikquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:05 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Een natuur- en mensvriendelijk beleid, dierproefvrij, en zware chemicaliënvrij bijvoorbeeld
Lekker he? Je rook hem helemaal door de envelop heenquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:18 schreef La_Guiri het volgende:
Anitra, de Angel's Delight is aangekomen!!Hij ruikt lekker en wat een groot stuk!
Dankjewel!![]()
Vind je het trouwens goed als ik de Banana Moon ook doormidden snijd? Het is namelijk zo'n vierkant stuk en best dik.
Shirley, de shampoobars in combinatie met de American Cream vind ik zelf erg een goede combo (Ik heb zelf de laatste weken de Ultimate Shine shampoobar gebruikt... uitstekend ding). Ik heb zelf helemaal verpest haar door het vele verven (ik word al oudquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:37 schreef Shirley het volgende:
Ik heb ook nog geen shampoo, en twijfel welke ik moet nemen. Met een proefje Big liep ik alleen maar te klooien, dus vind dat niet echt handig eigenlijk, maar weet niet wat anders.. ik ben niet zo dol op die fruitgeurtjes, dus I Love Juicy is ook niks.. Maar ik wil iets wat deugd voor m'n haar doet, want het is echt verpest.
Ja, ik heb ook al vele malen mijn haar geverfd. Hoelang doe je dan ongeveer met zo'n shampoobar? Want ik wil altijd wel dat het lekker schuimt, en ben bang dat ik er dan van veel nodig heb. Maar aan de andere kant lees ik dan in het krantje dat het tot 80 keer meegaat...dat is dan wel weer verleidelijk.. En ik had de Ultimate Shine inderdaad ook al bekeken..quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:40 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Shirley, de shampoobars in combinatie met de American Cream vind ik zelf erg een goede combo (Ik heb zelf de laatste weken de Ultimate Shine shampoobar gebruikt... uitstekend ding). Ik heb zelf helemaal verpest haar door het vele verven (ik word al oud) en hiermee hou ik het prima in conditie
quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:43 schreef Maerycke het volgende:
Potdomme, Sanne en Anitra.. wat zijn we het weer eens!
Een paar keer over je goed natte haar halen (maar dat is onder de douche geen probleem) en je hebt een enorme schuimkop. Het is eerder een probleem dat je teveel schuim hebt, dan te weinig eigenlijk. 80 keer doe ik er niet mee denk ik (maar ik heb erg lang haar (tot op de bips)) maar ik heb er tot nu toe al zeker een keer of 15 uitgehaald en hij is nog lang niet op.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook al vele malen mijn haar geverfd. Hoelang doe je dan ongeveer met zo'n shampoobar? Want ik wil altijd wel dat het lekker schuimt, en ben bang dat ik er dan van veel nodig heb. Maar aan de andere kant lees ik dan in het krantje dat het tot 80 keer meegaat...dat is dan wel weer verleidelijk.. En ik had de Ultimate Shine inderdaad ook al bekeken..
quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:47 schreef Shirley het volgende:
Laat maar..ik ben overtuigd als de échte ''junks'' het zeggen
Hm..dat worden weer extra kosten voor een extra beurt kapper wat inhoudt dat er minder Lush gekocht kan worden.... Dilemma...quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
het enige dat ik jammer vind van de bars, is dat mijn haarverf er zo ultrasnel uitgewassen wordt, terwijl het toch echt permanente verf is.
Ja maar ik ben nog steeds in ontkenningquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:51 schreef Shirley het volgende:
[..]
Niet verkeerd opvatten hoor!! Dit is een gedogen verslaving!
Forget it.. You're a Lush-junk, girl!quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:55 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ja maar ik ben nog steeds in ontkenning![]()
Whehehe. Dat zijn de ergste!quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:55 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ja maar ik ben nog steeds in ontkenning![]()
Ja, naar teer als het goed is. Maar het is voor m'n vader, die heeft zelf namelijk roos en wilde dat uitproberen, dus hij heeft dan last van de lucht, ik niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:07 schreef Maerycke het volgende:
Volgens mij stinkt de Soak en Float enorm (wat ik me ervan herinner dan). Anitra.. toevallig stonden wij samen aan die shampoobars te snuffelen tijdens de meeting.. welke had nu die vreselijke lucht?
Ja dat was die!!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:07 schreef Maerycke het volgende:
Volgens mij stinkt de Soak en Float enorm (wat ik me ervan herinner dan). Anitra.. toevallig stonden wij samen aan die shampoobars te snuffelen tijdens de meeting.. welke had nu die vreselijke lucht?
Ik heb nog een Honey Bee liggen en geen bad, mag je zo hebben. alleen het opsturen word een ramp dan bedenk ik me want die past echt niet door de brievenbus en om 5,50 te betalen voor een bruibal is ook overdrevenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:06 schreef Shirley het volgende:
Honey Bee ( ben dol op HIWTK, m'n favo)
Soak and Float
Ultimate Shine
Retread
Sandstone
Mask of Magnaminty
Aquamarina!
Imperialis
Ambrosia (al kan die wel geschrapt worden tot een volgende keer)
Ja...die lucht alleen al! En vind em lekker wassen, m'n gezicht is zachter, ik lijk ook wat minder puistjes te hebben...maar daar gebruik ik em nog te kort voor denk ik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:14 schreef Maerycke het volgende:
Verder een mooi lijstje hoor trouwens! Ik zie dat je naar aanleiding van het proefje helemaal om bent wat Aquamarina betreft!
Hm..en in stukjes is ook geen optie denk ik. Maar lief dat je het aanbood.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:25 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik heb nog een Honey Bee liggen en geen bad, mag je zo hebben. alleen het opsturen word een ramp dan bedenk ik me want die past echt niet door de brievenbus en om 5,50 te betalen voor een bruibal is ook overdreven
En op de Aquamarina na is het een heerlijk lijstje
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:44 schreef Anitra het volgende:
Jij ben een junkie-in-wording
Je begint al lijstjes te maken en te strepen
50 euro is voor mij ook heel veel hoor Het is hier altijd strepen, lijstjes maken, weer strepen en weer nieuwe lijstjes maken. Kan er weken zoet mee zijn voor ik weer iets koop hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 08:40 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Heerlijk Shirley, dat je weet wat je wilt.
En over dat budget kan ik me best indenken.
50 euro is ook nog best veel geld voor starters zoals wij
Ik wilde even kijken op de site van Lush hoeveel mijn spulletjes zouden kosten (nog niet echt op gelet, eigenlijk, en ik kan pas vanaf de 20e bestellen (loon etc.) ) maar de 'pagina kan niet worden weergegeven'
kheb trouwens nog maar 2 dingetjes op mijn lijstje staan :s ik ben echt een n00b
Je hoeft hem niet open te draaien om er iets uit te krijgen iddquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
ern het pakje is binnen
het is maar goed dat je die peoder hebt ingepakt..
als je het potje ondersteboven houdt, loopt er gewoon poeder uit, dekseltje sluit niet helemaal 100 % af.
andersd hadden ze hwt pakje vast achtergehouden, dachten ze dat het antrax was ofzo..
Thank you!!quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:10 schreef morgaine21 het volgende:
Er zijn weer 3 pakketjes de deur uit: cheesecake, bibi en shirley kunnen plaatsen nemen onder de brievenbus
Gisteren zijn de pakjes van Peri en Maeryce gepost.
is er dan ook echt een soort houdbaarheidsdatum van 10 jaar ofzo bij de zeepjes?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:18 schreef ymme het volgende:
Ik had me zelf zo voorgenomen, de eerste 2 maanden niets meer te bestellen. En dat is best moeilijk, moet ik eerlijk zeggen! Maar echt, eerst moet ik de voorraad van nu maar eens gedeeltelijk op gaan maken, anders kan ik straks alles weg gooien omdat ik het toch nooit opkrijg
doublequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:18 schreef ymme het volgende:
Ik had me zelf zo voorgenomen, de eerste 2 maanden niets meer te bestellen. En dat is best moeilijk, moet ik eerlijk zeggen! Maar echt, eerst moet ik de voorraad van nu maar eens gedeeltelijk op gaan maken, anders kan ik straks alles weg gooien omdat ik het toch nooit opkrijg
Ik heb ze binnenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:10 schreef morgaine21 het volgende:
Er zijn weer 3 pakketjes de deur uit: cheesecake, bibi en shirley kunnen plaats nemen onder de brievenbus
Gisteren zijn de pakjes van Peri en Maeryce gepost.
Zonder moeilijk doen enzo..quote:L.S.
Afgelopen maandag (1 augustus) heb ik op een VIP-avond in filiaal Leidsestraat een nieuw potje Celestial gekocht.
Echter toen ik deze opsmeerde viel de geur in negatieve zin op. De geur lijkt in niets op een eerder potje dat ik had. De geur die ik nu opsmeer houdt het midden tussen gebakken bacon en een kampvuurtje.
Een vriendin die met mij mee was die avond en ook een potje Celestial heeft gekocht, ontdekte hetzelfde; bij haar rook het absoluut niet naar het proefje dat zij eerder bij een online-bestelling heeft gekregen. Zij heeft hier afgelopen vrijdag al over gemaild en kreeg van jullie de vraag om de naam van degene die het gemaakt heeft en de productiedatum door te geven. Deze blijkt gelijk aan mijn potje;
De creme is gemaakt door Caroline op 23/06/05, use by 23/08/06.
Tevens heb ik ondertussen op diverse internetfora (in binnen- en buitenland) meldingen van hetzelfde probleem gezien, ook met andere cremes. In Nederland eenzelfde luchtje met Georgeous (hier is echter ook de samenstelling vreemd van), in Engeland een branderig luchtje aan Imperialis.
Allemaal meldingen van een branderig luchtje dat lijkt op een kampvuurtje o.i.d.
Door dit luchtje wordt de Celestial in mijn geval ongeschikt om als dagcreme te gebruiken, ik word na een tijdje gewoon wat weeeig in m'n maag door het bacon-luchtje. Ook als nachtcreme is het niet echt prettig om met zo'n luchtje te gaan slapen (en het luchtje blijft ook in m'n beddengoed hangen).
Aangezien ik in Rotterdam woon en dus geen filiaal in de buurt heb om even te overleggen, wil ik dit graag met jullie doen. Voor mij is het nu gewoon weggegooid geld en dat kan toch nooit de bedoeling van Lush-producten zijn.
Ik hoor graag jullie spoedige reactie.
Met vriendelijke groet,
--------------------------------------------------------------------------------------
Beste Eloise,
Dank voor je emailtje.
Vervelend dat je Celestial niet goed is. We hebben inderdaad meer klachten ontvangen over de betreffende potjes. We hebben contact opgenomen met de fabriek, maar zij kunnen niet direct aangeven wat er mis is. Omdat alle producten met de hand gemaakt zijn en voornamelijk natuurlijke ingrediënten bevatten, kan het soms zijn dat de samenstelling iets verschilt. Het verschil echter is nu wel erg groot.
Daarom sturen we natuurlijk een nieuw potje op!
Zou je ons je adres door willen geven?
Nogmaals onze excuses,
Met vriendelijke groet,
Lush NL J
Ik was eerst van plan hem te kopen in de winkel, maar toen ik eraan rook vond ik het toch veel te zoetquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:40 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Rockstar iemand ervaring mee?
Reiskostenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:54 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Vakantie is altijd te kort, helaas
Ik heb er ook echt zin in om me lekker te verwennen met Lush, maar ik moet nog even 10 dagen wachten op mijn loon die gestort moet worden
Ik denk dat ik de eerste keer zo rond de 30 euro ga besteden incl. verzendkosten.
Ik ga samen bestellen met Vava, die in dezelfde woonplaats woont, om de reiskosten te drukken
Als je een proefje HIWTK wilt, mail me even met je adres, want dat heb ik bij een bestelling gratis als proefje gekregen (maar ik heb nog 2 grote stukken HIWTK liggen), dus echt nodig hebben doe ik het niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:54 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Vakantie is altijd te kort, helaas
Ik heb er ook echt zin in om me lekker te verwennen met Lush, maar ik moet nog even 10 dagen wachten op mijn loon die gestort moet worden
Ik denk dat ik de eerste keer zo rond de 30 euro ga besteden incl. verzendkosten.
Ik ga samen bestellen met Vava, die in dezelfde woonplaats woont, om de reiskosten te drukken
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:10 schreef morgaine21 het volgende:
Er zijn weer 3 pakketjes de deur uit: cheesecake, bibi en shirley kunnen plaats nemen onder de brievenbus
Ik ben verliefd op HIWTK! Tot nu toe is het mijn favoriete zeepje, de lucht is zó lekker! Ik wil dat er een hele Honey lijn komt, net als met de Karma en Ginger. Dan ben ik een volmaakt gelukkig mensquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:04 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Als je een proefje HIWTK wilt, mail me even met je adres, want dat heb ik bij een bestelling gratis als proefje gekregen (maar ik heb nog 2 grote stukken HIWTK liggen), dus echt nodig hebben doe ik het niet.
Wel zoet ja, maar niet té zoet (zoals ik dat had bij Rockstar).quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:47 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
HIWTK is toch erg zoet?
Ik ben toch wel erg benieuwd naar deze geur geworden!
Ik heb ooit eens de Bollywood bruisbal besteld en ik vond em zelf erg vies! Het laat een olieachtige substantie achter, en vond em stinken. En de lucht bleef nog de hele dag om me heen hangen. Ik verwachtte een sinaasappelgeur, maar nooit eruit kunnen halen. Nee, dat was m'n ergste miskoop tot nu toe. Maar goed, wie weet zou jij em wel erg lekker vinden. Smaken verschillen natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:33 schreef Vava het volgende:
Iemand trouwens ervaring met 1 van de bovenstaande dingen? Ik kan wel wat tips gebruiken want ik heb dus nauwelijks Lush-ervaring
Hmm.. ja, ik hou best van aparte geurtjes en dan vooral de oosterse kruidige geuren dus ik ben er toch wel heel benieuwd naarquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:37 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens de Bollywood bruisbal besteld en ik vond em zelf erg vies! Het laat een olieachtige substantie achter, en vond em stinken. En de lucht bleef nog de hele dag om me heen hangen. Ik verwachtte een sinaasappelgeur, maar nooit eruit kunnen halen. Nee, dat was m'n ergste miskoop tot nu toe. Maar goed, wie weet zou jij em wel erg lekker vinden. Smaken verschillen natuurlijk.
Scheelt mij weer Lushreiskosten als jij daar woontquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:52 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Daar heb je zeker geluk mee gehad Aventura
Volgend jaar ga ik in Amsterdam studeren, en dat is natuurlijk het Lush capitool van Nederland, met 2 winkels.
I am looking forward!
Maar ik wil alvast een beetje een Lush geurende kamer creeeren
Geen dankquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:21 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Lijstje Lijstje Lijstje
Miranda 100 gram
Angels on Bare Skin Scrub
Chelsea Bruisbal
Karma 100 gram zeep
Youki - Hi Bruisbal
Dankzij lieve Vava kan ik ook een bruisbal voor mezelf aanschaffen, omdat ik geen bad heeft, maar zij wel, dankjewel
Bollywood vind Rick erg lekkerquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:31 schreef Vava het volgende:
Lijstje tot nu toe:
Bruisbal Bollywood 200g ¤ 4,25
Running For The Embassy 110g (body butter voor de voeten) ¤ 8,95
Karma Bubble Bar slice 100g ¤ 4,25
Dream Time Temple Balm 10g (NIEUW!) ¤ 6,95
Reincarnate 100g ¤ 5,95
Gaat misschien nog wat af, of komt nog wat bij
Ik ga die Bollywood gewoon proberen, ik vind de naam ook zo leukquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:09 schreef Anitra het volgende:
[..]
Bollywood vind Rick erg lekker
RFTE is geweldig!!! Ik gebruik hem minstens 1x op een dag (in stukken snijden voor je hem gebruikt is erg handig)
geen idee, wil het ook gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:55 schreef Godivia het volgende:
Hallo allemaal!
Ik ben nieuw hier en ook een Lushjunk, ik vind het leuk om te zien dat jullie het ook allemaal zo lekker vinden!
Mag ik meteen een vraagje stellen? Ik heb vandaag een proefje van Big gekregen en wilde het gaan gebruiken straks maar kun je een conditioner erna gebruiken of is dat geen goed idee omdat dan het idee van volume weg is?
Meld je in dat topic. We helpen je er wel doorheen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:31 schreef Anitra het volgende:
Ik heb het al een paar keer bekeken, maar snapte er niks van. Wil wel heel graag mee doen!
Ik tot nu toe nog maar 50, en ik heb nog lang niet allesquote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:04 schreef imago het volgende:
Net nagerekend hoeveel ik tot nu toe aan Lush heb uitgegeven... en nu ben ik een beetje geschrokken
Asissi verkopen ze hier ook al toch? Heb hem van de week nog in mn handen gehad. Wou dat het ook zo snel ging met die buttercreams :Squote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:35 schreef Godivia het volgende:
Goedemorgen mensen! Ik heb gister mijn haar met Big gewassen, erg aparte ervaring moet ik zeggen. Het schuimt niet zo super dus ik had volgens mij veel meer nodig dan ze in de winkel zeiden maargoed, ik merk verder eigenlijk geen verschil met andere shampoos dus ik twijfel nog of ik deze zal kopen of niet.
Misschien heeft nog iemand tips hoe je deze shampoo het beste kunt gebruiken?
Verder hoop ik vandaag een pakketje uit Engeland binnen te krijgen met onderandere Assisi (de nieuwe babyshampoo die ze in Engeland verkopen) en verschillende bodybutters. Ik ben erg benieuwd.
Ik wil het niet eens narekenen. Als ik alleen al denk hoeveel ik telkens bij de meets spendeer. En dan kijk ik naar mn lijst. En al die andere keren.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:04 schreef imago het volgende:
Net nagerekend hoeveel ik tot nu toe aan Lush heb uitgegeven... en nu ben ik een beetje geschrokken
Waar heb jij Assisi dan gezien? In Maastricht hebben ze hem in ieder geval niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:21 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Asissi verkopen ze hier ook al toch? Heb hem van de week nog in mn handen gehad. Wou dat het ook zo snel ging met die buttercreams :S
Die Big werkte bij mij het best als je eerst je haar nat maakt, dan er een klodder van dat spul inwrijft en dan nog eens nat maken en weer wrijven, dan schuimt ie echt goed. Mijn haar kreeg wel meer volume en glansde ook heel mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |