abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29477390

Historie:

deel 1: Favo Lush produkt
deel 2: Favo Lush produkt deel 2 (inclusief meeting)
deel 3: Favo Lush produkt (deel 3)
deel 4: Favo Lush product deel 4
deel 5: A Lush Life Deel 5
deel 6: Het LUSH topic. Deeltje 6
deel 7: A Lush Life deel 7 (meeting 1 juni)
deel 8: lush. Lush! LUSH!!! Deel 8!
deel 9: Hét LUSH Topic! Deel 9!
deel 10: LUSH! Mét Meeting! Deel 10
deel 11: LUSH! Addicts, verzamelt u hier! Deel 11!
deel 12: LUSH! Addicts zijn lyrisch na eerste meeting!!! Deel 12
deel 13: LUSH! Addicts krijgen er geen genoeg van. Deel 13.
deel 14: Nieuwe Lush-Meet in aantocht!! #14
deel 15: Lush! Lush! Lush! En meets, #15
deel 16: It's al getting Lushy. #16
deel 17: It's an addiction called Lush #17
deel 18: And again the addiction Lush! Deeltje 18
deel 19: The LUSH experience.. Nummertje 19.
deel 20: It's a Lush world after all, #20
deel 21: Lush all over the place! part 21
deel 22: Lush slowchat #22
deel 23: Lush the slowchat goes on #23
deel 24: Lush the slowchat #24
deel 25: Lush the slowchat #25
deel 26: Lush me baby one more time; Slowchat #26
deel 27: Lush slowchat deel 27
deel 28: Lush Slowchat deel 28
deel 29: Lush Slowchat deel 29: Have you been Lushed 2day?
deel 30: Lush Slowchat deel 30. The Lush feeling... Priceless
deel 31: Lush slowchat deel 31. Het is zo lekker, lekker, lekker!
deel 32: Lush slowchat, deel 32: To Lush or not to Lush!
deel 33: Lush SC #33; ready to meet.
deel 34: Lush SC34: in bad met zemelen is niet leuk.
deel 35: Lush SC #35. tempting!

Lush is een zeepwinkel die begonnen is in Engeland. In Nederland zijn inmiddels enige filialen in Amsterdam, Haarlem, Den Bosch en Maastricht. (Er wordt gewerkt aan filialen in Utrecht, Arnhem en Groningen)
Lush heeft op het moment vestigingen over de hele wereld. Van Australië en Sri Lanka tot Spanje en van Japan tot Kroatië en ook Taiwan! Producten van de Lush zijn een ervaring op zich. Als je houdt van jezelf lekker verwennen met de lekkerste en verse producten moet je het maar eens proberen. Maar let op: het is zeer verslavend!

De Nederlandse website: www.lush.nl
De Engelse website: www.lush.co.uk
De algemene website: www.lush.com

Fok wiki pagina: http://wiki.fok.nl/index.php/Lush
(vul hem zelf aan, post je productervaringen en deel ze met ons)

OP tekst

VIP-avond 1 augustus

Het mandje van Sanne

Bij de kassa was het druk

De onvermijdelijke groepsfoto

Het make-up zusje van Lush: http://www.bnevertoobusytobebeautiful.com/
deel 1: http://forum.fok.nl/topic/709549

Meetings:
http://forum.fok.nl/topic/733694

Lush North America Forums: http://forum.lush.com/forum/
Lush UK Forums: http://212.87.79.126/
Alternatief NL forum: http://www.lushalicious.tk/
  zondag 7 augustus 2005 @ 00:47:17 #2
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29477436
LOL!

Eerst allemaal wachten en dan drie tegelijk!!!

Deze was eerste.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_29477452
Ik las het en ik dacht ik open er wel ff 1
  zondag 7 augustus 2005 @ 00:49:08 #4
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29477489
Wat een gezelligheid hè?
  zondag 7 augustus 2005 @ 00:49:53 #5
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29477508
Ik zat gisteren in mijn Creamy Candy bad en moest serieus aan Willy Wonka denken.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_29477532
Om Maerycke d'r topic titel eer aan te doen gooi ik even mijn foto er in met mijn verzamelingetje
  zondag 7 augustus 2005 @ 00:52:27 #7
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29477565
Die foto is echt goed! Ik maak ook een foto zodra ik mijn spulletjes binnen heb.. en ik Amsterdam ook nog eens beroofd heb van de voorraad
  zondag 7 augustus 2005 @ 00:55:23 #8
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29477624
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 00:50 schreef Anitra het volgende:
Om Maerycke d'r topic titel eer aan te doen gooi ik even mijn foto er in met mijn verzamelingetje
[afbeelding]
Impressive!!!

Ik moet ook eens een nieuwe foto maken. Heb mijn Think Pink er nog niet eens op.
  zondag 7 augustus 2005 @ 00:56:53 #9
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_29477648
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 00:55 schreef Sanne het volgende:

[..]

Impressive!!!

Ik moet ook eens een nieuwe foto maken. Heb mijn Think Pink er nog niet eens op.
Dat kan natuurlijk niet
  zondag 7 augustus 2005 @ 00:58:18 #10
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29477676
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 00:56 schreef Aventura het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk niet
Het is heel erg. Ik weet het.

Morgen?

pi_29477876
Houden we je aan
  zondag 7 augustus 2005 @ 01:17:49 #12
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29478099
pi_29481792
ja goeiemorgen

had ik al gezegd dat ik altijd geïrriteerde oksels krijg met scheren, uiteindelijk zelfs met de scheercrèmes van lush, maar dat scheren met freeze me nu al weken irritatie-vrij houdt?

degene die bedacht heeft dat de douchegels eruit moesten zouden ze moeten ophangen
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  zondag 7 augustus 2005 @ 09:14:29 #14
101884 PeRi
Allons-y!
pi_29481814
Scheren met Freeze? Hmmm.
Whatever I want.
pi_29482185
quote:
Mooie foto van een mooie verzameling
Dat is eens wat anders...
pi_29482434
doet het forum bij jullie ook zo vreemd? Nu dus niet meer.
Op het engelse forum zeggen ze dat die vreemde geur ook door de hitte kan komen. Het is dan tijdens het vervoer te warm geweest. Er zijn in ieder geval meer mensen die er last van hebben.
  zondag 7 augustus 2005 @ 10:51:29 #17
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29482470
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 10:47 schreef debby1973 het volgende:
doet het forum bij jullie ook zo vreemd? Nu dus niet meer.
Voor bij wie het forum vreemd doet:

Als het forum er vreemd uitziet..
pi_29482488
Dank je Sanne. Het ziet er nu weer normaal uit gelukkig.
pi_29484682
Goedemorgen!! (of nou ja middag!) Hier Lotje11, op het account van vriendje..
Ben me gisteren ongelofeljk te buiten gegaan in de lush winkel...

Lemony Flutter
Silky underwear
Een halve soft touch
Melting marshmellow moment
Tisty tosty
Cereology
Soft coeur massage bar
Fair trade foot lotion

Proefjes:
Enchanted eye cream,
Dream cream,
aromacreme,
smitten (van yasmin, zij kocht een hele pot )
snowcake

En ik heb nu al spijt dat ik geen smitten gekocht heb....
Maar goed, mijn portemonee vind het best zo, dus nu maar wachten op de VIP-night in Maasville

En de silky underwear ruikt heerlijk!! Maar als je teveel doet zie je er ineens niet meer zo gezond uit

[ Bericht 7% gewijzigd door Drinkemaatje op 07-08-2005 13:15:35 (verkeerde account...) ]
1. En zet die zuiger op je fontanelletje!
pi_29484761
Oh ja, silky underwear. Die wil ik eind deze maand gaan bestellen. Waar ruikt het naar?
  zondag 7 augustus 2005 @ 13:18:57 #21
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_29484838
Naar alkmaar, fairy jasmin bath balistic, dus jasmijn Het meisje in de winkel gebruikte 'm als body lotion vervanger, vanwege de stukjes cacaoboter die erin zitten
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
pi_29484866
klinkt lekker. Die staat nu dus zeker op mijn lijstje voor eind deze maand.
  zondag 7 augustus 2005 @ 13:24:21 #23
22578 lotje11
pi_29484931
Zet daar dan ook gelijk een poederdons bij.....:P Je moet namelijk erg voorzichtig zijn met strooien, anders heb je de hele vloer onder ipv jezelf...
pi_29485271
Ik heb de poeder van karma en de candyfluff ook al. Ik schroef hem gewoon dicht. Als je er dan mee strooit komt er precies genoeg uit.
pi_29486046
Oké, amateurlusher heeft al iets meer ervaring opgedaan.
Gewassen met Milkybar. Heerlijk romig geurtje.
Babyface vind ik perfect. Geen prikkende oogjes maar geen vleugje make up meer te bekennen. Hij laat wel een vettig laagje achter dus ik moet nog even bekijken of er vervelende pukkels de kop op gaan steken. Ik heb zelfs geen creme opgebracht na het wassen met de babyface. Mijn huid was al zacht genoeg en met nog wat creme erbij zou het teveel zijn voor mijn huid.

Mijn haar is iets te vaak geverfd en gesteild en nu vraag ik me dus af of retread wat aan mij ietwat droge haar zou kunnen doen. Ik gebruik nu al de meest dure condtioners maar ik heb het idee dat ze mijn haar wel ontwarren en dat het er wel op blijft liggen zodat het gaat glanzen maar daar blijft het dan ook bij. Het droge haar komt weer tevoorschijn bij de volgende wasbeurt. Heeft iemand ervaringen met retread?
Go hard or go home
pi_29486476
Retread ken ik niet. Maar ik kan wel zeggen dat ik blij ben dat in de Lush-produkten niet van die siliconen zitten waardoor je haar glad en glanzend *lijkt* terwijl het dat eigenlijk helemaal niet is.
  zondag 7 augustus 2005 @ 15:07:47 #27
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29486520
Ik vind Retread geweldig
Mijn haar heeft henna, gewone verf én blondering achter de rug. Daar is het erg stug van geworden.
Na een behandeling met Retread is het toch weer helemaal als nieuw.
pi_29486656
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 15:04 schreef imago het volgende:
Retread ken ik niet. Maar ik kan wel zeggen dat ik blij ben dat in de Lush-produkten niet van die siliconen zitten waardoor je haar glad en glanzend *lijkt* terwijl het dat eigenlijk helemaal niet is.
Dat is volgens mij ook net de pest. Die siliconen blijven idd op het haar zelf liggen maar doet niks aan het haar van binnen. Het lijkt een gezonde bos maar dat is het niet.

Retread gaat dus op de 'dat moet ik hebben' lijst.

Sanne, wel fijn om te lezen dat het idd effect heeft. Bedankt en sterkte vandaag, lezende onder je usericon.
Go hard or go home
pi_29487301
Retread klinkt erg goed. Mijn haar is ook beschadigd na het vele verven, fohnen en steilen. Is het nou een shampoo of een condtioner? Want ik ga m'n American Cream écht niet inruilen hoor!
En helaas nog geen mail ontvangen van morgaine21...
Back in business.
  zondag 7 augustus 2005 @ 16:17:14 #30
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29487515
Het is een conditioner. En je kunt American Cream en Retread best door elkaar heen gebruiken hoor.

tx noekje
pi_29487697
Ik gebruik retread als conditioner en american cream als leave-in conditioner. Ik laat retread rustig een half uurtje in mijn haar zitten als een masker. 1 keer in de week gebruik ik the strokes.
pi_29487750
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 16:27 schreef debby1973 het volgende:
Ik gebruik retread als conditioner en american cream als leave-in conditioner. Ik laat retread rustig een half uurtje in mijn haar zitten als een masker. 1 keer in de week gebruik ik the strokes.
American cream als leave-in? Dat wordt toch hartstikke vet? Maar als het te combineren valt ga ik er natuurlijk wel even over nadenken....
Back in business.
pi_29487775
Nee, wordt bij mij niet vet maar ik gebruik altijd al een leave-in omdat ik heel droog krullend haar heb.
Lees net op het engelse forum dat iemand the strokes ipv stylingmouse gebruikt. Schijnt heel goed te werken.
pi_29487828
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 16:33 schreef debby1973 het volgende:
Nee, wordt bij mij niet vet maar ik gebruik altijd al een leave-in omdat ik heel droog krullend haar heb.
Lees net op het engelse forum dat iemand the strokes ipv stylingmouse gebruikt. Schijnt heel goed te werken.
Er zit wel een flinke slag in m'n haar, en moet altijd conditoner in als ik het gewassen heb,anders is het een bos stro. Maar ik kan het wel een keertje proberen natuurlijk..dan ruik je die heerlijke lucht misschien nog beter!
Back in business.
pi_29487858
Ik kneed nadat ik het haar uitgespoeld heb een beetje in het haar. Je haar moet nog wel redelijk nat zijn anders gebruik je snel te veel.
pi_29487908
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 16:38 schreef debby1973 het volgende:
Ik kneed nadat ik het haar uitgespoeld heb een beetje in het haar. Je haar moet nog wel redelijk nat zijn anders gebruik je snel te veel.
Moet vanavond toch m'n haar wassen, dan ga ik het proberen.
Back in business.
pi_29487980
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 16:01 schreef Shirley het volgende:
Retread klinkt erg goed. Mijn haar is ook beschadigd na het vele verven, fohnen en steilen. Is het nou een shampoo of een condtioner? Want ik ga m'n American Cream écht niet inruilen hoor!
En helaas nog geen mail ontvangen van morgaine21...
Ik heb je net (nog eens) gemaild, ik hoop dat ie nu aankomt.

Gaat er trouwens hier iemand nog een dezer dagen naar de lush?
Ik heb namelijk een (misschien vreemd) vraagje. Ik ben een grote fan van waylander rhassoul (voorheen middle earth turns to rock) alleen die wat ze in Maastricht verkopen vind ik een beetje mislukt. Hij is niet donkerbruin en lekker modderig zoals ie hoort maar meer grijzig
Hij ruikt ook minder sterk. Ik heb nog een stuk goeie liggen uit luik (mooi donkerbruin) maar ik wil graag nog wat meer. Dus als iemand echt goeie donkere bruine waylander ziet liggen (die echt goed op het plaatje van de site lijkt). Mag ie me best wat meenemen (200 gram ofzo). Kosten worden vergoed, dat spreekt voor zich.
  zondag 7 augustus 2005 @ 16:49:58 #38
57434 Marloes
Digital Love
pi_29488071
Welke shampoo is goed voor droog haar dat een beetje de neiging heeft te krullen/kroezen?
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_29488250
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 16:44 schreef morgaine21 het volgende:

[..]

Ik heb je net (nog eens) gemaild, ik hoop dat ie nu aankomt.
Ja, ik heb de mail! En jij hebt zo terug als het goed is.
Back in business.
pi_29488265
Ik gebruik zelf ultimate shine, hard en trichomania. Ik wissel ze natuurlijk af en gebruik ze niet tegelijkertijd. ha ha ha
Ik denk dat ultimate shine mijn favoriet is. Of toch hard...
  zondag 7 augustus 2005 @ 17:19:27 #41
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_29488493
Ripley even op vriendjes account

Ik heb ook droog en krullend haar en gebruik momenteel Big en Coolaulin. Ben er supertevreden over - de receptioniste op mijn werk zei zelfs spontaan dat mijn haar zo glanzend en volumineus uitzag, de eerste dag na gebruik

Retread doesn do the trick, voor mij dan. Ik heb ook de blonde gebruikt vorige keer en daar was ik ook erg tevreden over

Ik heb ook wel interesse in jungle, lijkt me ook erg lekker

Wat ik persoonlijk graag zou zien is dat Lush ook stylingproducten zou brengen - wax bijvoorbeeld, met zoń heerlijk geurtje.

De Angelś delight ervaar ik trouwens toch als een beetje erg sterk Sea vegetable blijft toch mijn lfavoriet. Volgende keer maar eens sandstone proberen:) Ow, en een creme, de moeder en zus van martijn zijn supertevreden over die van hun
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
pi_29488976
Ik heb jungle een paar maanden geleden besteld maar ik kon er niets mee. Heb zelfs geprobeerd om een klein stukje een nacht in warm water te laten staan en dit in mijn haar te smeren. Maar het deed niets voor mijn haar. Vond het ook niet lekker ruiken. Heb het blok toen maar weggegooid. Heb ik nu wel spijt van, had anders proefjes voor jullie kunnen maken.
  zondag 7 augustus 2005 @ 18:14:07 #43
57434 Marloes
Digital Love
pi_29489228
Het lijkt me sowieso raar om je haar te wassen met van die vaste shampoo

Ik moet flesjes :p
The more that I appear.
pi_29489922
Nee, dat went wel. Ik gebruik nu alleen nog maar van die shampoo blokjes. Conditioner heb ik nog wel vloeibaar.
  zondag 7 augustus 2005 @ 19:50:56 #45
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_29490577
quote:
[afbeelding]
Geweldige foto!! En een hele mooie verzameling.

Van mij ook veel sterkte Sanne.
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
pi_29490783
Zo, net fris uit de douche en weer wat nieuwe dingen geprobeerd.
Ik begon met m'n gezicht te wassen met Aquamarina, Dat doe ik nu 2x per dag.
Daarna onder de douche eerst 13 rabbits uitgeprobeerd en vind de lucht toch niet echt lekker. Ik ben meer van de zoete,vrolijke luchtjes, en chocolade vind ik lekker om te eten, niet om mee te wassen. Toen dus maar de Milkybar geprobeerd en die ruikt erg lekker, al ruikt hij nu niet zo heel sterk meer op m'n huid, dus blijft niet hangen helaas. M'n haar gewassen met m'n eigen kleurshampoo en American Cream, en toen uit de douche Dream Cream en Pied de Pepper. Om de lucht van Pied de Pepper weg te spoelen, heb ik m'n handen gewassen met Angels Delight en dat ruikt wel heerlijk. Toch niet naar luchtverfrisser,wat ik in eerste instantie dacht toen ik eraan rook. Als laatste nog een beetje American Cream als leave-in, ben benieuwd of die manier ook voor mij werkt. Maar ik ben weer lekker geLushed voor vandaag!
Back in business.
pi_29491117
Sanne, ik zie net je onderschrift pas. Heel veel sterkte!
pi_29491464
Sanne meid dikke kus voor je
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29491514
En shirley? Hoe zit je haar?

Ooooh en op de duitse website kun je verrassingspakketjes kopen;
SMALL - 24,95 Euro (Waarde minstens 50 Euro)
LARGE - 49,95 Euro (waarde minstens 100 Euro)
Ze zijb elke keer anders qua inhoud. Ik heb wel een paar voorbeelden gevonden op het duitse forum:
kleine pakket
Soap Opera (ISC, Extra Virgin Olive, Demon)
Ginger Gift (Ginger Soap, Gingerman Ballistic, Ginger Powder)
Sea, Sun, Sicily (Donna Sophia, Big Blue, Uluru)

Kan het op de duitse webwinkelsite niet vinden maar op het duiste forum wel:
http://www.lush-deutschland.de/lforum/viewtopic.php?t=1474&postdays=0&postorder=asc&start=0

een groot pakket:
Relax Box, mit:
Floating Island
Buffy
Therapy
Happy for Sad

Daily Soap, mit:
HIWTK
Sandstone
Sea Vegetable

2 1/2 Weeks (of Blissful Bathing), mit:
Softy
Avobath
Rainbow Warrior
Butterball
Bom Bomb
La Provence
Fairy Jasmine
Hot Java
Ickle Baby Buff
Phuket
Sex Bomb
Summer Blues
Fox in the Flowers
Tisty Tosty
Sakura
Karma Ballistic
Bidal Bouquet

Country House Bath, mit
Fower Tub
Melting Marshmallow Moment
Ultimate Shine Shampoo
Karma Soap

[ Bericht 53% gewijzigd door debby1973 op 07-08-2005 21:16:36 ]
pi_29492093
anitra, die foto van jou!

*jaloers*
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_29492127
ik ga overigens donderdagweer naar lush..
ik heb een collega helemaal enthousiast gemaakt..
door mijn karma walmen
pi_29492142
die vaerassingspaketen zien er oevrigens ook leuk uit, dat lijkt me ou heel leuk.
pi_29492151
Heb nog even zitten lezen op het duitse forum.
Als je boven een bepaald bedrag besteld krijg je het zogenaamde parolen kadootje. In de nieuwsbrief staat een soort raadsel en als je de oplossing vermeld bij je bestelling krijg je een kadootje. Meestal een ballistic of bbs volgens mij. Verder krijg je een kodootje bij een bestelling van over de 50 euro en een kadootje bij een bestelling van over de 100 euro. Day kan gewoon een echt kado pakket zijn!
  zondag 7 augustus 2005 @ 21:45:17 #54
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29492222
Wat een leuk idee van Lush Duitsland. Dat is toch weer een heel ander verhaal als de grote bestellingen die wij doen en waar we niet eens proefjes bij krijgen (maar dat mag ik vast niet zeggen..).
  zondag 7 augustus 2005 @ 21:48:59 #55
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29492284
Van mij houden jullie die nieuwe foto tegoed. Ben er niet aan toegekomen en het is inmiddels te donker om er nog aan te beginnen.

Volgend weekend nog maar eens proberen.

Leuk die Duitse verrassingspakketjes!
pi_29493140
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 21:41 schreef debby1973 het volgende:
M'n haar is nu bijna droog, en het ruikt nog sterker naar de Cream Maar verder zie ik weinig verschil met als ik de American Cream alleen als conditoner gebruik. Sinds ik het gebruik is m'n haar wel minder pluizig, normaal moet ik na het wassen altijd iets van wax of créme in m'n haar doen, en dat is nu niet meer nodig. Ik wil gewoon nog een goeie shampoo ook, en vind Big te onhandig.
Back in business.
pi_29493692
Die duitse pakketje zijn idd leuk!
pi_29493864
En leuk ook dat ze er kadootjes bij doen in duitsland
Nederland is maar braaf eigenlijk met lush dan.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29494087
Ik heb trouwens op Ebay een Mont Blanc massage bar gekocht
Ben heel benieuwd hoe die is.
pi_29494127
Was da voor iets dan?

En die foto van jou Anitra o my god
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29494835
Dat is massage bar die er uit is.

Ik vergeet te bedanken voor de complimentjes van de foto Thanks!!!
Hij is echt erg he? Als je wel eens bij ikea komt dan weet je hoe groot dat hartje is, dacht toen ik begon met neerleggen dat komt nooit vol. Maar wel dus
  maandag 8 augustus 2005 @ 00:10:52 #62
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_29494938
Ik heb vanacht heerlijk geslapen met mijn nieuwe Dream Time Temple Balm
Maar dat kan ook komen omdat ik doodmoe de kroeg uit kwam rollen
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_29496672
ik wacht overigens vol smart op het pakketje..
pi_29499891
Zo jullie zijn dit weekend snel gegaan
  maandag 8 augustus 2005 @ 10:35:47 #65
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29500328
Het grote wachten is begonnen... Wanneer zou mijn fijne Lush pakketje komen (en ben ik thuis op dat moment?). De spanning stijgt tot ongekende hoogte.
pi_29501001
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 01:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik wacht overigens vol smart op het pakketje..
Denk dat de jouwe morgen komt. Net op www.trachtrace.nl gekeken en daar staat hij nog op het postkantoor zegt de site. Ik zal hem in de gaten houden
pi_29501586
Heb een mailtje gestuurd naar de duitse lush. Ik wil graag weten wat de verzendkosten zijn en of het mogelijk is zonder credit card iets bij ze te bestellen.
Als je boven de 100 besteld krijg je een kadootje van tussen de 10 en 30 euro! Verder krijg je als je boven de 50 euro besteld ook een kadootje. Dit is elke maand iets anders. De vorige keer was het volgens mij de glitterbug, de keer daarvoor een soapstack. Wel leuk hoor.
Daar zitten ze te klagen als ze bij de bestelling maar 1 gratis bbs en een paar stukjes zeep hebben gekregen. Bij een bestelling van boven de 100 euro krijg je, naast je kadootje van boven de 50 euro, gewoon een Fairies and Flowers, of een kado pakket.

[ Bericht 27% gewijzigd door debby1973 op 08-08-2005 12:34:39 ]
  maandag 8 augustus 2005 @ 12:14:35 #68
57434 Marloes
Digital Love
pi_29501603
Ik was al een paar dagen m'n gezicht alleen met aquamarina, dus geen creme erna oid, en het is zo zacht :bloos:
The more that I appear.
pi_29501756
quote:
[
Gaat er trouwens hier iemand nog een dezer dagen naar de lush?
Ik heb namelijk een (misschien vreemd) vraagje. Ik ben een grote fan van waylander rhassoul (voorheen middle earth turns to rock) alleen die wat ze in Maastricht verkopen vind ik een beetje mislukt. Hij is niet donkerbruin en lekker modderig zoals ie hoort maar meer grijzig
Hij ruikt ook minder sterk. Ik heb nog een stuk goeie liggen uit luik (mooi donkerbruin) maar ik wil graag nog wat meer. Dus als iemand echt goeie donkere bruine waylander ziet liggen (die echt goed op het plaatje van de site lijkt). Mag ie me best wat meenemen (200 gram ofzo). Kosten worden vergoed, dat spreekt voor zich.
Echt niemand die even voor me wil/kan kijken ergens?

[ Bericht 0% gewijzigd door morgaine21 op 08-08-2005 12:36:46 ]
pi_29501893
Sorry morgaine, ik woon in Enschede en bestel alles online.
pi_29502001
Even een mededeling voor iedereen voor wie ik zeepjes heb gekocht:

Ze zijn (wederom) erg 'breed' gesneden dus ze passen niet zomaar door de brievenbus. Ik snijd ze daarom in tweeen. Tenzij iemand dit echt bezwaarlijk vind dan kan ik het als pakketje laten versturen. De porto word dan alleen 5,50
pi_29502077
Ik ga ook niet naar Lush voorlopig
pi_29502109
Héél héél héél misschien ga ik van de week nog naar Amsterdam... Maar de mensen die daar wonen kunnen misschien makkelijker even kijken? Morgaine koopt altijd half Maastricht leeg voor ons, dus dan kunnen we ook wel wat terug doen toch?
  maandag 8 augustus 2005 @ 13:36:30 #74
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29502238
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 12:29 schreef morgaine21 het volgende:

[..]

Echt niemand die even voor me wil/kan kijken ergens?[afbeelding]
Het plan is (maar dat is echt een plan dus...) om volgende week ergens nog in de Amsterdamse Lush winkels verzeild te raken. Mocht dit inderdaad lukken, dan zal ik zeker voor je kijken. Verder heb ik eigenlijk hetzelfde probleem als Debby. Woon in een dorp vlakbij Den Haag en bestel alles online. Sorry..
pi_29502287
quote:

[..]

ik ga donderfdag of vrijdag, maar kan het nu even niet met zekerheid zeggen nog
  maandag 8 augustus 2005 @ 14:31:26 #76
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29502744
Ik heb zojuist m'n bestelling binnen gekregen! Reden genoeg voor een feestje uiteraard. Alleen heb ik helaas hetzelfde probleem met mijn potje Gorgeous als dat Debby dat had. Mèn.. wat ruikt dat vies! En het had ook nog eens gelekt over de gehele inhoud van mijn pakketje (en één van m'n shampoobars daar helaas bij klef gemaakt... ).

Dus ik gebeld.. (zweet in m'n handen natuurlijk)... maar gelukkig reageerde de Lush medewerkster aan de telefoon helemaal geweldig (wat een moppies zijn het toch ook hè?) en krijg ik een nieuwe Gorgeous en shampoobar toegestuurd! Ik heb nog aangeboden de Gorgeous en aangetaste shampoobar terug te sturen, maar dat hoefde niet.

Lush!

En nu ga ik even fijn genieten van mijn nieuwe Lush spulletjes.. Die Olive Branche douchegel rook erg verleidelijk
pi_29502839
ET heb jij al reaktie op je mail?

Ik heb net weer gemaild om te vragen wat er uit gekomen is? En dat ik wel een oplossing wil. Ben benieuwd. Ook heb ik doorgegeven dat de trichomania helemaal geen 2 in 1 is. Die heb ik onlone besteld, maar op de vipparty bleek t helemaal geen 2 in 1 te zijn (merkte ik wel aan mijn haar)

Die duitsers doen t beter Debby
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29502857
Maerycke vind je t echt van die moppies? Ik vind t eigenlijk vrij oenig dat ze gewoon die stink cremes blijven sturen
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 8 augustus 2005 @ 14:48:05 #79
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29502907
Ik denk dat ik gewoon nog een oude partij had en dat de melding van Debby bij Lush en de verzending van mijn pakket elkaar gekruist hebben eigenlijk. En het meisje aan de telefoon was inderdaad echt een moppie (en ik was ook erg tevreden over de dames in de Lushwinkel in Amsterdam toen) Overigens werd er wel gezegd dat het gigantisch druk was en dat de persoon die normaal de bestellingen afhandelt met vakantie is (waardoor het nu door een andere medewerker gedaan werd). Kan verklaren waarom er dingen misgaan nu natuurlijk.

Ik zou overigens de mensen die nog op antwoord wachten per email aanraden even te bellen. Het was werkelijk zo opgelost en als mijn pakketje inderdaad vandaag nog verzonden wordt dan ben ik eigenlijk dik tevreden over de manier waarop ze in ieder geval mijn bestellingen hebben afgehandeld tot nu toe
  maandag 8 augustus 2005 @ 15:21:59 #80
57434 Marloes
Digital Love
pi_29503298
Ik vraag het nog maar even een keer omdat niemand had gereageerd

Heeft iemand ervaring met de ultralight face protector? Is het een lekkere creme, is ie dik of dun? etc.
The more that I appear.
pi_29503452
Ik ken hem niet Marloes. Ik ken alleen afterlife.
pi_29503830
Newbee in Lushland komt net terug van haar geweldige vakantie in Italie!!
Ben met mijn lieve italiaanse vriendje (die in nederland woont) naar zijn familie geweest, helemaal super!
Ik heb zijn moeder beloofd om een bruisbal met echte rozen van Lush op te sturen!!

Hopelijk kennen jullie me nog een beetje..

Ik heb me voorgenomen om na de vakantie bij Lush online te bestellen.
Nu heb ik een beetje heel erg veel geld gespendeerd in Italie, dus zal het wel even duren voordat ik bestel
Billie Holiday is Lady Day!
  maandag 8 augustus 2005 @ 16:18:39 #83
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_29503836
quote:

[..]

Ik heb pas ook een stuk Waylander gekocht. Ik denk dat de samenstelling definitief veranderd is.
Mijn stukje is nu ook lichtgrijs. Wel jammer.
pi_29503907
Mijn keuzes worden tot nu toe:

Miranda 200 gram
Angels on Bare skin scrub
pi_29503991
ik heb net de catalogus van b never too busy gekregen samen de de engelse lush times!
  maandag 8 augustus 2005 @ 16:40:30 #86
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29504018
Marloes: Helaas, die ken ik niet
Sweet16: Welkom terug van vakantie Da's een flink stuk Miranda wat je gaat kopen

De Olive Branch is echt heel erg lekker *snuffelt nog maar eens een keer* Ik heb zelfs geen bodylotion gebruikt deze keer...
pi_29504102
oeps ik bedoel 100 gram miranda!!!
pi_29504154
Sweet 16 welkom! Miranda is erg lekker en AOBS ook!

Maerycke kl*te dat jij ook de verkeerde pot had. Wel goed geregeld idd. Denk dat je het dan woensdag binnen hebt omdat morgen de pakketjes de deur uit gaan. (en hopenlijk zit mijn Fair Trade Foot Liotin ook eindelijk bij )

Debby heb je al een verlanglijstej gemaakt?

Aventura is de geur wel hetzelfde van Waylander?
pi_29504191
dankjewel Maerycke en Anitra.
Anitra: Jouw foto van jouw verzameling is erg impressing!!
Dat wil ik ook!!
  maandag 8 augustus 2005 @ 17:06:37 #90
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_29504301
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 16:52 schreef Anitra het volgende:

Aventura is de geur wel hetzelfde van Waylander?
Ja, alleen minder sterk heb ik het idee.
pi_29504324
Thanks
Voor je het weet heb je veel hoor, ik heb Maerycke ook gewaarschuwd dat het een verslaving word. Het mocht niet baten Zij is nu net zo erg zo niet erger dan mij.
pi_29504326
Heb al wel een lushlijstje maar nog geen b never. Ik ga vanavond in bad (mijn eerste lush bad sinds 2 weken!) even goed de catalogus doorkijken.
pi_29504361
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 17:06 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ja, alleen minder sterk heb ik het idee.
Das balen, want juist die sterke geur was zo lekker. Voorlopig heeft Rick nog gelukkig.
  maandag 8 augustus 2005 @ 17:12:53 #94
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29504386
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 17:08 schreef Anitra het volgende:
Thanks
Voor je het weet heb je veel hoor, ik heb Maerycke ook gewaarschuwd dat het een verslaving word. Het mocht niet baten Zij is nu net zo erg zo niet erger dan mij.
Ik ontken alles jah!

Debby: Wat heerlijk dat je weer in bad mag! Ik durfde het eigenlijk niet te vragen, maar het gaat dus een stuk beter begrijp ik?
pi_29504428
ja, het gaat een stuk beter! De jeuk is bijna weg. Moet nog wel mijn antibiotica slikken voor ongeveer 10 dagen. Alleen blijft de plek op mijn voet open. Heb er maar verband om gedaan. Is niet zo'n fris gezicht anders. Leg mijn voet ook maar op de rand van het bad en niet er in. Heb de fabrikant van de creme waar dit door gekomen is een mailtje gestuurd maar heb helemaal niets terug gekregen. Slecht hoor.
pi_29504440
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 17:08 schreef debby1973 het volgende:
Heb al wel een lushlijstje maar nog geen b never. Ik ga vanavond in bad (mijn eerste lush bad sinds 2 weken!) even goed de catalogus doorkijken.
Oh wat heerlijk!!!! Is je huid rustig nu? Lekker genieten hoor!!!
pi_29504451
In de engelse lush times staan 2 nieuwe giftsetjes:
bring me sunshine:
happy hippy 100gr
the olive branch 100gr
skin sin 100gr
miranda
bohemian
you've been mangoed
the sicilian
honey bee bath ballistic
therapy massage bar

happy bathday:
tisty tosty
butterball ballistic
karma soap
banana moon
bohemian
blue skies and fluffy white clouds
therapy massage bar
dreamtime bath melt
pi_29504470
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 17:12 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Ik ontken alles jah!

Debby: Wat heerlijk dat je weer in bad mag! Ik durfde het eigenlijk niet te vragen, maar het gaat dus een stuk beter begrijp ik?
  maandag 8 augustus 2005 @ 17:29:01 #99
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29504587
Gelukkig maar, Debby! Alleen jammer van die open plek op je voet. Zakje en een elastiek erom heen misschien tijdens het badderen?
pi_29504843
Heb net een mailtje gekregen van de duitse lush. Echt snel hoor, heb ze gisteravond pas gemaild. De verzendkosten:
Die Versankosten sind 15,95 Euro.
Ab Warenwert 100,00 Euro betragen die Versandkosten 11,95 Euro.
Ab Warenwert 150,00 Euro betragen die Versandkosten 6,95 Euro.

En je kan alleen met credit card betalen. Het versturen van de pakjes gaat binnen 3 werkdagen. 99,3% van de pakjes gaat zelfs de dag na de bestelling al met de post mee.
pi_29504970
De Duitsers zijn altijd erg stipt en duidelijk in het regelen van zaken.
Wij Nederlanders denken dat we dat ook zijn, maar we zijn te arrogant om onder ogen te zien dat dit helemaal niet zo is!

Klinkt aantrekkelijk Debby, die prijzen.
pi_29505029
Dat vond ik dus ook. Ik denk dat Ik eind deze maand de duitse site eens ga testen. Is ook fijn dat sommige produkten goedkoper worden als je er meer van besteld zoals de bbs en de bruisballen.
  maandag 8 augustus 2005 @ 18:05:08 #103
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29505072
Ik heb zojuist m'n 60 euro kostende potje Gorgeous door de gootsteen van de badkamer gespoeld. Voelde toch best bizar...

Debby:
Als je daar dus een flinke order plaatst (zoals wij beiden bij de Nederlandse Lush hebben gedaan) dan is het eigenlijk even goedkoop als hier (op 45 eurocent na) en je krijgt er dus nog een cadeau bij ook? Ik zal zeker overwegen dus om de volgende keer bij een flinke bestelling in Duitsland te bestellen.
pi_29505135
Precies Maerycke! En een creamy candy bath kost hier 3,95 en daar 4,35. Maar als je er 4 besteld betaal je hier 4 x 3,95 = 15,80 en in duitsland 14,95. En zo gaat dat met een heleboel spullen.
pi_29505283
Misschien een gekke vraag: Maar jullie bestellen ook echt in 1 keer voor 50-100 of 150 euro ?

Ik zou graag iets willen bestellen in Duitsland, maar dan bijvoorbeeld met iemand anders, en het liefst iemand met een creditcard, want die heb ik namelijk niet
pi_29505404
Klinkt zeker aantrekkelijk om daar te bestellen dan

* Anitra gaat vast lijstje maken en vriendje heel lief aan kijken
denk dat ik het alleen niet voor elkaar krijg
pi_29505551
Ik bestel soms voor 35 euro maar soms ook voor 150 euro of meer. Ik bestel vaak samen met mijn zus of collega en dan zit je snel aan 200 euro samen. Het ligt er ook aan wat ik nodig heb. Heb de laatste keer oa gorgeous, 2 x the strokes en retread besteld dus dat tikt wel lekker aan.
pi_29505574
hahah, oke, dat is je geheim
pi_29505587
misschien moet ik ook maar eens wat anderen aansteken met het Lush effect!
  maandag 8 augustus 2005 @ 18:48:42 #110
57434 Marloes
Digital Love
pi_29505674

The more that I appear.
pi_29505711
Wat is dat voor een leuke compositie, Marloes?
  maandag 8 augustus 2005 @ 18:53:06 #112
57434 Marloes
Digital Love
pi_29505745
Kan je bestellen bij de lush in duitsland!
The more that I appear.
pi_29505885
miauw
  maandag 8 augustus 2005 @ 19:00:01 #114
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29505895
Hij lag ook hier in de Lush van de Leidsestraat in Amsterdam, Marloes Ik heb er nog mee in m'n handen gestaan namelijk
pi_29505950
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 13:03 schreef morgaine21 het volgende:
Even een mededeling voor iedereen voor wie ik zeepjes heb gekocht:

Ze zijn (wederom) erg 'breed' gesneden dus ze passen niet zomaar door de brievenbus. Ik snijd ze daarom in tweeen. Tenzij iemand dit echt bezwaarlijk vind dan kan ik het als pakketje laten versturen. De porto word dan alleen 5,50
Van mij mag je snijden hoor!
Back in business.
pi_29505994
Zoiets verkopen ze in NL ook, maar dan met andere samenstelling. Een soort allemaal-kleine-proefjes-doos Wonderwall heet het toch?
pi_29506042
In Duitsland kost hij 17,95 bij ons 27,50. Hij staat wel in het krantje. Volgens mij is de inhoud hetzelfde:
1 x Karma Komba Shampoo Bar
1 x Sea Vegetable Hand and Body Soap
1 x Amandopondo Bubble Bar Slice
1 x Uluru Bath Ballistic
1 x FEVER Massage Bar
1 x Aromaco Solid Deodorant Bar
1 x Buffy the Backside Slayer Body Butter
1 x Sex Bomb Ballistic
1 x Honey I Washed the Kids Soap
pi_29506055
M'n vader zat te klagen over de vele zeepjes en flesjes in de badkamer en dat hij nergens meer bij kon. Of het nou echt zulk geweldig spul was... Maar natuurlijk!!!!
Nu zit hij de Lush Times te lezen en is erg geinteresseerd in de Soak and Float shampooblok Zou het me lukken om m'n vader Lushverslaafd te maken? Scheelt in de kosten...
Back in business.
pi_29506116

GLAM ROCK HAIR GLITTER GOLD (MIT LUSH DOSE)

Der Glam Rock erinnert uns an die Weihnachtspartys in den frühen 70ern, als die meisten von euch noch gar nicht geboren waren: Schlaghosen, Plateauschuhe, lange Mähnen, Tank Tops…das wahren noch Zeiten! Damals gab es sogar noch Weiße Weihnachten! Mädchen hatten Pantyhosen an, und Männer trugen Glitzer. Wir tanzten zu der Musik von Slade, T Rex, Mudd und Wizzard, und wir wünschten, es könnte jeden Tag Weihnachten sein. Der Glam Rock Hair Glitter Bar feiert diese gute alte Zeit, indem er ein wenig Glitzer in unser Leben bringt. Ein weicher Bar voller Goldglitzer, der nach Vanille und Rose duftet, ist alles was ihr braucht, um euch zurück in die Vergangenheit zu teleportieren (oder in die Zukunft? – ihr könnt das sehen wie ihr wollt!).

Ingredients/Inhaltsstoffe:
Sodium Bicarbonate, Cream of Tartar (Tartaric acid), Red Golden Glitter (Polyethylene terephthalate), Water (Aqua), Olive Oil (Olea europaea), Gardenia Extract (Gardenia jasminoides), Vanilla Absolute (Vanilla planifolia), Neroli Oil (Citrus amara), Rose Absolute (Rosa centifolia), Perfume.

VEGAN, Grundpreis: EUR 188,89 je kg

Der GLAM ROCK kommt in einer wunderschönen LUSH Dose!

Is uitverkocht, maar klinkt leuk! Hoe zou het werken?
pi_29506155
En ze hebben ook Lush T-shirts... maar dat gaat wel ver hè?
  maandag 8 augustus 2005 @ 19:17:04 #121
57434 Marloes
Digital Love
pi_29506163
Jeej, wat leuk
The more that I appear.
  maandag 8 augustus 2005 @ 19:17:40 #122
57434 Marloes
Digital Love
pi_29506168
En in frankrijk hebben ze voetscrub, lijkt me ook wel fijn
The more that I appear.
pi_29506551
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 18:05 schreef Maerycke het volgende:
Ik heb zojuist m'n 60 euro kostende potje Gorgeous door de gootsteen van de badkamer gespoeld. Voelde toch best bizar..
Die van mij staat er nog steeds. Waarom weet ik ook niet.
pi_29506588
Zeg maar is die Gorgeous nou de 60 euro echt waard eigenlijk? Wat maakt em beter dan de crèmes van 15 à 20 euro die Lush ook heeft?
  maandag 8 augustus 2005 @ 21:47:23 #125
57434 Marloes
Digital Love
pi_29506754
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 21:35 schreef imago het volgende:
Zeg maar is die Gorgeous nou de 60 euro echt waard eigenlijk? Wat maakt em beter dan de crèmes van 15 à 20 euro die Lush ook heeft?
Vraag ik me ook wel af idd. Ik heb ook wel estee lauder cremes gehad van rond de 50 euro, maar uiteindelijk is het alleen maar weggegooid geld want ik heb het idee dat het niet zoveel extra's doet voor je huid. Kun je net zo goed een creme van 20 euro minder kopen.
The more that I appear.
pi_29506857
Kan er nu nog weinig over zeggen. Krijg woensdag als het goed is mijn goede potje gorgeous.
  maandag 8 augustus 2005 @ 22:04:09 #127
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_29507153
Morgaine, heb je het geld van mij al binnen? Ben ff benieuwd
pi_29507245
Jeej, nog maar een weekje en dan ga ik op vakantie. Nog maar anderhalve week en dan kan ik naar Lush Hull. En nog maar twee weken, dan kan ik naar Lush York. =)

Ik hoop dat ik niemand jaloers maak? =P
Sanity is (not) statistical
  maandag 8 augustus 2005 @ 22:09:49 #129
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29507276
En op Fokradio wordt Lush weer even afgekraakt.
pi_29507283
Mwah klein beetje maar
pi_29507310
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 22:09 schreef Sanne het volgende:
post hierboven was voor Meaghan bedoelt trouwens

Wat zeggen ze dan?
pi_29507745
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 22:09 schreef Sanne het volgende:
Wat zeggen ze dan???

Ik ben trouwens weer een nieuw lijstje aan het samenstellen...
Back in business.
  maandag 8 augustus 2005 @ 22:37:44 #133
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29507866
Dat er een paar rare luisteraars zijn die 20 euro voor een zeepje betalen en er nog trots op zijn ook.
pi_29507938
achja, die nolius..
  maandag 8 augustus 2005 @ 22:47:04 #135
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29508021
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 22:37 schreef Sanne het volgende:
Dat er een paar rare luisteraars zijn die 20 euro voor een zeepje betalen en er nog trots op zijn ook.
20 euro voor een zeepje. Is dat wat mis mee dan?
pi_29508050
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 22:37 schreef Sanne het volgende:
Mannen. Ze snappen er niks van tot ze het geprobeerd hebben.
Back in business.
  maandag 8 augustus 2005 @ 22:54:23 #137
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29508190
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 22:48 schreef Shirley het volgende:

[..]

Mannen. Ze snappen er niks van tot ze het geprobeerd hebben.
Van Fokradio medewerkers verwacht ik dat ze na het proberen van Lush nog steeds bij hun Aldi badschuim blijven hangen.
pi_29508297
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 22:54 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Van Fokradio medewerkers verwacht ik dat ze na het proberen van Lush nog steeds bij hun Aldi badschuim blijven hangen.
Ik verwacht geeneens dat die aan enige lichaamsverzorging doen.
En er zijn geeneens zeepjes van 20 euro. Hij blaat maar wat.
Back in business.
  maandag 8 augustus 2005 @ 22:57:49 #139
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29508311
Ik denk dat ze heel muf ruiken.
pi_29508341
seriously.. ik zou me niet zo heel druk maken over wat er van fokradio afkomt..
is mijn idee dan he
pi_29508384
Och, fokradio..
Ik denk dat nog maar heel weinig mensen van de echte redenen van Lush afweten.
Best veel mensen in de omgeving kennen het merk Lush wel, maar hebben geen idee waar het voor staat.
pi_29508402
voor mij stata lush voor lekekre dingen..
waar nog meer voor dan
  maandag 8 augustus 2005 @ 23:05:20 #143
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29508492
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 23:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
voor mij stata lush voor lekekre dingen..
waar nog meer voor dan
Een natuur- en mensvriendelijk beleid, dierproefvrij, en zware chemicaliënvrij bijvoorbeeld
pi_29508530
jah, okay, dat wist ik wel
pi_29508623
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 23:05 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Een natuur- en mensvriendelijk beleid, dierproefvrij, en zware chemicaliënvrij bijvoorbeeld
dat bedoel ik
pi_29508731
ik wil van de week naar de lush, en wil wat voor mijn haar.
ik wil het laten groeien, en begin nu op een lengte aan te komen dat het slap gaat hangen, en je er niks meer mee kan. en flink krult, ook.
big staat al op mijn lijstje [overig nog het enige voor mezelf.. ]
kan iemand mij nog iets aanraden?
pi_29508759
Weet gelijk weer waarom ik geen Fok!radio luister
  maandag 8 augustus 2005 @ 23:17:06 #148
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29508760
Neem een lekker haarmasker erbij!
  maandag 8 augustus 2005 @ 23:18:14 #149
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_29508790
Anitra, de Angel's Delight is aangekomen!! Hij ruikt lekker en wat een groot stuk!

Dankjewel!

Vind je het trouwens goed als ik de Banana Moon ook doormidden snijd? Het is namelijk zo'n vierkant stuk en best dik.
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
pi_29508793
hm, ik weet niet of ik het geduld heb voor haarmaskers hoor
ik ben wel een shampoo mens, conditioner gaat nog net, en dan vindf ik t wel weer genoeg..
pi_29508895
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 23:18 schreef La_Guiri het volgende:
Anitra, de Angel's Delight is aangekomen!! Hij ruikt lekker en wat een groot stuk!

Dankjewel!

Vind je het trouwens goed als ik de Banana Moon ook doormidden snijd? Het is namelijk zo'n vierkant stuk en best dik.
Lekker he? Je rook hem helemaal door de envelop heen
Ik zei dat ze een plat stuk af moest snijden, werd een beetje groot, maar dan heb je meer om van te genieten

Tuurlijk mag je hem doorsnijden
pi_29509264
Ik heb ook nog geen shampoo, en twijfel welke ik moet nemen. Met een proefje Big liep ik alleen maar te klooien, dus vind dat niet echt handig eigenlijk, maar weet niet wat anders.. ik ben niet zo dol op die fruitgeurtjes, dus I Love Juicy is ook niks.. Maar ik wil iets wat deugd voor m'n haar doet, want het is echt verpest.
Back in business.
  maandag 8 augustus 2005 @ 23:40:15 #153
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29509337
Ik zweer bij de ronde shampoo schijfjes.
Veel lekkerder dan de anderen en ontzettend zuinig in het gebruik.
  maandag 8 augustus 2005 @ 23:40:50 #154
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29509355
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 23:37 schreef Shirley het volgende:
Ik heb ook nog geen shampoo, en twijfel welke ik moet nemen. Met een proefje Big liep ik alleen maar te klooien, dus vind dat niet echt handig eigenlijk, maar weet niet wat anders.. ik ben niet zo dol op die fruitgeurtjes, dus I Love Juicy is ook niks.. Maar ik wil iets wat deugd voor m'n haar doet, want het is echt verpest.
Shirley, de shampoobars in combinatie met de American Cream vind ik zelf erg een goede combo (Ik heb zelf de laatste weken de Ultimate Shine shampoobar gebruikt... uitstekend ding). Ik heb zelf helemaal verpest haar door het vele verven (ik word al oud ) en hiermee hou ik het prima in conditie
pi_29509418
Ik ook! Wij doen al 2 maanden met 1tje met zijn 2-en ik gebruik wel eens een ander tussen door en hiervoor hadden we dure shampoo en die fles was elke week leeg.
En met New is roos hier verleden tijd en vet haar ook!
  maandag 8 augustus 2005 @ 23:43:15 #156
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29509423
Potdomme, Sanne en Anitra.. wat zijn we het weer eens!
pi_29509505
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 23:40 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Shirley, de shampoobars in combinatie met de American Cream vind ik zelf erg een goede combo (Ik heb zelf de laatste weken de Ultimate Shine shampoobar gebruikt... uitstekend ding). Ik heb zelf helemaal verpest haar door het vele verven (ik word al oud ) en hiermee hou ik het prima in conditie
Ja, ik heb ook al vele malen mijn haar geverfd. Hoelang doe je dan ongeveer met zo'n shampoobar? Want ik wil altijd wel dat het lekker schuimt, en ben bang dat ik er dan van veel nodig heb. Maar aan de andere kant lees ik dan in het krantje dat het tot 80 keer meegaat...dat is dan wel weer verleidelijk.. En ik had de Ultimate Shine inderdaad ook al bekeken..
Back in business.
pi_29509552
de bars schuimen goed echt goed dus en je hebt niet veel nodig! Je doet er best lang mee
pi_29509560
Laat maar..ik ben overtuigd als de échte ''junks'' het zeggen
Back in business.
pi_29509567
het enige dat ik jammer vind van de bars, is dat mijn haarverf er zo ultrasnel uitgewassen wordt, terwijl het toch echt permanente verf is.
pi_29509582
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 23:43 schreef Maerycke het volgende:
Potdomme, Sanne en Anitra.. wat zijn we het weer eens!

maandag 8 augustus 2005 @ 23:48:34 #162
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29509604
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 23:45 schreef Shirley het volgende:

[..]

Ja, ik heb ook al vele malen mijn haar geverfd. Hoelang doe je dan ongeveer met zo'n shampoobar? Want ik wil altijd wel dat het lekker schuimt, en ben bang dat ik er dan van veel nodig heb. Maar aan de andere kant lees ik dan in het krantje dat het tot 80 keer meegaat...dat is dan wel weer verleidelijk.. En ik had de Ultimate Shine inderdaad ook al bekeken..
Een paar keer over je goed natte haar halen (maar dat is onder de douche geen probleem) en je hebt een enorme schuimkop. Het is eerder een probleem dat je teveel schuim hebt, dan te weinig eigenlijk. 80 keer doe ik er niet mee denk ik (maar ik heb erg lang haar (tot op de bips)) maar ik heb er tot nu toe al zeker een keer of 15 uitgehaald en hij is nog lang niet op.
pi_29509613
* Shirley voegt toe aan lijstje: Shampoobar ( welke precies wordt nog even goed uitzoeken)
Back in business.
pi_29509615
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 23:47 schreef Shirley het volgende:
Laat maar..ik ben overtuigd als de échte ''junks'' het zeggen
pi_29509673
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 23:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
het enige dat ik jammer vind van de bars, is dat mijn haarverf er zo ultrasnel uitgewassen wordt, terwijl het toch echt permanente verf is.
Hm..dat worden weer extra kosten voor een extra beurt kapper wat inhoudt dat er minder Lush gekocht kan worden.... Dilemma...
Ik ga het toch eens uitproberen. Zoveel positieve reacties zeggen genoeg.
Back in business.
pi_29509707
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 23:48 schreef Anitra het volgende:

[..]

Niet verkeerd opvatten hoor!! Dit is een gedogen verslaving!
Back in business.
pi_29509761
ik verf het zelf, maar toch jammer als mijn mooie rooie kleur al binnen 2 weken zo flets is als ik weet niet wat.
  maandag 8 augustus 2005 @ 23:54:56 #168
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29509804
Ik moet eerlijk zeggen dat ik die ervaring niet heb met mijn haarververij eigenlijk. In ieder geval geen vervaging, maar ik heb vreselijk donker haar dus dat is dan misschien moeilijker te zeggen.
pi_29509830
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 23:51 schreef Shirley het volgende:

[..]

Niet verkeerd opvatten hoor!! Dit is een gedogen verslaving!
Ja maar ik ben nog steeds in ontkenning
  maandag 8 augustus 2005 @ 23:58:46 #170
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29509903
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 23:55 schreef Anitra het volgende:

[..]

Forget it.. You're a Lush-junk, girl!
pi_29509914
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 23:55 schreef Anitra het volgende:

[..]

Whehehe. Dat zijn de ergste!

Over Ultimate Shine...zie je veel glitters? Want ik hoef niet zo nodig een glitterkop. Zo niet, dan neem ik die en de Soak and Float voor m'n vader, dan heb ik meteen een tinnetje gratis
Back in business.
pi_29509939
ik zie geen glitters na ultimate shine..
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 00:01:40 #173
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29509986
Ik zie ook totaal geen glitters na een wasbeurt met Ultimate Shine.. sterker nog.. ik zie ze wel in de shampoobar zitten maar snap nooit waar ze blijven.. Kan me niet voorstellen dat ik echt alles zo grondig uitspoel dat het daadwerkelijk allemaal weg is. Maar geen glitter te zien dus.
pi_29509998
Deze Lush-junk zegt dat je geen glitters ziet, je haar glanst wel mooi erna
pi_29510015
ik ben tropuwens gek op glitters en glimmerdingen..
pi_29510023

Heb m'n lijstje uitgerekend...dat komt al gauw op 70 euro!
Back in business.
pi_29510063
die van mij valt nog wel mee..
big
ooh lala voor anitra
klein flesje karma voor collega.
for now dan he
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 00:04:19 #178
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29510066
Wat heb je er allemaal opstaan dan?
pi_29510130
Honey Bee ( ben dol op HIWTK, m'n favo)
Soak and Float
Ultimate Shine
Retread
Sandstone
Mask of Magnaminty
Aquamarina!
Imperialis
Ambrosia (al kan die wel geschrapt worden tot een volgende keer)
Back in business.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 00:07:52 #180
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29510166
Volgens mij stinkt de Soak en Float enorm (wat ik me ervan herinner dan). Anitra.. toevallig stonden wij samen aan die shampoobars te snuffelen tijdens de meeting.. welke had nu die vreselijke lucht?
pi_29510202
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 00:07 schreef Maerycke het volgende:
Volgens mij stinkt de Soak en Float enorm (wat ik me ervan herinner dan). Anitra.. toevallig stonden wij samen aan die shampoobars te snuffelen tijdens de meeting.. welke had nu die vreselijke lucht?
Ja, naar teer als het goed is. Maar het is voor m'n vader, die heeft zelf namelijk roos en wilde dat uitproberen, dus hij heeft dan last van de lucht, ik niet.
Back in business.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 00:14:27 #182
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29510324
Verder een mooi lijstje hoor trouwens! Ik zie dat je naar aanleiding van het proefje helemaal om bent wat Aquamarina betreft!
pi_29510535
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 00:07 schreef Maerycke het volgende:
Ja dat was die!!!
Met een teerlucht ofzo toch?
pi_29510602
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 00:06 schreef Shirley het volgende:
Honey Bee ( ben dol op HIWTK, m'n favo)
Soak and Float
Ultimate Shine
Retread
Sandstone
Mask of Magnaminty
Aquamarina!
Imperialis
Ambrosia (al kan die wel geschrapt worden tot een volgende keer)
Ik heb nog een Honey Bee liggen en geen bad, mag je zo hebben. alleen het opsturen word een ramp dan bedenk ik me want die past echt niet door de brievenbus en om 5,50 te betalen voor een bruibal is ook overdreven

En op de Aquamarina na is het een heerlijk lijstje
pi_29510617
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 00:14 schreef Maerycke het volgende:
Verder een mooi lijstje hoor trouwens! Ik zie dat je naar aanleiding van het proefje helemaal om bent wat Aquamarina betreft!
Ja...die lucht alleen al! En vind em lekker wassen, m'n gezicht is zachter, ik lijk ook wat minder puistjes te hebben...maar daar gebruik ik em nog te kort voor denk ik.
Back in business.
pi_29510675
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 00:25 schreef Anitra het volgende:

[..]

Ik heb nog een Honey Bee liggen en geen bad, mag je zo hebben. alleen het opsturen word een ramp dan bedenk ik me want die past echt niet door de brievenbus en om 5,50 te betalen voor een bruibal is ook overdreven

En op de Aquamarina na is het een heerlijk lijstje
Hm..en in stukjes is ook geen optie denk ik. Maar lief dat je het aanbood.
Back in business.
pi_29510947
Ik ga trouwens Retread en Ambrosia schrappen, anders wordt het me echt te duur. M'n budget was 50 euro... Volgende keer komen zij aan de beurt.
Back in business.
pi_29511097

Jij ben een junkie-in-wording
Je begint al lijstjes te maken en te strepen
pi_29511462
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 00:44 schreef Anitra het volgende:

Jij ben een junkie-in-wording
Je begint al lijstjes te maken en te strepen

Heb net besteld en meteen betaald. Wanneer krijg ik het binnen???!!! Ik hoop héél snel!
Ow en m'n Snowcake en Spice Mountain van morgaine21 zijn ook nog onderweg!

Ja..je hebt gelijk... ik ben ook zwaar besmet met het virus. En ik vind het niet erg!
Back in business.
pi_29515673
Heerlijk Shirley, dat je weet wat je wilt.
En over dat budget kan ik me best indenken.
50 euro is ook nog best veel geld voor starters zoals wij
Ik wilde even kijken op de site van Lush hoeveel mijn spulletjes zouden kosten (nog niet echt op gelet, eigenlijk, en ik kan pas vanaf de 20e bestellen (loon etc.) ) maar de 'pagina kan niet worden weergegeven'

kheb trouwens nog maar 2 dingetjes op mijn lijstje staan :s ik ben echt een n00b
pi_29516537
ik durf te wedden dat mijn pakje komt als ik straks naar werk ben
pi_29516958
Dat is meestal zo, maar ik hoop dat je er bent als hij komt
pi_29516998
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 08:40 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Heerlijk Shirley, dat je weet wat je wilt.
En over dat budget kan ik me best indenken.
50 euro is ook nog best veel geld voor starters zoals wij
Ik wilde even kijken op de site van Lush hoeveel mijn spulletjes zouden kosten (nog niet echt op gelet, eigenlijk, en ik kan pas vanaf de 20e bestellen (loon etc.) ) maar de 'pagina kan niet worden weergegeven'

kheb trouwens nog maar 2 dingetjes op mijn lijstje staan :s ik ben echt een n00b
50 euro is voor mij ook heel veel hoor Het is hier altijd strepen, lijstjes maken, weer strepen en weer nieuwe lijstjes maken. Kan er weken zoet mee zijn voor ik weer iets koop hoor

Overigens is mijn verlanglijstje nu redelijk kort. Wat ik nu nog wil hebben kost 125 euro en dan ben ik echt klaar en word het alleen maar aanvullen.
pi_29517589
ern het pakje is binnen
het is maar goed dat je die peoder hebt ingepakt..
als je het potje ondersteboven houdt, loopt er gewoon poeder uit, dekseltje sluit niet helemaal 100 % af.
andersd hadden ze hwt pakje vast achtergehouden, dachten ze dat het antrax was ofzo..
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 11:12:06 #195
22578 lotje11
pi_29517680
Is er nog een meet topic? Of kijk ik eroverheen? LUsh Maastricht organiseert voor liefhebbers namelijk een VIP-avond in augustus.....
pi_29517687
oh, en anitra, bedankt
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 11:20:56 #197
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29517938
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 11:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
ern het pakje is binnen
het is maar goed dat je die peoder hebt ingepakt..
als je het potje ondersteboven houdt, loopt er gewoon poeder uit, dekseltje sluit niet helemaal 100 % af.
andersd hadden ze hwt pakje vast achtergehouden, dachten ze dat het antrax was ofzo..
Je hoeft hem niet open te draaien om er iets uit te krijgen idd
Veel plezier ermee!!!
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 11:54:34 #199
22578 lotje11
pi_29518327
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 11:20 schreef Maerycke het volgende:
Lotje: Lush meeting Topic #4
Thank you!!
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 11:58:58 #200
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_29518376
ik vind seanik en ultimate shine ook goed klinken trouwens - any one die ze alletwee heeft gebruikt en me kan adviseren?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 12:04:18 #201
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29518431
Ik heb de Seanik gisteren en vanochtend voor het eerst gebruikt. En de Ultimate Shine gebruik ik nu dus al meer dan een maand. Ik heb nogal droog lang haar met veel krullen en merk dat m'n haar van de Seanik een stuk stroever aanvoelt dan na de Ultimate Shine. Nu smeer ik er toch cremespoeling in na het wassen dus echt boeien doet het niet, maar ik denk dat ik als ik zou moeten kiezen eerder voor de Ultimate Shine zou gaan dan voor de Seanik.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 12:24:24 #202
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_29518682
Ik heb 't idee dat mijn haar met Seanik schoner wordt dan met Ultimate Shine.
Als ik bijv. een week Ultimate Shine gebruik heb ik op 't laatst een beetje het gevoel in m'n haar alsof het niet helemaal goed uitgespoeld is (terwijl 't dat echt wel is). Dan weer even met Seanik en het is weer hartstikke schoon
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_29519902
Er zijn weer 3 pakketjes de deur uit: cheesecake, bibi en shirley kunnen plaats nemen onder de brievenbus

Gisteren zijn de pakjes van Peri en Maeryce gepost.

[ Bericht 2% gewijzigd door morgaine21 op 09-08-2005 14:59:26 ]
pi_29520359
Even een berichtje van funnie:
Ze heeft alle mail gelezen, morgen gaat ze naar Lush in Praag!
De groetjes voor allemaal van Funnie!
pi_29520508
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 14:10 schreef morgaine21 het volgende:
Er zijn weer 3 pakketjes de deur uit: cheesecake, bibi en shirley kunnen plaatsen nemen onder de brievenbus

Kan ik weer lekker douchen met snowcake
Hij gaat trouwens wel veel korter mee dan andere zeepjes
pi_29520684
Ik ben heel even aan het kijken op de amerikaanse lush site en zie daar allemaal nieuwe dingen.
Heeft iemand een idee of die hier ook komen, zoals o.a Skinny Dip Butter Cream
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 15:24:05 #207
22578 lotje11
pi_29520810
Yaj! voor funnie! (en voor anitra als haar boodschapper )

Maar snowcake gaat inderdaad hard ja, volgend mij nog sneller dan HIWTK..... en die gaat hier al hard
pi_29520858
Ik heb net gebeld met de leidsestraat. Daar zeiden ze dat de celestial dat wel vaker had. Echt een beetje vaag. Ik zei nog dat meerdere cremes het hadden die stinklucht. Ja t word met de handen gemaakt dus misschien teveel conserveringsmiddel zei ze. Echt super raar. Ze vroeg of ik het op kon sturen. Ik zeg ja dat kan wel maar dat kost me dan 5.50 en dat vind ik niet voor mijn rekening. Ik zou een nieuw potje krijgen. Maar toen wilde ze ophangen. Ik zeg ja hoe verder dan? Ze zou mailorder bellen en ze heeft mijn naam opgeschreven. Dit word morgen vast nog een keer mailorder bellen Die krijg ik nu niet te pakken steeds in gesprek.
Ik kreeg diegene aan de telefoon die er 1 aug ook was en niet zo goed nederlands sprak.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29520946
Die scheepte mij toen ik in de winkel was dus ook af met het verhaal van "ach ja, verkeerde stickertjes" en "ach ja, op de verkeerde volgorde in de winkel gezet" alsof het niks was. Ik voelde me er ook nogal door afgescheept. Maar ze werkte al 4 jaar voor Lush en blabla en ik stond te veel met m'n mond vol tanden om nog iets terug te zeggen. Niet zo'n prettige dame wat dat betreft.
pi_29521053
Ach weet je wat het is, ik ben nog steeds helemaal gek op de produkten, maar ik erger me zo onderhand gewoon aan het Lush-personeel. Er zitten schatten tussen die geweldige service geven, maar ook mutsen die niets extra's doen. Maar op Bonnie na zie ik nooit 2 dagen dezelfde mensen in de winkel staan, altijd nieuwe gezichten en iedereen lijkt nieuw te zijn (al kan dat laatste ook door de zomer komen). De ene geeft dan bij een kleine aankoop al 3 proefjes mee, bij de ander moet je zelfs bij een grote aankoop bedelen om een schilfertje zeep. Soms nemen ze iets meteen terug als het er ook maar op lijkt dat het produkt niet in orde is, dan weer halen ze hun schouders op en zeggen dat zoiets nou eenmaal kan gebeuren. Of de mailorder die mij een bepaald antwoord geeft, en als PeRi dezelfde vraag stelt krijgt ze een heel ander antwoord. Het is gewoon inconsequent en daardoor irritant.

Het zal ook wel aan de zomer liggen en dat mensen niet op hun eigen plek zitten en dat daardoor wat dingen mis gaan, maar het lijkt opeens wel erg veel! Zoals met Jessie: onderhand lijkt het me toch wel dat iedereen weet dat er ergens een hele lading crèmes mislukt is, en dan krijg je opeens weer iemand die het níét weet en waardoor je weer extra moeite moet doen.

Nouja goed, dat was mijn ergernis voor vandaag
pi_29521153
Ja precies dat heb ik dus ook. die meuta moet inmiddels toch al die potjes al nagesnuffeld hebben en de zooi vervangen hebben. Ze klonk alsof t nieuw was. En dat kan er bij mij niet zo in na alle klachten omtrent die cremes. Maar jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nog eens diep in en uitademt
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29521475
Ik had me zelf zo voorgenomen, de eerste 2 maanden niets meer te bestellen. En dat is best moeilijk, moet ik eerlijk zeggen! Maar echt, eerst moet ik de voorraad van nu maar eens gedeeltelijk op gaan maken, anders kan ik straks alles weg gooien omdat ik het toch nooit opkrijg
pi_29521550
Vervelend om te horen, deze klachten.
pi_29521570
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 16:18 schreef ymme het volgende:
Ik had me zelf zo voorgenomen, de eerste 2 maanden niets meer te bestellen. En dat is best moeilijk, moet ik eerlijk zeggen! Maar echt, eerst moet ik de voorraad van nu maar eens gedeeltelijk op gaan maken, anders kan ik straks alles weg gooien omdat ik het toch nooit opkrijg
is er dan ook echt een soort houdbaarheidsdatum van 10 jaar ofzo bij de zeepjes?
pi_29521571
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 16:18 schreef ymme het volgende:
double
pi_29521639
Mijn lijstje is nu:

Miranda 100 gram
Angels on Bare Skin Scrub
Chelsea Bruisbal

Komend op 22 euro incl. verzendkosten.
Misschien dat ik nog even verder kijk i.v.m. de hoge verzendkosten
pi_29521956
Nou ik heb net nog een boos mailtje gestuurd en kreeg er snel 1 terug. Donderdag word er een nieuw potje gestuurd. Doordat t met de hand gemaakt word kunnen de produkten wat van elkaar verschillen (bacon en vanille? ) en er kunnen wel eens foute ingredienten insluipen.
Fijn dat ik een nieuw potje krijg, maar ik vind t nog steeds gek dat ze niet toegeven dat er gewoon iets mis is omdat er zoveel klachten zijn. Dit had ik ook in mijn mail aangegeven dus ze kunnen niet denken wat niet weet wat niet deerd. Maar goed ben benieuwd of de volgende ronde wel weer naar vanille ruikt
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29522097
ik zou zo graag eens de Ma-ba (zeg ik dat goed) bubble bar willen proberen. Deze lijkt me heerlijk Maar helaas niet te bestellen op internet. Heeft iemand enig idee of deze wel in de winkel te verkrijgen is nog? En misschien iemand die dat dan bij een bezoekje aan lush voor mij zou willen meenemen
pi_29522113
Hoeveel dagen duurt het gemiddeld bij www.lush.nl voordat een bestelling binnen is? Volgens de leveringsvoorwaarden gescheidt levering binnen 10 dagen. Krijg je ook een mailtje indien een pakketje is verzonden?
Live fast, die young...
pi_29522626
Ik neem er ook een Karma zeep 100 gram bij, gewoon om te kijken hoe het ruikt.
pi_29522696
Heeft iemand van jullie ervaring met de deodorants met Lush?
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 18:25:20 #222
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29522864
quote:
Er zijn weer 3 pakketjes de deur uit: cheesecake, bibi en shirley kunnen plaats nemen onder de brievenbus

Ik heb ze binnen En nu ruik ik naar bitterkoekjes De spice mountain vind ik trouwens ook helemaal geweldig ruiken zeg!
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 18:26:41 #223
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29522893
Oh..en dan nog een een huishoudelijke mededeling: De pakketjes voor PeRi, Xcuzme en Anitra zijn de deur uit!
pi_29523176
Nog een huishoudelijke mededeling die van Maerycke en Sinkwanee ook!

Sinkwanee is van het andere forum
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 18:49:06 #225
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_29523223
Spice Mountain is lekker he
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 19:02:19 #226
57434 Marloes
Digital Love
pi_29523473
Ik heb hier een stuk HIWTK en I should coco liggen en m'n hele kamer ruikt ernaar als je binnenkomt
The more that I appear.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 19:02:25 #227
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29523475
Hij is heerlijk! Na het lezen van de beschrijving had ik behoorlijke twijfels, maar nu ik 'm heb, blijf ik snuffelen. Lekker!
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 19:07:10 #228
3011 E.T.
pi_29523547
Mijn mailtje en het antwoord dat ik kreeg:
quote:
L.S.

Afgelopen maandag (1 augustus) heb ik op een VIP-avond in filiaal Leidsestraat een nieuw potje Celestial gekocht.

Echter toen ik deze opsmeerde viel de geur in negatieve zin op. De geur lijkt in niets op een eerder potje dat ik had. De geur die ik nu opsmeer houdt het midden tussen gebakken bacon en een kampvuurtje.

Een vriendin die met mij mee was die avond en ook een potje Celestial heeft gekocht, ontdekte hetzelfde; bij haar rook het absoluut niet naar het proefje dat zij eerder bij een online-bestelling heeft gekregen. Zij heeft hier afgelopen vrijdag al over gemaild en kreeg van jullie de vraag om de naam van degene die het gemaakt heeft en de productiedatum door te geven. Deze blijkt gelijk aan mijn potje;

De creme is gemaakt door Caroline op 23/06/05, use by 23/08/06.

Tevens heb ik ondertussen op diverse internetfora (in binnen- en buitenland) meldingen van hetzelfde probleem gezien, ook met andere cremes. In Nederland eenzelfde luchtje met Georgeous (hier is echter ook de samenstelling vreemd van), in Engeland een branderig luchtje aan Imperialis.

Allemaal meldingen van een branderig luchtje dat lijkt op een kampvuurtje o.i.d.

Door dit luchtje wordt de Celestial in mijn geval ongeschikt om als dagcreme te gebruiken, ik word na een tijdje gewoon wat weeeig in m'n maag door het bacon-luchtje. Ook als nachtcreme is het niet echt prettig om met zo'n luchtje te gaan slapen (en het luchtje blijft ook in m'n beddengoed hangen).

Aangezien ik in Rotterdam woon en dus geen filiaal in de buurt heb om even te overleggen, wil ik dit graag met jullie doen. Voor mij is het nu gewoon weggegooid geld en dat kan toch nooit de bedoeling van Lush-producten zijn.

Ik hoor graag jullie spoedige reactie.

Met vriendelijke groet,

--------------------------------------------------------------------------------------

Beste Eloise,

Dank voor je emailtje.

Vervelend dat je Celestial niet goed is. We hebben inderdaad meer klachten ontvangen over de betreffende potjes. We hebben contact opgenomen met de fabriek, maar zij kunnen niet direct aangeven wat er mis is. Omdat alle producten met de hand gemaakt zijn en voornamelijk natuurlijke ingrediënten bevatten, kan het soms zijn dat de samenstelling iets verschilt. Het verschil echter is nu wel erg groot.

Daarom sturen we natuurlijk een nieuw potje op!

Zou je ons je adres door willen geven?

Nogmaals onze excuses,

Met vriendelijke groet,

Lush NL J
Zonder moeilijk doen enzo..
heb ze dus net m'n adres gemaild
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 19:09:42 #229
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29523595
Fijn E.T. dat je een nieuw potje krijgt. Ik hoop dat die wel goed is (zoals de mijne en zoals hij hoort te zijn).
pi_29524034
Hoop dat de volgende idd weer naar vanille ruikt!
pi_29524155
Rockstar iemand ervaring mee?
pi_29524180
Ik denk bijna iedereen hier wel. Is heel lekker maar je moet wel van zoet houden.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 19:43:06 #233
57434 Marloes
Digital Love
pi_29524204
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 19:40 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Rockstar iemand ervaring mee?
Ik was eerst van plan hem te kopen in de winkel, maar toen ik eraan rook vond ik het toch veel te zoet
HIWTK en I should coco vond ik veel lekkerder
The more that I appear.
pi_29524225
Ik las de beschrijving op de site, ja.

Debby, hoe was je vakantie trouwens?
pi_29524258
HIWTK is toch erg zoet?
Ik ben toch wel erg benieuwd naar deze geur geworden!
pi_29524274
Heel lekker, veel zon en zee/zwembad. Was alleen te kort. Maar er stond een lush pakketje op me te wachten dus naar huis gaan was ook erg leuk.
pi_29524372
Vakantie is altijd te kort, helaas

Ik heb er ook echt zin in om me lekker te verwennen met Lush, maar ik moet nog even 10 dagen wachten op mijn loon die gestort moet worden

Ik denk dat ik de eerste keer zo rond de 30 euro ga besteden incl. verzendkosten.

Ik ga samen bestellen met Vava, die in dezelfde woonplaats woont, om de reiskosten te drukken
pi_29524481
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 19:54 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

Ik heb er ook echt zin in om me lekker te verwennen met Lush, maar ik moet nog even 10 dagen wachten op mijn loon die gestort moet worden

Ik denk dat ik de eerste keer zo rond de 30 euro ga besteden incl. verzendkosten.

Ik ga samen bestellen met Vava, die in dezelfde woonplaats woont, om de reiskosten te drukken
Reiskosten hihi

Maar idd, ik ga ook Lush bestellen, ik ken Lush al heeeeeel lang maar nog maar 1 ding van gehad, ooit dus ja.. nu dus wat bestellen
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 20:04:56 #239
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29524546
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 19:54 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

Als je een proefje HIWTK wilt, mail me even met je adres, want dat heb ik bij een bestelling gratis als proefje gekregen (maar ik heb nog 2 grote stukken HIWTK liggen), dus echt nodig hebben doe ik het niet.
pi_29524671
quote:
Misschien morgen al binnen dus! Totaal geen idee wat ik van de Snowcake en Spice Mountain kan verwachten,maar bitterkoekjes en kaneel klinkt erg lekker!
Back in business.
pi_29524746
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:04 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Als je een proefje HIWTK wilt, mail me even met je adres, want dat heb ik bij een bestelling gratis als proefje gekregen (maar ik heb nog 2 grote stukken HIWTK liggen), dus echt nodig hebben doe ik het niet.
Ik ben verliefd op HIWTK! Tot nu toe is het mijn favoriete zeepje, de lucht is zó lekker! Ik wil dat er een hele Honey lijn komt, net als met de Karma en Ginger. Dan ben ik een volmaakt gelukkig mens
Back in business.
pi_29524912
Maerycke, you've got mail!
pi_29524988
Lijstje tot nu toe:

Bruisbal Bollywood 200g ¤ 4,25
Running For The Embassy 110g (body butter voor de voeten) ¤ 8,95
Karma Bubble Bar slice 100g ¤ 4,25
Dream Time Temple Balm 10g (NIEUW!) ¤ 6,95
Reincarnate 100g ¤ 5,95

Gaat misschien nog wat af, of komt nog wat bij
Let's plant a tree
pi_29525020
Iemand trouwens ervaring met 1 van de bovenstaande dingen? Ik kan wel wat tips gebruiken want ik heb dus nauwelijks Lush-ervaring
Let's plant a tree
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 20:34:54 #245
57434 Marloes
Digital Love
pi_29525043
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 19:47 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
HIWTK is toch erg zoet?
Ik ben toch wel erg benieuwd naar deze geur geworden!
Wel zoet ja, maar niet té zoet (zoals ik dat had bij Rockstar).

En als je van kokos houdt is I should coco ook erg lekker
The more that I appear.
pi_29525052
ik vind die karma poeder btw niet heel erg naar karma ruiken.
wel een zwaar, ossters geurtje, ergens een brandluchtje.
op zich wel lekker hoor, maar had meer karma geur verwacht
pi_29525078
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:33 schreef Vava het volgende:
Iemand trouwens ervaring met 1 van de bovenstaande dingen? Ik kan wel wat tips gebruiken want ik heb dus nauwelijks Lush-ervaring
Ik heb ooit eens de Bollywood bruisbal besteld en ik vond em zelf erg vies! Het laat een olieachtige substantie achter, en vond em stinken. En de lucht bleef nog de hele dag om me heen hangen. Ik verwachtte een sinaasappelgeur, maar nooit eruit kunnen halen. Nee, dat was m'n ergste miskoop tot nu toe. Maar goed, wie weet zou jij em wel erg lekker vinden. Smaken verschillen natuurlijk.
Back in business.
pi_29525159
Heel erg lief Maerycke wil een HIWTK proefje naar me opsturen :*:*
pi_29525189
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:37 schreef Shirley het volgende:

[..]

Ik heb ooit eens de Bollywood bruisbal besteld en ik vond em zelf erg vies! Het laat een olieachtige substantie achter, en vond em stinken. En de lucht bleef nog de hele dag om me heen hangen. Ik verwachtte een sinaasappelgeur, maar nooit eruit kunnen halen. Nee, dat was m'n ergste miskoop tot nu toe. Maar goed, wie weet zou jij em wel erg lekker vinden. Smaken verschillen natuurlijk.
Hmm.. ja, ik hou best van aparte geurtjes en dan vooral de oosterse kruidige geuren dus ik ben er toch wel heel benieuwd naar
en als het stinkt, dan kan ik altijd nog een douche nemen achteraf
Let's plant a tree
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 20:47:33 #250
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_29525223
Toch blijft het jammer dat jullie zoveel moeite moeten doen. Dat hoort niet vind ik, zeker niet bij producten met zulke prijzen. Ben blij dat ik vlakbij de winkel woon en alles eerst kan ruiken voor ik het meeneem. Oja, ik had deze week manvolk over de vloer en hij vond Waylander ook helemaal lekker.
pi_29525299
Daar heb je zeker geluk mee gehad Aventura
Volgend jaar ga ik in Amsterdam studeren, en dat is natuurlijk het Lush capitool van Nederland, met 2 winkels.

I am looking forward!
Maar ik wil alvast een beetje een Lush geurende kamer creeeren
pi_29525633
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:52 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Daar heb je zeker geluk mee gehad Aventura
Volgend jaar ga ik in Amsterdam studeren, en dat is natuurlijk het Lush capitool van Nederland, met 2 winkels.

I am looking forward!
Maar ik wil alvast een beetje een Lush geurende kamer creeeren
Scheelt mij weer Lushreiskosten als jij daar woont
Let's plant a tree
pi_29525654
Ik vind die Ginger Man eigenlijk ook wel superschattig

Let's plant a tree
pi_29525768
Lijstje Lijstje Lijstje

Miranda 100 gram
Chelsea Bruisbal
Karma 100 gram zeep
Youki - Hi Bruisbal

Dankzij lieve Vava kan ik ook een bruisbal voor mezelf aanschaffen, omdat ik geen bad heeft, maar zij wel, dankjewel
pi_29525810
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 21:21 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Lijstje Lijstje Lijstje

Miranda 100 gram
Chelsea Bruisbal
Karma 100 gram zeep
Youki - Hi Bruisbal

Dankzij lieve Vava kan ik ook een bruisbal voor mezelf aanschaffen, omdat ik geen bad heeft, maar zij wel, dankjewel
Geen dank

Maar ik wil wel even de geur ruiken hoor
Let's plant a tree
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 21:25:10 #256
57434 Marloes
Digital Love
pi_29525840
Mijn lijstje:

Angels on Bare skin
Celestial/Imperials/Ultralightface protector
Miranda/Milkybar/Rockstar
Creamy Candy Bath Bubble Bar slice
Melting Marshmellow Moment
Candy Fluff
Retread
Dream cream
Crash Course in Skin Care Bio Fresh Masker
Think pink ballistic/honney bee/butterball

die dingen waar een / tussenstaat wil trouwens zeggen dat ik er maar 1 van neem

Maar toch, misschien moet ik maar wat schrappen want het wordt erg veel
The more that I appear.
pi_29525848
In totaal 26 euro, lijkt me een goed starttarief denk ik zo
Nu ga ik niet meer strepen of iets dergelijks..of misschien toch wel
pi_29525964
Ik denk dat ik de karma zeep als proefje ga vragen
pi_29525997
Een flink lijstje, Marloes!
Ik wil ook zoveel mogelijk...
Maar het leuke hieraan is dat je echt goed moet kiezen wat je wilt, want het is toch flink aan de prijs
Ik heb nu wat basisproducten die ik ga bestellen, daarna ga ik uitbreiden en misschien echt een voorraad maken, maar zo ver is het nog lang niet
pi_29526251
Ik heb nog wel een proefje karma voor je als je dat wilt hebben. Of ik bedoel eigenlijk dat ik wel een proefje voor je kan maken. Heb hier nog 4 stukken karma zeep liggen.
pi_29526323
Hallo allemaal!

Ik ben nieuw hier en ook een Lushjunk, ik vind het leuk om te zien dat jullie het ook allemaal zo lekker vinden!

Mag ik meteen een vraagje stellen? Ik heb vandaag een proefje van Big gekregen en wilde het gaan gebruiken straks maar kun je een conditioner erna gebruiken of is dat geen goed idee omdat dan het idee van volume weg is?
Love in a world gone mad.
pi_29526331
Wow, dat is enorm vriendelijk van je, Debby, zal ik je mijn adres toemailen?
pi_29526383
Welkom Godiva, ik ben een beginnend Lush fan, de experts kunnen je vast verder helpen
pi_29526488
Bedankt Sweetsixteen!
pi_29526539
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:31 schreef Vava het volgende:
Lijstje tot nu toe:

Bruisbal Bollywood 200g ¤ 4,25
Running For The Embassy 110g (body butter voor de voeten) ¤ 8,95
Karma Bubble Bar slice 100g ¤ 4,25
Dream Time Temple Balm 10g (NIEUW!) ¤ 6,95
Reincarnate 100g ¤ 5,95

Gaat misschien nog wat af, of komt nog wat bij
Bollywood vind Rick erg lekker
RFTE is geweldig!!! Ik gebruik hem minstens 1x op een dag (in stukken snijden voor je hem gebruikt is erg handig)
pi_29526654
Welkom Godiva!
pi_29526689
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 22:09 schreef Anitra het volgende:

[..]

Bollywood vind Rick erg lekker
RFTE is geweldig!!! Ik gebruik hem minstens 1x op een dag (in stukken snijden voor je hem gebruikt is erg handig)
Ik ga die Bollywood gewoon proberen, ik vind de naam ook zo leuk

En dat voetenspul lijkt me ook wel wat, ik heb pas zo'n voetenbubbelbadje gekocht en dat spul lijkt me heerlijk voor daarna
Let's plant a tree
pi_29526744
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 21:55 schreef Godivia het volgende:
Hallo allemaal!

Ik ben nieuw hier en ook een Lushjunk, ik vind het leuk om te zien dat jullie het ook allemaal zo lekker vinden!

Mag ik meteen een vraagje stellen? Ik heb vandaag een proefje van Big gekregen en wilde het gaan gebruiken straks maar kun je een conditioner erna gebruiken of is dat geen goed idee omdat dan het idee van volume weg is?
geen idee, wil het ook gaan gebruiken.
bevalt het?>
pi_29526807
Dankjewel Anitra

Ik wilde even het antwoord afwachten voor ik in bad ga, maar ik ga het denk ik maar gewoon proberen.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 22:23:15 #270
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29526812
Welkom Godiva Ik gebruik het zelf niet sorry, dus kan er niets over zeggen. (Mooie usericoon trouwens)
pi_29526838
Ja moet je doen, Godiva, en dan natuurlijk vertellen of het leuk/lekker/fijn is..
pi_29526844
Ook bedankt Maerycke! Wat een leuke reacties van iedereen zeg, volgens mij is het heel gezellig hier
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 22:29:25 #273
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29526922
Sweet16: Je envelop ligt klaar (hoop 'm morgen al op de bus te doen). Zit ook een stukje Rockstar in
pi_29527015
aaaah wat lief superdankjewel Maerycke, ik kan niet wachten hahah
pi_29527056
Hoi Godivia

Ik kom hier ook nog maar net binnenwandelen
Let's plant a tree
pi_29527353
Welkom Godivia! Sweet16 mail me maar hoor.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 23:24:31 #277
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29528032
O.k. girls I need your help!

Wie o wie wil er meedoen aan een project waarmee je je computer kunt laten zoeken naar een medicijn tegen bijvoorbeeld HIV of kanker.

Dit programmaatje draait op de achtergrond mee op je pc. Daar merk je verder eigenlijk niets van, je pc wordt niet trager ofzo. Je computer gebruikt het rekengeheugen dat jij niet gebruikt om berekeningen te maken (als ik het goed heb de reactie van moleculen op bepaalde proteïnen, maar kan ook iets anders zitten).

NEway, dat doen we al een tijdje hier op Fok. En dat is best leuk. We staan heel hoog in de Nederlandse statistieken en zijn bezig aan het sparen voor een zogenamde megaflush aanstaande maandag.

Om de grootste flush ooit te doen hebben we alleen wat hulp nodig. Vandaar mijn noodoproepje. Alle uitleg staat in dit topic. Als je je daar aanmeld zijn er hele vriendelijke users die je verder helpen omdat we heel graag willen dat dit project slaagt. Ik zou het ontzettend op prijs stellen als de Lush dames hier een klein handje konden helpen. Al is het maar voor één week, langer is natuurlijk nog fijner.

[Fokschaap]Help Fok! zoeken naar medicijnen tegen HIV/kanker
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 23:25:43 #278
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29528057
sorry voor offtopic trouwens.

ik heb vandaag gedouched met Flying Fox. Mijn bijpassende temple balm heeft alleen alle geur verloren. Of tenminste, ik heb de indruk dat het eerst sterker was.
pi_29528194
Ik heb het al een paar keer bekeken, maar snapte er niks van. Wil wel heel graag mee doen!
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 23:33:55 #280
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29528244
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 23:31 schreef Anitra het volgende:
Ik heb het al een paar keer bekeken, maar snapte er niks van. Wil wel heel graag mee doen!
Meld je in dat topic. We helpen je er wel doorheen.

En anders ben ik nog op msn
pi_29534557
ik kan niet meer inloggen.

Hebben meer mensen dit probleem. Ik vindt dit zeer vervelend
  woensdag 10 augustus 2005 @ 08:52:23 #282
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29534730
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 08:38 schreef ymme het volgende:
Ik vindt
pi_29535086
Goh, Sanne, klinkt als een goed initiatief.
Ik kijk er vanmiddag / vanavond of morgen naar, moet straks namelijk werken.
Maar ik was natuurlijk zo benieuwd hoe het hier ging in het topic..
addict...
pi_29535248
Ik heb gisteren een nieuwe Celestial gekocht in Den Bosch. En ik kreeg een hele, doch in stukken liggende Fever Meer wilde mocht ik niet kopen van vriendlief. !

Maar mn Celestial ruikt een beetje vreemd.
Whatever I want.
pi_29535680
O my god nee he Peri Had daar dan ff geroken mutsie

Ben benieuwd hoe de nieuwe georgios ruikt van Debby. Die kreeg je vandaag toch?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29535787
Ja ik rook daar dus ook. En toen vond ik 'm daar wel okay ruiken. Maar dat kwam misschien omdat dat meisje net vantevoren met het proefpotje in mn neus had gezeten
Whatever I want.
pi_29535860
Ik ben echt super benieuwd naar hoe al die potjes ruiken die opnieuw opgestuurd worden.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29536502
euhm
juist.
pi_29536633
Ik vind het wel grappig om te zien hoe op allerlei andere (vrouwen)fora de Lush-topics ook uit de grond schieten Nouja, misschien gewoon omdat ik er nu meer op let. Maar volgens mij zijn wij wel het meest hysterisch van allemaal
pi_29536865
Net nagerekend hoeveel ik tot nu toe aan Lush heb uitgegeven... en nu ben ik een beetje geschrokken
pi_29537223
Goedemorgen mensen! Ik heb gister mijn haar met Big gewassen, erg aparte ervaring moet ik zeggen. Het schuimt niet zo super dus ik had volgens mij veel meer nodig dan ze in de winkel zeiden maargoed, ik merk verder eigenlijk geen verschil met andere shampoos dus ik twijfel nog of ik deze zal kopen of niet.
Misschien heeft nog iemand tips hoe je deze shampoo het beste kunt gebruiken?

Verder hoop ik vandaag een pakketje uit Engeland binnen te krijgen met onderandere Assisi (de nieuwe babyshampoo die ze in Engeland verkopen) en verschillende bodybutters. Ik ben erg benieuwd.

Trouwens, als je potje Celestial vreemd ruikt moet je ermee teruggaan, daarvoor zijn de producten natuurlijk te duur. Hoewel ik moet zeggen dat mijn Celestial naast bijvoorbeeld Sympathy for the skin (beetje hetzelfde luchtje) een beetje barbeque/bacon-achtig ruikt hoor, dat vond ik ook vreemd.
  † In Memoriam † woensdag 10 augustus 2005 @ 12:58:10 #292
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_29537957
Zoals beloofd, even de gescande artikeltjes:

Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_29538121
Mijn nieuwe potje gorgeous is er! Wat een verschil zeg. Deze heeft echt een heel zacht geurtje. De creme van het oude potje is geel, dik, er ligt een laagje water op, zitten klontjes in en ruikt naar een kampvuurtje.
De creme van het nieuwe potje ziet er uit als vanille yoghurt, is als een lotion en ruikt heel zacht.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 13:14:55 #294
57434 Marloes
Digital Love
pi_29538124
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 11:04 schreef imago het volgende:
Net nagerekend hoeveel ik tot nu toe aan Lush heb uitgegeven... en nu ben ik een beetje geschrokken
Ik tot nu toe nog maar 50, en ik heb nog lang niet alles
The more that I appear.
pi_29538183
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 11:35 schreef Godivia het volgende:
Goedemorgen mensen! Ik heb gister mijn haar met Big gewassen, erg aparte ervaring moet ik zeggen. Het schuimt niet zo super dus ik had volgens mij veel meer nodig dan ze in de winkel zeiden maargoed, ik merk verder eigenlijk geen verschil met andere shampoos dus ik twijfel nog of ik deze zal kopen of niet.
Misschien heeft nog iemand tips hoe je deze shampoo het beste kunt gebruiken?

Verder hoop ik vandaag een pakketje uit Engeland binnen te krijgen met onderandere Assisi (de nieuwe babyshampoo die ze in Engeland verkopen) en verschillende bodybutters. Ik ben erg benieuwd.
Asissi verkopen ze hier ook al toch? Heb hem van de week nog in mn handen gehad. Wou dat het ook zo snel ging met die buttercreams :S

Die Big werkte bij mij het best als je eerst je haar nat maakt, dan er een klodder van dat spul inwrijft en dan nog eens nat maken en weer wrijven, dan schuimt ie echt goed. Mijn haar kreeg wel meer volume en glansde ook heel mooi.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 13:22:17 #296
3011 E.T.
pi_29538190
Imago, doet eens verklappen?
pi_29538200
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 11:04 schreef imago het volgende:
Ik wil het niet eens narekenen. Als ik alleen al denk hoeveel ik telkens bij de meets spendeer. En dan kijk ik naar mn lijst. En al die andere keren.
Whatever I want.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 13:34:15 #298
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29538297
Mijn Gorgeous heb ik ook binnen.. en dit is inderdaad de Gorgeous geur die ik me herinner.. Dit zouden ze in 5 liter flessen moeten verkopen zodat ik een badje kan maken en erin kan gaan zitten..
pi_29538373
Is echt grappig om de 2 potjes naast elkaar te zien. Ben heel blij met dit nieuwe potje. Ga hem vanavond lekker opsmeren.
pi_29538478
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 13:21 schreef morgaine21 het volgende:

[..]

Asissi verkopen ze hier ook al toch? Heb hem van de week nog in mn handen gehad. Wou dat het ook zo snel ging met die buttercreams :S

Die Big werkte bij mij het best als je eerst je haar nat maakt, dan er een klodder van dat spul inwrijft en dan nog eens nat maken en weer wrijven, dan schuimt ie echt goed. Mijn haar kreeg wel meer volume en glansde ook heel mooi.
Waar heb jij Assisi dan gezien? In Maastricht hebben ze hem in ieder geval niet.
  † In Memoriam † woensdag 10 augustus 2005 @ 14:02:13 #301
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_29538545
De Assisi zou 2 Augustus binnenkomen in Amsterdam.
De meet was dus eigenlijk 1 dag te vroeg anders hadden we allemaal die ingeslagen
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')