abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 12:04:18 #201
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29518431
Ik heb de Seanik gisteren en vanochtend voor het eerst gebruikt. En de Ultimate Shine gebruik ik nu dus al meer dan een maand. Ik heb nogal droog lang haar met veel krullen en merk dat m'n haar van de Seanik een stuk stroever aanvoelt dan na de Ultimate Shine. Nu smeer ik er toch cremespoeling in na het wassen dus echt boeien doet het niet, maar ik denk dat ik als ik zou moeten kiezen eerder voor de Ultimate Shine zou gaan dan voor de Seanik.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 12:24:24 #202
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_29518682
Ik heb 't idee dat mijn haar met Seanik schoner wordt dan met Ultimate Shine.
Als ik bijv. een week Ultimate Shine gebruik heb ik op 't laatst een beetje het gevoel in m'n haar alsof het niet helemaal goed uitgespoeld is (terwijl 't dat echt wel is). Dan weer even met Seanik en het is weer hartstikke schoon
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_29519902
Er zijn weer 3 pakketjes de deur uit: cheesecake, bibi en shirley kunnen plaats nemen onder de brievenbus

Gisteren zijn de pakjes van Peri en Maeryce gepost.

[ Bericht 2% gewijzigd door morgaine21 op 09-08-2005 14:59:26 ]
pi_29520359
Even een berichtje van funnie:
Ze heeft alle mail gelezen, morgen gaat ze naar Lush in Praag!
De groetjes voor allemaal van Funnie!
pi_29520508
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 14:10 schreef morgaine21 het volgende:
Er zijn weer 3 pakketjes de deur uit: cheesecake, bibi en shirley kunnen plaatsen nemen onder de brievenbus

Kan ik weer lekker douchen met snowcake
Hij gaat trouwens wel veel korter mee dan andere zeepjes
pi_29520684
Ik ben heel even aan het kijken op de amerikaanse lush site en zie daar allemaal nieuwe dingen.
Heeft iemand een idee of die hier ook komen, zoals o.a Skinny Dip Butter Cream
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 15:24:05 #207
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_29520810
Yaj! voor funnie! (en voor anitra als haar boodschapper )

Maar snowcake gaat inderdaad hard ja, volgend mij nog sneller dan HIWTK..... en die gaat hier al hard
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
pi_29520858
Ik heb net gebeld met de leidsestraat. Daar zeiden ze dat de celestial dat wel vaker had. Echt een beetje vaag. Ik zei nog dat meerdere cremes het hadden die stinklucht. Ja t word met de handen gemaakt dus misschien teveel conserveringsmiddel zei ze. Echt super raar. Ze vroeg of ik het op kon sturen. Ik zeg ja dat kan wel maar dat kost me dan 5.50 en dat vind ik niet voor mijn rekening. Ik zou een nieuw potje krijgen. Maar toen wilde ze ophangen. Ik zeg ja hoe verder dan? Ze zou mailorder bellen en ze heeft mijn naam opgeschreven. Dit word morgen vast nog een keer mailorder bellen Die krijg ik nu niet te pakken steeds in gesprek.
Ik kreeg diegene aan de telefoon die er 1 aug ook was en niet zo goed nederlands sprak.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29520946
Die scheepte mij toen ik in de winkel was dus ook af met het verhaal van "ach ja, verkeerde stickertjes" en "ach ja, op de verkeerde volgorde in de winkel gezet" alsof het niks was. Ik voelde me er ook nogal door afgescheept. Maar ze werkte al 4 jaar voor Lush en blabla en ik stond te veel met m'n mond vol tanden om nog iets terug te zeggen. Niet zo'n prettige dame wat dat betreft.
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_29521053
Ach weet je wat het is, ik ben nog steeds helemaal gek op de produkten, maar ik erger me zo onderhand gewoon aan het Lush-personeel. Er zitten schatten tussen die geweldige service geven, maar ook mutsen die niets extra's doen. Maar op Bonnie na zie ik nooit 2 dagen dezelfde mensen in de winkel staan, altijd nieuwe gezichten en iedereen lijkt nieuw te zijn (al kan dat laatste ook door de zomer komen). De ene geeft dan bij een kleine aankoop al 3 proefjes mee, bij de ander moet je zelfs bij een grote aankoop bedelen om een schilfertje zeep. Soms nemen ze iets meteen terug als het er ook maar op lijkt dat het produkt niet in orde is, dan weer halen ze hun schouders op en zeggen dat zoiets nou eenmaal kan gebeuren. Of de mailorder die mij een bepaald antwoord geeft, en als PeRi dezelfde vraag stelt krijgt ze een heel ander antwoord. Het is gewoon inconsequent en daardoor irritant.

Het zal ook wel aan de zomer liggen en dat mensen niet op hun eigen plek zitten en dat daardoor wat dingen mis gaan, maar het lijkt opeens wel erg veel! Zoals met Jessie: onderhand lijkt het me toch wel dat iedereen weet dat er ergens een hele lading crèmes mislukt is, en dan krijg je opeens weer iemand die het níét weet en waardoor je weer extra moeite moet doen.

Nouja goed, dat was mijn ergernis voor vandaag
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_29521153
Ja precies dat heb ik dus ook. die meuta moet inmiddels toch al die potjes al nagesnuffeld hebben en de zooi vervangen hebben. Ze klonk alsof t nieuw was. En dat kan er bij mij niet zo in na alle klachten omtrent die cremes. Maar jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nog eens diep in en uitademt
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29521475
Ik had me zelf zo voorgenomen, de eerste 2 maanden niets meer te bestellen. En dat is best moeilijk, moet ik eerlijk zeggen! Maar echt, eerst moet ik de voorraad van nu maar eens gedeeltelijk op gaan maken, anders kan ik straks alles weg gooien omdat ik het toch nooit opkrijg
pi_29521550
Vervelend om te horen, deze klachten.
Billie Holiday is Lady Day!
pi_29521570
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 16:18 schreef ymme het volgende:
Ik had me zelf zo voorgenomen, de eerste 2 maanden niets meer te bestellen. En dat is best moeilijk, moet ik eerlijk zeggen! Maar echt, eerst moet ik de voorraad van nu maar eens gedeeltelijk op gaan maken, anders kan ik straks alles weg gooien omdat ik het toch nooit opkrijg
is er dan ook echt een soort houdbaarheidsdatum van 10 jaar ofzo bij de zeepjes?
pi_29521571
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 16:18 schreef ymme het volgende:
double
pi_29521639
Mijn lijstje is nu:

Miranda 100 gram
Angels on Bare Skin Scrub
Chelsea Bruisbal

Komend op 22 euro incl. verzendkosten.
Misschien dat ik nog even verder kijk i.v.m. de hoge verzendkosten
pi_29521956
Nou ik heb net nog een boos mailtje gestuurd en kreeg er snel 1 terug. Donderdag word er een nieuw potje gestuurd. Doordat t met de hand gemaakt word kunnen de produkten wat van elkaar verschillen (bacon en vanille? ) en er kunnen wel eens foute ingredienten insluipen.
Fijn dat ik een nieuw potje krijg, maar ik vind t nog steeds gek dat ze niet toegeven dat er gewoon iets mis is omdat er zoveel klachten zijn. Dit had ik ook in mijn mail aangegeven dus ze kunnen niet denken wat niet weet wat niet deerd. Maar goed ben benieuwd of de volgende ronde wel weer naar vanille ruikt
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29522097
ik zou zo graag eens de Ma-ba (zeg ik dat goed) bubble bar willen proberen. Deze lijkt me heerlijk Maar helaas niet te bestellen op internet. Heeft iemand enig idee of deze wel in de winkel te verkrijgen is nog? En misschien iemand die dat dan bij een bezoekje aan lush voor mij zou willen meenemen
pi_29522113
Hoeveel dagen duurt het gemiddeld bij www.lush.nl voordat een bestelling binnen is? Volgens de leveringsvoorwaarden gescheidt levering binnen 10 dagen. Krijg je ook een mailtje indien een pakketje is verzonden?
Live fast, die young...
pi_29522626
Ik neem er ook een Karma zeep 100 gram bij, gewoon om te kijken hoe het ruikt.
pi_29522696
Heeft iemand van jullie ervaring met de deodorants met Lush?
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 18:25:20 #222
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29522864
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 14:10 schreef morgaine21 het volgende:
Er zijn weer 3 pakketjes de deur uit: cheesecake, bibi en shirley kunnen plaats nemen onder de brievenbus

Ik heb ze binnen En nu ruik ik naar bitterkoekjes De spice mountain vind ik trouwens ook helemaal geweldig ruiken zeg!
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 18:26:41 #223
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29522893
Oh..en dan nog een een huishoudelijke mededeling: De pakketjes voor PeRi, Xcuzme en Anitra zijn de deur uit!
pi_29523176
Nog een huishoudelijke mededeling die van Maerycke en Sinkwanee ook!

Sinkwanee is van het andere forum
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 18:49:06 #225
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_29523223
Spice Mountain is lekker he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')