Ach weet je wat het is, ik ben nog steeds helemaal gek op de produkten, maar ik erger me zo onderhand gewoon aan het Lush-personeel. Er zitten schatten tussen die geweldige service geven, maar ook mutsen die niets extra's doen. Maar op Bonnie na zie ik nooit 2 dagen dezelfde mensen in de winkel staan, altijd nieuwe gezichten en iedereen lijkt nieuw te zijn (al kan dat laatste ook door de zomer komen). De ene geeft dan bij een kleine aankoop al 3 proefjes mee, bij de ander moet je zelfs bij een grote aankoop bedelen om een schilfertje zeep. Soms nemen ze iets meteen terug als het er ook maar op lijkt dat het produkt niet in orde is, dan weer halen ze hun schouders op en zeggen dat zoiets nou eenmaal kan gebeuren. Of de mailorder die mij een bepaald antwoord geeft, en als PeRi dezelfde vraag stelt krijgt ze een heel ander antwoord. Het is gewoon inconsequent en daardoor irritant.
Het zal ook wel aan de zomer liggen en dat mensen niet op hun eigen plek zitten en dat daardoor wat dingen mis gaan, maar het lijkt opeens wel erg veel! Zoals met Jessie: onderhand lijkt het me toch wel dat iedereen weet dat er ergens een hele lading crèmes mislukt is, en dan krijg je opeens weer iemand die het níét weet en waardoor je weer extra moeite moet doen.
Nouja goed, dat was mijn ergernis voor vandaag