Van mij mag je snijden hoor!quote:Op maandag 8 augustus 2005 13:03 schreef morgaine21 het volgende:
Even een mededeling voor iedereen voor wie ik zeepjes heb gekocht:
Ze zijn (wederom) erg 'breed' gesneden dus ze passen niet zomaar door de brievenbus. Ik snijd ze daarom in tweeen. Tenzij iemand dit echt bezwaarlijk vind dan kan ik het als pakketje laten versturen. De porto word dan alleen 5,50
Die van mij staat er nog steeds. Waarom weet ik ook niet.quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:05 schreef Maerycke het volgende:
Ik heb zojuist m'n 60 euro kostende potje Gorgeous door de gootsteen van de badkamer gespoeld. Voelde toch best bizar..
Vraag ik me ook wel af idd. Ik heb ook wel estee lauder cremes gehad van rond de 50 euro, maar uiteindelijk is het alleen maar weggegooid geld want ik heb het idee dat het niet zoveel extra's doet voor je huid. Kun je net zo goed een creme van 20 euro minder kopen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 21:35 schreef imago het volgende:
Zeg maar is die Gorgeous nou de 60 euro echt waard eigenlijk? Wat maakt em beter dan de crèmes van 15 à 20 euro die Lush ook heeft?
post hierboven was voor Meaghan bedoelt trouwensquote:Op maandag 8 augustus 2005 22:09 schreef Sanne het volgende:
En op Fokradio wordt Lush weer even afgekraakt.
Wat zeggen ze dan???quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:09 schreef Sanne het volgende:
En op Fokradio wordt Lush weer even afgekraakt.
20 euro voor een zeepje. Is dat wat mis mee dan?quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:37 schreef Sanne het volgende:
Dat er een paar rare luisteraars zijn die 20 euro voor een zeepje betalen en er nog trots op zijn ook.
Mannen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:37 schreef Sanne het volgende:
Dat er een paar rare luisteraars zijn die 20 euro voor een zeepje betalen en er nog trots op zijn ook.
Van Fokradio medewerkers verwacht ik dat ze na het proberen van Lush nog steeds bij hun Aldi badschuim blijven hangen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:48 schreef Shirley het volgende:
[..]
Mannen.Ze snappen er niks van tot ze het geprobeerd hebben.
Ik verwacht geeneens dat die aan enige lichaamsverzorging doen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:54 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Van Fokradio medewerkers verwacht ik dat ze na het proberen van Lush nog steeds bij hun Aldi badschuim blijven hangen.![]()
Een natuur- en mensvriendelijk beleid, dierproefvrij, en zware chemicaliënvrij bijvoorbeeldquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
voor mij stata lush voor lekekre dingen..
waar nog meer voor dan
dat bedoel ikquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:05 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Een natuur- en mensvriendelijk beleid, dierproefvrij, en zware chemicaliënvrij bijvoorbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |